Banner for euroloo

euroloo Avaliações 

3.251
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Partner Stu had a lot of missed services and was totally upset as we used Mark one Hire before whom we had issues with and then Euroloo but I was very impressed with a lady named Becca who sorted out... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS. They do not come and service the portaloo. We have had ours that hasn't been serviced for at least 4 weeks, despite us calling every week and repeatedly asking for ser... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Phoned to confirm ETA on the day so no hanging around waiting for them to arrive. Pleasant, polite chap unloaded clean and ready to use portaloo. Monday arranged collection after the weekend and they... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Not toilet related, but a very kind man named Marvin saved my 15-year-old daughter from sexual harassment and theft by a group of migrant men. Hearing what he did brought me to tears. I will certainl... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Fornecedor de banheiros móveis
  2. também em
  3. Empresa de Construção
  4. Fornecedor de concreto pronto
  5. Locação de Andaimes
  6. Locadora de plantas e maquinário
  7. Serviço de sistema séptico

Sobre euroloo

Escrito pela empresa

Welcome to euroloo, the trusted nationwide provider of portable toilet hire, site welfare units and sanitation solutions.

Operating strategically across the nation, our network of 8 regional depots including Chelmsford (HQ), London, South East (Kent), South (Reading), South West (Bristol), Midlands (Coventry), North West (Cheshire) and North (Leeds) enables us to deliver clean, modern and reliable facilities tailored to your exact requirements. Whether you are managing a large-scale construction site, planning an outdoor event or undertaking a home renovation project, we have you covered.

With decades of industry expertise, euroloo is dedicated to setting the benchmark for service excellence and sustainability. Our comprehensive range includes standard chemical toilets, mains-connected units, accessible facilities and eco-friendly welfare units. Every unit in our fleet is maintained to the highest standards, ensuring optimal performance, cleanliness and comfort for your site or event.

At euroloo, customer satisfaction is at the core of everything we do. From seamless booking and expert advice to swift site collections, our experienced team ensures your operations run smoothly, safely and remain fully compliant with current health and safety regulations. We pride ourselves on offering dependable delivery timelines and flexible hire terms to suit projects of any size.

Our mission is to be your premier choice for sustainable toilet and welfare hire. Supported by our nationwide network of depots, we continuously invest in eco-conscious technology and fuel-efficient servicing routes to minimise environmental impact and guarantee responsive service without compromising on reliability or value.

Thank you for choosing euroloo. Get in touch with our friendly team today to discuss your requirements or receive a fast, competitive quote!

sustainable. toilets. welfare.

Escrito pela empresa

Complete Portable Toilet & Welfare Solutions
From portable chemical toilets and welfare units to tank emptying and servicing, we deliver reliable, eco-conscious sanitation solutions for construction, events and home projects nationwide.

Guaranteed Next Day Delivery

or You Get it For FREE

or You Get it For FREE
We're that confident in our ability to guarantee to delivery your next portable toilet the very next day that we'll waive your delivery charge if we dont!!

Informações de contato

Promotion box for euroloo

Nationwide Toilet & Welfare Hire

Get a fast, competitive quote for your site or event today!

4,1

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

3 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 97% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,1

Todas as avaliações

(3.251)

496 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

NOT happy with their service.

NOT happy with their service.
They booked a collection day and then changed it without telling me; I had to call to know that the day was changed. The day of collection the driver came at the wrong time window so no one was there to give them access. Ling story short: I am stuck with a chemical toilet on site receiving complains from neighbours

30 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS

AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS. They do not come and service the portaloo. We have had ours that hasn't been serviced for at least 4 weeks, despite us calling every week and repeatedly asking for servicing. It is now a health and safety biohazard, we can't open our windows anymore, and they are not treating this as an emergency, absolutely outrageous. We have asked for it to be removed, and still waiting. The customer service is very poor.

24 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Partner Stu had a lot of missed…

Partner Stu had a lot of missed services and was totally upset as we used Mark one Hire before whom we had issues with and then Euroloo but I was very impressed with a lady named Becca who sorted out our credit notes with an amazing lady named Abi and Marvin who made our Stu laugh and get in happier spirits despite servicing issues. We will most certainly look to use again

28 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hello Khloe, thank you so much for taking the time to leave us a review.

We are so pleased to hear that we were able to put a smile on Stu's face despite him having servicing issues. We love hearing how our team members Becca, Abi and Marvin managed to sort out the issues and get everything back on track.

We will make sure to share this with them on your behalf. Once again, thank you for choosing euroloo 💙

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Collection driver has caused so much…

Collection driver has caused so much damage to our garden wall, post and has disconnected our electric gates. Called 10 minutes after incident, 10 days later, after chasing again, receptionist said, 'should have called transport'. I despair. What an appalling customer service team. As thick as our garden wall. Absolutely no care, support or consideration.

So received a response from you, whoever you are, and I confirm that I have emailed and you are in receipt of evidence of the damage caused but 11 days in and we still have not received a call or visit from you company. May I add that because this post is unstable and has children, parents and staff working passed this twice a day to get to the school I hold you totally responsible if anything terrible happens and a child or adult is hurt. You have been told repeatedly and still it is radio silence.

14 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hello Bev,

Thank you for taking the time to leave us a review, we are so sorry to hear about the issues you have had with our delivery team.

We have spoken with our Customer Service team who informed you to contact the Transport & Fleet team with the CCTV and any other evidence you have so that the team can look into this on your behalf.

We understand how frustrating and inconvenient this is and will do all that we can to resolve this. Thank you for your patience!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unbelievable how incompetent and…

Unbelievable how incompetent and unprofessional this company could be ! Lied about servicing the toilet and sent photos from some other toilet that was cleaned.

I strongly not recommend to anyone using their „service”

Bunch of liars!

21 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hello, thank you for taking the time to leave us a review of your experience. We are so sorry to hear about the issue with your toilet servicing. We have spoke with our Customer Service team who have assured us that this has been resolved. Please do not hesitate to contact us again if you experience any more issues.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Off hired toilet on 20th august was…

Off hired toilet on 20th august was supposed be picked up on 27th. Still not been picked up on 15th September. Keep giving me dates when gonna be picked up and they never turn up. Useless service would never use them again. Was never cleaned out either. Literally crap 💩

15 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hello Micheal, thank you for taking the time to leave us your review. We are so sorry to hear about the issues you have faced when trying to get your toilet collected. We can see that this has now been collected, once again we would like to apologise for any upset or inconvenience caused to you by this.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hello Georgina,

Thank you for taking the time to leave us a review, we are so sorry to hear that you have had some issues when hiring directly from us.

We are so sorry for any upset or inconvenience caused to you by this and appreciate the feedback you have given us.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I agreed to the portaloo on my driveway…

I agreed to the portaloo on my driveway only because I was promised 3–7 days max. It’s been left far longer — effectively abandoned — blocking my driveway and causing an avoidable parking fine. Collection times were completely ignored; no communication, no updates, no respect for my property.

Worse — it arrived dirty, covered in cobwebs, and smelled strongly. It was not fit for purpose from the start. This has been a stressful, deeply disappointing experience. Customers beware — you’ll get poor quality, broken promises, and no care for your home or agreement.

I still require: confirmed collection date/time, urgent removal, explanation for the delay, and response regarding my fine. Others deserve to know what to expect. Avoid if you value reliability and basic hygiene.

29 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hello,

Thank you so much for taking the time to leave us your feedback, we are so sorry to hear about the issues you faced when hiring from euroloo.

We have reviewed the details and can see that our Customer Service team have dealt with this accordingly. Once again, we are so sorry for any upset or inconvenience caused to you by your toilet not being collected on time.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Appalling service – abandoned toilet left on our property for months

Euroloo’s portable toilet has been left on our property for over two months after the project ended, despite me calling multiple times asking for it to be removed.

It is now no longer being serviced, smells extremely unpleasant and is being used by members of the public. Yet Euroloo still cannot manage the basic task of collecting their own asset.

I also submitted a formal complaint through their online complaints form and received no response whatsoever — not even an automated acknowledgement confirming it had been received.

The final straw came today, when I called yet again seeking a resolution and the customer service agent hung up the phone on me.

After two months of chasing, I have now reported the matter to the local council and am seeking legal action to have this resolved.

The complete lack of ownership, urgency and basic customer service has been appalling. Leaving an unserviced portable toilet on someone’s property for months, ignoring a formal complaint, and then hanging up on the customer is simply unacceptable.

Based on my experience, I would strongly recommend avoiding Euroloo.

7 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hello,

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We are so sorry to hear about the issues you have faced when hiring a portable toilet from us. We understand how fustrating this can be and know that this time we fell short.

Once again we would like to apologise for any upset or inconvenience caused to you by this.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Getting nothing for our money!

We have 2 portaloos with Euroloos which should be emptied weekly. This hasn't happened since the middle of August now and the smell is appalling. Customer services is non existent. Emails don't get replied to. Beware of this company and go elsewhere!!

1 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hi Vicky,

Thank you for leaving us a review. We can see that you have spoken with our team and hopefully they have answered your emails. We are so sorry for any upset or inconvenience caused to you by the problems with your hire, we hope that this does not happen again.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Shocking customer service

Shocking customer service. Been with them about 2 years and they never come and service the toilets! We are lucky if we get about 1 a month rather than the weekly service we pay for. my next job is to cancel and find someone more reliable! AVOID!!!

1 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hello Vicky,

Thank you for taking the time to leave us a review, we are so sorry to hear about your experience. As a long standing customer with us, this is not what we expect. We have shared this with the wider team on your behalf to ensure that this doesn't happen again. Once again, we are sorry for any upset or inconvenience caused to you by this.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Do you want to provide free storage?

toilets delivered on time on Friday for Saturday party. Perfectly acceptable functioning units.
But the service regarding their collection/removal was cavalier and devoid of any courtesy or care for the customer. The toilets remained on the driveway for 10 days after the function. arrangements made to collect on the Friday, which required three of us to dovetail our arrangements whilst they decided on a delivery window. Then cancelled by text without explanation or apology and set date five days later. Should be collecting immediately after the relevant function or promptly on request (with open-ended contract). They just couldn't care less. We were free storage to them.

22 de agosto de 2026
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hello David,

Thank you for taking the time to leave us a review of your experience. We are so sorry to hear about the issues you have had with your hire. We know this is not the service you expected and understand your frustrations. Once again we would like to apologise for any upset or inconvenience caused to you by this.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Servicing optional, apparently.

The most stressful part of a full bathroom renovation shouldn't be the portable toilet, but that was my experience. All their responses to negative feedback are that they'll share it with the wider team - the wider team clearly aren't all that interested in fixing the issues customers are facing. Euroloo seem like they're betting on the fact you won't complain about poor service and will just make do.

The hiring process itself was quick and easy - you pay everything upfront of course so, once the money has been paid they aren't interested in keeping up the service. They advertise weekly servicing and sound dedicated to hygiene...
Toilet was delivered without incident, that much was good at least, but once it was delivered is when the issues began.

I had the loo delivered on a Friday, they came the following Tuesday to service it. A week went by, no service. I rang, and was told there had been a problem with the servicing vehicles, they'd ring me back when they knew what was happening.
They of course did not ring me back.

I rang again, was told my toilet wouldn't be serviced that week and that I'd have to wait until the following week - two weeks in 30+ weather without a service basically. I told them this wasnt acceptable. By this point the toilet was becoming unusable and a real source of stress, and I told them so. I was told they'd find out what they could do and would ring me back.
They of course did not ring me back.

I rang again later in the day, this point the workmen at my house were becoming unhappy and the toilet was in very poor condition, it was a big stress on my family at the idea of being left without a working toilet for a weekend. I rang once more and pleaded thay they needed to service it. I was told they would come Friday.

Friday came, time ticked on, I called them but my calls went unanswered.
Finally they rang back and said someone would come, which they finally did and it was finally cleaned and put back to a usable condition. No apology was given at the time by euroloo, they seemed completely disinterested at my stress and concern.

If you are hellbent on hiring a toilet from this company, my advice is this - they aren't going to ring you back, you need to keep ringing them to get anything from them. They promise a weekly service, demand it from them.

To the euroloo rep who is going to respond to this saying you'll share it with the wider team- don't bother, your team aren't interested.

17 de agosto de 2026
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hello Rosie,

Thank you for taking the time to leave us a detailed review of your experience, we are so sorry to hear about the issues you faced with regards to the servicing and collection of your toilet during the hot weather.

We understand that this is not what you expected when hiring from us and we can only apologise for letting you down. We know that you have had issues communicating with the team, what with promised call backs but please be assured we have taken the details of this seriously and will look to resolve this for you.

Once again, we are so sorry for any upset or inconvenience caused to you by all of this.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

No thank you

Booking was easy and at that point customer service was great. Toilets unfortunately turned up just half an hour before my party started. Did ask for the morning delivery and was told they would definitely try for morning delivery as party starting at 5pm.
Delivery person was very nice. He did say they didn’t actually smell too bad- not sure what a bad smell would be if that wasn’t it?!?! I had already bought air fresheners for them, they did not make a difference.
Realised when it got dark that 1 light didn’t work in one of them. Luckily had fake candles I could put in there.
As the party was on a Friday I hoped they would be picked up on the Saturday but was expecting pick up on the Monday as they were ‘very busy’.
I called and emailed 3-4times over the next week and got fobbed off everytime. We were going through a heatwave as it was mid July and the toilets were stinking out the whole area, so much so the neighbours across the road could smell them! This was all explained in my calls/emails. Again was told I was a priority and again the toilets were not picked up on the day they said they would. We had the toilets for 10 days! Was very disappointed as I was recommended this company by a friend. I was given a £30 odd refund for the light not working. I didn’t report the light issue looking for a refund, just to let them know it wasn’t working so did appreciate it -but would have swapped that to get rid of them quicker!!!

1 de julho de 2026
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hi Gemma,

Thank you for your review. We sincerely apologise for the issues you experienced with delivery timing, the lighting and especially the delay in collecting the toilets after your party.

We have shared the details of this with the wider team on your behalf to ensure that this does not happen again, once again we are so sorry for the upset and inconvenience this caused.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Alin was exceptional today

Alin was exceptional today! Great service

28 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hi Matt, thank you for taking the time to leave us a review of your service. We are so glad to read about the exceptional service you received, we will be sure to share this with Alin on your behalf!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Alin Gabor was extremely helpful…

Alin Gabor was extremely helpful delivery my order. I will always recommend him for the job. Thank you Alin

28 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Thank you so much for your feedback Harriet, we really appreciate it! We will be sure to share this with Alin and the rest of the team on your behalf!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Customer service on a very low…

Customer service on a very low standard, when I asked them why nobody came to service hired loo I wasn’t given any sensible explanation apart of that the car has had a breakdown and that they will not send anyone until next slot…. With this high temperatures you can imagine what we have to deal with.

26 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da euroloo

Resposta da euroloo

Hello, thank you for taking the time to leave us a review of your experience! We are so sorry to hear about the issues you faced as this is not what we expect. We have shared the details of this with the wider team on your behalf. Once again, we are so sorry for any upset or inconvenience caused to you by this.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais