Spaces - Marszalkowska Centre Avaliações 5

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

2,6

126/134 Marszalkowska street, Marszalkowska Centre, 00-008 Warsaw, PL


Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Not bad, but not great either. I could write a whole essay from a few years of experience, but that would be insane. The most important business factor is overall price/value ratio which I'd say is ar... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

As someone who rented an office from them for a year and a half, I'm relieved to have left and never looked back. This was, without a doubt, the worst experience I've had in Warsaw. The community... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Joanna, Mateusz, and Katarzyna are a real asset to Spaces. We appreciate them very much! They always let us know when mail is available and when I have a request, they are knowledable and respond qui... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Friendly and professional service of reception staff - Mr Mateusz, Mrs Joanna and Mrs Katarzyna. Thank you all very much for many years of business service support


Detalhes da empresa

  1. Agência de Imóveis Comerciais

Escrito pela empresa

Spaces is a full service, creative working environment with a unique entrepreneurial spirit, where ideas develop, businesses build and relationships evolve.


Informações de contato

  • 126/134 Marszalkowska street, Marszalkowska Centre, 00-008, Warsaw, Polônia

  • 222759700

2,6

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

5 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Na Trustpilot, é muito importante o conteúdo humano. Esta empresa também pode acessar nossa ferramenta de resposta auxiliada por IA, que os ajuda a redigir respostas.

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unprofessional Service

Unprofessional Service, Still Waiting for Retainer After 43 Days
I basically copy-pasted another review, because I have the same problem. Even worse, I might say.
As someone who rented an office from them, I'm relieved to have left and never looked back. This was, without a doubt, the worst experience I've had in Warsaw. The community team did not have tools to resolve many issues. The entire organization seems dysfunctional, creating unnecessary problems for no reason.

Even months after leaving, I’m still dealing with their terrible service. They claim to return the retainer within 30 days of a request, yet it's now been 44 days, and I still haven't received it.

I could not submit a refund ticket myself from their site (how convenient, right?). After problems with interpreting my banking account on their side, they finally told me that they are making a refund of 60% of the retainer in CHF. And closed the ticket so I could not respond. So two questions. Why they did not refund my retainer in full and why they decided to refund it in CHF, as I payed in PLN and I provided polish account in PLN and stated that it is an account in PLN in their "Manual Refund Form". Anyway, there is no money since.

They've completely ignored the tickets I've submitted through their support system, the community team ignored my emails at all.

Regarding the response from Lorraine Brule:
* "If it has been longer than 40 days, we may have received incorrect data."
All data is correct, I double checked it one more time. How was it possible to send CHF to a PLN account? Although, I could not submit request refund myself because I did not have a form in my account. The community team told me that I did not have some sort of button to do it, so they did it for me. I don't know what community team put in there in the first place.

* "Your refund will be processed within 30 days after your agreement end date or request date (whichever is later). It’s an automated process."
It was not an automated process. I had to ask how to get a refund. The team had to fill out a request for me. I was told that I had to fill in some manual form for that in some xls file. Then a person processed this form, asked me to correct IBAN even when it was correct. Does it look like automated for you?

* "The refund is always processed is dependent on the location that your service is situated."
That is why I got refund in CHF, right?

* "Your Community team is available to help you resolve any concerns so we apologise if you feel disappointed in their service."
The selling point for my office was the window that I could easily open. There was a problem with that window at the very beginning of my lease and the community team could not do anything about that. By the mid-term of my rent, this window stopped working after some ventilation check. It was never fixed. I was raising this concerns all the time and this issue have not been resolved for months. I also don't understand how some chatbot could solve any issues in physical world.

* "Again, we sincerely apologise for the inconvenience this may have caused and look forward to receiving your company details."
I have already told my company details and this "ouh, this is an anonymous account" is still there.

18 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Spaces - Marszalkowska Centre

Resposta da Spaces - Marszalkowska Centre

Hello Anton,
We apologise deeply for the delays and confusion caused here.
Requesting a refund should be easy. You should log into your online account (i.e., myregus.com), select My Account > Billing and payments > Deposit / Retainer balances, where a specific section for refund request is available. It’s regrettable that you were unable to request it online, however, we helped you process it manually as an exception.
Your agreement ended on 30 November, and your refund was processed soon after the 30-day deadline.
The previous confirmation of refund in CHF was a miscommunication on our part, please disregard this. We have already clarified it to you directly.
Your concerns have since been resolved. If you have any more questions, please do not hesitate to contact me again at lorraine.brule@spacesworks.com.
We wish you all the best moving forward,
Lorraine Brule
Global Customer Service at Spaces

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unprofessional Service, Still Waiting for Retainer After 44 Days

As someone who rented an office from them for a year and a half, I'm relieved to have left and never looked back. This was, without a doubt, the worst experience I've had in Warsaw. The community team is extremely ineffective, constantly failing to resolve issues.

And it's not just the community team—the entire organization seems dysfunctional, creating unnecessary problems for no reason.

Even months after leaving, I’m still dealing with their terrible service. They claim to return the retainer within 30 days of a request, yet it's now been 44 days, and I still haven't received it. They've completely ignored the tickets I've submitted through their support system, and the community desk says they're powerless to do anything about it.

19 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Spaces - Marszalkowska Centre

Resposta da Spaces - Marszalkowska Centre

Hi Vadym,
I am sorry to hear of your dissatisfaction.
After checking your account, I can confirm that the retainer request has been made twice but each time with different bank details and this has delayed the refund.
A member of my team has been in touch to confirm which ones are correct and then will make sure the refund is processed as soon as possible.
Kind regards,
Michelle Spire
Assistant Global Customer Service at Spaces

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Not bad, but not great either.

Not bad, but not great either. I could write a whole essay from a few years of experience, but that would be insane. The most important business factor is overall price/value ratio which I'd say is around 3 in this case and mean: I you have no other better options, you can try.

10 de outubro de 2023
logotipo da Spaces - Marszalkowska Centre

Resposta da Spaces - Marszalkowska Centre

Hi Marcin, thanks for sharing your feedback. We’ll pass it on to the team!
Our sincere apology for the inconvenience caused.
We understand that you're unhappy with the increase in the renewal price. The renewal price will always prevail over the current market price which has been detailed in your agreement terms.
Should you require further information or support in this matter, please feel free to contact your centre team directly.
Thanks again for your comments which help us improve. We appreciate your business.
Best,
Lorraine Brule
Global Customer Service at Spaces

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Service

Joanna, Mateusz, and Katarzyna are a real asset to Spaces. We appreciate them very much! They always let us know when mail is available and when I have a request, they are knowledable and respond quickly.

20 de julho de 2023

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais