365 Group Plc Avaliações 

12
•
O TrustScore é 2.5 de um total de 5

2,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

2,3

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

12 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 25% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,3

Todas as avaliações

(12)

6 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação

Nós verificamos as avaliações

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

365-consultancy ltd are CON ARTISTS

365-consultancy CON ARTISTS
brought a van through bid spotter.uk advertised photo showing as a diesel sprinter van hpi prior to biding came up as electric E Sprinter van rang to confirm either wayside i was not interested in biding on an electric van Was told it was the van in the photos which showed the dashboard of a diesel van we won the bidding and the van was electric rang and said we did not want the van auctioned got threatening and started emailing legal threats then after they change the listing to say the photos were sample photos and may not be actual of the van for sale i have copy of listing details before bidding and after showing changed wording in the listing after we challenge them for manipulating listing after sale dishonest auctioneer staff stay well away bad for bid-spotters platform scum

10 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible experience

Terrible experience. If anyone has managed to get your money back message here how to do it please.
I placed a bid for a car through them and trusted their process. They withdrew the car from sale at the last minute for no valid reason - I ended up losing many thousands because of this.

23 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I would avoid this company they are not…

I would avoid this company they are not partner to ibidder or bidspotter.

The advertisement of their vehicles are very suspicious. Be careful before sending any payments.

I have reported this company to action fraud who are investigating this currently.

In August 2025 I sent them over 18k of my money and have neither received a car or service.

I have tried contacting them multiple times with no luck and they keep promising someone will be in touch. It never happens. I have now instructed my solicitors for court action.

22 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not very transparent.

Not very transparent.
40% plus vat buyers premium!
£870 plus vat moving vehicle form auction site to Cambs
£895 plus vat admin fees
£175 transport to our premises
Once bitten twice shy, cannot recommend

17 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da 365 Group Plc

Resposta da 365 Group Plc

Hi Mike,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you feel disappointed with your experience.

As an auction house, we aim to be fully transparent with all charges associated with purchasing a vehicle. The buyer’s premium, VAT, administration fees, and any applicable transport or relocation costs are clearly displayed prior to bidding and form part of the auction terms and conditions, which are available to review before placing any bids, along with our helpful support team that can answer any questions you have.

Additional costs such as vehicle movement are required on some occasions and are quoted separately once a vehicle has been purchased. We do however, offer free collection on all lots.

We regret that this experience did not meet your expectations. Should you wish to discuss your purchase in more detail, our customer support team would be happy to review this with you directly.

Kind regards,
365 Customer Support

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

365 consultancy scammers

I purchased a car from 365via the auction website as soon as I had purchased the car , I received an invoice from 365 consultancy & I paid for the car in full , and was arranging to collect the car and when was told that there is further charges that was not mention previously! I paid those fees, and then I was further notified there is other fees, before I was able to collect the car?

They gave me an address which did not exist and after numerous conversations with someone that did not care ,further money having to be paid, they finally gave me the correct address which was in a field in the middle of nowhere, I would not recommend anyone purchase anything from this company as they are unreliable, and on trustworthy,

20 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 365 Group Plc

Resposta da 365 Group Plc

Hi David,

Thank you for your review.

We strongly dispute the claims made here. All charges are clearly set out in advance within our published auction Terms & Conditions, which are accepted prior to bidding. This is also stated clearly in the description of each listing. We do not apply hidden fees.

In this case, the vehicle was located at the vendor’s address, which was clearly communicated. Collection details were provided in line with this.

We have asked Trustpilot to review the transaction, as the claims made do not reflect our records.

Kind regards,
365 Customer Support

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid at all costs

My partner was recently scammed by this company and lost £15,000 of our life savings. After taking the money, they sent additional fraudulent invoices, inventing so-called “hidden charges” that were never mentioned beforehand.

They also told us that the car could be collected in London, but we later discovered it was actually located in Scotland.

This experience has caused us significant distress, and it appears the company operates dishonestly and misleads customers. I would never trust a positive review against this company. Guarantee you they are not real. 365 are now ignoring our emails and calls. We have also sent them letters which bounces from there dodgy offices.

1 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da 365 Group Plc

Resposta da 365 Group Plc

Hi Peter,

We are unable to identify any transaction under your name, so please provide your partners bidder number and invoice number so we can investigate this properly.

For clarity, the buyer’s premium and any applicable administrative fees are clearly displayed in the Additional Fees section on each listing before bidding. There are no hidden charges whatsoever, and bidders must confirm they have read and agreed to these terms before they can participate.

We would be happy to look into this matter further once we have the correct details. Please contact us directly so we can assist you.

Kind regards,
365 Customer Support

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute scammers

Absolute scammers! Avoid at all cost!

18 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da 365 Group Plc

Resposta da 365 Group Plc

Hi Mohammed,

We’re sorry and shocked to see this comment, but with only a first name we can’t identify any record of dealing with you. Please provide your full name and, if applicable, your bidder number or invoice number so we can investigate this properly.

We strongly refute the suggestion that we are “scammers” and are happy to review any genuine concerns you may have.

Regards
Helen @365 Customer Support

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Called 365 to view a car they had on…

Called 365 to view a car they had on ibidder. They said I can come and have a look after I have registered on ibidder. I registered and then asked to book a viewing they kept changing the dates of the viewing and said they can send me a video as the car is not at their site. These guys are scammers! I have also contacted ibidder who have confirmed they do not verify any bids and are only a platform provider.

Be aware guys and girls. I’m lucky I haven’t lost money like others on here. I don’t understand why the police aren’t doing anything about this!

26 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da 365 Group Plc

Resposta da 365 Group Plc

Hi Fahim,

Thank you for your review. After checking our records, we can confirm that you were informed of our viewing policy, which allows viewings to be booked up to 24 hours before the auction ends. On the day the auction was closing, you repeatedly contacted our team requesting an immediate viewing. As we explained at the time, same-day viewings aren’t possible.

To accommodate you, we arranged a video call so you could see the vehicle without delay. You declined this and insisted on an in-person viewing, even after we explained our policies multiple times. When we reminded you to provide notice next time, the conversation unfortunately became abusive. Due to this your account as I'm sure you're aware has been blocked.

We did our best to meet your request within our procedures and aim to be fair to all respective bidders.

Regards,
365 Customer Support

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID!! The bad reviews are true!

I bid on a G-Wagon listed on i-Bidder that ended in the evening. Next morning I spoke to Simon at 365 Consultancy to confirm details such as where the vehicle was to be collected from as I didn’t want to incur storage fees. He said don’t worry, the car couldn’t be collected that day so no storage fees would be charged. Off I went to the bank to make the transfer for the first invoice. Little did I know the nightmare that was to begin!! My main bank wouldn’t make the transfer as 365 Consultancy flagged up as possibly fraudulent. The cut off for payment was looming at 2pm and I was concerned about the late payment charges. I repeatedly made contact with Simon (over 15 calls) with questions I needed answering, he gave misinformation and not once came back to me when promising each time to call back. Eventually I got another bank to make the transfer. Then I get the second invoice for the fees 26 minutes before the 2pm deadline leaving no time to authorise the bank transfer. Why they couldn’t send just one invoice seems to be part of the scam. Then I get a third invoice at 2.40pm with late payment charges and I have until 2pm the next day to pay it before more charges will be added! I repeatedly call and get unhelpful Simon and Ben telling me it will get sorted and the invoice will get adjusted. Then I get a fourth invoice cancelling the sale altogether but they’re keeping the buyers premium, storage fee, re-listing fees, admin fees…in total they have over £43,000 of my money and now won’t even speak to me on the telephone!!! I have instructed my solicitor, this company must be stopped.

8 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid at all cost! Scammers

Don’t ever believe any five star review these guys are real scammers.

Bidded on a car It didn’t meet the reserve but I’d won apparently. They requested payment which i initially didn’t make. Thy then threaten you and try to negotiate all outside of bidspotter. Unfortunately I paid them I fell in the trap. At first I thought it was too good to be true but then they come out with hidden fees! Late payment fees and storage when their auctioneers notes say payment deadline is 5pm and car is on site. No mentioned of these charges in your invoice at first.

Ask them to view the car before any payment. I’ve reported them to action fraud and the police.

Avoid at all costs I’ve lost over 15k
many others like me who have lost money and got nothing!

17 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da 365 Group Plc

Resposta da 365 Group Plc

Hi Mr Frank A,

We’re sorry to hear about this. However, we’ve checked our records and cannot find your name or any matching details. Please provide your bidder number so we can look into this further for you, as it’s possible you may be confusing us with another auction house.

We also kindly ask that you refrain from using offensive language or making false allegations—these are upsetting for our team and unhelpful for resolving the matter.

Kind regards,
365 Customer Support

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Keep we’ll clear of this lot bought a…

Keep we’ll clear of this lot bought a Vw at auction for £4000 by the time 365 had finished they wanted £11000 when I had already paid £5700 I then cancelled and there bill came to yes you guessed it £5700 complete sharlatins lies and threats all the time steer we’ll clear

3 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da 365 Group Plc

Resposta da 365 Group Plc

Dear Mr Coulter,

Following a full review of all correspondence and call records, we can confirm that at no point were any threats made towards you. Your suggestion to the contrary is entirely unfounded. All communication from our team was conducted professionally and in accordance with our standard procedures.

Your purchase was handled with the utmost professionalism from start to finish. The figures quoted in your review are not accurate and do not reflect the actual invoice breakdown, which was correctly issued in line with the lot description and our published Terms and Conditions.

We would respectfully ask that inaccurate statements are not circulated online, as they do not reflect the facts of the transaction.

Kind regards,
James @ 365 Customer Support

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais