Samme dag jeg modtog varen ville jeg…
Samme dag jeg modtog varen ville jeg gøre brug af min fortrydelsesret, det gjorde jeg firmaet opmærksom og vil have dem til at bekræfte jeg kunne returnere varen, som ikke var pakket ud. Varen er modtaget den 12. maj og har gentagne gange skrevet til dem og ikke hørt noget som helst. Firmaet, kan jeg heller ikke komme i kontakt med på telefon., der er ikke lykkes mig at finde et nummer til dem. HANDEL IKKE MED DEM
Svar til Alex/Aqualux.dk
Returlabel er aldig modtaget, kan evt sende igen?

Resposta da Aqualux






