Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible I ordered 2 bottles plus quick delivery 11/07/2023 costing £100 still nothing sent several emails no replies whatsoever £100 wasted Avoid At All Coat

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not sure what happened - as on enquiring about the whereabouts of the item ordered (after almost a week) was informed that it was on its way back to the seller. No reason given. Couldn't be an issue o... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered two dresses and some boots the 17th December paid next day delivery and have still not revived the order , (24.12.2015) on Arks we sit there is no phone number I managed to find an customer... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

The goods arrived and were faulty due to poor quality finishing. As there are no ark clothing stores nearby the goods were returned via royal mail at a cost circa £4. I then had to reorder the goods... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa


Informações de contato

1,2

Muito Ruim

O TrustScore é 1 de um total de 5

563 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,2

Todas as avaliações

(563)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order not received

I placed an order to collect in store but have never received notification that my order is ready to collect. Disappointing.

9 de janeiro de 2016
Avaliação não solicitada
logotipo da Ark

Resposta da Ark

Dear Sophie,

I can confirm that your order is in store and is ready for collection. When you choose to collect an order in store the delivery time will vary from store to store but it will usually be within 3 to 5 working days.

I am sorry to hear you did not receive correspondence from us to advise your order was ready to collect.

When an order is received at the store and scanned in an automatic text and/or email is generated to the customer. Unfortunately this did not happen on this occasion.

Please bring the following items with you in order to collect your order:

1. Proof of purchase - a copy of your confirmation email or your sales receipt, or text message.

2. Your payment card – for your protection against fraud, we cannot release your order without seeing your payment card or a form of photo ID (passport of driving licence only).

3. If someone else is collecting the goods on your behalf, they must present your proof of purchase, as well as their own photo ID (passport or photo driving licence only).

We would love to see you as a returning customer and hope this incident does not prevent you from purchasing with us in the future.

Kind Regards,

Mohammed.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Wrong items delivered.

I was really happy when I got back home after a break to have my Ark order waiting. However, when I looked at the shoes I ordered they were nothing like the ones I had paid for. I paid for pretty stiletto heels with ballet straps and ended up with gladiator heels I would never have chosen. I didn't find it easy to return them and I was disappointed by this. However, my 3 other items were lovely so it was a mixed bag!

7 de janeiro de 2016
Avaliação não solicitada
logotipo da Ark

Resposta da Ark

Dear Rebecca,

I am extremely sorry to read you were sent the wrong item.

We aim to despatch the correct goods for customers’ orders. Where this has not happened there could be an error with stock allocation at our warehouse. I will pass your comments on to the relevant team to try and ensure that this does not happen again.

Please accept my sincere apologies for the disappointment this has caused you.

We would love to see you as a returning customer and hope this incident does not prevent you from purchasing with us in the future.

Kind Regards,

Mohammed.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product, fast delivery

The dress I ordered is lovely- great quality and very true to the picture on the website. It was delivered really quickly, even though I purchased it during a busy sale period. Would definitely shop with Ark again!

7 de janeiro de 2016
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Poor communication

I never received and e-mail to say my item was at the store to collect. When I called by to see if it was there, I was informed I had to ring customer service's before she had even checked downstairs. I asked her to do so, it was there but if I hadn't have asked her to check I would have walked out without it. I will shop with ARK again but definitely not on-line!

7 de janeiro de 2016
Avaliação não solicitada
logotipo da Ark

Resposta da Ark

Dear Heather,

I am sorry to hear you did not receive correspondence from us to advise your order was ready to collect.

When an order is received at the store and scanned in an automatic text and/or email is generated to the customer. Unfortunately this did not happen on this occasion.

Please accept my sincere apologies for the disappointment this has caused you.

We would love to see you as a returning customer and hope this incident does not prevent you from purchasing with us in the future.

Kind Regards,

Mohammed.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor customer service

ordered a skirt from ark, got an email to say it had been dispatched on the 27/12/15, still hasn't arrived yet, poor service. will not be ordering from this website again as I have received no email or notice as to why my package is late

7 de janeiro de 2016
Avaliação não solicitada
logotipo da Ark

Resposta da Ark

Dear Charlotte,

I can confirm that your order is in store and is ready for collection. When you choose to collect an order in store the delivery time will vary from store to store but it will usually be within 3 to 5 working days.

I am sorry to hear you did not receive correspondence from us to advise your order was ready to collect.

When an order is received at the store and scanned in an automatic text and/or email is generated to the customer. Unfortunately this did not happen on this occasion.

Please bring the following items with you in order to collect your order:

1. Proof of purchase - a copy of your confirmation email or your sales receipt, or text message.

2. Your payment card – for your protection against fraud, we cannot release your order without seeing your payment card or a form of photo ID (passport of driving licence only).

3. If someone else is collecting the goods on your behalf, they must present your proof of purchase, as well as their own photo ID (passport or photo driving licence only).

We would love to see you as a returning customer and hope this incident does not prevent you from purchasing with us in the future.

Kind Regards,

Mohammed.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Really bad

I ordered a bag for myself just after Christmas. I ordered a black pleather backpack. At first I thought the service was really good because I was updated in where my order was and even due to severe flooding around the shop it still arrived on time. When we went to pick it up the woman came across slightly rude but I still got my order. I finished my shopping and headed to a coffe shop. After opening the package I came to the realisation that it was a totally different bag. It was purple, made out of swede and was a hand bag. We brought it back but the woman said she could refund my purchase and I would have to send it back and contact their customers service but they couldn't give me a number or an email.

Very disappointed I'm not shopping online there again

5 de janeiro de 2016
Avaliação não solicitada
logotipo da Ark

Resposta da Ark

Dear Libby,

We aim to despatch the correct goods for customers’ orders. Where this has not happened there could be an error with stock allocation at our warehouse. I will pass your comments on to the relevant team to try and ensure that this does not happen again.

Please return any incorrect goods to us and we will happily exchange/refund the items for you.

Please accept my sincere apologies for the service you have received in store. We train our staff to a high standard and I am sorry that you have not experienced this.

I will ensure that your feedback is passed onto the store and area manager for review.

We would love to see you as a returning customer. We hope this incident does not prevent you from purchasing with us in the future.

Kind regards,
Matt

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

sent the wrong product

the wrong item was sent and it has STILL not been resolved i just want the item i payed for

4 de janeiro de 2016
Avaliação não solicitada
logotipo da Ark

Resposta da Ark

Dear Annastasia,

I am extremely sorry to read you were sent the wrong item.

We aim to despatch the correct goods for customers’ orders. Where this has not happened there could be an error with stock allocation at our warehouse. I will pass your comments on to the relevant team to try and ensure that this does not happen again.

I can see you have been in contact and have been advised further regarding your order.

Please accept my sincere apologies for the disappointment this has caused you.

We would love to see you as a returning customer and hope this incident does not prevent you from purchasing with us in the future.

Kind Regards,

Mohammed.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

worst company ever!

I ordered from ark and selected click and collect delivery to a local store near me. After completing the order I didn't receive any communication with the company what so ever! No confirmation email, no updates on my delivery status , I wasn't even told that it had arrived at the store I was supposed to pick it up from! I even tried to contact the company via customer service email but received no help, not even a reply! Luckily I went to the shop that the items had been delivered to and explained what had happened, they were able to locate my delivery and give it to me on that day. I am very annoyed at the communication level and customer service ark provided. I WOULD NOT RECOMMEND THIS ONLINE SHOP!

4 de janeiro de 2016
Avaliação não solicitada
logotipo da Ark

Resposta da Ark

Dear Moji,

I am sorry to hear you did not receive correspondence from us to advise your order was ready to collect.

When an order is received at the store and scanned in an automatic text and/or email is generated to the customer. Unfortunately this did not happen on this occasion.

Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused in the absence of any notification regarding your order. I can appreciate how this must be disappointing and I assure you it is not typical of the level of service we would usually provide.

We would love to see you as a returning customer and hope this incident does not prevent you from purchasing with us in the future.

Kind Regards,

Mohammed.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Costly returns

The goods arrived and were faulty due to poor quality finishing. As there are no ark clothing stores nearby the goods were returned via royal mail at a cost circa £4. I then had to reorder the goods which were at a higher price than my original order ( even though it was advertised as being reduced it was not ) with p&p my original purchase of £12.60 actually cost double that at circa £25 what a con.

4 de janeiro de 2016
Avaliação não solicitada
logotipo da Ark

Resposta da Ark

Dear Jan,

I am really sorry to read you did not receive your order in perfect condition.

We aim to despatch all customers’ orders in perfect condition. If this has not happened there could be an error with the warehouse process, I will pass these comments to the relevant team to try and ensure this does not happen again.

As way of apology I have refunded the postage you paid on your order. Please allow up to 5 working days for this to show in your account.

Please accept my sincere apologies for the disappointment this has caused you.

We would love to see you as a returning customer and hope this incident does not prevent you from purchasing with us in the future.

Kind Regards,

Mohammed.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great delivery time

I order two pars of trainers and both were in great condition actually brand new and no glue showing. Like previous orders from elsewhere(Nike) and quick delivery in Christmas period

4 de janeiro de 2016
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sent wrong item and horrible customer service

3 de janeiro de 2016
Avaliação não solicitada
logotipo da Ark

Resposta da Ark

Dear Raj,

I am extremely sorry to read you were sent the wrong item.

We aim to despatch the correct goods for customers’ orders. Where this has not happened there could be an error with stock allocation at our warehouse. I will pass your comments on to the relevant team to try and ensure that this does not happen again.

As we do not have any stock to replace your order, I have now refunded the value of your order back onto your original payment method. Please allow 3 - 5 working days for this to show in your account. We do not require you to return the wrong item sent, this can be kept as way of apology.

Please accept my sincere apologies for the disappointment this has caused you.

We would love to see you as a returning customer and hope this incident does not prevent you from purchasing with us in the future.

Kind Regards,

Mohammed.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais