Art UK Shop Avaliações 

51
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

we ordered three large prints. one had been damaged by the time of delivery. it had been well packaged but the cardboard and protective bubble wrap had been pierced during transit. we also had issues... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I purchased a Lowry print as a birthday gift for my son not realising the full lead time for delivery - my mistake not the artshops. When I enquired the team were really understanding and helpful an... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

It's good to have Dutch snowscape scènes back on Christmas cards. The Little Ice Age was tough to live through, but made for glorious art, celebrating the lives of ordinary people, and idéal for the f... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I bought two prints and they are both very good quality. They have an adequate margin so there were no issues with framing. They were delivered by Royal Mail which I consider to be more reliable than... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de pôsteres e gravuras
  2. também em
  3. Loja de decoração de design de interiores
  4. Loja de molduras
  5. Loja de Souvenirs
  6. Organização Artística

Escrito pela empresa

Every purchase made on the Art UK Shop helps support museums and galleries in the vital work they do around collections care, public engagement programmes and learning. The Art UK Shop is a global marketplace where you can buy gifts and prints of the artworks from over 140 UK museums and galleries. Our marketplace allows museums and galleries to sell made-to-order prints and gifts, and their own gift ranges. We have over 40,000 artworks available as prints made to order on the latest high-quality digital printers. We offer a custom framing service for prints, with a range of sizes and finishes available.


Informações de contato

4,7

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

51 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,7

Todas as avaliações

(51)

30 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor print quality, very dark

I ordered a small (A4 size) print. It arrived with low print quality (visible pixellation) and was so dark that you couldn't make out the background at all. Lesson learned: check the reviews first

30 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Art UK Shop

Resposta da Art UK Shop

Hi Jack, I'm really sorry to hear you are unhappy with the quality of the print you have received from us and would like the chance to offer you either a replacement print or refund. Please get in touch with us at shop@artuk.org with your order number and a photograph of the print you have received. We can then investigate this further.

Kind regards, Art UK Shop team.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent next day service and I’m so…

Excellent next day service and I’m so happy with the print.
I contacted this company the day before I needed the print to be delivered to me and they pulled out all the stops and got it to me on a tracked 24hrs delivery.
I was so happy to present the print to my partner on his birthday yesterday.

8 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Tote bag order - good all round

I ordered a tote bag, and have found the quality good and the service excellent. I would suggest that for all bespoke orders that have to be manufactured from order, the customer should be told that delivery will take several weeks. We get so accustomed these days to delivery within a couple of days!

2 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great customer services and quality product

I found Ben Nicholson’s ‘study of a head’ print from Art Uk and then read the terrible reviews on trustpilot. But there was nowhere else that sold this print and I dearly wanted it.

I contacted Art UK with my concerns and they reassured me that the resolution quality of the art work I was looking for was very high. I was also told that the individual I was speaking to would quality check it personally before sending it out to me.

Two weeks later my print arrived in great condition and I am very satisfied with the final product.

In short the customer services experience with Art UK was fantastic and the final product was the high quality I was promised.

Thank you Art UK. I would have no hesitations in ordering from you again.

20 de março de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I too should have read the reviews

I too should have read the reviews. The picture I chose was one I am very familiar with from Aberdeen art gallery, and the size I chose was the same as the original so the copy should have been good. instead it looked like something I could have had printed from postcard size at my local print shop. It was pixillated to the point where most of the detail was lost and the only way this "high quality" art print could be framed and mounted was if I mounted it up past head height in a drak corridor.
Shocking, absolutely shocking,and disgraceful that publicly funded galleries allow this bunch to carp (typo) all over our heritage.

7 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Read reviews before you buy

I did not read reviews before I ordered. They sent me a print which was so dark, the leaves on the trees looked like a black blob. I ordered a print of an oil painting by James Paterson of the cottage where I live, but It was far too dark to display on my wall. I complained and they offered to 'try again', but I had read that someone had agreed to this and the second one was exactly the same as the first. I did receive a full refund

29 de setembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst print ever..

Worst print ever... looks like they printed it on a fake ink printer in the garage. Also, very overpriced. At first, they didn't want to replace it, then sent another bad quality print after 2 months. Don't order!

6 de abril de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor print quality

Poor print quality unfortunately. For a nearly £50 price tag it was very disappointing - dull colours and visible printer lines - looked like it was printed on a domestic printer.

22 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Warning - Don't buy, worst prints ever!

Worst framed prints We've ever purchased. Artuk.org

We regularly buy framed art prints for our Scottish holiday homes. Thousands of pounds, dozens of paintings purchased over 5 years. Sadly, our usual art supplier has stopped shipping to the UK so we needed to try out other services - ArtUK was one of them.

We ordered 3 prints in the beginning of September, contacted them and they said they were quiet - we only received the last print today, 11th October after emailing back and forth for over a month...

The first print received was of highland cows - the print is dark, dull and soft focus, a bit smaller than A2 so not massive. Could have taken a better photo of the real painting with my mobile.

A larger waterlillies print, approx A1 square, none of the rich detail in the pastel shades our other prints of this artwork clearly show - dull colours, print artefacts and is very flimsy due to the poor frame quality for its size.

The final painting which finally arrived today, five weeks after the order was placed, is smaller than A4 - I ordered A2 approx 2ft x 1.3ft. At smaller than A4, their print is still dark and is not tack sharp.

Their customer service - I got a refund of £16.73 for reducing my A2 framed print to the less than A4 one that they shipped me.

Do not buy prints from this company.

11 de outubro de 2019
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais