Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' . Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' . Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos... Ver mais
A empresa respondeu
Skulle have bilens software opdateret og da vi samtidig skulle rejse på ferie fra Kadtrup slog vi to fluer med et smæk. Vores flyver blev forsinket, og vi ankom derfor uden for åbningstiden. Vi kunne... Ver mais
A empresa respondeu
Super dejlig oplevelse af købet af min nye Audi Q6, meget venligt personale hele vejen igennem lige fra selv købet hos Thomas til jeg overtog bilen, da følte jeg mig klædt godt på da jeg kørte afste... Ver mais
A empresa respondeu
Vi havde en rigtig god oplevelse da vi købte vores Audi. Sælgeren Alexander var rigtig god til og besvare alle vores spørgsmål og henvendelser. Vendte altid tilbage når man havde ringet til ham. 😊 M... Ver mais
A empresa respondeu
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Englandsvej 437, 2770, Kastrup, Dinamarca
Pede aos clientes que avaliem
Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas
Na Trustpilot, é muito importante o conteúdo humano. Esta empresa também pode acessar nossa ferramenta de resposta auxiliada por IA, que os ajuda a redigir respostas.
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
I forbindelse med aktion: 69S8 – Udskiftning af TAKATA-frontairbag til fører, kontaktede jeg Audi Amager på Englandsvej for at bestille tid. Meget venlig behandling. Takkede nej til fri lånebil, da jeg havde mulighed for at vente under reparationen. Ventetiden fløj under fine forhold og Audi Amager får mine bedste anbefalinger.

Resposta da Audi - Amager
Meget kompetent oplevelse ved både afprøvning af min nye A6-E-tron Performance og efterfølgende handel og udlevering samt gennemgang. Virkelig expert i gennemgang ved udleveringen således, at jeg følte mig klar til at køre hjem derfra i den nye bil.

Resposta da Audi - Amager
Thomas er super flink og alt blev overholdt som aftalt . Meget behageligt sted at handle bil .

Resposta da Audi - Amager
Har altid fået den bedste service og rådgivning hos Audi Amager. Der lyttes til mine behov og alle aftaler overholdes til punkt og prikke.

Resposta da Audi - Amager
Alle medarbejdere bidrager til en god oplevelse, men fremhæves skal Alexander Steffensen, der fra første underskrift, levering og efterfølgende har været særdeles informativ og hjælpsom under hele forløbet mht. køb af bil.

Resposta da Audi - Amager
Super købsoplevelse hos Audi Amager. Virkelig god salgsrådgiver, som gav god information i leveringsperioden samt ved overdragelse.

Resposta da Audi - Amager
Fabriksny bil afhentet for 12 måneder siden – og den har haft væsentlige fejl lige siden.
Bilen har været på værksted 8 gange, senest i en periode på over 2 måneder, uden at problemerne er blevet løst. Der har hverken været reel fejlsøgning, ordentlig service eller en tilfredsstillende udbedring.
Forløbet er præget af manglende ansvar, dårlig håndtering og en generelt uprofessionel tilgang.
Samlet set fremstår det både grinagtigt og dybt useriøst

Resposta da Audi - Amager

Resposta da Audi - Amager
I am writing this in English to reach as many people as possible and hopefully save others from going through the same experience.
My experience with Audi Amager has been extremely disappointing and frustrating. From the beginning, the level of service and professionalism has not matched what you would expect from a brand like Audi. There have been repeated issues with my car, long waiting times, and poor coordination between departments.
One of the biggest concerns is the lack of accountability. When problems occur, it feels like responsibility is constantly pushed around rather than properly handled. Instead of clear solutions, I have often been met with delays, unclear answers, and additional costs.
There also seems to be a lack of available parts and proper follow-up, which only adds to the inconvenience and wasted time. As a customer, you expect efficiency and transparency — unfortunately, that has not been my experience here.
I strongly recommend that anyone considering this dealership does their research first. There are videos online, including Jon’s video on YouTube, that reflect similar concerns and experiences, which I unfortunately can now relate to.
Overall, this has been a very poor experience, and I would not recommend Audi Amager based on how my case has been handled.

Resposta da Audi - Amager
Det har været en god oplevelelse at handle med Jerry og Alexander fra Audi Amager. Kan kun anbefales. Min søn har allerede fået Jerrys nummmer.

Resposta da Audi - Amager

Resposta da Audi - Amager
Vi har netop modtaget vore Audi Q4, leaset ved Audi Amager, virkelig en god oplevelse hele vejen igennem lige fra sælger Jannik, til Alexander gennemgik og udleverede bil til os, alle aftaler overholdt og hurtigt svar på henvendelser.
Kan klart anbefales

Resposta da Audi - Amager
Søde og i mødekommende personaler og et meget behageligt forløb hvor alle aftaler er overholdt. Meget hjælpsomme efterfølgende i forbindelse med at vi skulle lære vores nye bil at kende. Kun positive ting at fortælle.

Resposta da Audi - Amager
Rigtig god service og et professionelt salgsteam

Resposta da Audi - Amager
Jeg er for anden gang på 6 måneder blevet indkaldt til Audi (Amager) for at få udbedret en fabrikationsfejl på min bil.
Værkstedet oplyser, at de skal have bilen i 3 dage, og jeg får derfor en afleveringstid kl. 10.
Efterfølgende bliver jeg ringet op og får at vide, at bilen i stedet skal afleveres kl. 7.30. Det kan jeg ikke nå på grund af aflevering af børn, hvilket jeg forklarer.
Jeg tilbyder derfor selv, at de kan have bilen en dag ekstra, så afleveringen kl. 10 stadig kan fungere. Det bliver dog afvist. Beskeden er, at bilen enten skal afleveres kl. 7.30 – eller også må jeg selv betale for en ekstra dag med lånebil.
Jeg har ærligt talt aldrig oplevet en så ufleksibel tilgang til kundeservice. Når man som kunde allerede skal bruge tid og besvær på at få udbedret en fabrikationsfejl, tilmed for anden gang. burde man som minimum kunne finde en løsning, der tager hensyn til kunden – ikke kun værkstedets interne tider.
Der var heller ingen forståelse for situationen eller blot en simpel beklagelse for det ekstra besvær. I min verden er det altså helt misforstået kundeservice.
Opdateret: Jeg har modtaget et svar fra Audi/Semler, men desværre virker det som et standardsvar, der ikke forholder sig til de konkrete forhold i min anmeldelse. Min pointe handler netop om manglende fleksibilitet i forbindelse med en fabrikationsfejl og afleveringstidspunkt, hvor kundens hverdag efter min mening bør vægte højere end interne processer

Resposta da Audi - Amager
Jeg har nu nok en gang fået en privatleasing af min nye Audi hos Audi Amager og som altid så er det en super fed oplevelse af være kunde der. Alt spiller bare Max lige fra dag et hvor man bestiller sin nye bil og under hele processen til den bliver leveret. Jeg har været kunde hos Audi Amager i flere år og jeg vil til hver en tid vende tilbage også når jeg næste gang skal have en ny Audi. Tak for jeres altid professionel måde af være på og det er så fedt af man altid er i gode hænder når man vælger af handle bil hos Audi Amager

Resposta da Audi - Amager
Gennemgående god behandling fra personalet - særligt salgskonsulent, der også ydede god rådgivning ifbm. konfigurering og udlevering. Kan varmt anbefale denne forhandler!

Resposta da Audi - Amager
Salgschefen vidste præcis hvilken bil jeg ville have og sørgede for, at jeg fik den sidste nye model med alt det lækre udstyr, som der skal være i en lækker Audi A6 e-tron.

Resposta da Audi - Amager
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.