Badaptor Avaliações 

139
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

came within a week , of order all items work great , was able to group all tools by battery brand so a tool i rarely use will work off a battery i use daily ie my ryobi multi tool will work off my... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

What an amazing product!!! Had an extensive range of 18V Bosch Blue tools already and purchased a Ryobi One+ 23gauge Pin Nailer (bare tool) because Bosch don't make one. Really didn't wa... Ver mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Ordered on 5th September, dispatched (supposedly on 22nd September) still not received early October. No response from enquiries@. Not impressed. Apparently my email had gone into junk. Order resen... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Although this adaptor is made to fit Ryobi tools, I used one to fit onto a Performance Power circular saw, and then fit a DeWalt battery. The two locating lugs didn't click into the performance power... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Comércio de ferramentas

Escrito pela empresa

Badaptor is a leading manufacturer of robust battery adapters. Convert your current 18V battery to work with other market-leading brands of tool & eliminate the need to buy additional battery systems.


Informações de contato

4,6

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

139 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,6

Todas as avaliações

(139)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Adapter

Good quality product, converted a Makita battery to fit Ryobi One+ tool. Worked perfectly. Excellent product really pleased with the purchase.

28 de janeiro de 2023
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have still not received my badaptor I…

I have still not received my badaptor I rate your service as terrible

17 de janeiro de 2023
logotipo da Badaptor

Resposta da Badaptor

Dear Harry, thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. We apologize for any inconvenience but in this case, we believe that our customer service team did try to go the extra mile to get your product delivered.

They responded to your messages on socials and by email as quickly as possible and a replacement Badaptor was sent out to you. Please bear in mind that we are using royal mail who have been experiencing operational difficulties and strike action. We understand that this is inconvenient, however this is beyond our control and we have tried to make it clear on our website that we are currently facing this problem.

Royal mail claim 2-3 days delivery time, but at the moment we advise waiting 4-5 days due to the difficulties they have had. Again, we apologize for any inconvenience. We estimate that your Badaptor should be with you this week. If not, please reach out to enquiries@badaptor.com to let us know. You can also contact us with any further comments, concerns, or suggestions for how we could improve our service.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Outstanding

Outstanding customer service going the extra mile in the face of all the stikes to get me my delivery. First class product , works like a dream , saving me money and making everything more straightforward.

8 de dezembro de 2022
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

where is my item ?

where is my item ??
nothing is recived
no shipping details
no nothing !!

6 de dezembro de 2022
logotipo da Badaptor

Resposta da Badaptor

Hi Stig, thank you so much for taking the time to write to us. I wanted to let you know how sorry we are that your Badaptor did not arrive in a timely manner. Someone from operations has been in touch and provided tracking details. Our tracking information now also shows that the item has been delivered.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love simple but effective products like this

I was sceptical at first but the price point made it worth the risk, I can now use my 5.0Ah DeWalt Battery on my Ryobi tools (effortless), saved be circa £80.00 on a Ryobi 5.0Ah battery. Packaging is also professional and delivered within 5 working days

1 de novembro de 2022
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good company

You make a very fast and quick delivery from your destination, sorry to say the same of your swedish partner. I've recive the product for two days ago.

20 de novembro de 2022
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product

Fast delivery smooth purchasing transaction, great piece of kit, saved me money with the Bosch to Ryobi converter, works perfectly, would highly recommend

4 de novembro de 2022
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Have only recived invoice but no…

Have only recived invoice but no delivery!
No tracking information availably.
Not Badapors fault, Post Nord missed to inform that the delivery arrived att customer and waits for payment.

10 de novembro de 2022
logotipo da Badaptor

Resposta da Badaptor

Hi Mats, thank you so much for taking the time to write to us. I wanted to let you know how sorry we are that your Badaptor did not arrive in a timely manner. Someone from operations will be in touch within 1 working day to help resolve this.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais