BBQGuys.com Avaliações 

678
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We had specific shipping concerns that were voiced by phone to our sales agent. We were told whatever we wanted to hear in order to complete the sale. The minute they got our money, everything changed... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service! We purchased a built -in Napolean grill and cabinet doors and received them in a few days. When my contractors went to install the doors we found out that they were too tall for our enc... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We purchased a grill for an outdoor kitchen a 4 years ago with a lifetime warrantee from BBQ Guys and Blaze. We also purchased refrigerator, side burners and a few other items. Our regulator for the... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Assador

Escrito pela empresa

Shop gas & charcoal grills, outdoor kitchen equipment, pizza ovens, & more at BBQ Guys! Build your perfect outdoor kitchen with free shipping on most orders.


Informações de contato

3,2

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

678 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 8% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,2

Todas as avaliações

(678)

94 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best service !

I have an outdoor bbq, that was already installed in a counter when I bought my home. Having nothing more than the brand name of the bbq, agent Rachael was able to view a photo I sent and steer me to the proper cover for my bbq.

1 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service

Great service! We purchased a built -in Napolean grill and cabinet doors and received them in a few days. When my contractors went to install the doors we found out that they were too tall for our enclosure. We were a few days out of the return window but we were able to order the correct doors (which came fast, shipped that day) and return the other ones and just had to pay the return shipping cost. Very happy with our experience with BBQ Guys and I would absolutely do business with them again

29 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible experience. Not to be trusted

We had specific shipping concerns that were voiced by phone to our sales agent. We were told whatever we wanted to hear in order to complete the sale. The minute they got our money, everything changed and they left us to try and fix their incompetence ourselves. They preferred to cancel the entire $4000 order tahn simply contact FedEx and redirect a small part of the order. Terrible company. We cancelled the oreder.

27 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We purchased a grill for an outdoor…

We purchased a grill for an outdoor kitchen a 4 years ago with a lifetime warrantee from BBQ Guys and Blaze. We also purchased refrigerator, side burners and a few other items. Our regulator for the gas hookup that they provided is now falling.
BBQ Guys states we have to wait months for parts to arrive before they can ship. They have many grills available to ship as a replacement but refuse to do so. I guess warrantees mean nothing to Blaze and BBQ Guys.
We will now go into the holiday season where we entertain family and friends with NO WOKING OUTDOOR KITCHEN......

23 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered a $3800 artisan grill and the…

Ordered a $3800 artisan grill and the grill does not work. This company offered 0 support and says they are a e-commerce company. Do yourself a favor and order from a local company that provides hands on support

23 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor experience to return something

The shipping time took too long and longer than they said it would take on the website. When I couldn't get the product in time, my GC couldn't wait for the vents and ended up using a product from a local outdoor store. When trying to return the product, they charged fees to return, which its their fault that it didn't come in on time.

23 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Awesome experience, Thanks Tiffany!!!

Tiffany is the sales agent that I engaged with while reviewing and making decisions about the best outdoor grill/ kitchen that would best meet my needs. Tiffany was professional, knowledgeable and informative. She kept the conversation light and added humor to the entire experience. What a great Sales representative you have with Tiffany.

24 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sold a product they don't have

They marketed and sold a product they do not have in stock. And there was no notification of this. I've paid for it and have no idea when it will ever come in because they don't have it.

14 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da BBQGuys.com

Resposta da BBQGuys.com

Hi Casey, we do apologize for the less than ideal experience with the backordered product. We have checked on your order, and it does look our team was able to help you cancel it and receive a full refund. Please do not hesitate to reach out, if that refund does not come through in the communicated timeframe.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered ONE grille and BBQGUYS showed TWO

I ordered ONE grille and somehow the confirmation sent to me showed two. I called quickly to get it corrected and was told it was too late (less than two hours from confirmation receipt) that the grille(s) had already shipped. It was only after that that I received a shipping confirmation. Now they're saying I'll be charged for return shipping on an item I never wanted.

21 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

very bad experience with bbq guys

very disappointed with my experience from bbq guys ...I purchased a bbq from bbq guys beginning of august 2026. Since placing the order I called approximately once a week to find out when my bbq would be shipped. Every time I was told the same thing...It would be next week run around...with no bbq and no satisfactory explanation...After weeks of repeated phone calls, I finally canceled my order today....This has been a very disappointing experience. I understand that delays happen, but repeatedly giving a customer the same promise without delivering is not acceptable...I would not recommend BBQ GUYS based on my experience....Now I have to wait till next year to get my old BBQ picked up by my trash company...UGG

20 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Improve response time and shipping time…

Improve response time and shipping time for purchases. Uphold your guaranteed ship date. Correction: bad experience turned into greatness customer service contacted me fixed the problem and now my shipment is arriving early! Great job guys! Thanks so much

17 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered a grill yesterday and found…

Ordered a grill yesterday and found this morning that the price went down $90 overnight. Joey in customer service was super helpful and kindly processed a credit adjustment this morning.

18 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

BBQGUYS AND AFFIRM

Dear Affirm Support,

I am writing to express my strong dissatisfaction with the resolution of my dispute regarding product ID U72H-EJP1. As previously stated, this is not a financial issue, but rather a matter of poor customer protection.

It is disappointing that you have decided to side with the merchant despite the fact that the merchandise arrived damaged from day one. This decision indicates a clear lack of support for the buyer.

I will be sharing my negative experience with your company across my social media platforms to ensure other consumers are aware of how buyer disputes are handled.

Bbqguys is probably the biggest mistake I made. The fridge door came broken, the countertops all discolored, and nothing matched. Their response was to wait 10 weeks. Even after that, they shipped new tops and said they would not put them on. That is my responsibility. Fixing the fridge door is also my responsibility.

I will never buy from these two companies again.

Sincerely,
Mike

16 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The horrible customer service reviews are (mostly) right

After posting my review they reached out to address the problem
So ill upgrade it
YEs the horrible customer service reviews are accurate. Website has some false advertising
Website has offer of a free accessory with purchase of the grill. They ignore my queries about that.
Delivery services are lousy too. Grill is still sitting somewhere ina warehouse locally now for 6 days

good product selcion though.

11 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

This is an update to my review on July…

This is an update to my review on July 15, 2026...Thanks to a friend with experience in the repair industry, he got the machine working great and we are happy with the machine. But this review is more for Jon with BBQ Guys...I spoke with him originally and I was a bit frustrated bc there wasn't anything BBQ Guys could do(GE requires you to work directly with them on repairs and service). However, for the past 3 weeks Jon was in contact with GE to give permission for BBQ Guys to help me with my issue but to no avail. Jon went as far as to offer a refund for the item since GE would not be of more assistance. Jon went above and beyond and did all he could to make sure our machine was working. Many thanks to Jon and his follow up.

11 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais