Bed Choice Avaliações 

81
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered a bed and mattress, because I live in the Highlands of Scotland website says £30 delivery fee. When i go on to live chat to ask when my order will be dispatched i suddenly get a call to say... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

From start to finish the process was so simple and smooth! I came across Bed Choice Limited online and was very vary before ordering online however I was well communicated, given advise on what style... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We purchased the Kensington bed and it’s perfect, it’s well made and looks amazing! Customer service was fantastic too, they took time to advise on colours and head board size, which helped us get exa... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Móveis para Quartos

Escrito pela empresa

We are proudly independent and committed to offering excellent levels of service whilst keeping up to date with the latest designs and technology. Established for over a decade in the online retail market, we strive to offer the lowest prices to our customers for beds and mattresses throughout the UK. Unlike the majority of our competitors, we are proud to be self-sufficient by delivering ourselves using our own fleet of vehicles for that personal service. Delivering ourselves means we reduce the risk of damaging goods with our skilled delivery drivers by over 90% as opposed to relying on couriers to deliver such large bulky items.


Informações de contato

3,8

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

81 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 40% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,8

Todas as avaliações

(81)

14 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Where do we start with this joke of a…

Where do we start with this joke of a company.
Ordered a bed through Debenhams to then get a phone call off these to tell us they would deliver our bed on. Wednesday 13th
Wednesday cones gets another phone call to say it would be Friday.Friday cones no bed we phone them to tell us no no Sunday
Sunday comes bed arrives and dumped on the doorstep at 4.30
Upon opening the bed the bottom of the bed had 2 black marks 2 of the screws were broke the bed didn’t line up properly
Phoned to tell them of the condition of the bed to be told well I can’t see down a phone can I
Was told they would phone to arrange compensation
Needles to say still waiting
Poor communication poor customer service poor quality
Pictures there to prove everything

17 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Bed Choice

Resposta da Bed Choice

Thank you for taking the time to share your feedback.

We would like to clarify a few points regarding your delivery. The bed was placed exactly where your daughter instructed our delivery driver to leave it. We also tried to resolve your concerns over the phone at the time, however, the conversation became difficult due to the lack of respect shown towards our staff. Despite this, we promised to call you back one hour later and did so, but unfortunately received no response from your side.

That said, we are sorry to hear you are unhappy with your order and we take all customer concerns seriously. While we cannot change the circumstances of delivery, we are committed to assisting you further with the issues you have raised and will do our best to reach a fair resolution. Please get in touch with our team at your earliest convenience, as we have also tried calling you without success.

We value respectful two-way communication, as this allows us to resolve matters as quickly and effectively as possible.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

First class service

I cannot recommend this company enough. I called them explaining how another company had let us down and if I was to place an order would it be delivered in time and from that first phone call nothing was to much trouble they absolutely excelled themselves the quality of the frame and mattress is excellent and the communication has been first class. Thank you so so much. Fantastic Company

1 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Highly recommend this company we…

Highly recommend this company we ordered our king size ottoman divan with extended headboard and everything was exactly as it was advertised delivered on time and delivery driver was polite and helpful

24 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Kensington Divan, 10.30 pm delivery not the best experience


I purchased the Kensington King size cream velvet bed, I asked for the headboard to be 90” and for the Paris bed thicker sides to be added on to the order, this was confirmed over the phone and delivery was arranged for Tuesday 6/5/25, I waited until 1pm before I called them to see if I could get a time on delivery at this point I was told delivery had been arranged for Thursday 8/5/25, I explained this date was not possible as I wouldn’t be home, so delivery was arranged for Wednesday 7/5/25 between 9 & 12. I got a phone call at 10am on Wednesday 7/5/25 to tell me the headboard and side panels had not been ordered and they could deliver the whole bed on Thursday 8/5/25, I explained I now have no bed, so I was told they could deliver the divan base on Wednesday 7/5/25 and the rest on Thursday 8/5/25 which I agreed to, when the delivery arrived the gentleman was on his own delivering a king size bed and needed help to get the bed in the house. After the base was delivered I then received a phone call to say the rest of the bed couldn’t be delivered until Saturday 10/5/25 or Tuesday 13/5/25, as I wouldn’t be home again on the Saturday I have had to opt for the Tuesday 13/5/25 delivery. I then had to message again to confirm if my delivery would be arriving Tuesday 13/5/25 and was told delivery would be between 6 & 9 PM. Delivery finally came at 10.30pm which I feel is absolutely shocking and far too late for deliveries but he kept to his word regarding the delivering that day even though it was late at night and I desperately wanted the delivery completed. The bed didn’t come with instructions, however it was a simple slot together and tighten the screws. I then discovered because I had opted for the ottoman storage base the footboard would then be flush rather than raised above the mattress at the end of the bed, this wasn’t explained to me or written anywhere on the website, and I picked this style so you couldn’t see the mattress at the end of the bed which I still can see clearly. I’m sure if you can change the height of the headboard (which I did to 90cm) then you could add the height to the footboard too? they were apologetic and wavered £95 that I was supposed to pay for the added height and thicker bed sides which I appreciated, but it doesn’t make up for the fact I now have a bed I’m not completely happy with.

13 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Bed Choice

Resposta da Bed Choice

Hi, and thank you for your review.

While we strive to ensure every customer is completely satisfied, we understand that expectations may sometimes differ. When you placed your order, you requested the Paris-style side panels with the Kensington bed frame, which we confirmed was possible. However, there was no mention that you required a higher footboard to conceal the mattress.

As shown in the Paris bed photos, the side panels sit flush with the footboard. We did waive a significant fee as a gesture of goodwill for the inconvenience, and we sincerely apologise for any disruption caused during the process.

We also acknowledge the delay in delivery. While we always aim to meet scheduled times, unforeseen circumstances such as traffic and logistical delays can occasionally occur. We’re truly sorry for any inconvenience this caused and appreciate your patience and understanding.

Once again, please accept our sincere apologies for the overall experience.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Recommend

The guy on the phone is super helpful and professional. The bed was delivered quickly. Happy with my choice, thank you!

8 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent Beds and Customer Service


I recently purchased two Ottoman Beds from Bed Choice, and I couldn't be more pleased with my decision. Both beds are incredibly comfortable and of excellent quality. From start to finish, the experience was fantastic.
The customer service was outstanding. The staff were friendly, responsive, and helpful throughout the entire process. Delivery was super quick, and the beds arrived in perfect condition, well-packaged and ready to be assembled.
Additionally, I purchased three mattresses after the beds were delivered, and I must say, each mattress is just as comfortable as the beds themselves.
A special shoutout to the two brothers who delivered the beds, they were professional, polite, and ensured everything went smoothly.
I highly recommend Bed Choice to anyone in the market for new beds or mattresses.

30 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This is a response from Bed Choices…

This is a response from Bed Choices regarding disappointing service which I reviewed. Not the customer/professional support of a caring company.

"That’s fine thank you for your review and with the compensation you can get the cleaner we was going to transfer the rest of the payment back to you but as you left the negative review I think it’s fair to say £40 is enough thanks

13 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

High quality ottoman beds.

Spent a long time looking at websites, images and reviews when picking my bed. Came across bed choices. Ordered some fabric swatches. Those arrived quickly. After speaking to someone, who answered all my questions, went ahead with order. Have to say was a bit hesitant as worried if would be as per website. Received my bed promptly, helped carry bed to room upstairs which was so helpful given size of headboard and height. The bed is exactly as described and shown. Great quality build, solid ottoman and beautiful fabric for a fair price. Placed an order for 2nd bed soon after as was very happy with 1st bed. Contacted the company after placing order to see if they could deliver within 3 days as had family coming to stay. They sorted it and new bed arrived exactly when requested. Excellent service. Another fabulous bed. Would recommend to anyone looking to buy a new bed. Thank you.

16 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great company

Great company, fantastic service. Delivered fast and fitting with perfection.
Highly recommend

25 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Competitively Priced Amazing Quality Bed

Bed is amazing quality, and delivery was extremely fast - can’t believe how much storage is under the divan ottoman base.
Bed Choices were able to customise my headboard height which was amazing.

Delivery was organised within the week, and the driver delivered and assembled the bed within half an hour - great service!

With an extremely competitive price, I’d recommend using bed choices

4 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bed Choices Beds…

I Ordered Two Beds,They are Absolutely Beautiful. I am so Happy with them they look Stunning. Adam was Brilliant with all his Help and Advice,nothing was too much Trouble,Communication Brilliant. I will be Ordering Another Bed Shortly and Will 100% be Recommending.

29 de março de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bespoke bed order

Second time we have ordered from this company. Excellent service and the quality of their products are perfect. The company has been so helpful with making a bespoke size bed, this time. Great communication throughout.

4 de março de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very good customer service

Very good customer service, kept me updated every step of the way. I bought an Ottoman side lift bed and the bed is amazing, very easy to assemble and great quality.

16 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Easiest bed ever to put together

Easiest bed ever to put together! Literally took about 15 minutes! I was abit skeptical after reading the reviews but I’m happy with everything! I got the 70inch headboard and they phoned me to ask if it will fit or if I wanted it split in two. I was given a delivery day and slot shortly after and delivery was quick thank you! :)

8 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing bedframe and great customer service

After looking for a quality ottoman bedframe for sometime and realising how expensive they were I was starting to loose hope in finding one. My friend recommended bed choice on Facebook as she had got a good quality bedframe from there I gave it a look. I was a little unsure at first as I had never ordered a bedframe from online, however the online Facebook chat really helped me with my queries and explained everthing to me well with fast responses. My bed was delivered within a week of ordering and I was given the live tracker of the driver which was a great help. I was very pleased with my bedframe when it arrived as it was even better than I imagined and looked quality and was packaged very carefully to avoid damage. Would highly recommend for great quality bedframe for half the price of the ones in showrooms.

5 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais