Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

3,8

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

12 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi har købt brugt bil

Vi har købt brugt bil, Renault Clio, hos Bjergs Biler. Da vi havde ejet bilen i 4 måneder begyndte den at lave problemer med bagbremserne. jeg kontaktede Mads hos Bjergs Biler og han fandt en tid i kalenderen til at vi kunne få kigget på bilen. Bilen fik nye bremser bagpå og dette var uden beregning. Hos Bjergs Biler er det et meget imødekommende og et meget serviceminded personale. Næste gang vi skal handle bil og de har den model vi ønsker vil, vi meget gerne handle hos Bjergs Biler. De varmeste anbefalinger her fra. Hilsen Steen Maagaard

4 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

stor anbefaling

kan kun anbefale bjerg bil og båd service
da vi stod med en Suzuki s-cross der skulle have skiftet kæde, var de til en kæmpe hjælp.
bilen blev lavet til aftalt pris, og mekanikeren blev lidt længere for at få den færdig samme dag som vi havde ønsket.

stor anbefaling her fra

23 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Varm anbefaling af Bjergsbiler

Varm anbefaling af Bjergsbiler

Fik en professionel oplevelse fra start til slut ved Mads (salgschef) og senere ved Mikkel (bilmekaniker).

Var interesseret i en nyere Ford Focus og havde selv en ældre bil af samme slags, som skulle i bytte.

Mads fik en prøvetur i min bil, jeg påpegede overfor ham et par skader, som jeg var bekendt med min bil havde, og han tilbød mig en rigtig god byttepris.

Efterfølgende har der været en reklamation ifht en sodpartikelsensor, som meldte fejl efter 1 uges tid. En fejl som firmaet ikke kunne vide, da jeg købte bilen.

Jeg kontaktede værkstedet, fik det besigtiget, aftalt tid til udbedring, og fik udskiftet sodpartikelsensoren u/b (under reklamationsretten).

Så kort sagt, kan jeg kun anbefale Bjergsbiler, de leverer ifht deres fremtoning og skriv på website, produkter, byttepris, salgs-/og værkstedsafdeling.

De har mine varmeste anbefalinger.

mvh
Nils-Anker Margon
Randers NV

19 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Kæmpe anbefaling!

Jeg har idag købt en opel insignia 2,0cdti 170hk. Sælgeren er meget imødekommende og meget serviceminded. Vi fik et par gode vinterdæk med fælge med i prisen og han kompetencer for, at der var en fejl i udstyrs listen på hjemmesiden. Meget reelt forhandler.

Vi ankom kl 16 en lørdag og sælgeren gav sig meget tid til os og vi følte os meget velkommne og i gode hænder. Sælgeren var interesseret i vores behov og i hvem vi var som personer.

Sælgeren presser ikke på med salg, men er interesseret i at hjælpe os, så vi får den bedste bil til vores behov.

Kæmpe anbefaling herfra!

23 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

En forhandler, der spiller på flere heste

En forhandler, der spiller på flere heste ad gangen. Man tror man har en aftale, og så ender det med, at man ikke hører noget i fire dage. Så viser det sig så, at de har solgt bilen andetsteds. Må derfor ud og lede igen. Under alt kritik. Ikke kun dårlig handelsskik, men også dårlig behandling af et menneske, der står på den anden side, der ikke får nogen besked og selv må opsøge opklarende svar, på det, der ellers var en aftale.

23 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Har tilbage i 2019 købt bil hos…

Har tilbage i 2019 købt bil hos Bjergsbiler efter kyndig vejledning, og har efterfølgende brugt deres værksted Bjergs båd og bilservice til reparationer og service.
Har været tryg igennem alle årene, lige fra køb til servicering.

De er gode til at rådgive og giver hurtig betjening.

26 de fevereiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Efter vores bil blev totalskadet

Efter vores bil blev totalskadet, fik vi en god behandling af værkstedet ang hvad der skulle ske nu og hvad vi gjorde herfra. Derudover fik vi en super behandling af Martin og Mads. Vi skulle have en ny bil, helst hurtigst muligt. Martin og Mads er begge meget imødekommende og viser stor interesse i hvordan min kone har det efter ulykken, og spørger ind til hvad vi leder efter i en ny bil.
De er serviceminded og opmærksom på hvad kunderne siger/ønsker.
Et ekstra lille plus så får man en pose slik og en flaske vin, når man skriver under på købsaftalen. 😁
2 skønne gutter der bruger tiden på at lytte i stedet for at få solgt en bil hurtigst muligt. Alt i alt super sservice af både salg og værksteds team. Alt er forløbet som aftalt

14 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

God behandling

Købte brugt bil over telefonen. Bilen var som aftalt og god tid til kunde pleje. Fik en god behandling af Mads og Martin. Hvis jeg skulle sige noget så skulle det være at der er plads til forbedringer vedr. Klargøring og rengøring. Ville ikke være bange for at handle med dem igen.

24 de junho de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dårlig erfaring

Dårlig erfaring, kostede mig flere tusinder kroner i unødvendige udgifter da de kun er udskiftningsmekaniker. Havde bil og båd på værkstedet, bad om at motor på båden blev gennemgået så den var så sikker som muligt da jeg lige havde købt den. Fik en historie af ham hvordan han selv havde haft et motorstop så jeg regnede med at han forståede mine bekymringer med købene og mit ønske om at være så sikkert som muligt.
De gav den "store service" og det troede jeg var godt så jeg kunne stole på den, så godt man nu kan med gammelt grej.
Satte den på vandet og sejlede ud. No problem kørte som en drøm, fremad.
Da jeg så skulle lægge til, viste det sig at bakgear ikke virkede og den gik i stå.
Efterfølgende har jeg så fundet ud af at det ikke kan svare sig at reparere den. Pris hos bjergs bil og båd over 6000 kr.
Havde de testet og undersøgt inden de gik i gang med udskiftning af dele, havde jeg kunnet brugt disse over 6000 kr. på en ny motor heller end forgæves reparation lige ud ad vinduet.
Samme med en bilreparation, uanset om jeg fortalt dem hvad var blevet testet ved fejl på rudehejs, blev mekanikeren ved med at teste det samme som før var blevet testet og kom til en hel forkert konklusion, fik selv testet og bevist at han tog fejl. Ente med at fejlen blev fundet af en anden mekaniker på under 10 min da han lyttede til og ikke bare testede løs det andre havde testet i forvejen. Over 2000 kr. lige ud af vinduet der
Jeg ved godt at jeg har sikker brugt nogle store ord da jeg klagede til dem, men ikke i starten, jeg fik simpelheden ”pay and pissoff” svar og ingen som helst vilje for at rette på problemet. I stedet for at erkende at noget måske var gået galt og der kunne findes en løsning fik jeg kun forsvar og blev skæld ud for at være flabet. Lige så snart de har fået deres betaling er de fløjtende ligeglad med kunden

10 de junho de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jeg kunne ikke få min registringsatest…

Jeg kunne ikke få min registringsatest da jeg købte bilen. Der skulle 3 mdr før de ringede og fortalte at de nu var klar til jeg kunne få den..
Oven i det havde også løgen om syn på bilen de har oplyst at bilen skulle synes den 7-7-2022. Pludselig stod jeg nu med en bil som ikke kunne indregistrerers fordi bilen skulle være synes for en mdr siden😡😡
Man for ingen hjælp fra ders side ud over en flabet og ubehøvlet og trune sælger i røret!!

12 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada

Esta empresa é sua?

Reivindique seu perfil para acessar as ferramentas gratuitas da Trustpilot para empresas e se conectar com seus clientes.

Criar uma conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais