Blinkflap Avaliações 

11
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,0

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

3,0

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

11 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 80% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,0

Todas as avaliações

(11)

11 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação

Nós verificamos as avaliações

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute scam

Absolute scam, received a very cheap poorly made copy of a toy instead of the items I paid for.

29 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible customer service and misleading product

I ordered a wallet that looked NOTHING like the one advertised. When I requested a refund, instead of simply processing it, this company has made me go back and forth through multiple emails, repeatedly trying to haggle with me and convince me to settle for an insulting $8–$12 refund.

I paid over $48 for this wallet. Why should I have to accept a partial refund for a product that was not what was advertised?

The entire experience has been frustrating, time-consuming, and completely unacceptable. A reputable company should stand behind its products and make things right when a customer receives something substantially different from what was advertised.

8 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blinkflap

Resposta da Blinkflap

Dear Toni C,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@blinkflap.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered the phone /tv device that…

I ordered the phone /tv device that pairs the two. Don’t not work. Wants me to pair to my home internet which I refuse.
False advertising.

8 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blinkflap

Resposta da Blinkflap

Dear Chris Wadling,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@blinkflap.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They won't refund you nothing

If u have any problem with your product forget about a refund, they are gonna give u a miserable compensation and expect u to eat it. I've been trying to refund a wallet and they would not give me any data to process the refund.

24 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blinkflap

Resposta da Blinkflap

Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment and frustration.
To ensure that we can handle your order quickly and accurately, please contact us through the following channel:
Email: support@blinkflap.com
Please provide:
- Your order number
- The email address used when placing the order
We promise to do our utmost to resolve the issue for you until you are completely satisfied. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

NOT what was ordered!

Got something, but not what I ordered! Meant to have been 1 x wireless transmitter, and 1 x wireless receiver. I got 1 item with a small USB lead attached! Still can't figure out what it it. No instructions, nothing! Box wasn't sealed and lucky the item wasn't crushed.

26 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blinkflap

Resposta da Blinkflap

Dear Ian,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@blinkflap.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Item not as pictured on site

Item not as pictured on site. Much smaller

23 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blinkflap

Resposta da Blinkflap

Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment and frustration.
To ensure that we can handle your order quickly and accurately, please contact us through the following channel:
Email: support@blinkflap.com
Please provide:
- Your order number
- The email address used when placing the order
We promise to do our utmost to resolve the issue for you until you are completely satisfied. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais