böhme Avaliações 

9.269
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,0

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Achtung!!! Alles Mist auf dieser Seite! Finger weg! Gehört gelöscht diese Seite! Kontakt-Mail gibt es nicht. Paket konnte nicht getrackt werden. Bestellung Anfang Juni. Angekommen mit Sommerkleider je... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Null Qualität, Artikel hat farblich keine annährende Ähnlichkeit wie auf der Internetseite von Böhme. Paket (ca. nach 6 Wochen geliefert) wird direkt aus China zugestellt, kein Lieferschein. Werde v... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Billige Chinaware, ganz schlechte Qualität (schiefe Nähte, billiger Polyester Stoff). In den sog. Richtlinien auf der Webseite wurde angegeben, dass Änderungen einer Bestellung innerhalb von 12 Stunde... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I truly love this company! I purchased two sweaters and a form-fitting T-shirt with buttons down the front. I was initially skeptical about ordering from them after reading some reviews on this site,... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de moda feminina

Informação fornecida por fontes externas variadas

Explore böhme's unique assortment of clothing, shoes, and accessories!


Informações de contato

3,0

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

9 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,0

Todas as avaliações

(9.269)

14 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cardigan described as wool

Cardigan described as wool, nothing woollen about it, cheap material. Not as described. Returns process was painful, eventually they only offered to refund 40% of the price or I would have to pay shipping back to Asia.

26 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Thank you so much for your feedback! We are very sorry to hear this.
Please note that our warehouse is located in Draper, UT and we never ask our customers to ship out products to Asia.
Please contact our customer service team at webteam@bohme.com with your order number and first and last name so we can investigate this. Thanks!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This store is a scam.

Update : after reading Bohmes response to this review, I am even more convinced they are scamming customers. I have numerous emails asking me to return the product to China .

This store is a scam.Ordered pants, too small, they want 24.50 to exchange them for something else, which is not what their refund policy states. Insisted on refund, they said I have to pay Euro 25 - 30 to send back to China. I wrote to them and said they are in breach of Australian Consumer Law - I doubt I will hear from them again. Quality of clothing was terrible, Avoid at all costs. Will be reporting them.

26 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Thank you so much for your feedback! We are very sorry but we are not finding any conversations on our inbox with you.
Also, our warehouse is located in Draper, UT and we never ask our customers to ship out products to China. We also offer free exchanges for different size.
Please contact our customer service team at webteam@bohme.com with your order number and first and last name so we can investigate this. Thanks!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very dissatisfied with the quality of…

Very dissatisfied with the quality of the sweater I bought for $69.95. Have sent emails to info bohme-melbourne email address provided, requesting to return the item and I’ve heard no correspondence back. Order #2226

18 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Thank you so much for your review.
Based on the information provided on your previous review, we can confirm that your purchase was completed with a different company, not with us. Please note that Bohme is not affiliated with Bohme Melbourne. Our only website is bohme.com and our name is only "Bohme". Thanks!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love Böhme!

I love the store, dresses are beautiful and fit well. My daughters and I are so happy we found a store where we can bought modest clothing.

23 de fevereiro de 2024
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Misleading consumers

I ordered two dresses which unfortunately do not fit. I was fully expecting to pay for the cost of returning the items to their London base, as it is stated on their website under their FAQs that they are a London based company. However they are not London based, they are China based, and expect me to pay for the return costs to China. Their website is misleading consumers. Please be aware of this before purchasing. My order number is #1481.

21 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Thank you for your review! Based on the order number you previously provided us, we have verified that your order was not placed with us.
Looks like your order was placed with a different company.

We can confirm that Bohme is not affiliated with any other website. Our only website is bohme.com and our name if only "Bohme".

Thanks!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Clearance section needs help

The website is great for the most part, but clearance shopping is truly terrible. There are things that have been sold out in your clearance section for years. It is really hard to navigate when old things that are sold out aren’t removed. Please fix it! Half of the things I want to click on when I look though it are gone, there are so many items in there that I give up.

21 de fevereiro de 2024
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Thank you so much for your review and for bringing this to our attention.

Please note that from now on, all sold out items will be disappearing from our website bohme.com within 14 days from the date they were sold out. Thanks!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute scam website

Absolute scam website. Has a Uk web address. Item arrived and was nasty cheap fabric not same colour as picture. After trying to get me to take vouchers etc which I refused They tell me I have to return to china at a cost of £30. Very misleading on their website. Do NOT buy from this company.
And please do not reply Bohme with your same reply as all of the others. Here is my order number so you can look it up and get back to me
Re: BOHME ORDER #1329

21 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Thank you for your review! Based on the order number you previously provided us, we have verified that your order was not placed with us.
Looks like your order was placed with a different company.

We can confirm that Bohme is not affiliated with any other website. Our only website is bohme.com and our name if only "Bohme".

Thanks!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam

I ordered weeks ago, no contact and no delivery. I think it’s a scam site. Do yourself a favour and order from melbourne based companies.

2 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Hello, thank you so much for your review.
We can confirm that Bohme is not affiliated with Bohme Melbourne. We kindly advise you to don't provide any information as that website might be spam. Our only website is bohme.com and our name is Bohme.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not even one star

Not even one star ? Shocking it is in China the poor quality and you get weeks later and then they will not REFUND they try to bargain with you so I am $79 out of pocket
Do not use them warning
Boheme Melbourne it is not in Australia it is China

18 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Hello, thank you so much for your review.
We can confirm that Bohme is not affiliated with Bohme Melbourne. We kindly advise you to don't provide any information as that website might be spam. Our only website is bohme.com and our name is Bohme.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid at all costs, don't believe the photos/descriptions

SCAM - do not purchase from this site. It is not based in Melbourne and as other reviewers note, goods do not match the site, or the descriptions they provide. A jersey which was advertised as 100% Mongolian Yarn with photos that clearly show a woollen item, was actually 55% Acrylic and 45% cotton (very thin and cheap looking).

16 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Hello, thank you so much for your review.
We can confirm that Bohme is not affiliated with Bohme Melbourne. We kindly advise you to don't provide any information as that website might be spam. Our only website is bohme.com and our name is Bohme.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

ABSOLUTE SCAM

ABSOLUTE SCAM! Do not order from here. Placed an order from a FB ad and the product never arrived. All the contact avenues never replied.

25 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Hello, thank you so much for your feedback! We are terribly sorry to hear this. Please contact our customer service team at webteam@bohme.com with your order number and first and last name so we can investigate this, we will do our best to make this right for you. Thanks!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!!!

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!!!
Bought a dress that l can’t wear! It is totally faulty. They claim that they will partly refund me if l send the item back to Asia!
There is no hem sewn, it is just raw fabric. There is no label or size on the dress. The seams don’t line up and permanent red marker has been drawn on the bottom of the dress!!!

13 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Hello, thank you so much for your feedback! We are very sorry but we are not seeing any orders placed under your first and last name on our system.
Also, our warehouse is located in Draper, UT, we never ask our customers to ship out products to Asia.
Please contact our customer service team at webteam@bohme.com with your order number so we can investigate this, we will do our best to make this right for you. Thanks!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Just crap. Do not go near

Dress turned up but completely different look. Photo on website was a "washed look" denim cotton. What turned up resembled a blue cotton mans business shirt. Dodgy to deal with. Want me to pay postage back when they are ones being shoddy and misrepresenting their merchandise. Absolute crap. Do not go near them.

11 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Hello, thank you so much for your feedback! We are very sorry but we are not seeing any orders placed under your first and last name on our system. Please contact our customer service at webteam@bohme.com with your order number, we will do our best to make this right for you. Thanks!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered cotton, got polyester

I bought a shirt which was advertised as 100% organic cotton. I received a 100% polyester shirt and they are trying to fob me off with a 20% refund and keep the shirt (which I do not want, I would never buy 100% polyester). I have asked 4 times for a 100% refund and I will return the shirt but they are stating I should pay for the postage. Why should I pay when they have engaged in misleading advertising?

19 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Hello, thank you so much for your feedback! We are very sorry but we are not seeing any orders placed under your first and last name on our system. Please contact our customer service at webteam@bohme.com with your order number, we will do our best to make this right for you. Thanks!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Difficult return

I have been sent an item that is clearly the wrong size and doesn’t fit and the correspondence with the company so far has been frustrating to say the least. They advertise easy returns and so far it has been far from that. I have been asked to measure the garment and jump through hoops. They’ve offered for me to keep it and get a 10% discount which is not useful as the garment doesn’t fit.
Needless to say I will never order again.

29 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Hi, thank you so much for your review. We apologize but sadly, we are not seeing any orders or conversations on our inbox under your first and last name. Please contact our customer service team directly at webteam@bohme.com with your order number and email address you use to place your order so we are able to assist you with your return. We apologize for any inconvenience caused!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The fit of the garments were terrible

The fit of the garments were terrible. It took forever to receive the product!!
I won’t buy again.

25 de janeiro de 2024
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Hello, thank you for your review. We are terribly sorry to hear that our products and shipping/delivery time did not meet your expectations.

We checked your order and we see that your order was placed the last week of January with free standard shipping. Orders placed with free shipping are typically delivered within 7-9 business days and we see that your package was delivered within 6 business days from the day your package was processed on our end. Again, we really apologize that our services did not meet your expectations.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Misleading name

I was looking for a silk dress and was directed to a few models of dresses on the website, upon receiving it I realized that it's only called silk when it doesn't contain it in the material in the slightest. I didn't verify the contents it was made with before purchase but needless to say I returned the item and won't be looking for quality apparel from this website anymore.

23 de janeiro de 2024
logotipo da böhme

Resposta da böhme

Hello, thank you for your review. We apologize if the quality of the product wasn't as expected.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais