Brierley Hill Self Drive Avaliações 

61
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

2,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Booked van, went to collect the place was locked up! No answer on phone. Waited 40 mins no luck! Suspicious premises. Just laminate door sign and rusty crash damage white van with weeds growing throug... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I hired a van from Brieley hill rental and i can say that the service wss extremly efficent and the van was just for the job. The receptionist that i dealt with was very helpfull, polite and a pleasu... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great local van hire. Competitively priced and a very helpful, friendly and professional staff team. Very flexible on pick up/drop off times and very impressed that they were open across the Jubilee h... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Booked online. Had the confirmation email. Turned up at booked time and was closed. No one answered the phones. Looks like they have gone out of business.

Detalhes da empresa

  1. Agência de locação de vans
  2. também em
  3. Agência de locação de caminhões
  4. Serviço de remoção e limpeza residencial
  5. Serviço de transportes

Escrito pela empresa

Brierley Hill Self Drive have excellent rates on vans of all sizes to suit all needs. Brierley Hill Self Drive operates a wide range of models, with a choice of all sizes and styles to suit your requirements. We go above and beyond when it comes to vehicle hire, which is what sets us head and shoulders above our competitors and makes us the number one hire company in South Birmingham. We have built up an impressive reputation in this industry, and it’s a reputation we strive to maintain through excellent customer service and an easy hiring system. Brierley Hill Self Drive take the stress out hiring a van, whether for business or domestic purposes, we’ve got you covered.


Informações de contato

2,8

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

61 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,8

Todas as avaliações

(61)

5 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Waste of time

Booked online. Had the confirmation email. Turned up at booked time and was closed. No one answered the phones. Looks like they have gone out of business.

18 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fake service no one at premises disused!!!!

Booked van, went to collect the place was locked up! No answer on phone. Waited 40 mins no luck! Suspicious premises. Just laminate door sign and rusty crash damage white van with weeds growing through obviously Bern there for ages right next to door, as well as blue car with flat tyres and loads weeds. Concerned for identity fraud as I uploaded my driving licence and utility proof. Iv reported to police and trading standards along with the confirmation email which is very vague ! Avoid! Wish I had read the reviews properly as this has happened before. Avoid!

1 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I hired a van from Brieley hill rental…

I hired a van from Brieley hill rental and i can say that the service wss extremly efficent and the van was just for the job. The receptionist that i dealt with was very helpfull, polite and a pleasure to talk to.I would recommend the company to others due to my experience and satifaction with regards the hiring process. There were no issues with the price and the deposit was given back within the stated time frame of 3- 5 working days. Well Done to Brierley Hill rentals will use again.
Leigh

18 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT RENT HERE

Went in a week before I was set to move house, gave ID, proof of address etc, booked the van there and then. Go to the week after when I turn up to collect the van, shutters down, nobody answering the phone. Managed to get through after multiple times. Said the van was at Kwik fit up the road getting a nail in the tyre repairs and the van was being done as we spoke. They then phoned back and said it wouldn't be available that day. Moving house this wasn't great, especially as they had time to let me know the morning of, so I could arrange something else. After this, the van was cancelled and we drove past the Kwik fit, behold there was no van there being done. Either they lied to my face or hired it to someone else and didn't tell me. Overall it was incredibly poor service, they didn't seem to care about their vehicles and were very uncaring if you hired their vans. Save your time and money, go somewhere else

11 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service

Easy too book, great communication, fantastic service, van spot on.
Many thanks 😊

24 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Brierley Hill Self Drive

Resposta da Brierley Hill Self Drive

Thank you for taking the time out to review us! greatly appreciated :)

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Never again

I booked by phone three days ago, for a pick up at around 5pm today. I called at 2.30pm to reconfirm and no reply. Called several times. No reply. I then decided to drive over at 4.30 pm and it was closed. I hung around for half hour calling a dozen times. Left stranded with no van. I rented last year with no problems although the van was old and tired. I will not use any longer.

20 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service!

Extremely helpful, great service and very reasonable price for the type of vehicle we hired. We were picked up from the airport, driven to office and we where on the road in no time at all.

25 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible firm

Terrible firm, £250 deposit paid, £120 for hire, van had seen better days, sounded like the gearbox was on its way out, rubbish left in back, refuelling is usually topping back up a full tank, not this one, it was on 4 bars so topped back to 4 bars, bit crafty you could be putting in more than you used..As for the deposit, been told it could take a week to get back, was not informed of this on receipt, won't be using again for sure!

6 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Brierley Hill Self Drive

Resposta da Brierley Hill Self Drive

Hi Sharon, Thank you for your review. We are sorry to here this...As we do value our customers feed back.! Just to confirm was it the Ford Transit High Top you was in ? As iv had a look and you had booked the Maxi Low Luton Van for £120 for 24 hour hire. However you asked to move to an earlier date. We was happy to accommodate you at no extra charge. Unfortunately you no longer needed the Luton van and asked if you could have the Ford Transit High Top Instead. We accommodated you in that and refunded you the £20 difference. Also the £250 deposit is done via preauthorization on the day of hire. However this money don't leave the account your bank will put a hold on it for 3/5 Working Day's then it automatically releases back to the account. This would have been said when the booking was taken. I'm sorry if it wasn't explained more clearly. We understand it may be difficult to work out how much fuel you use...All we ask is that fuel is put back in this don't have to be spot on...All i can do now is offer my apologies on behalf of Brierley Hill Self Drive for your experience.!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Disgusting van. Will never go near them again !

I arrived, paid and was told I have their "new van". Scratched, dented, chipped windscreen. Nothing like the white vans with their logo all over the sides that were all around the industrial estate.

Van was disgusting. Filthy, dirty, ripped seats, rubbish left behind seats, rubbish left in glove box.

Advertised vans as having cruise control and air con. No cruise control, and air con didn't work.

Staff were friendly, which gained them a star, but I'll never go near them again. Theres a reason they're the cheapest. If I didn't need the van that day, I'd have walked away.

Unfortunately I can't add photos of the state of the van they gave me .... They're on the review I left on Google.

26 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Brierley Hill Self Drive

Resposta da Brierley Hill Self Drive

Hi Tony,

Thank you for your review we appreciate your feedback. We are sorry to hear you were unhappy with the van. As advised on the day of collection, it is one of our new vans which unfortunately due to high van hire demands we have had to send out on hire prior to completing all repairs to the exterior and interior seat replacement with this van. As the van was returned shortly before you collected, we did not have time to get the van valeted. The van was fit for purpose mechanically wise, no warning lights, no breakdown and no issues.

Kind Regards

BHSD Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great local van hire

Great local van hire. Competitively priced and a very helpful, friendly and professional staff team. Very flexible on pick up/drop off times and very impressed that they were open across the Jubilee holiday period. Would certainly recommend and will deffo return for future needs.

6 de junho de 2022
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais