Car Part Planet Avaliações 2.114

O TrustScore é 4 de um total de 5

4,0

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We recently purchased an engine for my sons truck and couldn’t be happier. They are very helpful ensuring you get the correct part per your vin number. Engine installation went smooth no issues. My... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

RIPOFF ARTISTS!! They operate under several names - Reman Transmission, Car Part Planet - They are a marketing company, they do not rebuild anything!! Just scam brokers. 69 phone calls, 48 emails &... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The transmission arrived promptly and in an appropriate container, which was great. I did have an issue with the transmission after it was installed. It was not remanufactured correctly. It started to... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great customer service. Quick shipping and engine as described. Only reason I'm giving 4 stars instead of 5 is I tried to order via the website the night before and it wouldn't let me and I had to wai... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Autopeças
  2. Loja de Acessórios Automotivos

Informação fornecida por fontes externas variadas

Successfully delivering our services for over 20 years, Car Part Planet is your online resource for Used and Remanufactured engines and transmissions. Our experienced and knowledgeable customer service representatives will help you with every step of the process.


Informações de contato

4,0

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

2 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 70% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Too many after sale requirements in…

Too many after sale requirements in small print for core return and Warranty. These things should be done at time of sale. Appears they would like to negate a warranty by failure to comply with after sale requirements. Fine for someone who sits in an office all day but not so good for and extremely busy 1 person mobile service business.

24 de abril de 2025
logotipo da Car Part Planet

Resposta da Car Part Planet

Thank you for your feedback! The order was placed online for a remanufactured transmission. When you placed the order, the choice was made to waive the core charge for 30 days.
We clearly show what the Core charge is and you chose the option to waive it for 30 days. Any company that sells remanufactured transmissions require the core to be returned.
There is nothing in the warranty terms that negate the warranty except for improper installation, or failure to pay for the core or return it. We pick up the core at no additional cost you. If you need further assistance with clarification as to our store policies as well as warranty, we will gladly go over them with you. We didn't know that having a good working replacement transmission and allowing to waive the core charge for 30 days constitutes receiving a 1 star review. Thank you for taking the time to leave us this review considering you have such a busy schedule.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

HORRIBLE customer service

HORRIBLE customer service! Sent wrong engine, it was tagged as the correct one but the engine didn’t match the tag. This is a 100% error on their part. They picked it up the wrong engine then proceeded to tell us several times over a weeks time that the correct one would be sent. After being lied to for a week we find out that they don’t even have the right one wasting time that we could have purchased another. Now they won’t refund the purchase price. We don’t have anything in our possession and yet they have kept every dime we paid. We have called over 25 times trying to resolve and if you talk to someone you get the runaround and they NEVER call back. Have wasted over a month trying to resolve this issue.

Now you say it was the engine we ordered. It was NOT the engine we ordered; you sent a 2013 N54 engine, and we have proof. The refund was only provided once I filed a dispute with the credit card company, not due to your service. You would never call back or email to give any information whatsoever.

7 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Car Part Planet

Resposta da Car Part Planet

The engine ordered was the exact engine we shipped. After further investigation it was deemed that your vehicle was a GT and a GT was NOT ordered. Nevertheless, we picked up the engine and it was checked in on May 1st. A FULL REFUND was issued on Friday and an email was sent to the email address on the order. Please check your email for a refund confirmation. Depending on your financial institution it may take up to 72 business hours for these funds to reflect back into your account.

Update: We sent out the correct engine as ordered. You have a Grand Torrismo which we do not have listed as a part offered. We refunded you in full. We have been in contact with the email we have on file and not with the email being used to write this review. Please check with the authorized email for this order.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I talked to 2 sales rep but the other…

I talked to 2 sales rep but the other one did not bother to ask me information about my car so she gave me a quote that would not fit into my car.

5 de março de 2025
logotipo da Car Part Planet

Resposta da Car Part Planet

Thank you for your feedback! We see that the correct part has been ordered. In order to provide you with an accurate quote, the VIN number needs to be provided.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais