Casino Click 

A avaliação dessa empresa está indisponível devido a uma violação das nossas diretrizes.

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

On to my third review of Casino.click. As I mentioned in my first review this casino DOES NOT know how to keep their word. I was repeatedly told I had to wait 5 business days in order to redeem $100.... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This place sucks, customer support sucks, games suck, deals suck, they lie/false advertise about promotions then when they don’t show up on their site “it’s just unavailable now sorry” don’t play here... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love the promotional discount packages they offer on the coins. My favorite game is the Great pigsby. Just beware that not all games count as playthrough for coin redemption, so make sure you check... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I haven’t redeemed here just yet. All I can say is the honest truth of what I’ve experienced. Friendly service every time, beautiful design on the site, easy to navigate through everything to find wha... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Cassino
  2. também em
  3. Casino e loja de apostas online

Escrito pela empresa

🇺🇸 Join now to a new Sweepstakes Casino & Play for Free! 🎰 Exclusive Games 🎁 Daily Free SC Spins 🔥 Daily special packages with extra SC 🕒 24/7 Support


Informações de contato

Violação das diretrizes

Todas as avaliações

(42)

20 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Contacted customer support over a week…

Contacted customer support over a week ago on 9/19/27. I was told someone would get back to me in 3 days. That didn’t happen. I was told that many people are having problems with the system, glitching, and people not being able to redeem coins. I requested a refund of my initial purchases, due to the fact that I would never be able to be paid out. I was told that was a legitimate reason and the funds would be on their way after somebody responded to me.
Highly disappointed but now I understand why once I saw the rating on trust pilot. I tried to figure out how to post screenshots of my messaging with customer support, I couldn’t figure out how to post them to my screen here.

Warning… Stay away, stay away, stay away! I’ve been taking advantage of.

26 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

We understand your frustration and are sorry for the delay. While we don’t have access to account details through Trustpilot, contacting our support team at support@casino.click is the fastest way to resolve your issue. They can review your case and ensure it’s handled properly.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Well to be honest the only reason I…

Well to be honest the only reason I found myself on this site was because I requested Free Play at Casino Click after blowing all my money in minutes . So I was asked to accept a phone call I did from them and I was proposed to log on here and create a review for $25 free play and when I was done I sent a put of my review I was credited $25 and they where The worst PROMOTIONAL play . I did not last 4 min... .bad bad !

11 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Thank you for taking the time to share your experience. We’d like to clarify that the $25 Free Play was granted upon your request, as part of our effort to give players additional chances to enjoy our games. We also suggested that, if you would like, you could share your experience on Trustpilot, but this was entirely optional and not a requirement to receive the bonus.

We’re sorry to hear that the promotional play did not last as long as you hoped. Free Play credits are designed as a fun way to try out games, though the length of play can vary depending on luck and the games chosen.

If there were any misunderstandings in our communication, we sincerely apologize. It was never our intention, and we value the opportunity to improve clarity moving forward.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great customer service, 100% recommend

I don’t usually write reviews, but I felt this one deserved it. My experience actually started off on a negative note because of an issue with a bonus that was blocking me from accessing a game. But I have to say, the support team really turned things around. Not only were they quick to help and super responsive (like, replies within seconds), but they also offered me a freebie as a way to make up for the inconvenience, which I really appreciated.
It’s rare to come across support that actually makes you feel heard and valued. So, shoutout to the Click team, thanks again!
I only wish you guys had some shooting games too! Aside from that, games selection as well as everything else was great!

1 de setembro de 2025
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Masami,
Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled our support team was able to turn things around and make you feel heard. We always strive to provide fast and helpful assistance. We appreciate your feedback on the game selection. Thanks again for recommending us and we look forward to keeping your experience fun and rewarding.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great time playing

Great time playing, gambling is gambling so you win and lose.

4 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Justin,
We are glad to hear you are having a great time playing. You are right, gambling comes with wins and losses, and we are happy you are enjoying the experience overall.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Finally a good casino

I really enjoy the games there. They have a good and very helpful customer support, unlike other casinos, you can only send a message and they reply few hours later or next day.

19 de agosto de 2025
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Stephan,
Thank you for your feedback! We’re thrilled to hear you enjoy our games and that our customer support has been quick and helpful. We appreciate you choosing us over other casinos!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick website and buy ins

Quick website and buy ins
Great games especially their own games

19 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Berndog, thank you for your feedback. We are glad you enjoy our website and games, especially our own titles.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Really slow payouts

****Update
I received my redemption around one month after requesting it. I'm not sure if the delay was legitimate or not because I only got it after I gave a deadline for further action. However, I have been paid so I must update my review. That being said, I would avoid playing here as there are many SC casinos with better deals that payout in under 48hrs without fail.

Scammers, no payout. Lied and stated that my redemption was processed and it would take 5-10 days. Day 15 and nothing. Same response over and over on email. I was extremely polite with them but I was not treated in kind. I will wait a few more days before filing with FTC and charging back everything I have spent here.

12 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Nicholas, we apologize for the delay and appreciate your patience. We are glad the payment was completed and will work to improve our process.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I DO NOT RECOMMEND

I DO NOT RECOMMEND this casino. It has been well over a month since I requested a redemption. Not even a big one. Finally it was approved almost a month later then now they asked for screenshots of my bank because they think I got my payment and just not telling them. I feel a type of way with that cause It is like them calling me a thief. This is the worst casino I have interacted with. I have requested redemptions before they have taken a week or so but not this long. I would give them zero stars if I could. To your response. No they are not resolving the issue. I have still not gotten my redemption. In 11 days it will be a full 2 months

4 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Crystal,
We’re sorry to hear about the delay with your withdrawal. We understand you’ve already been in touch with our support team, and we encourage you to continue working with them as they are the best option to help resolve this quickly.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Iv made a redemption and this and it…

Iv made a redemption and this and it went through from my dailies! Iv just used my card because I thought why not, the casino gave me money. Then I won more. Now waiting on my card verification so I can redeem over 500 dollars! Will keep you updated but so far looking good.

24 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Anne, thanks for sharing your experience! We’re excited to hear things are going well and wish you the best of luck with your upcoming redemption. Keep enjoying the games and feel free to reach out if you need any help!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Have a great daily bonus

Have a great daily bonus , frequent deals , and multiple redemption options . They have a great combination of slot games, table games, and live dealer games.

14 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Pat,
Thanks for the awesome feedback! We're glad you’re enjoying the bonuses, variety of games, and redemption options. Keep having fun!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love the promotional discount…

I love the promotional discount packages they offer on the coins. My favorite game is the Great pigsby. Just beware that not all games count as playthrough for coin redemption, so make sure you check the playthrough requirements. Other than that one quirk, great site. Honestly though I think they should make that aspect a lot more transparent and obvious for new users.

3 de julho de 2025
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Austin,
Thanks for the great feedback, we’re glad you’re enjoying the promos and The Great Pigsby! And thank you for the suggestion about the playthrough info, we always appreciate ideas on how to improve the player experience.
Keep having fun playing, and good luck!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Awful platform

Well, half the games didn’t even work. I contacted customer service and I did everything they asked me too still didn’t work and I asked for a coupon never gave me one even though they said they would. So yeah, it was very unpleasant experience. I will never wanna do it again.

7 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Drake, thanks for sharing your experience.
We’re sorry to hear about the payout delay and understand how frustrating that can be. If you haven’t already, please reach out to our support team at support@casinoclick.com so we can look into this for you. Your feedback helps us improve.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Casino Click has always paid me

I am a little confused on the bad reviews, I have played here since march. The one time I had problems support helped me with a refund. Sure, their cash outs might be longer but I received my last cash out in 7 days which is fine. I've always been paid. I like casino click. I think they do need to make sure everyone understands what games can and can't be played for cash outs to avoid confusion.

15 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Clay,
Thanks so much for your honest feedback! We’re glad you’ve had a good experience with us and that our support team was able to help when needed.
Your suggestion about clearer info on eligible games is a great one, we’re always working to improve.
Thanks for being part of the Casino Click community!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

1/10 this place is gross

If you love waiting a month while people post on here "fast withdrawals", if you love getting no where with support regarding your withdrawal, if you love NO eta or time frame on your withdrawal, if you love waiting weeks and months for a measly 100$, stop by here today!🥳
Disgusting casino

17 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

We’re sorry to hear about your frustration and appreciate you sharing your honest feedback.
The best way we can help is by having you reach out to our support team at support@casinoclick.com with your user ID so they can review your case directly. We’re always working to improve and provide a better experience for our players. Thank you again for your feedback.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Finally

If I could give 0 stars I would bc they don’t even deserve a 1 star… WHAT A JOKE THE SUPERVISOR LEAH PROMISED ME TO CONTACT ME BY THE END OF DAY SATURDAY AND STILL HAVENT HEARD FROM HER .. idk but if u want to get paid DONT USE CASINO CLICK PERIOD… been waiting on gift cards since May 13 and been told everything but they’re on the way…. Customer service reads the dam same script every time… THEY SUCK!! If u want to waste ur money and time then go for it but like all the other reviews find another casino bc CASINO CLICK ISNT IT!

Update:: checked my email this am AND WOULDNT YOU KNOW!!— all my gift cards are there so I’ll kinda change my mind —so it took me going through several people and 2 bad reviews to get HEARD! But thank you for finally doing ur part.. now let’s see how long it’ll take to redeem to my bank account ! Thanks

11 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Michelle, glad to hear the gift cards came through!

Thanks for sticking with us! We know the wait wasn’t ideal, but we are happy it got sorted.

If you need further assistance just reach out to support@casino.click .

Appreciate you giving us a chance to make it right! Enjoy your winnings and continue to have fun playing!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrible horrible site

Horrible horrible site. Just like bet us. They are probably one and the same. I won $1000 playing casino click. Then I was told I had to bet what I deposited before I could cash out. I lost $200 down to $800. They just like bet us money want me to submit a bank statement with my account number on it. No thanks you can keep your money.

22 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Gina,

We’re truly sorry to hear about your experience and sincerely regret that we did not meet your expectations.

We would appreciate the chance to resolve this for you. Please reach out to our support team directly so we can assist you and make things right.

Thank you for your feedback, it help us improve!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Are they still in business?

Are they still in business?? What's going on? I've been waiting for a redemption for 2 weeks now or more and I don't understand it they used to not be like that. I will update my review if I get a redemption

Got a reply from customer support, they keep saying they're escalating to the right people, but still nothing.. the 1st redemption with them went well , now they quit

18 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Joni, we are sorry to hear about your experience. Can you please reach out to support@casino.click with your username or user ID? Our team will check on your redemption status as soon as possible. We’re always working on improvements and your feedback is most valuable to give you the best experience!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

*******"LIVE TABLE GAME PLAYERS BEFORE…

*******"LIVE TABLE GAME PLAYERS BEFORE YOU DEPOSIT READ!!!!!!!!
LIVE TABLE GAMEPLAY" DOESNT " COUNT FOR PLAYTHROUGH REDEMPTION REQUIREMENTS PER TC*******
While using Sweep Coins (SC), you need to play through a certain amount before your balance becomes redeemable. It is counted as x1 of your balance, meaning that you need to play an amount equal to your initial Sweep Coins. For example, if you purchased a package and got rewarded with 35 SC, you need to play 35 SC until the balance becomes redeemable.
>>>>>Excluded games from playthrough are 1000 x Busta, 100 Bit Dice, Epic Joker, Book of 99, ALL Live Casino games, and all roulette and card games, including baccarat and blackjack.<<<<

Only deposit if you like slots but even then I wouldn't recommend it very shady TCs WHEN IT COMES TO PLAYTHROUGH AS WELL.

My first impression was of a mediocre platform and I gave it a chance with the sign up bonus lol, I ran it up the minimum amount to see if we could redeem the sc.10

AFTER READING THE TCS AND CONSULTING WITH SUPPORT Im glad I didn't deposit, this platform is a joke 🤣 don't waist your time or money here.

At the end I requested to close the account not worth it at all.

31 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

Hi Jose, we understand that not being able to redeem playthroughs for Live Table Games might be disappointing. If you have any doubts regarding this or how to earn playthrough redemption in other ways, please send us an email through support@casino.click and our team will gladly help you. Thank you for your feedback.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Casino.Click changed their terms to prevent redemptions

Casino.Click changed their terms without notifying customers so that the playthrough no longer counted for redemption. They sent out emails more than 24 hours AFTER I played through my coins that they had changed their terms. Essentially, they secretly changed the rules and will no longer pay out winnings in the slot game I play, and nothing prevents them for continuing to do this and preventing players to redeem.

20 de março de 2025
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

We appreciate your feedback and understand your concerns. To clarify, our playthrough requirements remain in place to ensure fair play, and all Sweeps Coins must be wagered at least once on Eligible Games before they can be redeemed for prizes. The list of Play-Through Excluded Games—including 1000 x Busta, 100 Bit Dice, Epic Joker, Book of 99, all Live Casino games, roulette, baccarat, and blackjack—has been outlined in our terms, which are subject to updates as needed.

Additionally, an email was sent out notifying players of any recent changes. If you did not receive this communication, please check your spam or promotions folder, and feel free to contact our support team for further clarification. We want to ensure you have the best possible experience and are happy to assist with any concerns.

Best,
Casino.Click Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not play

Do not play. Definitely do not give them your money. Just a couple dudes trying to become quick millionaires. Will e eventually get sued. I don't think they've even done their research on the top casinos getting sued and losing. They are running toward that end.

1 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Casino Click

Resposta da Casino Click

We’re sorry to hear that you feel this way. At Casino Click, we are committed to providing a fair and enjoyable gaming experience for all our players. If you have any specific concerns, we’d love the opportunity to address them. Please reach out to our support team at support@casino.click, and we’ll be happy to assist you.

Esta empresa é sua?

Reivindique seu perfil para acessar as ferramentas gratuitas da Trustpilot para empresas e se conectar com seus clientes.

Criar uma conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais