CoolSnow Avaliações 

5.004
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unfortunately, terrible. I ordered a rash guard on July 10th. On July 26th, I received an email that it was backorder and asked what I wanted to do. I have sent three emails with no response. They... Ver mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

SUP brettene er stabile, og helt grei. Skulle ønske de var noen cm bredere, da det kan være vanskelig å holde balansen for nybegynnere, også liker jeg å ha hunden sammen med meg. Tok veldig lang tid f... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Det sämst företag jag någonsin handlat av🤬. Jag har skickat 2 SUP-brädor i retur i nov -21 men fortfarande inte fått tillbaka mina pengar. De skyller på massa olika anledningar varför de inte betala... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Se till att återbetala order CSSE11697 senast 16 mars annars väntar en polisanmälan. För er andra, handla aldrig av detta mycket oseriösa företag, skyller på fel hos banken och frågar efter kontoup... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de esportes de inverno
  2. também em
  3. Loja de equipamentos para esqui aquático
  4. Loja de esquis

Informação fornecida por fontes externas variadas

Vi spreder god stil, glade oplevelser og en service i højeste klasse! CoolSnow.dk leverer skitøj, skibriller og accessories til hele Danmark. Vi skaber gode kundeoplevelser, og det er vi glade for! - Vi er hurtige, fordi vi selv har eget stort lager i Århus, og derved har varerne på eget lager. Vi ved, hvad vores kunder vil have, derfor tør vi at købe stort ind. Det medfører også, at vi kan sælge varerne ekstra billigt. Vi er venlige, fordi vi elsker vores arbejde, vores kunder og vores arbejdsplads - det tror vi smitter af på vores kunder! Det er hos CoolSnow.dk, at du finder det absolut fedeste udvalg af skitøj, skibriller og tilbehør. Vi har nogle rigtigt fede fyre ombord på vores team, og de er eksperter i at købe det helt rigtige ind. Derfor vil du altid kunne finde det nyeste indenfor mode og skitøj hos os. Vi er ofte first-movers på mange nye trends, da vi holder godt øje med byer, som er et skridt foran i mode verdenen. Vi har et utroligt stærkt samarbejde med alle vores nuværende brands, og får altid de nyeste varer ind som nogle af de første i Danmark. Derfor kan vi konstant tilbyde nyheder, og får hver eneste måned over 50 nye styles ind af døren! Vi holder dig og dit skiudstyr 110% opdateret. Historien om CoolSnow.dk CoolSnow startede sin rejse i September 2018, stiftet af en yngre mand fra Århus. Han hedder Anders, og er mulighvis den største ski entusiast på den rigtige side af Fyn! :-) Han savnede en online butik, som konstant var opdateret med nyeste indenfor skitøj, og tilbehør til skiferien. Han har siden da fået samlet det sejeste team, som i dag driver det CoolSnow du kender. CoolSnow har siden dag ét været i en rivende vækst og bestræber sig hver eneste dag på at kunne levere nogle endnu federe varer samt give dig en endnu bedre service! Vi hos CoolSnow sætter en stor ære i hele tiden at være med dér, hvor moden rykker sig. Har du yderlige spørgsmål, ris/ros til os, er du altid velkommen til at sende os en e-mail på Kontakt@CoolSnow.dk Bedste hilsner, Teamet bag CoolSnow.dk


Informações de contato

1,7

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

5 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,7

Todas as avaliações

(5.004)

2 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bestilte tre brett i juni

Bestilte tre brett i juni. Venter enda på brett nr 3 (09.01.2022!). Har sendt e-post til kundeservice 27. desember 2021, og venter enda på svar. Ikke handle her. Fikk også en lite hyggelig overraskelse med en ekstra faktura på begge brettene! Det som skulle være en hyggelig sommeraktivitet ble med andre ord et mareritt som har vart i over et halvt år.

9 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hej Karina,

Jeg er ked af at høre om denne oplevelse, men ud fra de informationer jeg har her, kan jeg ikke finde dig i vores system. Jeg er dog sikker på at vi snart svarer på din mail, og får løst sagen hurtigst muligt.

Ift. import tolden - Vi er en dansk webshop med lager i Danmark, hvorfra vi sender alle vores pakker.
Når du handler på CoolSnow handler du med CoolSnow ApS. Alle priser er eksklusiv norsk moms. Eftersom CoolSnow ApS er et dansk selskab risikerer du at skulle betale told og MVA ved import.
 
Jeg henviser desuden til vores handelsbetingelser.
 
Hav en god dag!
 
Med venlig hilsen
Victor // CoolSnow

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Shoddy quality and useful attachment points not on all models…

Very long delivery time but that was expected at the time of purchase. I was not expecting the £109 custom charges from FedEx, though i think we may have to get used to that - I realised belatedly that you need to check the picture to see if you have attachment points for kayak seat and carry handle.
I did not expect the rubber foot pad to be peeling away badly all round on one and less so but still peeling on the second.
Then i find that the repair kit supplied does not contain any glue - so had to buy glue separately to perform my own repair. They did send me two tiny tubes but they were half the size of the one that came with my original board, and arrived months later.

5 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hi,

I'm sorry to hear about this experience.

We are a Danish webshop with warehouse in Denmark, from where we send all our packages.
When you shop at CoolSnow, you shop with CoolSnow ApS. All prices are exclusive of VAT. Since CoolSnow ApS is a Danish company, you risk having to pay a customs fee and VAT at import.
 
I also refer to our terms and conditions.
 
Have a great day!

Best regards

Victor // CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

#CSNL4219

Wees gewaarschuwd!!
NOOIT BESTELLEN BIJ DEZE
OPLICHTERS!!
Ik heb al eerder hier gerapporteerd over dit bedrijf maar je krijgt, zowel hier als via de mail, hetzelfde antwoord.
En wat betreft MOLLIE, ik heb wel contact gehad en ze waren heel vriendelijk én duidelijk; er is bij Mollie niks aan de hand. Dit ligt enkel en alleen bij CoolSnow, er staat namelijk niet genoeg geld op de rekening waarvan de ze klant terug moeten betalen en daar kan Mollie dan weer niks aan doen. Alleen maar slappe praatjes vanuit CoolSnow.
Laten we met z'n allen aangifte doen, ik heb bij zowel de Deense als de Nederlandse politie aangifte gedaan. Zij nemen dit zeer serieus (in iedergeval de Deense), ze houden hen zeker in de gaten en hoe meer aangiftes, hoe sterker we staan!

30 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hi,

I would like to apologize for the fact that your refund has not been processed yet.

From the end of 2020 until the middle of 2021, CoolSnow has had an extreme upswing in orders. CoolSnow has gone from having 9,000 orders the year before, to now having 102,000 orders in the last 10 months. We have therefore had to acknowledge that the company's growth had outrun the setup we had in place. In April 2021, our largest payment provider terminated the collaboration and freezes a large sum of liquidity. At the same time, the shipping situation in Asia is deteriorating due to further Covid-19 lockdowns. We go from a few days delivery time, to several months.

To ensure it all, CoolSnow has done as other in the industries that have been hit hard by the Covid crisis. The company prioritises in customer matters and pays money back on an ongoing basis - or delivers the goods that have been ordered. As we have also seen with e.g. various airlines, the company does not have the option of paying back all the money at once. This will put the company's finances at risk and entail a risk that no customers will get their money at all.

I can therefore assure you that your refund is queued. You do not need to do anything further from here.

Have a great day! :-)
Victor//CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Slecht

Na 6 maanden nog steeds geen geld terug en men reageert niet meer op mail….
Hoeveel geduld en begrip moet je hebben? Op 15 september was het antwoord van Coolsnow, na het plaatsen van mijn recensie, dat ze meermalen hadden geprobeerd mijn geld terug te storten maar dat er problemen waren met Mollie. Contact gezocht met Mollie maar laten zij nou van niets weten……
Ik snap best dat ze door de toegenomen orders meer drukte hebben en tijd nodig hebben om hun organisatie daarop aan te passen, maar kom op; een simpele handeling hoeft geen 5 maanden te duren!
@coolsnow; als jullie alsnog mijn geld retourneren, vind ik de hele gang van zaken nog steeds geen stijl maar zal ik mijn review bijstellen! CSNL4551

29 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hi,

I would like to apologize for the fact that your refund has not been processed yet.

From the end of 2020 until the middle of 2021, CoolSnow has had an extreme upswing in orders. CoolSnow has gone from having 9,000 orders the year before, to now having 102,000 orders in the last 10 months. We have therefore had to acknowledge that the company's growth had outrun the setup we had in place. In April 2021, our largest payment provider terminated the collaboration and freezes a large sum of liquidity. At the same time, the shipping situation in Asia is deteriorating due to further Covid-19 lockdowns. We go from a few days delivery time, to several months.

To ensure it all, CoolSnow has done as other in the industries that have been hit hard by the Covid crisis. The company prioritises in customer matters and pays money back on an ongoing basis - or delivers the goods that have been ordered. As we have also seen with e.g. various airlines, the company does not have the option of paying back all the money at once. This will put the company's finances at risk and entail a risk that no customers will get their money at all.

I can therefore assure you that your refund is queued. You do not need to do anything further from here.

Have a great day! :-)
Victor//CoolSnow

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Na meer dan een half jaar wachten...zijn de subs toch aangekomen.

Na meer dan een half jaar wachten en geen communicatie vanuit coolsnow hebben we toch nog de bestelling mogen ontvangen.
Wij zijn zeer teleurgesteld in de noncommunicatie. Als er vanuit coolsnow gecommuniceerd was dat er vertraging op de bestelling zat en ons meegenomen hadden in het vertragingsproces dan was er meer begrip vanuit onze kant geweest. Daarnaast werd er telkens niet gereageerd op de mails, apps, chats die wij stuurden. Erg spijtig. Gelukkig kunnen we zodra de winter erop zit alsnog van de subs gaan genieten.

29 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hi,

I'm sorry to hear about this experience.
But I'm delighted to hear that your case has been solved and your boards have been delivered.

Have a great day! :-)
Victor//CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bestellung #CSDE7911

Dear Coolsnow team!

13.12.21 I have got e-mail from you, that I can expect my refund in 7-10 work days.
Today is 29.12 and I haven't got my refund yet.
How you can explain this and when I'll get my refund?

Sincerely,
Olena Kobets

29 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hi,

I would like to apologize for the fact that your refund has not been processed yet.

From the end of 2020 until the middle of 2021, CoolSnow has had an extreme upswing in orders. CoolSnow has gone from having 9,000 orders the year before, to now having 102,000 orders in the last 10 months. We have therefore had to acknowledge that the company's growth had outrun the setup we had in place. In April 2021, our largest payment provider terminated the collaboration and freezes a large sum of liquidity. At the same time, the shipping situation in Asia is deteriorating due to further Covid-19 lockdowns. We go from a few days delivery time, to several months.

To ensure it all, CoolSnow has done as other in the industries that have been hit hard by the Covid crisis. The company prioritises in customer matters and pays money back on an ongoing basis - or delivers the goods that have been ordered. As we have also seen with e.g. various airlines, the company does not have the option of paying back all the money at once. This will put the company's finances at risk and entail a risk that no customers will get their money at all.

I can therefore assure you that your refund is queued. You do not need to do anything further from here.

Have a great day! :-)
Victor//CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Älä tilaa, et saa mitä tilaat

Mielestäni tuo yksikin tähti on liikaa. Tilasin huhtikuussa 2021 SUP-laudan, laskettelulasit ja pelastusliivit. Pelastusliivit saapuivat vain 1 kk myöhässä. Laskettelulasit olivat eri väriset kuin tilasin, eikä SUP-lauta ole vieläkään saapunut. Tilauksesta on yli 8 kk. Reklamoin laseista heti kun ne saapuivat (heinäkuussa 2021) ja samalla kysyin mikä on SUP-laudan toimitusaika. Ei vastausta. Kysyin uudestaan syyskuun lopussa, ei vastausta.Älä siis hukkaa aikaasi ja rahaasi.

-------------

7.1.2021Update.

I sent email and no answer.

27 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hi there!
 
With the information I have from this review, I can not find you in our sytem. So If you haven’t already, please contact our support team again, so we can have this sorted as soon as possible - we are ready to help.
 
Have a great day!
 
Best regards
Victor // CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Niemals dort bestellen

Muss hier leider an allen bisherigen Bewertungen anknüpfen. Bin auf den Professionellen Aufbau der Seite reingefallen und habe dort im Juni zwei SUP's bestellt. Angeblich sollten sie dann im August versendet worden sein. Habe eine Trackingnummer bekommen aber die Adresse wurde dann aber vor der Lieferung geändert und die Boards wurden angeblich in eine Abholfiliale geschickt. Dort ist jedoch nie ein Paket angekommen. Auch dpd konnte mir darauf keine Antwort geben. Bei Coolsnow erhält man selbstverständlich wie alle anderen auch keine Antwort mehr und das Geld oder die Boards wird man wohl nie zu Gesicht bekommen.
Schade, dass es solche Firmen überhaupt gibt...

Update: Coolsnow hat das Paket anscheinend erneut gesendet. Aber auch dieses kam nie an. Lieferung anscheinend in eine Filiale. Diese hatte aber nie ein Paket erhalten. DPD kann mir dazu keine Antwort geben und ich versuche jetzt seit Anfang des Jahres den Support bei Coolsnow zu erreichen aber da meldet sich natürlich keiner. Schade, das ich schon wieder hier die Bewertung bearbeiten muss um evtl. eine Rückmeldung zu erhalten.

26 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hi Benjamin,

With the tracking links attached to your order, I can see that you did not pick up the parcel sent to a parcel shop near you.

I've just sent you an email, so we can resolve this! :-)

Have a great day! :-)
Victor//CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Auf keinen Fall bei CoolSnow bestellen!!!

Das ist mit weitem Abstand der schlechteste Service, den ich je erlebt habe! Meine Boards sind nie bei mir angekommen. Wenn man Glück hat bekommt man nach einem Monat eine Standard Antwort auf seine Fragen und Beschwerden. Telefonisch ist nie jemand zu erreichen. Jetzt warte ich seit 4 Monaten auf die Rückerstattung meines Geldes und bekomme jedes Mal gesagt, dass es Probleme mit dem System gibt und es deshalb so lange dauert! Ich habe bereit sämtlichen Leuten in meinem Bekanntenkreis abgeraten bei Coolsnow zu bestellen.

22 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hi Kyra,

I'm sorry to hear about this experience..
I've just found and answered your email. I hope to resolve this matter ASAP.

Happy holidays!
Victor//CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

4 månader har gått sedan jag skrev till…

4 månader har gått sedan jag skrev till coolsnow angående en produkt dom skickat fel. Jag var snabb att skicka tillbaka den då dom var snabba att svara på mitt första mejl.
Produkten kom till dom redan 3 dagar senare (enligt PostNord) men jag har fortfarande inte fått mina pengar… och svar på mejl tar veckor.

22 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hej Matilda,

Med den information jeg har her, kan jeg ikke finde dig i vores system. Men send os gerne en ny mail, så er jeg sikker på at du vil få svar meget snart, hvorefter vi hurtigt kan få løst din sag!

Hav en dejlig dag og glædelig jul.
Victor//CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Uselt kundbemötande

Beställde en board tidigt i vintras för att vara säker på att ha en inför sommaren, efter ett antal meddelanden om förseningar ringde jag för att avbeställa vilket kundtjänst sa att de skulle hantera. Detta skedde inte, instället gick tiden och tillslut fick jag meddelande om att boarden var på väg till mig. Jag kontaktade då kundtjänst igen och blev rekommenderad att inte hämta ut boarden och den skulle då gå i retur till dem. Efter lång tid fick jag meddelande om att den kommit i retur till er. Detta var den 25 augusti och jag har fortfarande inte sett någon retur/kreditering . Ingen svarar på de mail jag skickar . Uselt kundbemötande!!!!!

20 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hej!

Grundet problemer med vores betalingsudbyder er vi nød til at refundere dine penge manuelt via bankoverførsel. Dette er desværre en mere besværlig process, men jeg kan forsikre dig om at du får dine penge retur!

Jeg vil gerne understrege at vi bestemt ikke ude på at snyde hverken dig eller nogle andre.

Jeg kan se vi ikke har modtaget dine konto informationer til at lave en bankoverførsel - Derfor bedes du henvende dig på mail med denne info, og så sørger jeg for at følge den til dørs.

Ser frem til at hører fra dig på mail hurtigst muligt, så vi kan få denne sag løst.

Hav en god dag!

Med venlig hilsen
Victor // CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Har i skrivende stund ikke modtaget…

Har i skrivende stund ikke modtaget mine 2 paddleboards købt og betalt i april. Har sendt mange mail og kun fået sporadisk kontakt - har dog et sølle håb om at de kan komme inden jul, da de skal bruges til julegave. Vis jer fra jeres bedste side og få afleveret vores boards - eller returner de 3200 kr tak?! (har lige sendt jer en ny mail med mine oplysninger)
/Bente Marie Lauridsen

19 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hej Bente,

Jeg har allerede svaret på din mail, hvori jeg også skriver at vi får sendt dine boards hurtigst muligt. Igen vil jeg gerne beklage fejlen!

Have a great day! :-)
Victor//CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Achtung Abzocke

Achtung Abzocke

Wir haben einiges bestellt, unter anderem ein Standup padel, die angegebene Loeferzeit betrug 1 Woche, nach 2 monaten kam die ware an wie verweigerten die Annnahme.
Nu warten wir seit 6 Monaten auf unser Geld , keine Antwort von dem Kundenservice, keine Telefonnummer zu erreichen.

19 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hi there!
 
With the information I have from this review, I can not find you in our sytem. So If you haven’t already, please contact our support team, so we can have this resolved as soon as possible.
 
Have a great day!
 
Best regards
Victor // CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bloß nicht bestellen! FAKE!

Bestellung #CSDE8042

Dieses Unternehmen, die Kommunikation und Abwicklung der Bestellung ist eine bodenlose Frechheit! Ich habe im Mai zwei SUP‘s bestellt, nur eins davon bekommen und längst zurück gesendet. Da ich (glücklicherweise) die Bestellung auf Rechnung bestellt habe, fordern sie immer noch den fälligen Betrag, obwohl meine Rücksendung seit dem 19.10.2021 bei dem Unternehmen angekommen ist. Nun droht mir ein Inkasso-Verfahren, weil ich das Geld nicht bezahlen werde. Ob man das Unternehmen per Email oder telefonisch erreicht? Fehlanzeige!! Ich bin einfach nur sprachlos und sauer und rate jedem von einem Kauf dringend ab!

17 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hello

I can see that you have paid for your order trough Klarna. Regarding Klarna, we have stopped our collaboration with Klarna. Therefore Klarna has taken over all our unresolved cases and undispacthed orders.

They have cancelled all undispatched order, and therefore you have to contact Klarna regarding your refund.

Have a nice day :-)

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered SUP 6 months ago - still nothing

Ordered SUP in June - still haven't received anything. No SUP, no refund, no customer service. Do not trust this site!

16 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hi Nicole,

I can see that you chose NOT to receive your SUP, when it arrived in Germany back in August. After which we have received 0 emails from you.

Due to issues with our payment provider, we need to refund your money manually via bank transfer. Unfortunately, this is a more delicate process, but I can assure you that you will get your money back!

I would like to emphasize that we are certainly not trying to cheat or scam neither you nor anyone else.

I can see we have not received your account information to make a bank transfer - Therefore, please contact us by email with this info, and then I will make sure to follow through.

Looking forward to hearing from you by email as soon as possible so we can get this matter resolved.

Have a good day!

Yours sincerely
Victor // CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order #CSUK19331

Once again after already writing a review I’m here again because I’ve still not received my refund!! After many emails and having sent all the details coolsnow have asked for I get no response and I have no refund yet. Do not use this company.

Connor.

15 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hi,

I would like to apologize for the fact that your refund has not been processed yet.

From the end of 2020 until the middle of 2021, CoolSnow has had an extreme upswing in orders. CoolSnow has gone from having 9,000 orders the year before, to now having 102,000 orders in the last 10 months. We have therefore had to acknowledge that the company's growth had outrun the setup we had in place. In April 2021, our largest payment provider terminated the collaboration and freezes a large sum of liquidity. At the same time, the shipping situation in Asia is deteriorating due to further Covid-19 lockdowns. We go from a few days delivery time, to several months.

To ensure it all, CoolSnow has done as other in the industries that have been hit hard by the Covid crisis. The company prioritises in customer matters and pays money back on an ongoing basis - or delivers the goods that have been ordered. As we have also seen with e.g. various airlines, the company does not have the option of paying back all the money at once. This will put the company's finances at risk and entail a risk that no customers will get their money at all.

I can therefore assure you that your refund is queued. You do not need to do anything further from here. We hope to be through all cases before the end of the year.


Have a great day! :-)
Victor//CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM WEBSITE

SCAM WEBSITE - Do not buy here.

Products never arrived. Emails were never replied and refund never happened.

We will be reporting this website to the police and expect our refund immediately.

How do you sleep at night?

14 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hi there!
 
With the information I have from this review, I can not find you in our sytem. So If you haven’t already, please contact our support team, so we can have this sorted as soon as possible. If you're entitled to a refund, you will naturally receive it.


Have a great day!
 
Best regards
Victor // CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Undvik detta företag.

Jag beställde en SUP den 13:e juni och den har fortfarande inte levererats. Jag har bett om återbetalning av mina pengar men svar uteblir. Jag rekommenderar ingen att beställa från detta företag.
Sebastian

14 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hej!
 
Med de oplysninger, jeg har fra denne anmeldelse, kan jeg ikke finde dig i vores system. Så hvis du ikke allerede har gjort det, bedes du kontakte vores supportteam, så vi kan få ordnet dette hurtigst muligt.

Hav en god dag!
 
Med venlig hilsen
Victor // CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Lügt, ignoriert und ignoriert Stornierungen

Coolsnow gibt auf der Website einen Zeitrahmen an, in denen das Produkt geliefert wird. Das sind schon Mal ein paar Wochen auf die man sich einstellen muss.
Allerdings halten sie den Zeitrahmen nicht. Es wird jedes Mal zugesichert "Das Sup ist schon verpackt und kommt nächste Woche". In meinem Fall waren es dann leider doch 3 Monate.
Irgendwann hat man aufgehört mir zu antworten.
Ich habe die Bestellung sogar storniert (3x). Plötzlich bekam ich die Antwort, dass man statt meiner Stornierung eine Schwimmweste in die Bestellung legt. Das habe ich verneint.

Und jetzt der lustige Part: das Sup wurde trotz Stornierung geschickt. Aber natürlich ohne Schwimmweste. Sowas schlechtes habe ich noch nicht erlebt.

13 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hi Lenn,

I'm sorry about the missed communication, that has been obvious in this case..

If you haven't already, please contact our customer service again, so we can arrange a collection of your paddleboards or you can receive some compensation for the mistakes you have suffered.

Have a great day! :-)
Victor//CoolSnow

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Trustpilot burde ha en minus stjerne option

SVINDEL SVINDEL SVINDEL!!! Jeg bestilte to sup brett i mai og de kom ikke frem før i August, da kom også en ekstra regning på 1200kr med. Jeg fikk heller ikke tak i support på mail eller tlf pga tidenes dårligste unskyldning. Sommeren var over når vi fikk brettene. Trodde jeg bestilte fra en norsk nettside da de trossalt bruker .no, men det er fake. Ja, coolsnow, det er svindel å bruke .no når dere holder til i Danmark for så å legge til skjulte priser ;) Ser i anmeldelsene at de kun svarer med copy paste om at vi skal ta kontakt med support ang retur, men DET ER JO IKKE MULIG Å FÅ TAK I SUPPORT!!?? Ikke prøver de å gjøre noe som helst med problemene heller. Dette er det aller værste kjøpet jeg har vært borti ever!

Hvis dere virkelig leser anmeldelsene her, så vil jeg gjerne ha pengene mine tilbake. Ikke bry dere med å svare me det standard support svaret deres.

5 minus stjerner fra meg :)

9 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da CoolSnow

Resposta da CoolSnow

Hej Julie,

Vi er en dansk webshop med lager i Danmark, hvorfra vi sender alle vores pakker.
Når du handler på CoolSnow handler du med CoolSnow ApS. Alle priser er eksklusiv norsk moms. Eftersom CoolSnow ApS er et dansk selskab risikerer du at skulle betale told og MVA ved import.
 
Jeg henviser desuden til vores handelsbetingelser.

Du kan selvfølgelig altid returnere din ordre til os, og få en refundering. Hvis du har flere spørgsmål, kan du altid kontakte vores kundeservice :-)

Hav en god dag! :-)
Victor//CoolSnow

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais