Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Cubus har generelt gode, holdbare og (mer og mer) klimavennlige varer, som de sender kjapt og i miljøvennlig emballasje (papir og null plast). Dette gjelder også trøyene jeg nettopp har mottatt; er ve... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jeg fikk feil adresse på en ordre. De kunne ikke gjøre noe, hverken forandre adresse eller kansellere ordren. Å da er ordren lagt inn 30 minutter tidligere, den er altså ikke forlat lagret. Om pakken... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Kvaliteten på mange av klærne er elendig! Nuppete, plagg som siger, endrer form etter kun få vask. Bukser som det går hull i før du kommer deg ut døra. Men det mest irriterende er den utrolig dårlige... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg hadde en reklamasjon på varen fra online bestillingen. Kundeservice svaret ganske raskt og etter noen dager også sjekket hvordan det gikk med reklamasjon. Den var tatt i mot på butikken på en veld... Ver mais

3,3

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

23 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Mer og mer klima- og miljøvennlige

Cubus har generelt gode, holdbare og (mer og mer) klimavennlige varer, som de sender kjapt og i miljøvennlig emballasje (papir og null plast). Dette gjelder også trøyene jeg nettopp har mottatt; er veldig fornøyd.

23 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

hyggelig service

Jeg hadde en reklamasjon på varen fra online bestillingen. Kundeservice svaret ganske raskt og etter noen dager også sjekket hvordan det gikk med reklamasjon. Den var tatt i mot på butikken på en veldig hyggelig måte.

13 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Anmeldelse gjelder Cubus Hammerfest.

Anmeldelse gjelder Cubus Hammerfest.
Veldig hyggelig og hjelpsom bekjenning,
Men dårlig utvalg av klær, bare basic , kjedelig klær. Det mangler fest antrekk. Butikken trenger oppgradering/ oppussing. Butikken ser gammel og sliten ut.

16 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Cubus Lillesand

Dro for å handle noen gaver i herreavdelingen og dameavdelingen. Det jeg fant fort ut av var at det meste av varene har ikke størrelsene inne på lager av de tingene jeg tenkte å kjøpe. Hun som var på jobb var veldig hyggelig, me skulle ønske det var mer igjen av de forskjellige størrelsene.

17 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Frekk annsat

Fant det jeg skulle ha, men når jeg skulle til å betale så var det frekk annsat. Hun har en utrivlig lyd volum og ser veldig lei ut av kunder. Dette er ikke noe hyggelig å ha med å gjøre når du skal ha en fin dag . FÅ HYGGLIRE ANNSATE

29 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Forferdelig kundeservice!!!!

Jeg fikk feil adresse på en ordre. De kunne ikke gjøre noe, hverken forandre adresse eller kansellere ordren. Å da er ordren lagt inn 30 minutter tidligere, den er altså ikke forlat lagret. Om pakken ik blir hentet på den feile adressen ( som er 120 mil unna) og det blir retur, må jeg betale for returen også. Siste gang jeg handler hos cubus!

11 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Rask levering fra nettbutikk

Jeg fikk varene jeg bestilte allerede dagen etter bestilling. 2 bukser, og begge var riktig størrelse. Et pluss er også at jeg fikk flere valgmuligheter for hvordan og hvem som skulle levere pakken.

1 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ble lurt

Eg bestilte 4 vevde boxershorts, i pakken var det bare 1. Kundeservice kunne ingenting gjøre. En grei måte for de å spe på inntektene.
Finner meg andre plasser å handle klær.

16 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jeg bestilte 4 truser fra cubus som jeg…

Jeg bestilte 4 truser fra cubus som jeg betalte for. Så fikk jeg bare to av dem i posten. Uten kvittering inni pakken eller noe. Heldigvis har jeg kvitteringen på mobil. Men da jeg ringte kundeservice for å spørre hvorfor jeg bare har mottatt 2 av trusene og ikke hele bestillingen, sa de bare at de måtte sende meg en e post og komme tilbake til meg.
Det har nå gått en stund og jeg har ikke hørt noe som helst annet en e post fra cubus sin kundeservice der det står at de skal komme tilbake til meg når de har funnet ut av mere..

Altså maken for dårlig behandling til kundene. Jeg vil enten ha pengene mine tilbake eller de 2 trusene som ikke lå i pakken jeg hadde bestilt.

31 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Strykkarakter til kundeservice. Mottok skitten vare!

Bestilte flere bher fra Cubus.no. En ønsket jeg å refundere, en annen var reklamasjon.
Jeg kontaktet cubus via mail og fikk til svar at jeg enten kunne gjøre byttene i butikk eller via nettbutikk. Fikk beskjed om å sende bilder osv av den varen som jeg mener er reklamasjon. Siden har jeg ikke hørt noe, tross flere henvendelser.
Mulig de tror jeg tuller eller prøver å lure dem, for den ene behåen kom uten lapper/etikketer og er skitten på innsiden. Den ser rett og slett brukt ut! Her er den ikke engang prøvd, for dette oppleves både ekkelt og særdeles uprofesjonelt. Jeg tenker at ingen butikker ville tatt den imot ved henvendelse/oppmøte, mens cubus.no tenker åpenbart at jeg som forbruker skal akseptere dette!
Jeg har handlet mye på cubus, men ikke så mye over nett, og trodde derfor at dette var et veletablert seriøst firma. Jeg er nå åpenbart nødt til å beholde den skitne/brukte varen(kan selvsagt kastes), men dette er kanskje den dårligste opplevelsen med en nettbutikk og påfølgende kundeservice jeg noensinne har opplevd! Helt ubegripelig at det er mulig å sende ut skittent tøy fra et varelager , for så å ikke ordne opp etter seg.
Én stjerne er antakelig for mye, men det er et minimum. Kundeservice får uansett stryk!

8 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dårlig kvalitet og service

Kvaliteten på mange av klærne er elendig! Nuppete, plagg som siger, endrer form etter kun få vask. Bukser som det går hull i før du kommer deg ut døra. Men det mest irriterende er den utrolig dårlige kundeservicen når du tar kontakt og vil reklamere. De svarer etter lang tid for deretter å slutte å svare. Sendte flere purringer i mailtråden. Da fikk jeg beskjed om at jeg kom bakerst i køen. Nå er det en mnd siden første forsøk på kontakt og saken er ikke avklart. Useriøst!

13 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

De slettet mine poeng

De fjernet alle poengene mine og noe av informasjonen jeg hadde på min profil og dette er for andre gang innenfor et år. De er akkurat som Dressmann som har gjort dette også. Kan ikke stole på dem lenger. Tilliten er totalt mistet nå. Jeg handlet der for få måneder siden, så er alt vekk?

16 de março de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Alt var til min forventning 😊

Veldig fornøyd med mine rabatter ved bestilling 😊 Fri frakt 😊 Enkelt å gjennomføre 😊 å sendt, mottatt overraskende fort 😊 Å alle klærne var etter standar ⭐️ Så absolutt å anbefale ⭐️

18 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Gadd ikke hente varen på lageret

Sto de hadde varen på lager i den lokale Cubus. Det hadde de, men de var ikke interessert i å lete etter den. Den ansatte i butikken hadde mere travelt med å informere meg om, hvor irriterende det var, at kundene hadde adgang til å se, hvilke varer som var på lager i Cubus butikkene...😂
Handler ALDRIG hos Cubus igjen.

22 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dårlig i alt i al!!

INGEN AV de i Cubus har gitt meg tilbakesvar ang de produktene jeg vil returnere & det produktet som det er feil på som jeg heller ikke har fått noe tilbakesvar på. Dette er for dårlig service & kundebehandling, ikke minst dårlig kvalitet på undertøy. jeg MÅ jo få returnere de tinga som jeg ikke skal ha som ikke passet, da jeg ikke visste dette før dette hadde kommet seint på overtid i pakke gjennom etter første klagen. Første klagen var om hvor det ble av mine produkter. Så etter de dukket opp etter laaang tid, så var det feil på bh som jeg ikke så før etter jeg brukte den for første gang der hvor spilen stakk meg. Dette har jeg klaget på flere ganger. Itillegg så er underkjolen for trang til å kunne prøve på, dvs for LITEN + jeg kjøpte 2 stk strømpebukser i 2 forskjelligge str slik at jeg skulle være sikker at den ene passet. så da er jo 1 av de enten for liten/stor.
vil returnere disse produktene & ha tilbake kr for det.

De bare unngår meg gjennom dette slik at dette blir et større problem mere enn nødvendig.

11 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada

Esta empresa é sua?

Reivindique seu perfil para acessar as ferramentas gratuitas da Trustpilot para empresas e se conectar com seus clientes.

Criar uma conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais