Ansvarsfraskrivelse
Jeg er desværre ikke imponeret af hverken deres garanti, produkternes levetid eller deres kundesupport.
Forforstærker og effekttrin er begge stået af 2 gange inden for 7 år. Samme fejl begge gange. 1`ste gang blev fejlen udbedret under garanti, 2`en gang var selskabet solgt, og nu var det ikke muligt, til trods for samme dokumentation. Det var en kundesupport som gik hele vejen for at undgå at udbedre.
At man sælger high-end udstyr med et så ringe design for levetid er en ting, men at man efterfølgende nægter at udbedre er sølle..





