Dop3Merch Avaliações 

151
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I bought the "My Little Pothead" pj set and I absolutely love it... I love the silky smooth material, the design is adorable and how quickly I received my purchase. I would definitely purchase from t... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The web site is very easy to navigate, beautiful full color photos and all. Dop3merch employees send out hilarious email to you like you are hitting the bong and need specific instructions to get your... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

First off,customer service is excellent. Sent an email and got a response within the same day. Nothing at all wrong with anything I purchased .I was anxious to receive my order and it took a bit long... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great looking products. Fantastic communication. Bought for son and DIL for Christmas. Could not wait. Material is lovely, size very accurate, colors bright and happy. Scooby for son and Hocus Po... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Roupas

Escrito pela empresa

At Dop3Merch, we embrace the vibrant spirit of the 420 community through unique, high-quality apparel and lifestyle products. Our brand is dedicated to creating stylish, comfortable, and meaningful merchandise that resonates with cannabis enthusiasts and advocates alike.


Informações de contato

4,5

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

151 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,5

Todas as avaliações

(151)

9 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Christmas gift

Ordered the snoopy with weed for a friend for Christmas and got here just in time, she absolutely loved it!

24 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I made an order in November and…

I made an order in November and somewhere it was lost. The great folks at the company reissued my items. I received them just in time for Christmas. Thank you for your support. I am very pleased with the items. Thank you.

21 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I received my order

I received my order. Everything was just like I ordered. Pretty cool merchandise. Wish the hoodie would have been more fleece like but overall I’m very happy with my pajama set. I received a mug also, very good quality but was slightly damaged.

20 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best 420 merch

The shipping time was fast and delivered right to my door, but out of street view in case someone had any bad ideas about taking it for themselves. The quality in the printing is phenomenal!! The pants waistband could be more elastic, but they fit true to size. The hoodie is warm and form fitting. 10 out of 10 would recommend to all my friends and family.

6 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Awesome Service Awesome Products

Hi, I found your cool products online earlier in December this year and just knew it would make great presents for my husband and daughter. I was concerned my purchase may not make it here in time for Christmas, but it did with plenty of time to spare, making me so happy! Wrapping them, I held them up to do a size check and they look great like they will fit with plenty of room. Can hardly wait to see them open them and put them on. I look forward to doing more business with Dop3Merch because I saw a lot more I’d like to get for me and other family & friends :)

21 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wonderful merchandise!

I was a little nervous about ordering this, sometimes what you see online is not always what you get. The material is great, everything looks to be in great condition and exactly what I saw online. I will defiantly be ordering more stuff from you guys.

19 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Shipping is slow

Shipping is slow. Have not received item yet.

17 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Dop3Merch

Resposta da Dop3Merch

Thank you for your patience during this busy holiday season! Due to the peak shipping period, carriers are experiencing higher-than-usual volumes, which may cause slight delays.

Rest assured, your package is on its way and will arrive very soon. You can track its progress here: https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=9261290278833951963133
If you have any questions or need further assistance, feel free to reach out. We’re here to help!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This company does everything right

This company does everything right! The product is great, came within reasonable time, item was as described, not afraid to appreciate customers with free items. Will buy from them again and again!!!!

14 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I many many times have ordered from…

I many many times have ordered from this company. Great company. Great customer service amazing products good prices. The only complaint. I definitely definitely have a shipping time like right now. I’ve been waiting over three weeks for my shipment, but that is the only complaint that I have

14 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This merch store is amazing 😻

This merch store is amazing 😻. I ordered my products and I received them before the date they were expected. The products were just as amazing as they were on the website. I would definitely recommend this place and I will be shopping here a lot more

12 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great customer service

Great customer service. My order wasn't complete when I got it. I reported the issue to customer service. They were quick to respond and help correct the issue right away.

9 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

HORRIBLE EXPERIENCE

After making several orders to the company it was taking a really long time to be shipped and the tracking they give isn't up to date so you never know what's happening. After more than a month went by I had contacted them several times and kept getting the same answer that high demand was making longer production times. Finally received the clothing and found it was FAR to small for the sizes they stated on the website so I wanted to return them for a larger size but apparently returning an item for replacement costs an extra $40 dollars on top of the $100 already spent and waiting more than a month. There is no good option with this company. HORRIBLE CLOTHING FROM A GREEDY HORRIBLE COMPANY. We never received our free tumblers either but keep getting told sure they are on the way. DO NOT WASTE YOUR MONEY.

☆☆Updated response:
This review was done honestly with communication emails that I'd love to share here but am unable. The initial review was done prior to your company reaching out for the final time to offer us a return if we sent another $17 which would have been fine but you seem to want to try to prove that you were fully correct in this whole situation which you're not, sorry. As I pointed out in my emails and the review the items were over 20 days with no good answer from you Chloe since you are the one who is continuing to email me regarding this. I was patient and when the clothing arrived I advised you through email that yes I had written the wrong size and wanted to exchange if that was possible and that's when you emailed me that it was my mistake, which I already stated several times but thank you for bringing it up yet again. I never said that you sent the wrong size. I stated that you are a difficult company to work with and particularly greedy with your first emailed offer of "Send $38 and we will exchange AFTER receiving the incorrect size back". Then you emailed again after this review and offered a $17 exchange and that you were going to pay that out of your own pocket because you didn't want this honest review. I would have absolutely exchanged the items as normal just like any other store would do but to me the first time when you gave me the option of purchasing a fully new set and gifting the incorrect size to someone or option number 2 of paying you almost $40 to return the items as a inconvenience fee not to mention because you keep stating that your company is very busy right now which pushes your website stated delivery time of no more than 20 days to over 30 it wasn't a great option for me to pay you more money and wait another month at the very least because you're very very busy as you stated and cannot make the 20 day production time. Maybe don't blame the customer so much and try to work with them better instead of emailing that out of the kindness of your heart you're going to pay half of the inconvenience fee and are NOW stating that I don't have to send the original set of clothing that cost $80 back to you. I had already emailed you that I would work with your company to resolve this before you responded to this review which would have been taken down if you had emailed back with the final resolution that you are stating here that you gave me. I'll post everything from the very beginning when I made the order and ordered the incorrect size, waiting 30 days with no tracking of the package or anything to now with this review which again would have been updated to show that the order had issues but the company was working with me. But instead you're still trying to blame me for the incorrect size which I already stated in my initial email that I had ordered the wrong size and wanted to correct it. But not wait 30 days or pay $40 for an exchange of an already high priced outfit.

☆☆Again you're still arguing with a customer that had made several orders. I've already gone over everything via email. The offers you speak of were received AFTER a review of your company. I emailed again to try to work with you and AGAIN YOU ARE BLAMIMG ME AND ARGUING. So this honest review will remain posted and ALL information including the emails, original order and any and all communications plus this review will go up on ALL social media platforms so that someone else doesn't have to deal with you in the manner that you've chosen to try and "handle me" so that you don't get this honest review of you Chloe, not the company but YOU. YOU chose to argue with me, YOU chose to back peddle, YOU chose to send out emails that it's Christmas time and orders will be late AFTER arguing with me about your shipping times which I find interesting and will pass along to the appropriate departments of government as I feel that this now goes beyond just a poor customer service agent and now needs to be handled by appropriate enforcement agencies that handle companies such as the one you are representing as an employee. Done.

7 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Dop3Merch

Resposta da Dop3Merch

Thank you for sharing your feedback. I’d like to address the concerns you’ve raised regarding your recent experience with us.

Firstly, regarding shipping delays: Our standard shipping timeframe, as stated on our website, is 15–20 business days. Your order was placed on November 9 and delivered on December 8. The delay was due to high demand during the peak season, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

As for sizing, you originally ordered size 2X. We make every effort to guide customers through our sizing chart, including a note advising to size up for a more comfortable fit. When you later requested a size 4X, we were happy to assist.

To clarify, we shipped the correct size (2X) according to your order. If the item we sent didn’t match our sizing chart or was incorrect, we would have gladly replaced it at no extra cost. However, as this was not the case, we offered a resolution: for $17, you could receive the replacement items in size 4X while keeping the original 2X items. This was an alternative to the $28 return shipping fee (not $40), saving you both time and effort, it also let you keep all the items.
In summary, we only require $17 to cover the shipping fees for 4X replacement: hoodie, t-shirt, pants and you could keep all the items including the 2X.

Regarding your free tumbler: You’ve already received one tumbler with your first order, and the tumbler from your second order is on its way.

☆☆Updated response:

Here’s the exact offer we presented to you, copied verbatim to demonstrate that we never requested $40 and clearly explained the exchange options:

Option 1: Return for Exchange
You can return the items to exchange them for the correct size. Please note that return shipping costs (around $28) will apply due to international shipping, and this fee is not covered under our policy since the correct size was shipped based on your order.
Once we receive your return (about 25 days), we’ll send the replacement, which may take an additional 15–20 days.
Summary: This option will take about 40–45 days and cost $28 in return fees.

Option 2: Keep Your Items and Get a Replacement
You can keep all the items you received and gift them to your 420 buddies—what an awesome surprise for a friend!
We’ll send the replacement in the size you need, but we kindly ask for a $34 handling fee to cover shipping, taxes, and customs charges.
Summary: You get to keep your items, avoid return shipping fees, and still receive replacements.

We explicitly stated that exchanging the items would incur a $28 return shipping fee, which you can independently verify with USPS or FedEx, and that the process would take approximately 40–45 days. That’s why we recommended Option 2: pay $34, keep all the original items (1 set of T-shirts and pants plus 1 hoodie), and receive the replacements in size 4X.

When you first disagreed with our offer, I responded promptly to your email with the following proposal:

I, Chloe, as the Customer Manager, offered to personally cover half the $34 fee ($17) as a gesture of goodwill.
This offer was made before your Trustpilot review was visible to us. Please don’t assume we offered this solely because of your review. The offer was extended as soon as you replied to us directly.

If you dislike our company or practices, you are free to post a negative review on Trustpilot. However, we kindly ask that your review reflects the actual facts. For example:

1. We never claimed our shipping time is under 20 days. Our website states 15–20 business days.
2. We provided tracking information, but you didn’t check it. Please search for "Dop3Merch" in your spam folder—your tracking email might be there.
3. We never requested $40 for an exchange. We stated that the exchange would cost $28 and take a long time, which is why we suggested the $34 option ($17 later) that allowed you to keep all items and get 4X replacements for 3 items (t-shirt, pants, hoodie).
We hope this clears up any misunderstandings.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Puff Puff Pass…

Bought my wife the Puff Puff Pass pajamas and she loves them. Comfortable, colorful and expresses her feelings. Would recommend for anyone that indulges.

7 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais