Met ons gezin genieten we al ruim een half jaar van deze stoere alleskunner. Samen naar een festival, mee in de trein of auto, naar de camping of ‘s nachts terug van een feestje; de Doppio is inmiddel... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Met ons gezin genieten we al ruim een half jaar van deze stoere alleskunner. Samen naar een festival, mee in de trein of auto, naar de camping of ‘s nachts terug van een feestje; de Doppio is inmiddel... Ver mais
A empresa respondeu
Ben al Doppio rijder sinds het begin. Ben zeer tevreden. Hele fijne, betrouwbare fiets. Klantenservice is per mail goed bereikbaar. Wordt snel gereageerd op mijn berichten. Goede service en vriendeli... Ver mais
Na veel onderzoek doen naar elektrische fietsen zijn we bij doppio uitgekomen. We zochten een goede en veilige elektrische fiets met kinderzitje. We hebben onze doppio nu langer dan 6 maanden en kunne... Ver mais
A empresa respondeu
Wat een WAANZINNIG slechte service!!! De communicatie met Doppio is echt dramatisch. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, alleen via Whatsapp. Daar komt vervolgens pas heel laat reactie op. Totaal gee... Ver mais
doppio is dé tweepersoons smart e-bike die het rijden door de stad zo veel leuker maakt. Met z’n tweeën comfortabel en veilig met 25 km/u door de stad. Net als een scooter, maar dan zonder helm, rijbewijs of dure verzekering. Gewoon op het fietspad. Goed voor jou. Goed voor het milieu. Stel je doppio helemaal naar jouw smaak samen met de nieuwste accessoires in onze 3D configurator. Je kunt ook kiezen voor het doppio abonnement. Voor een aantrekkelijk vast bedrag per maand rijd je 3 jaar lang zorgeloos op je doppio.
Laan van Kronenburg 14, 1183 AS, Amstelveen, Holanda
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Ik ben al een van de eerste klanten van Doppio en ben sindsdien altijd tevreden geweest. Mijn Doppio fiets heb ik al sinds de winkel op de Ferdinand Bolstraat opende, en ik ben sindsdien erg tevreden over de kwaliteit en service. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Mijn Doppio is een veilige fiets, en ik waardeer de regelmatige nieuwsbrieven met updates over veiligheid en verzekeringen. Kortom, een geweldige ervaring!

Resposta da doppio bikes
Fijn bedrijf dat afspraken nakomt en superfijne fietsen heeft. Al bijna 2 jaar erg blij en tevreden met mijn Doppio. Misschien ben ik niet de doelgroep (50+), maar kan hem iedereen aanraden!
Service is ook top geregeld

Resposta da doppio bikes
Hele fijne fatbike. Ik heb die van mij al een jaar. Fijn om te weten dat je gewoon op een gedegen en veilige fiets rijdt. Hoef niet bang te zijn bij eventuele controle o.i.d. De volgende Doppio is al weer besteld.
Enige nadeel voor ons is dat het de winkel/werkplaats niet dichterbij is.

Resposta da doppio bikes
Ik heb nooit problemen gehad heb al aantal jaren deze fiets.
Service is goed, alleen moeilijk te bereiken
Ben nog stee blij met deze fiets

Resposta da doppio bikes
Zojuist mijn eerste ritje gemaakt en dit bij verre de beste fiets die ik ooit heb gehad. Hele grote aanrader, de service is ook fantastisch. Ik ben heel goed geholpen in de winkel. De fiets is mooi, fietst heerlijk en de accu is fantastisch. Zo blij met mijn nieuwe fiets 🚲💜

Resposta da doppio bikes

Resposta da doppio bikes
Ik heb ongeveer een jaartje geleden een Doppio gekocht en ben er erg blij mee. Erg fijne fiets waar je gemakkelijk met 2 personen op kan. Service is fijn en direct. Zeker aan te raden!

Resposta da doppio bikes
Heerlijke fatbike, een genot om op te fietsen! Ook heel gezellig om samen te rijden. Verder ging alles van proefrit tot levering perfect, uitstekende service. Ik hoop er nog jaren plezier van te hebben. Dank voor de Bentley onder de fatbikes❤️

Resposta da doppio bikes
Doppio is niet bereikbaar indien je fiets kapot is, lijkt een beetje het nieuwe van moof te worden.... Fiets inmiddels al 3 weken kwijt

Resposta da doppio bikes
Service was great, nice people bike , felt like my bike was in good hands 👍🏼

Resposta da doppio bikes
Sinds 1,5 jaar in het bezit van deze fiets. De communicatie mbt service is dramatisch en jagen je op kosten zonder overleg en gaven aan dat ik per telefoon ze had gesproken. Dat terwijl ze telefonisch niet bereikbaar zijn en traag of niet reageren op mails waardoor ik voor onverwachte rekeningen kwam.

Resposta da doppio bikes
Bij aanschaf (€4331!!) is besproken dat de Doppio door heel NL door Doppio zelf tegen betaling opgehaald kan worden. Want hun enige service centrum is in Amstelveen. Zonder klant op de hoogte te stellen moet dit nu ineens via een derde partij, Brenger. Deze service moet jezelf regelen en via Brenger is de Doppio maar verzekerd voor €500… terwijl de Fatebike twv van €4000 is. Voel me eigenlijk niet juist ingelicht want dit was van grote invloed op mijn aankoop. Grote overweging de Doppio te verkopen en andere toekomstige klanten hier van op de hoogte te stellen. Het heeft mij overgehaald om zelf hier een account te starten om de review te kunnen plaatsen!
1. Bij aankoop is toegezegd dat tegen betaling Doppio de fiets haalt en brengt. Hier heb ik ook een brief van bij aankoop gehad, over service beurt 1-2-3. €85 voor deze service halen/brengen.
2. Dit is op de site terug te lezen, quote “Je kunt via ons regelen dat je doppio wordt opgehaald om een reparatie in Amstelveen te laten uitvoeren.”
3. Dit is terug te lezen in de automatische e-mails van Doppio “Een standaard servicebeurt kost 120 euro. Je ontvangt een berichtje van de werkplaats, zodra de reparatie is afgerond en je jouw doppio weer kan komen ophalen. Je kan ook kiezen voor onze ophaalservice. Wij halen jouw doppio op en brengen hem de volgende dag, gerepareerd en wel, terug.”
Punt 2 en 3 heb ik printscreens gemaakt mocht hier naar gevraagd worden.
Oplossing: graag ophalen en terug brengen via Doppio en niet een 3e partij.
P.s. Ben heel blij met de Doppio maar dit is voor de aanschaf prijs een behoorlijke afknapper om hem goed te kunnen laten onderhouden. Fatbikes worden veel gestolen, dus ik vertrouw Doppio er op deze service te verlenen voor hun klanten. En niet een onbetrouwbare derde partij.

Resposta da doppio bikes
Met de fiets zelf is absoluut niets mis mee. Geniet er nog wekelijks van.
Enige minupuntje is het wanneer je schade hebt. Via mijn leasemaatschappij (lease a bike) ben ik gelukkig goed verzekerd. Helaas dat men bij Doppio nu tot 2 keer toe eerst mij geld proberen afhandig te maken met het verhaal dat de verzekering het niet dekt en wanneer ik niet betaal dan kan het weken duren voordat de verzekering het goedkeurd en ik dus zo lang op mijn fiets moet wachten.
De eerste keer dacht ik nog, foutje kan gebeuren, maar nu is het weer geprobeerd. Inmiddels van de leasemaatschappij (weer) te horen gekregen dat mijn reperatie volledig vergoed is. Nu maar wachten op het onbereikbare service center om te horen wanneer ik mijn fiets kan gaan ophalen.
Wat een WAANZINNIG slechte service!!! De communicatie met Doppio is echt dramatisch. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, alleen via Whatsapp. Daar komt vervolgens pas heel laat reactie op. Totaal geen afstemming mbt ophalen en terugbrengen van de fiets i.g.v. reparatie. Er wordt alleen gereageerd als je per e-mail alle afdelingen van Doppio aanschrijft. Service bij Knaap en S73 is véél beter.
Net telefonisch contact gehad met de eigenaar Peter Eiselin
Deze man is zeer klantvriendelijk NOT!!
Mijn doppio zou vandaag opgehaald worden
Deze opdracht was vrijdag ingevoerd door een dame van doppio
Vandaag geen koerier gezien dus gebeld
Verkeerd ingevoerd Amstelveen Eibergen had Eibergen Amstelveen moeten zijn
Kan gebeuren…
Belt Eiselin mij terug en zegt dat ik het verkeerd heb ingevoerd want zijn medewerkers doen dit niet
Dit herhaalde hij diverse malen !!
Wordt gewoon voor leugenaar uitgemaakt
Na discussie over en weer verbreekt hij gewoon de verbinding !!
Zeer slechte service

Resposta da doppio bikes
Toffe fiets, maar na aankoop houd je veel kosten en ze bieden slechte service. Net een servicebeurt laten doen. Mijn dochter heeft de fiets nu anderhalf jaar en zo’n beurt komt in de buurt van 10% van de aanschafwaarde! Dus in verhouding duurder dan de servicebeurt van een auto. Allerlei onderdelen moesten vervangen worden! Bijzonder toch, na anderhalf jaar al. Daarnaast wilde ik de oude onderdelen zien om ook zelf te beoordelen of deze echt vervangen moesten worden, dit hebben we ook afgesproken, ze hadden deze echter niet meer, toen we de bike kwamen ophalen. En om de vergelijking met een servicebeurt van een auto door te trekken; de fiets wordt nog niet eens schoongemaakt, de batterij niet opgeladen. Nu dus ruim €300 verder, met allerlei nieuwe onderdelen, die kennelijk na anderhalf jaar al vervangen moeten worden. Ze blijven je op kosten jagen! Toen we de bike kochten gaf de eigenaar aan de naam te willen krijgen van erg goede service en zeer klantvriendelijk, helaas is dit vanuit mijn ervaring niet gelukt. Het lukt alleen met veel moeite een medewerker te spreken te krijgen, allemaal jongelui, die het goed bedoelen, op wie je ook niet boos wordt, maar die dan hakkelend vertellen wat de situatie is (zou zijn).
Bezint eer ge begint, is mijn advies! Als je voor deze bike kiest en niet voor een scooter omdat je niet steeds kosten wilt maken, kom je er bekaaid vanaf.(dit was nl niet de eerste keer dat wij kosten hadden).
Mijn dochter is nog steeds erg blij met de bike, maar stel je voor dat ze dit allemaal zelf moest betalen, als 18-jarige, dan was de lol er voor haar ook af geweest.

Resposta da doppio bikes
Doppio V3 deluxe pakket 1 jaar geleden aangeschaft wegens een kapotte VanMoof.
Na het lezen van alle goeie reviews op deze site en google was ik ervan overtuigd dat dit een klantvriendelijk bedrijf was, maar ik heb helaas ook moeten ondervinden dat de negatieve reviews toch echt waar zijn.
De fiets rijdt op zichzelf prima, maar de levensduur van de accu is bij lange naar niet wat bij aankoo beloofd wordt. Daarnaast zijn deze fietsen zeer diefstal gevoelig dus zodra de verzekering stopt met de fatbikes verzekering anno zomer 2024 is het open season.
Als volgt zijn binnen een jaar tijd meerdere dingen kapot gegaan, mede door diefstal en ongeacht de hoge kosten die je betaalt voor de repairs laat de service echter veel te wensen over.
De breng- en ophaalservice doet absoluut niet wat hij belooft (ophalen en terug thuis leveren binnen 24 uur) je bent de fiets namelijk minimaal een week kwijt, krijgt tussen tijds geen updates en moet er soms zelf achteraan gaan wil je hem uberhaupt terug krijgen.
Daarnaast worden er allerlei vage extra kosten toegevoegd op de factuur welke, ongeacht of dat je allrisk verzekerd bent, volgens Doppio voor jouw kosten gedeclareerd. Dat mijn verzekering dit zelfs ontkracht door te stellen dat alle nieuw aangeschafte onderdelen, inclusief service en montage kosten door de schade die is aangericht bij de diefstal door hen vergoed worden - doet daar volgens Doppio niets aan af. Onderhoudsbeurten zijn volgens hun verplicht bij inlevering van de fiets, ook indien je de fiets letterlijk 2 maanden geleden nog ingeleverd hebt voor een onderhoudsbeurt en er verder niks mis is met de fiets + je al voor een taxatie en montage kosten van de nieuwe onderdelen hebt betaald. Kortom, een scheme, want er wordt service gefactureerd die simpelweg nooit heeft plaatsgevonden - of waar niet om gevraagd is.
Tenslotte zijn zij inmiddels niet meer telefonisch bereikbaar, je kunt ze louter appen via de business chat waarbij je op elk bericht een gemiddelde reactie tijd hebt van 3 uur en vaak keer op keer verschillende medewerkers te spreken krijgt.
Sta op het punt de fiets te verkopen, dit is namelijk wederom dezelfde nalatige en slechte service die ik voorheen bij VanMoof genoot en waar ik zo graag van af wilde.
Not worth the money nor the trouble.

Resposta da doppio bikes
Professional, collaborative and super service

Resposta da doppio bikes
Ik heb mijn Doppio nu zo’n 3,5 jaar en wat ben ik nog altijd blij met de aankoop van deze fiets!!!! Vriendinnen of zelf mijn moeder van 75 gaan vaak gezellig bij mij achterop en rijden we door heel Amsterdam. Heb ook nooit problemen en mocht er iets kleins zijn staan ze altijd voor je klaar, fantastische services !
Heerlijke fiets, snelle service bij reparatie! Super fijn en snel geholpen door medewerkster Florentine 🥳 zeker een aanrader om een Doppio te kopen!!
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.