D'or24k cosmetics Avaliações 331

O TrustScore é 3 de um total de 5

3,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

So I have been using d'or24k products for a few months and they have really transformed my skin, trick is to get amazing results is to do your routine morning and night and use masks 1-2times a week.... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The products purchased is good on my skin. Skin looks brighter and smooth. People are now recognizing me and I feel happy when I look in the mirror. The cream is doing exactly what is written in the b... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

BEWARE OF SCAM!! BEWARE OF SCAM!!! They are still operating under a different address. The shop is called **Empire Boutique & Spa**, operating now out of 1674 Collins Ave, Miami Beach, F... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

BEWARE OF SCAM!!! They are still operating under a different address. The shop is called **Empire Boutique & Spa**, operating now out of 1674 Collins Ave, Miami Beach, FL & other Florida addres... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Cosméticos
  2. Farmácia

Escrito pela empresa

Innovative Skin Care Solutions for Today’s Women We specialize in and offer one of the most complete lines of guaranteed effective, luxury skin care products designed to help keep your skin looking healthy and youthful for many years to come. PLEASE READ BEFORE REVIEW Products purchased from a 3rd party store, mall, kiosk, spa or distributor salon must be returned to the same place you bought them, and all returns and exchanges are subject to individual store policy. Those stores are Individually owned & operated and not associated with D'OR24K COSMETICS LLC the Brand. We don't control or manage their sales ethics & merchant accounts. D'OR24K COSMETICS LLC Sells only online! So please before reviews check your receipt and find the right company you purchased from to review.


Informações de contato

3,2

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

331 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 42% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Balanced yet underwhelming

The product arrived on time and the packaging looked premium, but the improvements on my skin were minimal. For the price paid, I expected more visible change. Customer service was responsive, which was the one bright spot.

1 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Je regrette tellement d'être passé ce…

Je regrette tellement d'être passé ce jour là devant cette boutique à bayside market. Le vendeur nous a fait rentrer avec insistance et en quelques minutes une dame m'a appliqué un produit sous l'eau sans même savoir si je pouvais faire une réaction ou pas. Ils ont poussé à la vente. J'ai fini par acheter un produit où je sentais bien l'arnaque. J'ai voulu le rendre immédiatement après la transaction ils ont littéralement refusé et ont fuit la boutique. J'ai été écoeuré de cette vente et le produit est comme je me l'imaginais inefficace sans aucun effet. C'est une énorme arnaque bien ficelé.

10 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da D'or24k cosmetics

Resposta da D'or24k cosmetics

We sincerely apologize for the experience you had at the Bayside Market location. Please note that you have reached the corporate offices for D’or 24K. Unfortunately, we do not have access to the private retailers’ accounts or sales systems, and therefore, we do not have a record of your specific purchase.
Each D’or 24K store operates as an independently owned retailer and follows its own return and exchange policies. However, we can confirm that the Bayside Market location is an official retailer of D’or 24K, and the products sold there are authentic.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID AT ALL COST - SCAM PRODUCTS

Please be cautious of this company and let them be. Their products are basic items sold at excessively high prices, with prices inflated in-store. Their sales approach involves drawing you in, applying a cream that shows immediate effects, and then trying to sell you a $500 cream. The product you leave with is not the same one they applied during the demonstration. If you decline, they may reduce the price by half, but these products are realistically worth no more than $20. Don’t become their next target. If you encounter this brand, it’s best to walk away quickly. The sales associates are trained to pressure customers into purchases and often move between stores. All sales are final, and they do not accept returns—once you pay, your money is gone for good.

This is their strategy:
High-pressure sales: Salespeople aggressively pushing customers to make an immediate purchase.
Misleading promises: Sales representatives claiming that products will provide dramatic, instant results or that they are being used by celebrities like Oprah.
"No-refund" policy: Failure to clearly disclose a strict "no-refund" policy, which makes it nearly impossible to return the product if it doesn't work or causes an adverse reaction.
Bogus discounts: Offering large discounts to make a highly inflated price seem like a good deal.
In-store manipulation: Using specialized mirrors or lighting to make it appear that the products are having a dramatic, immediate effect during a demonstration.
PLEASE STAY AWAY.

8 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da D'or24k cosmetics

Resposta da D'or24k cosmetics

We sincerely apologize for the experience you had at the Bayside location. Please note that you have reached the corporate offices for D’or 24K. Unfortunately, we do not have access to the private retailers’ accounts or sales systems, and therefore, we do not have a record of your specific purchase.
Each D’or 24K store operates as an independently owned retailer and follows its own return and exchange policies. However, we can confirm that the Bayside Market location is an official retailer of D’or 24K, and the products sold there are authentic.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hard pass

It smells nice. It is just a regular salt and oil scrub. No south sea pearl as listed in ingredients. No gold (not listed but advertised as having). Spare yourself the hassle and money and just get a $5 scrub at TJMAXX. At least you’ll know the brand. The tub says FDA compliant and “dermatology” “tested.” What does that mean?? NOTHING!! Results of the test? By what? Dermatology BEWEAR! They’re flooding Trustpilot with multiple fake reviews by the same people saying the same thing giving it the opposite impression of everyone else’s experience. Especially regarding shipping and customer service and efficacy.

3 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da D'or24k cosmetics

Resposta da D'or24k cosmetics

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear the product didn’t meet your expectations. We want to clarify a few things:
Our scrub does have a formulated blend that includes mineral-rich salts and natural oils. While ingredients like South Sea pearl or gold are featured in certain promotional materials, not all variations of our scrub contain them. If a specific version does, it will be clearly listed on the ingredient label.
Regarding the terms “FDA compliant” and “dermatology tested”:
FDA compliant means our product is manufactured following FDA guidelines for cosmetics, including labeling and safety.
Dermatology tested indicates that the product was tested under the supervision of a dermatologist to ensure it’s safe for skin use.

We appreciate your input and are always working to provide better transparency and customer experience. If you'd like to speak with our team directly, please reach out via email customerservice@dor24k.com

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I never received the 24K Gold Facial…

I never received the 24K Gold Facial Peel, but I was charged for it. No response from the company. This is the second time this has happened with this particular item (I received the other item I ordered).

8 de julho de 2025
logotipo da D'or24k cosmetics

Resposta da D'or24k cosmetics

Hi Donna sorry for the late on the response where did you try contacting us? Your order show as been delivered. Delivered On
Monday, July 14 at 6:51 P.M. I will send your issue to customer service now. They will contact you shortly.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My third time purchasing the same product

I have purchased the lotion from this company in none of my lotions came with the nice fresh smell all was expired I did have the chance to experience the beautiful all day scent the lotion gave one time that was my first purchase which was in person but since I been purchasing online they all have been bad smelling lotions still heals dry skin in feet. But I purchased for the smell it was unique topical and I was in love I needed to get it again the compliments was great my spouse loved it but nope none of these bottles ever came with the scent again

3 de julho de 2025
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

D’OR24K Products

We were at the Cancun airport when we were approached by a very nice lady that wanted us to try their eye serum. She was very polite, communicated well, and was knowledgeable about her product. We purchased the eye cream and then was directed to the trainer for red light therapy. That lady could not have been nicer during her sales pitch, however, once we told her we were not interested in spending $1200 for a red light therapy device, not to mention the additional cost of the cream, she abruptly walked away and left us sitting there. No goodbye, I understand, etc. I will not use these products based on the treatment we received.

16 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da D'or24k cosmetics

Resposta da D'or24k cosmetics

Hi Kim, Sorry for the inconvenience. We would like to clarify that D'OR24K the brand selling our products exclusively online through our official website at www.dor24k.com. Any other retailers offering our products are independent and operate under their own policies and practices.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I am still waiting for my delivery..

I am still waiting for my delivery... there were brokerage fees and I have not had any information from the delivery people (UPS) as to how I would go about paying and receiving my package.
Terrible experience!

19 de maio de 2025
logotipo da D'or24k cosmetics

Resposta da D'or24k cosmetics

Hi Deborah, Please note that we attempted to contact you regarding your order #**94. It appears that your package was held by customs, which caused a delay in delivery.

The package was eventually returned to us, and we promptly resent it. According to the tracking information, your order was delivered on 06/06.

If you have any questions or concerns, please don’t hesitate to reach out — we're here to help! customerservice@dor24k.com

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hello, I sent messages to DOR24K asking for your Tax ID/EIN/VAT to get the cream out of customs, but they don't answer. Please help me.

Hello, I sent messages to DOR24K asking for your Tax ID/EIN/VAT to get the cream out of customs, but they don't answer. Please help me. Order 3280 Shipmemt ID 604Y5XTR8L8

30 de abril de 2025
logotipo da D'or24k cosmetics

Resposta da D'or24k cosmetics

Hi we've never got your call please make sure you have the right customer service phone number.
Phone
305-760-2490
Email
customerservice@dor24k.com

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

After speaking (via phone)with dor24k Rep: its was miss understanding on my behalf. Wrong products sent twice

Sorry for the confusion on my behalf. Its has been awhile ordering dor24k products for myself: the new label naming/change to products i ordered, just a misunderstanding on my behalf. Now, I am clear 👍. Thank you for your professional services/support.. :)

18 de abril de 2025
logotipo da D'or24k cosmetics

Resposta da D'or24k cosmetics

Thank you Reggie im glad we resolved your issue!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

D'OR Take Responsibility for How your Products Are Sold & Represented

I want to say to D'OR Stop saying that you are not responsible for the products or tactics of salons selling your items. Because you have to be aware of how your brand is being sold, and represented especially when these spas exclusively sell your products
I got conned by the hard sell by Rose Soa in downtown Portland it's amazing how they went from. Co.plumentary and helpful to unavailable rude and theft. I spent $500 *i know it could have been worse and returned the eue. TeM i used the next day. They never refunded my card and dedpure calling and. Calling the manager seemed to ne er be there
It's. Manipulative and if your products were so good they would stand on their own and would not need to strong arm people and then rope them in
I don't believe that D'OR doesn't
Know as a matter of fact I believe you train these people and reward this audacious behavior.
I would have so much more respect for your company if you reigned this behavior in and cut tires with places like Rose Volpe Spa.
Go on TikTok sponsor some live show hosts on poshmark but stop the bullshit
It's disgraceful and you just look bad denying it and not taking responsibility for your image and how you are represented
You should also reconsider your pricing
I am available as a consultant because you need it if you're going to stay alive in this market

16 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

So I have been using d'or24k products…

So I have been using d'or24k products for a few months and they have really transformed my skin, trick is to get amazing results is to do your routine morning and night and use masks 1-2times a week. It does work well to diminish dark circles, puffiness, and reduces fine lines,helps my sun damage from sun poisoning

4 de abril de 2025
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais