Pladsen bærer præg af, at man ikke er klar til sæsonstart. Græsset er vokset vildt, informationen er ikke bygget færdig, og lejepladsen ligner noget hvor en bombe er slået ned. Vi boede i en pæn og... Ver mais
A empresa respondeu

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Pladsen bærer præg af, at man ikke er klar til sæsonstart. Græsset er vokset vildt, informationen er ikke bygget færdig, og lejepladsen ligner noget hvor en bombe er slået ned. Vi boede i en pæn og... Ver mais
A empresa respondeu
Havde akut brug for en overnatning / hytte, personalet var yderst hjælpsomme og virkelig søde. Et kæmpe + var også at swimmingpoolen lige var klargjort og åbnet samme dag vi ankom 👌🏻
A empresa respondeu
Første gang på First Camp Lsibjerg ved Aarhus i min varevogn indrettet til overnatning. Jeg er tilfreds med adgang til bad og køkken samt et trygt ophold. Til en fornuftig pris, jeg vil bestemt benytt... Ver mais
A empresa respondeu
Vi var på First camp i Århus, hvor vi skulle overnatte i en hytte i 2 dage. Det stod som en hytte til 4 personer, men der var mangler i hytten, som virkede gammel og slidt. Man kunne ikke engang se... Ver mais
A empresa respondeu
Aarhus er perfekt for dig som søger ferieophold midt fredelige og rolige omgivelser i naturen, men med mulighed for at være i Aarhus på nogle få minutter. På destinationen er der grønt så langt øjet rækker i et kuperet og smukt naturområde. Oplev de nærliggende grønne områder og det rige dyreliv til fods eller på cykel.
Escrito pela empresa
Randersvej 400, 8200, Aarhus N, Midtjylland, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 15% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 1 mês
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Personalet var super flinke ,dem jeg snakket med i telefon med. Nemt at komme ind og få nøgle efter lukketid, men camping pladsen er meget nedslidt og Hytte vi lejet var meget nusset og sovesofaen var virkelig ulækker ,den havde en kæmpe stor misfarvet plet på hele madresen, også sengen i soveværelset virket beskidt.vi kommer ikke igen
Trist at en naturskøn plads slet ikke bliver passet . Græsset er ikke slået og der mangler også at få hækkene klippet . Her er slidt og så manglede der generelt noget rengøring!
First Camp Aarhus - Skovhytten.
Kan IKKE anbefales.
Vi skulle giftes i Park13 tæt på. Vi ringer til First Camp og spørger om de kan hjælpe med hytte til os + gæster.
Vi får at vide, at de har en "kæreste-hytte" som brudeparret sover i. Så den booker vi uden at spørge mere til det.
Bookingen skulle så tage x mange opkald, fejlbooking i navne og bare en ret generel utryg process.
Vi spørger om det er muligt for dem at være behjælpelig med at lave morgenmad til de overnattende gæster.
Vi får at vide, at de skal til at ansætte en kok, så de vil kunne lave en klassisk brunch med røræg, bacon mm.
Jeg ringer en måneds tid senere for at for lige at holde tot i vores bryllupsplanlægning og få styr på det sidste.
De fortæller så, at de ikke kan lave morgenmad alligevel. Der er så lovet morgenmad til overnattende bryllupsgæster og skrevet i invitationen.
Vi finder ud af, at vi i stedet kan bestille rundstykker. Det måtte være plan B og det aftaler vi.
Generelt en meget usikker væven løbende i vores flere samtaler.
Jeg får stadig ikke noget på skrift og min mail besvares ikke.
Jeg finder så en lille måned efter igen (og få uger inden bryllup) da jeg vil være 100% sikker på, at der vil være morgenmad til os.
Så er det åbenbart IGEN ikke booket noget og den anden jeg snakker med kender ikke til aftalen. Magen til uprofessionelisme.
Jeg skriver derfor en ret konkret mail til dem og de har sidste chance for på skrift at give mig et tilbud på, hvad de kan tilbyde.
Leder derfra ringer mig op og vi aftaler, at jeg konkret sender ham en mail på, hvad vi ønsker at pålæg, antal rundstykker, juice mm.
Så processen derfra tages fin hånd om.
Men hold nu fast hvor skulle det tage lang tid og være en utrolig dårlig process.
På vores bryllupsdag kommer vi som planlagt til stedet. Lille hytte (som forventet).
Stinker så at sure indelukket sokker, der er klasket myg på væggene.
Der er så sat to enkelte senge sammen (måske 180 cm lang! meget kort seng). De var hårde som sten!
Vi kiggede med det samme om det blot var et stel vi lå på - og de måske ved en fejl havde glemt at lægge en madras på.
Men der var en lille form for "madras" på.
Aldrig oplevet noget lignende. I midten af sengen var det som om man lå på en pæl. På begge sider måske 30 cm til hver siden var sengen "blødere".
Vi lå deri i blundende væk i 3 timer og måtte stå op igen.
Ikke engang en hund ville jeg byde det som en hundekurv.
Det har på vores bryllupsnat betydet, at jeg nu har hold i ryggen...
Jeg er målløs.
Dejligt med en campingplads tæt på Århus. Vi havde lejet en Granhytte, den var pæn og ren og opfyldte vores behov. God swimmingpool, men en skam at minigolfbanerne ikke var rengjorte.
Har været på campingpladsen af flere omgange og hold da op hvor er det bare blevet dårligt.
At skrive det var forsømt da det blev overtaget er noget vrøvl....
Før var her rent og pænt, nu kan man knap benytte stierne til toiletterne uden at brænde sig på brændenælder der fylder dem ud..
Toiletterne er aldrig rene, og med lidt held er der toiletpapir tilstede.
Ved hytterne vokser ukrudt og græs op uden der gøres noget ved det, og de stole og borde der er ved dem kan knap benyttes da bordene er ødelagte og nogle i rådden træ.
Hækkene rundt på pladsen er ikke klippet endnu i år og der er ikke plads til at køre vognen ned uden at risikere den bliver ridset.
Her plejede at være så hyggeligt, men skal skal love for det er der ikke mere.
Det virker som om der med vilje bliver gjort alt for at campingpladsen skal lukkes ned.
Her kommer jeg ikke igen så længe det er first camp der er ejer.
PS. Har lige opdaget at den ene gang græsset er slået har de ikke engang passet på så mit kabel til campingvognen er nu kørt i stykker af plæneklipper.
Misligholdt.
Venlig modtagelse, men trist at komme tilbage efter et år og så se, at de mangler der var sidste år, ikke er udbedret. Legepladserne er slet ikke holdt vedligeholdt, nogle af tingene kunne ikke bestå et legepladssyn. Flisearealer, legepladser og adgangsveje er fyldt med ukrudt.
Servicebygninger bliver rengjort flere gange daglig, men alligevel virker de snusket.
Nogle af bruse- og toiletrummene var permanent aflåst på trods af højsæson og mange gæster.
Lever ikke op til hverken navn, tidligere tiders standard eller beskrivelsen på hjemmesiden.
Men den fungerer muligvis ok. i forhold til transitbesøg og beliggenheden er der ikke noget i vejen med bortset fra lugtgenerne fra affaldscentralen.
Den unge mand i receptionen var super flink og imødekommende men de billeder der ligger på nettet om pladsen stemmer ikke overens med virkeligheden for bistro var lukket og minigolf banen var slet ikke vedligeholdt og toilet bygningen ved svømmepølen lignede noget der var løgn og tv’et i skovhytten var ikke sat til TV kun til strøm og hytten lugtede af sved som var lidt øv og der stak søm ud af væggen på toilettet plus der lå en klud som håndklæde på det lille toilet så alt i alt mangler der en hel den før jeg kommer der igen og plz firstcamp Aarhus hvis i vil have folk til at komme til jer så skal billeder og virkelighed altså stemme overens
Alt hvad de tidligere dårlige anmeldelser skriver er helt korrekt.
Svaret campingpladsen giver er til dels korrekt.
Jeg kan desvære ikke vedhæfte et screenshot, men hvis man søger på firstcamp århus og ser på deres reklamer står der at der både er pool og bistro samt det fremgår af det kort som ligge frit tilgængeligt på deres hjemmeside over pladsen. Det er dybt vildledende.
First Camp Lystrup, aldrig mere!
En af de dårligste pladser vi nogensinde har besøgt. Vi camperede der i slutningen af uge 27 2024.
De gamle mugne campingvogne giver et usselt, utrygt udtryk og indbyder ikke til feriehygge. Nogle af de pladser, som vi blev frarådet var optaget af håndværkere, som vi senere fandt uf af arbejde på pladsen, selv om vi ikke så nogen arbejde der. Naboen til den plads vi havde valgt, en camping vogn med fortelt, havde Rockwool for alle vinduer i campingvognen og havde bygget et skelet af gamle vinduer og paller i forteltet! Andre vogne stod “forladte og overgroede med mug”. Der var stort set ingen andre end os på pladsen. Meget underligt og slet ikke den campingferiestemning, som vi ellers oplever.
Toilet bygning 1 er fuldstændig ramponeret og delvis under renovation. Det fremgår på et opsat skilt, at der renoveres. Vaskemaskinerne var meget gamle og ikke tidssvarende. Ikke muligt at vælge F.eks 30 grader kulørt. Den maskine vi blev nød til at bruge, havde en “fejl” som fremgik af displayet “varmefejl”, som vi ikke blev gjort opmærksom på. Sæben der skulle tilsættes stod i en papbøtte, og bestod af billig hvidvask vaskepulver.
Vi havde bl.a.. valgt First Camp som vi har haft gode erfaringer med tidligere, og valgt pladsen pga. poolen, men den viste sig at være under reparation. Det så ud som om det var længe siden, at den havde været i brug. Det kunne vi have set på Trust Pilot, hvis vi havde kigget🤔. Personalet gjorde overhovedet ikke opmærksom på dette, da vi blev indskrevet. Vi blev bare opkrævet fuld pris, og skulle betale for hele opholdet, inden vi havde set pladsen.
Badefaciliteterne i servicebygning 2 var under al kritik. Der manglede sæbe i sæbedispensererne, og der er ingenting til at tørrer hænder i. Brusebadet bestod af et rør i loftet, hvor vandet kom ud fra. Temperaturen kunne ikke reguleres, ej heller vandmængden, og vandet var så varmt, at man ikke kunne holde ud at stå under bruseren.
Området virker forsømt, hækaffald ligger i bunker, og mange steder mangler klipning, og slåning. Vejene er fuld af huller, som gør kørsel med campingvogn farlig. Stier er overgroet af ukrudt, og vi måtte træde mange brændenælder ned for at kunne tilslutte strømmen.
Bistroen, som der reklameres med er lukket, hvilket heller ikke oplyses.
Kortlæseren ved bommen virker ikke, kun den høje til lastbiler, således man skal ud af vognen for at åbne bommen, både ved ud og indkørsel.
Det skal nævnes, at den søde unge mand i receptionen, var meget serviceorienteret og hjælpsom.
Alt i alt kan vi overhovedet ikke anbefale denne campingplads. Og First Camp har vi ikke tillid til mere.

Resposta da First Camp - Aarhus
Som "Mogens" skrev d.7 juni, kan jeg kun give ham ret med hensyn til First camp Århus.
Og der er ikke sket noget som helst !!!
Vi ankom d.25 til 28 juni. Græsset ikke slået flere steder 15 - 20 cm højt.
Swimmingpool lukket, efter sigende pga. dårlig vandkvalitet, indgang overgroet, så har næppe været i brug, cafeteria lukket begge dele fremgik ikke på hjemmesiden.
Onsdag ingen rengøring, manglende toiletpapir, og møgbeskidt.
Alle bede totalt tilgroet, højt græs omkring legehuse.
Synd for personalet at de skal høre på alle klager, vi var ikke de eneste.

Resposta da First Camp - Aarhus
Vi ankom til campingpladsen i Lisbjerg om mandagen, der var toiletterne ikke gjort rene, det blev de først om onsdagen. Der var ingen toiletpapir, kun et familierum var åbent og det var møg beskidt. Kun tre toiletrum var brugbare, de andre var låst af. Græsset på vores og flere andre pladser var 15-20 cm højt, var ikke slået i flere dage. Før pladsen hed First Camp, var der altid pænt og rent.

Resposta da First Camp - Aarhus
Leider haben wir die Rezessionen nicht gelesen. Wer hier eine gute Bewertung abgegeben hat ist definitiv ein Fake.Dieser Campingplatz gehört geschlossen und definitiv renoviert. Hier könnte man einen Horrorfilm drehen. Eine Nacht mit dem Camper überbrückbar. Wir sind in einer der Hütten ohne Bad. Wir duschen hier freiwillig nicht, da es an Sauberkeit zu wünschen übrig lässt. Es mag sein daß es vor Jahren einmal schön war, aber jetzt ist es wie ein Lost Place. Eine Nacht zu 74 Euro ist eine absolute Unverschämtheit. Wer hier einmal war kommt nie wieder hier her. Sterne nur im Minusbereich. Wurde wohl neu von First Camp übernommen. Tipp an dieser Stelle: Macht ein paar Monate dicht, entfernt alle abgenutzten unbrauchbare Spielgeräte und Sanitäranlagen sonst kommt hier irgendwann niemand mehr her. Dass für diesen Platz Werbung mit Pool und Spielplatz gemacht wird ist absolut unverschämt und eine Sauerei.

Resposta da First Camp - Aarhus
Sødt og imødekommende personale. Flot standard på hytterne. God beliggenhed i forhold til Århus. Kommer helt sikkert igen.

Resposta da First Camp - Aarhus
Very nice camping place and the facilities are good and clean. Nearby Aarhus and easy for a trip on a bike
Campingplads i flot natur - dog er faciliteterne og bygningerne meget slidte. Det virker som om man har givet lidt op.
En plads som trænger til et kæmpe løft, ligner en plads der er blevet glemt af ejeren, og overladt til nogle som ikke kan finde ud af at passe en campingplads…. Virkeligt sørgeligt at se så fin en plads blive ødelagt……

Resposta da First Camp - Aarhus
Dårlig/manglende rengøring, manglende orden og oprydning, meget dårlig kommunikation, kommer ikke igen.

Resposta da First Camp - Aarhus
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.