Gentgolfers Avaliações 

16
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

16 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(16)

16 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação

Nós verificamos as avaliações

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I made contact with the company…

I made contact with the company several times in reference to my order. The response time in answering my questions was amazingly quick. It was a refreshing experience to deal with a company that cares about their customers.

26 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

Thank you so much, Albert, for your kind words! We’re delighted to hear that you had such a positive experience with our team. Providing quick, helpful responses and making sure our customers feel valued is very important to us, so your feedback really means a lot.

If you have any further questions, need clarification, or have any suggestions, please feel free to reach me directly at vip@gentgolfers.com.

Best regards,
Lisa | Head of Ecommerce
Gentgolfers

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Took 3-1/2 weeks to receive right hand…

Took 3-1/2 weeks to receive right hand gloves. But they are very comfortable, and the fit is great. The leather is SO soft. They are a beautiful glove. I ordered the large size, and the fit is perfect. Looking forward to using it Tuesday.

24 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

Thank you for your feedback! We’re delighted to hear that you’re happy with the fit, comfort, and quality of the leather. It’s great to know the gloves fit perfectly, and we hope you enjoy using them on the course!

We’re sorry, however, that it took longer than expected for your order to arrive. We understand how frustrating a long wait can be, and we appreciate your patience.

If you have any further concerns, need clarification, or have any suggestions, please feel free to reach me directly at vip@gentgolfers.com.

Best regards,
Lisa | Head of Ecommerce
Gentgolfers

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

They were”Johnny on the spot”!

I let them know my issue and they were on it! Quick reply and instantly taken care of! My kind of service! Thank you!

24 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

Thank you so much, Keitha, for your lovely feedback! We’re thrilled to hear that we could resolve your issue quickly and provide the kind of service you deserve. Making sure our customers feel heard and taken care of is always our priority, so it’s wonderful to know we got it right!

If you have any further concerns, need clarification, or have any suggestions, please feel free to reach me directly at vip@gentgolfers.com.

Best regards,
Lisa | Head of Ecommerce
Gentgolfers

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic glove

Fantastic glove! Soft, grips well in all conditions, and holds up well. My only complaint is the subscription service. The default ships 1 glove a month and I don't need that many because they last forever!

24 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

Thank you for sharing your feedback, Greg! We’re thrilled to hear that you love the glove’s softness, grip, and durability. It’s great to know it’s holding up so well!

We also appreciate your feedback about the subscription frequency. We understand that one glove a month may be more than you need, especially when they last so well! Your feedback is valuable to us, and we’d be happy to help you find a subscription schedule that better suits your needs.

If you have any further concerns, need clarification, or have any suggestions, please feel free to reach me directly at vip@gentgolfers.com.

Best regards,
Lisa | Head of Ecommerce
Gentgolfers

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I like the gloves

I like the gloves, and the support staff is courteous, quick to respond, and a model of how companies should function on the Internet.

21 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

Hi David,

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you like our gloves and that our support team made such a positive impression. Providing quality products and courteous, prompt customer service is exactly what we strive for. Your kind words mean a lot to our team, and we truly appreciate your support!

Best regards,
The GentGolfers Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Error in Size shipped corrected

although the original process was a struggle with an error in shipping and size ordered. The team corrected the error they made it beneficial for me.

19 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

Hi Scott,

Thank you for sharing your feedback! We sincerely apologize for the initial shipping and sizing error, but we're glad our team was able to resolve the issue and turn things around for you. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your patience and understanding throughout the process. Thank you for giving us the opportunity to make things right!

Best regards,
The GentGolfers Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered three gloves and just wanted to…

Ordered three gloves and just wanted to confirm the order. Customer Service responded immediately, very impressed!

16 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

Hi Paul,

Thank you for your great review! We're delighted to hear that our customer service team responded promptly and gave you the reassurance you needed about your order. We always strive to provide quick, helpful, and reliable support, and it's wonderful to know we made a great impression. We hope you enjoy your gloves!

Best regards,
The GentGolfers Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service

Had a misunderstanding regarding an order sent an email of and was answered nearly immediately by a lovely lady Chris, issue was solved there and then no questions just fixed ,excellent service and great response , would 100% recommend Gentgolfers

16 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

Hi Phil,

Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience! We’re delighted to hear that Chris was able to resolve the issue quickly and make everything right for you.

Providing excellent customer service is very important to us, and your feedback means a lot to our team. We truly appreciate your recommendation and your support!

Best regards,
The GentGolfers Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Deceptive business practices

Be careful with this website. I purchased three gloves and, without my knowledge, was automatically signed up for a subscription to receive three gloves each month. When I disputed the charge, I was offered an in store credit but not a refund to my account. Very deceptive business practices.

14 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

Hi Joe,

We’re truly sorry for your experience and for the frustration this has caused. We understand your concerns regarding the subscription and the refund process, and we apologize that the situation wasn’t handled as it should have been.

Your subscription has been cancelled, and the full $78 has been refunded to your original payment method. We’ve also taken your feedback regarding our checkout experience and customer service seriously, as we’re always looking for ways to improve.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate the opportunity to make things right and hope to provide you with a better experience in the future.

Best regards,
The GentGolfers Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The response from the company.

Extremely quick response to my inquiry concerning their golf gloves. Was very satisfied.

12 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

Thank you, Paula!
We’re happy to hear you received a quick response. We appreciate you taking the time to share your experience and are always here to help!

The GentGolfers Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent follow up to a special…

Excellent follow up to a special request, looking forward to experiencing the product.

12 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

Thank you, Doug!
We’re glad we could help with your special request. We truly appreciate your trust and look forward to hearing what you think once you’ve experienced the product!

The GentGolfers Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Gentgolf has fantastic products …

Gentgolf has fantastic products and their communication after placing an order is second to none. I also find their prices are very fair.

10 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that you’re happy with our products, pricing, and communication. Your support means a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience. We look forward to being part of many more great rounds of golf!⛳

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bad news

Bad news. Ordered a glove from them. Took almost 2 months. Received it. Bad fit. Medium felt like large. Quality ok by not great for the price. Appears to be Asian made. What is worse, you get put on a monthly subscription list IF you don’t uncheck their box. Want a good quality glove for less. Asher- far superior

10 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

We’re sorry your experience fell short of expectations. We understand your frustration and appreciate your honest feedback. Please reach out to our support team so we can review your order and help find a suitable solution. ⛳

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I did not pay attention and they fixed my mistakes

I am a right handed golfer size extra large, I neglected to select a size and the order defaulted to large. When my gloves arrived, they were for a left-handed golfer and the wrong size. I was also unaware that I was signed up for a subscription to receive gloves on a regular basis. Upon checking into this, I canceled the subscription and after a few emails back-and-forth with the company explaining it was my fault that I had incorrectly ordered two weeks later the correct size and hand showed up in my mailbox. I would just like to thank the company for correcting my problem without me asking the product is amazing and the customer service though a little slow, goes above and beyond to keep their customer satisfied when in reality they had to do absolutely nothing.

1 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

Thank you so much for your kind words and understanding! ⛳ We’re glad we could get the right gloves to you and that you’re happy with the product. Your patience throughout the process means a lot to us, and we truly appreciate you giving us the opportunity to make things right. Enjoy your gloves, and happy golfing!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid! Not a reliable company.

Whatever you do, stay away from this company. I placed an order for 3 gloves in August. It is now October and despite continued promises that the gloves will be here within the week, nothing has arrived. According to their own metrics, the delivery process has not advanced since the "In Transit" phase on Sept 2. I've sent 3 emails and gotten the standard response that the gloves will be delivered within the week.

6 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentgolfers

Resposta da Gentgolfers

We’re really sorry we’ve kept you waiting this long. We understand how frustrating it must be to hear the same updates without receiving your gloves. You deserve better communication and a clear resolution. Please reach out to our support team with your order number so we can personally look into what’s happened and help make things right.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais