Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Folding mechanism is very well designed. I am a professor and ride across campus to class. The folding feature allows me to easily pop and carry my board without making a spectacle of myself. Haha. Th... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We ordered a board before Christmas 2020. Then, suddenly, the web-site cancelled the order and did a payement refund without explaining any reasons and without proposing any additional options. We tri... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My wife placed an order for a board as a birthday gift for me a month and a half ahead. However, when she inquired about the status, she received a brief response stating, "Sorry, we are out of stock,... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My name is Ralph Jones jr. And I haven't been able to access my account since I purchased my item, I didn't realize that it would take this long for my item to arrive and that it was being shipped ove... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de skate
  2. Loja de artigos esportivos

Informação fornecida por fontes externas variadas

BoardUp Inc. provide easy to use personal commuting device to young citizen who love to explore his/her own city.


Informações de contato

2,6

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

260 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great buy!

Bought 2 boards at a discount for my husband and friend. We played with them all last weekend. So much fun! Now I have to buy one for myself! Turns really well. The large wheels make it easy to run over stuff on the ground and it folds up small enough to take on the airplane. Awesome product!

25 de setembro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Installing the board was super easy

Installing the board was super easy! The instructions were clear and simple.If it's your first time removing pieces from the longboard, not to worry, you'll get it. They come with a couple allen wrenches but you'll need your own tools to remove the existing wheels from your board.

19 de setembro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM

After a week of sending photos and videos of the deck that did not work on arrival telling me open the device to check battery and connections and make short circuits on the switches and send videos of this. I don't know anything about electronics and opening a sealed waterproofed system seems irresponsible for me to do. All while I keep asking time and again for a return label to exchange the device it all came to an end with me posting my disappointment on their Facebook page to receive a final email from the company insulting me telling me to F..k Off and even mentioning my mother in the email.
Now I am waiting for pay-pal to resolve it.
Would i recommend product of company?
No No NO Beware
For all I know they send damaged items and don't refund.
I might be wrong, I only have my experience to judge them on.

10 de setembro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Looking like a scam site

I ordered a power deck and a set of extra wheels.
I never received the wheels and the deck did not work.
After telling to open the deck reconnect battery essentially removing any waterproofing to send them video of this to then reconnect and try to short out the PCI board all the while refusing to reimburse or arrange replacement and return of this board.
This for a week i then get told why should they send me a item and not get to keep the money...... maybe because you sent me half a order and the half you sent did not work...
I think the question is why should I pay for two items and not receive them but receive one broken one and expect to be happy with that.

I'm adding his reply,,,,,After sending him another video

Issue is not that you refunded me for wheels, issue is that you never sent them and what you did send was broken and that you keep telling me to fix it after I told you I cant and that you don’t want to arrange collection and that you don’t want to accept responsibility for this after I have been telling you all week I want o sent it back to you.
I have sent you emails with fotos and videos of everything I have done as you have requested and your only reply is…….
But I shipped out a working and 399 worth product out for what? For nothing?

Problem is you sent me something broken or if not broken then not working and the fact that you insult me
and bring my mother into the conversation tells me loads about you.

Regards
Danny C

From: Bin Lu <
Sent: 06 September 2019 14:52
To: danny coetser kruis
Subject: Re: How to open BoardUp

I just saw your bad comments online. and F U C K you.

Did you tell the truth to the public? and did not receive the refund of the wheels? Didn't your mom teach you to be honest?

I look down up you...

Bin

On Friday, September 6, 2019, 10:28:06 PM GMT+8, Bin lubin wrote:

I see where this came from. I did forget the wheel shipment. partially because this is the first order of Add-on + spare wheels. So we just ignore the rest. :-(

Anyway. you are right that we do not have this kind of experience before. We have sold over 200 Electric BoardUp. and yours is the first case totally not work.

You can have Paypal to make arbitration. They will ask the seller to refund once the seller receives the returned item.

So here is my suggestion.

I will refund you in full. How about you help me to find the root cause by sending me a video showing that the PCB has the battery power. and the PCB connects to the power button( shows the physical connection is good). but when you press the button, it does not work. The reason is to help us to narrow down the reason. so that we can fix the problem in the next production.

Bin

6 de setembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da BoardUp

Resposta da BoardUp

We made a mistake not sending the extra wheels. We have refunded$25 right after got an email. For the add-on. since this is the first incident we received after having sold over a few hundred of electric BoardUp, and due to the fact that add-on requires some skill to install and mount to the skateboard. and it may be destried if proper care is not taken during installation. We did ask for more information. and finally we offer a full refund if the buyer could send us a video of the whole system setup and how he operates. We understand the flustration the buyer has. Just want to find a way to get it to work or refund in full and get more information so that we can improve our production in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Board came in 14 days

Board came in 14 days, one day earlier than actually scheduled! Board looks like its been made out of high quality materials. So far I'm happy with it!

27 de agosto de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

With some tweaking it works like it should

With some tweaking, the boards work as intended. I wish they did a disclaimer that practicing the twisting opening method would sometimes cause the board to flip dark side, and damage the deck tape. I bought two boards, one was great out of the box, the other needed adjusting of the cable collar

13 de agosto de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent skateboard

Excellent skateboard! Everything is of top-notch quality.
However, it'll be nice if future board can have some form of protection for the back-flap of the skateboard, as it seems that in order to fold, it's required to skid the back part onto the ground, which i believe will cause the back-wooden flap to wear down over time.

(However, I have to note that I'm a beginner myself, and not sure if those are part of the "normal" wear of skateboarding)

7 de agosto de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A fun, convenient way to get around

The rising experience on my BoardUp is sooo smooth and gets me around my area QUICKLY! It easily folds in half and fits in my backpack and its handle makes it comfortable to carry for extended periods. As someone who has been skateboarding for more than a decade, I wish BoardUp had been in my life years ago!

12 de julho de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

After the skateboard was paid

After the skateboard was paid, the board up company told me first that there was a delay of the delivery because some brakes issues and then that there was no shipping to mexico. So I request refunded but I wastes time calling to my bank because board up tried to charge two skateboards but paypal and inbursa helped me.

10 de julho de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da BoardUp

Resposta da BoardUp

Right. We could not find a carrier to ship a 160WH battery-powered BoardUp Bolt+ to Mexico. (We are a US company.). Therefore we issued a full refund through our third-party payment service provider Stripe right after. However, it usually involves some delay between banks. before the fund hits the account. You lied on two things. 1. We refunded right after not per your request. There is no point in holding other people's money. 2. Stripe is a well know payment service provider. they do not and they can NOT charge on stuff you did not order.
Show us your proof. if you are honest.


Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

It was great only think I'll recommend…

It was great only think I'll recommend fixing should be make it a little more simple like guide lines. Other than that it was a great website. The board was awesome I love it's so convenient and cool and modern looking, my only problem is that when I try to open it I have to spin it and sometimes it doesn't land and damages my board.

8 de julho de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best board I've owned in a great long…

Best board I've owned in a great long while. Might seem like a dongrade from my Loaded Tan Tien, but I find it to be just a comfortable of a ride :) turns on a Dame, the locking mechanism is smoth as glass; hop off, kick the switch with my heel, and up she folds. I've used it since Wednesday (June 5th 2019) and it's now friday. 4 mile round trip commute on the daily up and down hills. can't wait to invest in the motor

7 de junho de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Probably the best compact longboard out there!

For the company - excellent service, quick delivery, very responsive customer support. Highly recommended.

For the board itself - I am actually surprised by the build quality and the capabilities of the electric motor on the board. Very good first impressions!

30 de maio de 2019
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais