HG Hydroponics Avaliações 

155
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Placed order 26th Feb, received an automated "order processing" email 2nd March, then absolutely nothing from them since. Email to them has gone unanswered. Have just initiated claim for a fu... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid this Company at all costs, it would appear they have form and take money but don't send you the goods. I spent several hundred pounds online with them and heard nothing, I emailed and they repli... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

So, Wish I had looked here before ordering because nothing seems to have changed in 2026. Delivery supposedly 1-5 days DPD but when I had received nothing I contacted them several times by email,... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have attended this store on many occasions when it should have been open and sign saying open, NO answer. I call them on the landline again NO answer. So I call thm on the mobile that's been left in... Ver mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

1,3

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

155 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,3

Todas as avaliações

(155)

19 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID AT ALL COSTS!! FAILED TO DELIVER - I'm OWED £217 by this dodgy company!!

Completely unprofessional company with the worst customer service I've ever come across. Little to no updates on the status of my delivery, constantly had to chase regarding missing items in the order (used Covid-19 as the excuse rather than apologise and look into where the items are that I've paid for - as is the responsibility of the sender).

After receiving no update on whether or not I should be receiving my items I decide it best to ask for a refund (as is my right (Consumer Rights Act 2015) as I don't expect to receive the items I purchased (£217 worth!!).

I got this message in response:

"corona virus, dont be an a***hole mate, usual rules do not apply.

you will be refunded, do not ever buy from us again, we do not need or want selfish disck heads like yuo at a time like this. literally.couriers are literally over whelmed. have some consideration for some one other than your self.."

Which sums up just how unprofessional and aggressive these guys are. DO NOT BUY FROM HG-HYDROPONICS!!!

24 de março de 2020
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

Dear Customer, i am very sorry to hear of your unhappy experience shopping with us, We are working hard to evolve and adapt to the current unexpected and unprecedented time. It is no excuse for failings but we have currently experienced a 400% increase in orders emails and calls over night while only being able to use 20% of our usual staff due to the current worldwide covid-19 outbreak and government advise. We have problems and delays with suppliers, staff that are ill or unable to get to work. These are no excuses but i hope you can understand this is a very new and unusual time, we are working double shifts and and we have tried to be as clear as possible on our website, on the phones and via email that all customers should expect a disruption in service and to expect delays with orders. I am sorry we have let you down and caused inconvenience and will work hard to find a way to improve in the new circumstances., if you can provide me with some order details i can look further in to this issue for you and ensure there is no outstanding resolution needed. thank you for being understanding.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

THEY DONT GIVE U PARCEL TRACKING INFO…

THEY DONT GIVE U PARCEL TRACKING INFO AND IF U KEEP ASKING THEY JUST IGNORE U. AVOID AT ALL COST.. I HAVE WAITED +3 WEEKS MY PACKET AND I STILL HAVE NOT RECEIVE IT! WORST GROW SHOP IN THE WORLD

20 de março de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

Dear Customer, i am very sorry to hear of your unhappy experience shopping with us, We are working hard to evolve and adapt to the current unexpected and unprecedented time. It is no excuse for failings but we have currently experienced a 400% increase in orders emails and calls over night while only being able to use 20% of our usual staff due to the current worldwide covid-19 outbreak and government advise. We have problems and delays with suppliers, staff that are ill or unable to get to work. These are no excuses but i hope you can understand this is a very new and unusual time, we are working double shifts and and we have tried to be as clear as possible on our website, on the phones and via email that all customers should expect a disruption in service and to expect delays with orders. I am sorry we have let you down and caused inconvenience and will work hard to find a way to improve in the new circumstances., if you can provide me with some order details i can look further in to this issue for you and ensure there is no outstanding resolution needed. thank you for being understanding.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible customer service

Terrible customer service. Sent them a message checking on the status of my order. They told me that they 'think they have it' . I didnt receive a dispatch email so I emailed them again in the late afternoon to see if they could clarify that my order had shipped. The person who replied to me was extremely rude for absolutely no reason. I took a screenshot of the conversation and anyone I show it to is lost for words. This company really need to think about the staff that they have answering customer enquiries.

13 de março de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

Dear Customer
I'm very sorry to hear about this, if you could provide me with who you spoke to and what it was in regards to i will investigate this further got you, if you can provide any order details this would also be appreciated, i cannot at present find a customer or enquiry under your name.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bought a g.a.s environment controller…

Bought a g.a.s environment controller from hg hydroponics it was between 20 and 50 pound cheaper than the other places I looked at and a few other things I placed my order then later looked online to check out the company normally I would do this before and was horrified to find that some people was saying the site is a scam and that they are useless and will rip me off
I emailed them with my concerns and they got straight back to me to reassure me my order is being processed a few days later my order arrived just like they said it would. I would recommend this company to anyone they are cheap and reliable. what more would you want

29 de abril de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

Thank you for taking the time to leave a review, we are finding more and more people only seem to make time to leave negative reviews nowadays instead of making time when things also arrive well and in good order so thank you very much for taking the time, good luck with your projects,

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service

A++
Excellent service. Products arrived promptly. Would highly recommend! Becky was very helpful throughout the entire process!

24 de abril de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

HI Sir, thank you for your compliments, it seems less and less people find the time to leave a good review​ when they are happy with the order so thank you for taking the time to do that.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great company

Great company, read lots of terrible reviews but I think they are a great company my orders are always on time,packed well and yes you pay small delivery charge but they have a great Web site with a good amount of stuff. They even have things no one else sells. I give them 5 stars, they are the only company I will use now, and any queries you have they DO ANSWER EMAILS,they sell thousands of items so obviously mastakes can be made but any issues they do resolve them fast they are THE BEST for garden supplies I've found online.

5 de abril de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

AWFUL SERVICE

My experience seems to mirror quite a few others.
I made a very clear and specific order which was not readied for dispatch for several days and I had to chase up my order. When I was e mailed that the goods were finally in the post it became apparent that they were sending me the wrong stuff and if they re called the order and sent out the correct items it would not arrive in time ( I had a dead line for delivery).
I had to therefore completely cancel the order.
I subsequently found an alternative company that could complete my order for less money and do next day delivery and also gave a generous discount on the package that I ordered. That is what I call good customer service.
Cannot recommend this company and would not recommend to anybody else.
The only positive thing I can say is they promptly refunded my pay pal payment, at least they have said they have refunded my order. It has not appeared in my account yet!!!

21 de março de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

Hi Paul, when placing the order you stated you wanted the gorilla tent 1.2 x 1.2 we assumed this was the 1.2 we have on the website and went ahead to add this to the order. You was given a discount an free shipping for spending over £250 which states orders will be shipped within 5 working days of you placing the order. The only item on the order which was wrong and a genuine mistake was the tent, this was to be rectified immediately once you had informed us but because your order was then not going to a day late you then cancelled and was refunded. Many thanks

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

No refund after a month

SEEMS TO BE A MIX UP APPARENTLY! Spoke to them today. Hope it gets sorted.

I have tried to ring various numbers, e mailed, filled our info form and left voice mail. At first I was getting through on phone but no longer. I bought a Gavita system which was clearly the wrong one plus it had obviously been used (even the instruction brother was grubby) I opened the box, and we could see it was not right! I immeadly repacked and returned it with next day delivery costing £34. The person I spoke to acknowledged its arrival, and said “I can see why you returned it” however I am still waiting on my refund of over £400 this service is totally unacceptable.

8 de fevereiro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

Hi Alan.

Very sorry to hear about this issue. My supervisor has contacted you this morning and is ust awaitinng confirmation from you. There has been a mix up and some confusion with the light your purchased,
I think it was a epap 1000w DE 400v light you purchased, but it stated 220v on the box and not 400v on the box ( this is due to it drawing 220v from the mains and outputting 400v ) so it is actually a 400v light but the manufacturing labels are just a bit confusing as 400v lights cannot draw 400v directly from the mains unless its a 3 phase lighting system. So apologies this was a little unclear on the manufactuter packaging and caused confusion, we spoke to the supplier about the dirty leaflet and they confirmed all lights are tested upon leaving the distributor. some one with dirty hands must of done this or put the leaflet back in the box which is not acceptable and i and the supplier apologise for this. its not what is expected with that brand and at that cost. Hopefully my supervisor has offered a good resolution for you that should work in your favour, Sorry again for any confusion and please dont hestiate to contact me or the supervisor with any further issue.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent

Thank you for being the only shop that understood exactly what I needed and the delivery was prompt too. Wont hesitate to look here first in the future.

7 de janeiro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

Thank you for your review

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT USE THIS COMPANY

I orginally left a good review after I ordered a product in November 2018 as it was ready on time and was as expected. HOWEVER, I was charged £50 delivery, even though I picked the item up from their premises. I am now still waiting for the refund to this day. I have requested a refund multiple times and have even been promised that the payment was made 'today'. It never arrived. It still hasn't. They are no longer responding to my emails.

I would advise you use another company - there are plenty out there that offer a good service. I've seen a few reviews complaining about this happening and I should have taken notice.

HG Hydroponics - don't leave a snarky response to this review - refund my money and I'll change it.

18 de dezembro de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

Hi Matt, im sorry to hear this, let me look in to this right away for you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

great shop

great shop, never had any problems with orders. Great advice too

16 de novembro de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

Hi Michel, many thanks for your review

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid like the plague

Rubbish communication, obvious lies and general shadiness. Hang up on you, then refuse to answer the phone, emails go unanswered. Fake refund. Avoid like the plague.

Ordered an XXL cabinet from them two months ago. It's a custom item, so it has a lead time of about 28 days. That's reasonable. Firstly, they claimed it was in production. and would be with us mid October. That came and went. After pestering by phone and email, they claimed the cabinet had been lost (despite the fact that it's a 2m high steel box that weighs almost 100kg) and that they would try and source a new one, and that staff would be working out of hours to get it to us faster, and someone would be back in touch with us straight away.

5 days later, we got sick of not hearing anything from them, so we got back in touch. It then transpired work hadn't even begun on the replacement cabinet - and perhaps we'd prefer a smaller one? At this point, we gave up, and asked for a refund. They promised they'd get back in touch. They didn't, so we pestered again.

Order status was changed to "refunded". 6 days later - no sign of a refund. We called about that, and spoke to Becky. Who, after we explained the situtation, claimed to not be able to hear us, so we called back...no answer. Several times. Apparently, they'll be back in touch - I'll update the review with what happens.

14 de novembro de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

HI Tony, im very sorry to hear about all this, this is not good enough at all, i am just investigating the above and i will then also try and contact you directly. I can confirm tho that refund was processed last week for you.

At the moment it looks like the item was damaged in transit to us, our supplier then stated a second lead time of at least another 20 days, we new you was unable to wait this long so have tried profusely to make alternate faster arrangements, this has proved almost impossible. Im sorry we have had to cancel your order on this occasion.

The legnthy delays are only on regards to the specific model ordered, my colleague offered other options due to them having a much smaller and faster lead time, we was just trying to explore all options for you. Apologies again for any and all inconvenience, i will contact you directly once fully investigated which should be within the next hour or two with a full explanation and aopology.

we did have to have some new phones installed last week due to an office refurbishment, we had a few problems with them working properly. My apologies for this. The phones are now back in order.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Doggie

This company lies, they take your money even though they dont have the product.
They lie all the time in their email (i have written proof )
Been waiting for nearly a month now and am about to take legal action.

They wont answer the phones if they recognize your number.

Worst company I’ve ever dealt with. They are not a big company as they make out to be....

Scammers....... beware

Also when we paid by credit card the visa fraud department instantly blocked our card as they thought it was a doggy deal, probably got a flag on their visa movements.
We asked for a refund. But were ignored.
Rang upto 20 times.... no reply....
Now transport company say they lost the package...
Ive looked online and we are not the only ones to have had similar problems...
Make your own minds up.... this is not slander it what has happened in our case.

You can answer what you like, insults don’t bother me. You are obviously used to answering this kind of complaint as it must happen often.

I will not be answering any more and again request delivery or refund. Which do you prefer?

Why dont you answer me here... when will i get my product, or when will you refund my money?

After speaking to the delivery company they say I can’t do anything about this, its the sender that has to address the matter.... its all in your hands

I will obviously not order from you again.

6 de julho de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

Hi Peter

I find it amazing how you have called us scammers when we have delivered all but one of your parcels? the only one you have not received your most recent parcel is because the courier is investigating it as it has not been scanned since it was collected from our warehouse. I have sent you the details of this via email, and we have been in contact with you the whole time. If you have called and the phone has been unanswered it will be due to staff being on other calls or being in our shop with customers. We are very busy and we try our upmost to keep our customers happy but unfortunately mistakes happen and with this one as mentioned is completely out of our control, we send our parcels in good faith that they will be delivered on time as much as this is frustrating to yourself it is also very frustrating for us. We are a well established uk company that has been running for over 10 years, we are VAT registered and we use paypal surely if we were scammers like you say you would not have received any goods and we certainly would not be VAT registered nor be able to use paypal as our main payment system. I have kept you up to date via email regarding the missing parcel and i have assured you that as soon as i hear from the courier i will contact you immediately until then as stated this issue is out of my control. Many Thanks Becky HG

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Been using hg for a while now and I…

Been using hg for a while now and I can’t fault them, I have had the odd hiccup here and there but they have been rectified quickly with the help of John and Becky. I’m planning on placing another order in a few weeks, I usually call and speak to Jamie or John before I do as I always have a few questions that I know they can answer for me. Keep up the good work guys I will be in touch soon

27 de março de 2018
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Rude, aggressive and deliberately obstructive

Sold me item that wasn't in stock. Lied about dispatch day and arrival times. Took over 2 weeks to agree to refund, then dragged feet on refunding me. Complained and threatened to take longer when I opened paypal request. Rude, aggressive and unpleasant despite me remaining polite and calm. Avoid.

Edit: Since I can't see the option to reply - let me just make clear the communication quoted below by the business is certainly not my order.I never received mine and got a full refund (eventually, thanks to paypal). Guessing this is another customer you have messed about. Certainly your communications were by no means as polite or erudite.

21 de março de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

HI Sir im sorry to hear you havent recieved the expected Service from us, I have been trying to investigate the communication from you and in regards to your previous order, However i can only find one email communication form you requesting the status of your last order with us, and The only reply i can see from us is the following.

-------
Hello, I have still not received my order, can you let me know what's happening please?

Kind Regards

T****** *******


-------

Hi sir, I'm sorry to hear of this, this should of been dispatched this last week, i will look in to this right away, if there has been any problems i will have a new order sent straight out.

-------

Our records indicate this order was re sent and delivered to you and was signed for and delivered.

I Am unable to find any request of a refund or the items being returned to us, Please also bare in mind that refunds do generally take 3-5 working days to go back on to the customer card.
-------

If there is still any outstanding issues or anything have over looked please free to contact us with anything we can do to help at info@hg-hydroponics.co.uk

If you are unhappy with the member of staff you spoke to please let me know of there details and i will further investigate and address any issues you are unhappy about.

Warm regards

HG

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Incorrect item delivered. Ignored communication!

I contacted HG to point out that I received the incorrect extractor fan within a delivery of numerous items. The fan was a different manufacturer to the item I purchased. No mention that of a substitute having been allocated in the receipt! I asked them to elaborate on the matter in an email and still not reply several weeks on! Customer service in the past has been reasonable however this is rather dire and would have liked some acknowledgment.

20 de março de 2018
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My advice is do not use this company

My advice is do not use this company. Ordered a hobby grow cabinet, the company came back several days later having been paid, asking for almost a hundred pounds for delivery. They state that delivery over 250 pounds is free in the UK. When asked for a refund there was nothing but silence. Thank god for Paypal which returned my funds.

22 de novembro de 2017
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

Hi Mary it clearly states on the website that custom made items are not eligible for the "free delivery on orders over £250.00" The hobby stealth is custom item which again it states on the page of the hobby stealth. The reason you were contacted later is due to the item being built and then once the technician has come to book the order out he has realised the postage was incorrect. As you live in an area that is not classed as uk mainland by pallet companies the price on the delivery was unfortunately higher than usual. We only charge our customers what we are charged by the delivery company, the technician even sent you copies of the cheapest quote by email. I am sorry to hear you are unhappy with your experience with HG. We do try to make things very clear on the website to avoid confusion. Many Thanks HG Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Can’t fault them.

Ordered a grow tent online, got emails for every stage of the order from payment to delivery. Very fast too.
Then, due to an oversight on my part, I had to swap it for another one. I went into their store, got the problem sorted with no issues whatsoever. In fact, I was so impressed with them, I actually ended up spending another 70 quid!
Highly recommended.

10 de novembro de 2017
Avaliação não solicitada
logotipo da HG Hydroponics

Resposta da HG Hydroponics

Hi Brian Many thanks for the review, I'm glad you had a good experience with us!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thumbs up for HG Hydroponics

Thought I would do a review for HG Hydroponics.
HG were able to supply a lamp I was after at a fair enough price.
Last year I bought a nearly 1k's worth of gear online, I didn't use HG because I'd read a few bad reviews. The bad reviews were a good few years ago so I gave them a go for the lamp (paid via paypal... just in case)
In the Rep of Ireland it was gonna cost 50 euro for a lamp I didn't particularly want, anyway got the lamp I did want from HG and in PnP worked out at about the 50 euro.
Delivered very sharp, I think it was 3 days to the Rep ....Spot on will def use again...Cheers

22 de setembro de 2017
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais