Hidden White Avaliações 

67
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,0

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Communication was amazing. I admit I felt I was getting scammed at one point because I didnt realize the shoes were coming from Hong Kong. And once shipped is seemed like a very irregular rout to my h... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very heavy and stiff; the inner seams started tearing after the first wear. Also, the interior isn't leather, so the foot sweats... very poor quality...

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My second Hidden White leather shoes, and surely a third in the offing: Delivery was prompt, the fitting was perfect, the design was stylish, and most importantly, it was very comfy to wear them, a... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product. Super good quality, lifestyle shoe. Great customer service. This is not an athletic shoe, it’s more a really good fashion product. Excellent comfort , material and craftsmanship on the... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa


Informações de contato

4,0

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

67 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,0

Todas as avaliações

(67)

66 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Just high quality and attention to…

Just high quality and attention to detail overall

21 de agosto de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Justin!
Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you love the quality and attention to detail. Knowing that our work resonates with you truly means the world to our team.

Thank you again for choosing HIDDEN WHITE!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very heavy and stiff

Very heavy and stiff; the inner seams started tearing after the first wear. Also, the interior isn't leather, so the foot sweats... very poor quality...

18 de agosto de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Ruta!
Thank you for sharing your feedback with us, and we are truly sorry to hear about your experience.

We would like to clarify that the interior of the Dara is crafted with genuine leather. While the shoes may feel a bit stiff at first, the leather is designed to naturally soften and mould to your feet over time for a more comfortable fit.

Regarding the inner seams tearing, please note that this is the very first time we have ever encountered this issue. We take our product quality extremely seriously. We have already sent you an email to gather more details so our team can investigate this right away.

Thank you for giving us the opportunity to make things right. We look forward to your reply and helping you resolve this.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Customer service top notch but at a cost

Customer service has been very helpful.
Disappointed to have to pay return shipping fees

31 de agosto de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Anu! Thank you so much for your kind words about our customer service team—we truly appreciate it!

We completely understand your frustration regarding the return shipping fees. To help clarify our policy, we provide one complimentary return per style so you have a full 30 days to try out the sizing and get a feel for the leather and texture of our shoes in person. However, subsequent returns for the Bunny (such as second and third returns) are handled on the customer's end.

Returned items require extra inspection, restocking, and administrative steps to carefully process them back into our warehouse. As a small, newly established business, it is a delicate balance for us to manage these operational costs while keeping our prices fair for everyone.

Thank you so much for your patience, understanding, and support as we continue to grow.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

High quality shoes

High quality shoes, nice package, enthusiastic employees.
GREAT experience

31 de agosto de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Marc! Thank you so much for the fantastic review! We are absolutely thrilled to hear that you had a great experience with us, from our enthusiastic team to the unboxing and the quality of the shoes.

We always strive to deliver the best from start to finish, and your kind words mean the world to our whole team.

Thank you for choosing HIDDEN WHITE family, and we hope to serve you again soon!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi!
Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you were happy with the fast shipping and the quality of your new shoes.

If you ever need anything else, we're always here to help. Enjoy your new HIDDEN WHITE Dani pair!

非常感謝您的評論!得知您對快速的寄送服務和新鞋的品質感到滿意,我們感到非常高興。
如果您還需要任何其他協助,我們隨時都在這裡為您服務。祝您穿得愉快,享受您的全新 HIDDEN WHITE Dani 鞋款!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellant

Excellant, great product and fast delivery. Everything went smoothly from order to delivery. Packinging is also welldone.

25 de agosto de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi!
Thank you so much for the fantastic review! We are thrilled to hear that you had a smooth experience from order to delivery, and that you love the product and packaging. Hope you enjoy styling with the new Dani!

Thank you for choosing HIDDEN WHITE! We look forward to serving you again soon!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Please make bigger sizes for men

Please make bigger sizes for men. Pleeease. I loooooove the shoes I ordered however no one makes the Asher gun metal shoes like yal do.
I took a chance with the sizing. I live in the US and I wear size US 13. Yal only carry men's shoes to EU size 46.
So my size US 13 shoe would be size EU 47 I believe.
But I took the chance to order the biggest shoe yal had hoping yals shoes ran really big.
Here's why I took the chance. I wear Birkenstocks. And I order their foot wear is size EU 46 and they fit PERFECTLY. I was really hoping that would be the case with the Asher Gun metal shoes I ordered from y'all.
They fit me very tight. They are extremely uncomfortable. I wore regular thick cotton socks at first. Then I tried some thinner silk socks and they still fit really tight. I was soooo sad. No other brand makes those asher gun metal shoes like y'all do.
Unfortunately I need to return the shoes I bought from yal.
Please please please please. I beg you. MAKE BIGGER SHOE SIZES to satisfy men with bigger feet. 😭😭😭😭😭
Im going to have to return my shoes.

21 de agosto de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Felipe!

Thank you so much for your kind words and for loving our Asher Gun Metal shoes—it truly means the world to us to hear that our unique style stands out to you! We are so heartbroken to hear that our largest size (EU 46) ended up feeling too tight even with thinner socks, and we completely understand why you need to process a return.

We have just reached out to you via email regarding your return and feedback. To see if we can help salvage the fit before you send them back, we would love for you to try our complementary Tempur insole —swapping out the standard insole might give you an estimated half-size down within the shoes.

We also completely understand why the fit caught you by surprise; because Birkenstocks feature their own signature footbed and heel mould construction, the fit can feel quite different when moving from sandals/slippers to closed-toe trainers.

Please rest assured that your plea for larger sizes has been heard loud and clear. We are sharing your request directly with our product development team as we look into expanding our size range for men in the future.

Thank you again for giving us a chance to grow and improve. Please check your mailbox so we can help sort this out for you!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good Quality

Good Quality 、Fast delivery 、 Nice design and rasy to mix and match with daily working wear !

20 de agosto de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Yichen!
Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you love the quality, fast delivery, and design, and that they are easy to mix and match with your daily workwear.

Thank you for choosing HIDDEN WHITE, and we hope to see you again soon!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Communication was amazing

Communication was amazing. I admit I felt I was getting scammed at one point because I didnt realize the shoes were coming from Hong Kong. And once shipped is seemed like a very irregular rout to my house once the shoes made it through customs in the US. The quality was amazing but my order went through as the wrong size so I never got to try them on. The return an communication was great

18 de agosto de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Anthony!
Thank you so much for taking the time to share your honest and detailed review with us.

First and foremost, we truly regret the shipment delay for your order. To explain a bit behind the scenes: we dispatch orders according to stock availability from all our warehouses, including in the UK and Hong Kong. Once an item is short on stock in our flagship warehouse, orders are fulfilled from our overseas warehouses. We completely understand how concerning unusual tracking routes can look, and we are actively reviewing this with our logistics partners to make the experience much smoother.

While we are thrilled to hear that you experienced great communication and loved the amazing quality of the craftsmanship. We are glad our return process was smooth and helpful for you.

If you would ever like to give us another chance and find the next pair, please feel free to reach out to us via email. We are looking forward to welcoming you back soon!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love the trainers

I love the trainers. Perfect fit and arrived beautifully wrapped.

17 de agosto de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Gideon!
Thank you so much for your lovely review! We are absolutely delighted to hear that you love your new trainers and that they fit you perfectly.

Knowing that you are satisfied with the packaging means the world to us, as delivering our shoes safely and spotlessly is always our top priority. If you ever need anything else in the future, we are always here to help.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product

Great product. Super good quality, lifestyle shoe. Great customer service. This is not an athletic shoe, it’s more a really good fashion product. Excellent comfort , material and craftsmanship on the making.

7 de maio de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Rahul!
Thank you so much for this incredible feedback! We love how you captured the exact essence of Hidden White—crafted as a lifestyle fashion piece rather than an athletic shoe, with meticulous attention to material and craftsmanship.

It’s wonderful to know that the comfort and quality met your expectations, and our team is always here to make sure your experience is just as exceptional.

Thank you for choosing us, and we look forward to styling you again soon!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

really love bunny style

trendy 、 good quality 、 easy to mix& match , even the shopping procedure and delivery is smoothly .

19 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Yichen!
Thank you so much for the glowing review! We are thrilled to hear that you love the trendy design, quality, and versatility of your new shoes, and that everything from checkout to delivery was seamless. Making the entire experience effortless from start to finish is always our goal.
Thank you for choosing Hidden White! We look forward to welcoming you back soon!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This is first pair shoe of Hidden White…

This is first pair shoe of Hidden White I brought; delivery is so efficient, and shoe quality is amazing, for sure I will buy 2nd pair of Hidden White in the future.

10 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Jackie!
Thank you so much for the fantastic feedback! We are thrilled to hear that your first experience with HIDDEN WHITE was a great one, from the efficient delivery to the quality of the shoes.

Knowing you're already planning on a second pair means the world to us. We look forward to welcoming you back!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Surely a third time!

My second Hidden White leather shoes, and surely a third in the offing:
Delivery was prompt, the fitting was perfect, the design was stylish, and most importantly, it was very comfy to wear them, and many asked me about the brand.

9 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Jason!
Thank you so much for this wonderful feedback! Knowing this is your second pair—and that a third is already in the works—is the highest compliment we could ask for.

We are thrilled to hear that the delivery, fit, design, and all-day comfort hit the mark for you. It's especially wonderful to know that people are noticing and asking about the brand out in the world.

Thank you for being such a loyal part of our journey. We can't wait to help you pick out that third pair when the time comes!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good product and good customer service

Good product and good customer service

10 de agosto de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Darren! Thank you so much for taking the time to leave a review! We are delighted to hear that you love our product and had a great experience with our customer service team.

Providing premium quality footwear alongside attentive support is our top priority. Your feedback means the world to us!

We look forward to welcoming you back again soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Beautiful shoes made with craft and…

Beautiful shoes made with craft and flair delivered extremely quickly.
What’s not to like?

20 de julho de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Dean!
Thank you so much for the wonderful review! We’re thrilled to hear that you’re loving the craft and style of your new shoes, and that they arrived so quickly. Knowing our dedication to detail made your experience great means the world to us.
By the way, if you're looking for your next pair, be sure to check out our latest launch featuring fresh new Dani colourways alongside our new Bunny style!
Enjoy every step in your new shoes!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

great shoes

great shoes, took a bit to get there lol but I’m glad they did

17 de julho de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Justin!
Thank you for the encouraging feedback. We apologise for the delivery delay, but we're thrilled to hear they were worth the wait! Enjoy every step in your new Dara!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

GREAT PRODUCT

for me the shoes are great. very good it. great delivery and great value for money.
service was exceptional customer services was second to none.
small company with big products. well done to you all. looking forward to your next designs.

8 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Dale! Thank you so much for taking the time to share such a wonderful review! We are absolutely thrilled to hear that you’re loving the fit, value, and service. As a growing team, hearing that our customer service was second to none truly means the world to us.

We have some exciting things on the horizon! We will be launching new colourways for the Dani, along with brand-new silhouettes coming this August.

Thank you for your continued support and trust in Hidden White. We can’t wait to show you what’s next!

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I love the shoe

I love the shoe. However, it can be painful to break the shoes.

30 de junho de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Hi Desmond! Thank you so much for reaching out and sharing your love for the shoes! We’re thrilled to hear you like the design, though we’re sorry to hear the break-in period is giving you a bit of discomfort.

Because we use genuine, high-quality leather, the material can feel quite structured right out of the box or at the first few wears. As you wear them, the leather will naturally soften, stretch slightly, and mold to the shape of your feet for a custom fit.

Please give them a little time to adapt to your feet. If the discomfort continues or if you feel the sizing might be slightly off, please let us know—we're always here to help ensure you get the perfect fit!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The shoes are terrible

The shoes are terrible. Genuinely. Terrible quality, stitches exploded day one, they get filthy from just putting them on, I’ve been wearing them for 10 days, they are bleached black and look 2-3 years old. No words.

29 de junho de 2026
logotipo da Hidden White

Resposta da Hidden White

Dear Gregory,

We truly value your feedback regarding the frustration you experienced with your recent purchase. As this is the first time we have received this concern, we take the matter very seriously. We replied to your message and sent you an email at the earliest opportunity on both 13 July and 14 July, offering a free return and a full refund. We’ll refund you and send your shoes to our Product and Quality Control teams for full inspection once we receive your return.

Meanwhile, knowing that you are currently abroad and the shoes are with you, as mentioned, we extend your return window so that you can return the pair once you are back from abroad.

We are still waiting for your response so we can proceed with the next step in the process. We are always here to assist you, and we look forward to hearing from you.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais