Holland2Stay 

A avaliação dessa empresa está indisponível devido a uma violação das nossas diretrizes.

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Our check in to Holland2stay was very smooth, the property manager Beatrice was amazing in doing her job. I find her check process very professional, she took her time to ensure we were settled in. I... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My partner and I we recently joined the Holland2Stay family and we are realy happy about it. The communication between the employees was perfect during our process for the house, quick responses f... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ik ben erg tevreden over de verhuurder. Wanneer ik een vraag had of een reparatieverzoek indiende, kreeg ik altijd snel een reactie. De communicatie verliep prettig en ik werd goed geholpen. Bedankt... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My intercom has been broken for 9 months now! Whenever you don't actively chase them for an update they will just do nothing. When you do get an update it's vague stuff that "they're working on it wit... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Companhia gestora de propriedade
  2. também em
  3. Corretora de aluguel de imóveis

Escrito pela empresa

Living better, together. We are property management specialists, offering rentals for (international) students and urban professionals in the Netherlands. We now manage more than 14,500 residences in the most vibrant Dutch cities, including Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, The Hague, Maastricht, and Utrecht. Together, we strive to create a better living experience for people from all over the world. Feel welcome to share your experience with us. Please don't hesitate to contact us directly for quicker and more efficient support!


Informações de contato

Violação das diretrizes

Todas as avaliações

(2.451)

206 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I recently moved into a Holland2Stay…

I recently moved into a Holland2Stay property in Rotterdam, and my experience so far has been very positive. From the initial communication to the actual move-in, the entire process was smooth, well-organized, and straightforward. The staff were consistently responsive, helpful, and accommodating. I particularly appreciated their willingness to be flexible with requests wherever reasonably possible, while still maintaining clear and realistic expectations.

The onboarding process was also handled efficiently, with clear instructions. A special mention goes to the Property Manager, who was approachable and took the time to share additional practical tips and useful information about the property. These small gestures made a real difference and helped me feel more comfortable in my new environment.

Overall, I appreciate the professionalism, responsiveness, and friendly attitude of the Holland2Stay team. Moving can sometimes be stressful, but their support made the transition significantly easier. Based on my experience so far, I would happily recommend Holland2Stay to others looking for a well-managed rental experience.

9 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi AV, thanks for your kind words!
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Although H2S is one of the best…

Although H2S is one of the best responsive housing company in Netherlands, it still can do better in the process of application Like answering support tickets and call people when they fill the call request form.
The apartment is really nice and well constructed.
I unfortunately received my apartment very dirty. The previous tenant didn't do a cleaning and inspection process seems to be not perfect.

8 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Atefeh, thanks for your review and feedback!
Maud - Holland2stay

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I'm have a very nice experience

I'm have a very nice experience! I really like the apartment, I feel very confortable. Really execced my expections! Thank you for have me!!

6 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Antonio, thanks for your review!
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

My time with Holland2Stay was great

My time with Holland2Stay was great, even though small, quite comfortable staying myself at City Tower and Luuk made the checkout incredibly easy. Thank you, Luuk, for all your help!

– Jyothi Swaroop

7 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Jyothi, thanks for your review! I will forward your compliments to my colleague!
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

GH Betzweg by holland to stay at 305

GH Betzweg by holland to stay is my first address in netherlands. with family our experience is fabulous. onboarding was really supportive, cooperative. the process for booking and onboarding was really hassle free. every thing is online. I am happy with everything.

5 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Pradip, thanks for your review! Enjoy your stay at The Betz!
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

i have deposited of 400 euros

i have deposited of 400 euros. and they said it will come in few days it’s been a week no refund and when i contact them multiple times they don’t respond to me anymore

5 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Artin, thank you for your review. Unfortunately, we are unable to find you in our system. Could you provide some more information or submit a ticket through your account? That way we can look into the status of your deposit.
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Deposit of 1,067.78 still not refunded 5 months after move-out, no contact, no responses to messages

Former tenant at Van Embdenstraat 856, Delft (contract 134260). Checked out 8 May 2026.

I moved out of my Holland2Stay apartment in May 8th 2026. In July they tried to refund my deposit, but they put my name on the transfer incorrectly, so my bank rejected it.

I've followed up many times since then, asking them to resend it with the correct name. I tried to call, text, email, no response at all. It's now October and I still haven't received my deposit of €1,067.78.

Under Dutch law, a landlord has to return the deposit within 14 days after the lease ends (30 days if costs are deducted). A transfer that failed because of their own error doesn't change that.

Holland2Stay: please resend my deposit to the correct account name. If it isn't resolved, I'll escalate through the municipality and the subdistrict court.

Future tenants: keep copies of all your communication, and double-check that your name and IBAN are recorded exactly right before you move out.

2 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Long, thanks for your review. I have contacted our finance department and your deposit has now been refunded. We apologise for the delay.
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great experience at Holland2Stay Betz

I stayed at Holland2Stay Betz for 6 months and had a great experience. The location is excellent: the train station is just a 4-minute walk away, the metro around 7 minutes, and the city centre can be reached in about 10 minutes by train. There's also a shopping mall right in front of the building with everything you need.

The apartment was fully equipped, and throughout my stay I never had any issues.

A special thank you to Beatriz, the building manager, who was amazing throughout the entire process. She was always clear, professional, and ready to help, from renting the apartment and check-in to support during my stay and check-out.

Highly recommended! ⭐️

30 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Rita, thanks for sharing your experience with us! I will forward your compliments to Beatriz!
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

A positive exprience at Lee Towers

I lived at Lee Towers in Rotterdam with my partner for about a year and a half, renting through Holland2Stay, and overall we had a very positive experience.
The apartment was fully furnished and the rent included utilities and internet, which made everything very convenient. Considering what we paid and what was included, I personally felt it was good value for money, especially for a furnished apartment in Rotterdam.
Of course, it wasn’t perfect. There were a few occasions when maintenance took longer than expected, and there were some minor issues from time to time. However, these were not significant enough to negatively affect our overall experience.
One thing I especially appreciated was the staff. In my experience, they were always friendly, approachable, and willing to help. Whenever I had a question or an issue, they genuinely tried to assist and communicate in a polite and professional way.
I know that experiences can differ from person to person, but based on my own year and a half at Lee Towers, I was satisfied with both the apartment and the service from Holland2Stay. I moved out today, and looking back, I can honestly say that it was a good place for us to live and I would recommend it to others looking for a convenient, fully furnished home in Rotterdam.

30 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Hamed, thank you for sharing your experience with us!
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Perfect First Home in the Netherlands

My wife and I stayed at Berg en Dalseweg 79 as our first home after relocating to the Netherlands, and it was a wonderful experience. The apartment was modern, comfortable, and well-equipped, making our transition very easy.

A special thanks to Eva, the property manager, who was always responsive and quick to help whenever needed.

We will always look back on our stay with fond memories as our first home in the Netherlands. Highly recommended!

30 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Joseph, great to hear you had a wonderful experience with us! I will forward your compliments to my colleague!
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had a great stay with Holland2Stay

I had a great stay with Holland2Stay. Marie, the property manager, was very helpful, friendly, and responsive throughout my stay. The location is excellent, with a cafe downstairs, supermarkets nearby, and the train station within easy reach. Leiden University’s gym is also right across the street, which was very convenient. Overall, I really enjoyed my stay and would definitely recommend Holland2Stay!

29 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Kedane, thanks for your review. I will forward your compliments to my colleague!
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Managment

The building manager was a very sweet lady that cared about the tenants. She would also put the effort to organise social evenings for us!

29 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Emanuele, thanks for your review! I will forward your compliments to my colleague!
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great experience at Holland2stay

Great experience at Holland2stay, totally recommend for short stays.
We had a smooth check in and check out and great guidance from staff.

28 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Horatiu, thanks for your review!
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

two washmachines for for whole…

two washmachines for for whole building, there are hundreds of apartments here and the machines gets broken for weeks. call nothing, just blind wait. they are forcing us to handwash in 2026, there has to be a limit being stingy and every wash and dry is 5.5 euro. too much too much

23 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Abdurrahim, thanks for your review. I will forward your feedback to the Property Manager of your building.
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A comfortable and easy way to land in a new country

Hi, my family stayed in a 3-bedroom at the Betz in Rotterdam for almost 6 months and it was excellent. It was a graceful and easy way to land in a new country. The apartment was beautiful and comfortable and had everything we needed. The location was perfect for getting settled - next door to a train station and a large shopping complex. I found the Holland2Stay platform easy to use, and quick responses from the friendly staff. Our only concern was the place was very dusty when we moved in like it had been vacant for a while and we had to clean it top-to-bottom upon arrival.

21 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Tracy, thanks for your feedback and compliments!
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Questionable experience with the lottery system

Signed up for a lottery and got picked, got a call that all my documents were in order and then suddenly the area manager of that city called and said there was some issue and she didnt see why I wanted to live there, the building was in Eindhoven and i study in Breda, to me it makes sence.

Anyways then the area manager tells me my school enrollment document appears false because the system doesnt recognize the signature of the faculty member. She asked for further proof and motivation which was then provided, then randomly the next day our booking was cancelled, lost the lottery i was picked for and didnt even get a chance at a different place. Unfortunately the only thing i was left to suspect was a xenophobic area manager. I provided everything honestly and was fully denied without reason, she was also unpleasant on the phone.

1 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Ray, unfortunately, we can't find you in our system. We have requested your information so we can contact you.
Maud - Holland2Stay

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Booked accommodation with Holland2Stay…

Booked accommodation with Holland2Stay on 19 June. Shortly after, I received an email confirming that my booking was cancelled and that my prepayment/deposit would be refunded within 14 days.

14 days came and went. No refund.

After multiple follow-ups, I finally got a response on 17 July saying that the refund had supposedly been initiated on 2 July. They also sent a screenshot as "proof", but the screenshot contained nowhere near enough transaction information for my bank to actually trace the refund.

And this is where the experience became absolutely ridiculous.

It has now been over 2 months of chasing them for basic transaction details. I have sent way too many follow-ups, only to be mostly ignored. On the rare occasions I actually get a response, it is either vague or something along the lines of "Due to the holiday period, they are currently very busy, which means it may take longer than usual to receive a response."

Seriously? Does it take over TWO MONTHS to provide a simple transaction/reference detail for a refund that you claim was already initiated?

If the refund was genuinely initiated on 2 July, then why is it so difficult to provide the information needed to trace it?

The amount of time and effort I've had to waste chasing Holland2Stay for my own money is absolutely ridiculous. The lack of communication and customer service has been horrible.

Honestly, I'm glad I never ended up staying with them because this experience has shown me exactly what I would be dealing with if something went wrong during the stay.

Utterly horrible experience. I would strongly recommend staying away from their services.

19 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holland2Stay

Resposta da Holland2Stay

Hi Satvik, thanks for your review. We've contacted Rabobank to verify if our payment went through correctly. If you have any questions in the meantime, please reach out via our ticket system.
Maud - Holland2Stay

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais