Should be zero stars if available. Ordered track ballast on 10/06/24, but nothing was heard, several follow-up emails, and still nothing. Now appear to have ceased trading (I wonder why...). I was... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
I ordered three packets of Pola Glue in April and paid by Credit card. Nothing has ever been sent and no refund offered. I have sent numerous e-mails asking what is happening but get no reply. I woul... Ver mais
The governor is clearly passionate about his company...and when I explained his website was difficult he explained his enormous, and ever increasing stock made an ongoing challenge to his ongoing... Ver mais
A empresa respondeu
Despite being out of stock with the supplier, my order was fulfilled in reasonable time, especially as it came from mainland Europe. If there’s something I would have liked is some feedback regarding... Ver mais
A empresa respondeu
Detalhes da empresa
Escrito pela empresa
Welcome to House of Hobbies. We are a small business selling model railway, scale model and RC kits plus all the accessories, paints and tools you need to create your miniature worlds. We stock all of the normal UK brands and try to specialize in the European and US brands too so if you after something for your model railroad or a new addition to your fleet of kits then please do come inside and take a look. **We hit a huge growth patch late in 2023 which caused issues with our service levels and we are working hard to implement changes to prevent them happening again. Better to be honest and own the mistake than hide away** Please do look at our reviews both good and bad and remember that less than 5% of happy customers actually leave reviews but we certainly do make mistakes and naturally get flagged on here for them. I guess we are saying look at the bigger picture and remember that none of us get up of a morning actively wanting to upset our customers. Thanks and welcome to the family. Martin
Informações de contato
Unit F, Platts Lane Industrial Estate, L40 7TP, Ormskirk, Reino Unido
- 01704643513
- sales@houseofhobbies.co.uk
- houseofhobbies.co.uk
Sem histórico recente de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Ordered on 2 June - no show
Ordered and paid for on 2 June - item was in stock. Not received
No customer service.
I placed an order on 7th May 2024. Despite several emails, a letter,and phone calls,I am still waiting. No response whatsoever. Very disappointed. I've given up. I would not recommend this store.
John McElwee
Decided to give this company a try
Decided to give this company a try.
Had to cancel order immediately, as items not in stock when the order confirmation came up.
No response from company at all and still waiting for any sign of a refund.
Very Poor Experience- Avoid
Still waiting for the decoder I ordered more than two weeks ago, no communication and no reply to my email. Don't bother phoning, they don't answer.
Wouldn't recommend!!
Ordered 4 rolls of Tamyia masking tape at the beginning of June and still haven't received them. A very poor service from the retailer. Will not be using them again!
You haven't delivered my order.
You haven't delivered my order.
But you have taken the payment and you haven't replied to my email requesting confirmation of when my order will be delivered.
I had an ordered 23rd May 2024 it was…
I had an ordered 23rd May 2024 it was my first order something from House of Hobbies I am sorry to say its a terrible I am still waiting for my items today is 14th of June no communication whatsoever whether my items has been dispatched or not I sent them an emails no reply. My first time from hobbies very bad experience. I wouldn't buy anything from them again.
Don't buy from this seller if you or over sea the owner wants to do in person shopping
The listing said that it was available will be dispatch 7-14 day we'll 7 and 14 day has passed and no email on the item so I'm assuming I got scammed
Still no sign of my £105 order which I…
Still no sign of my £105 order which I placed 7 weeks ago nor any reply to my enquiries. I cannot recommend this business.
Very good service no damages to the box’s good service thank you
Very good service boxes came in good condition no damages Yes, I would buy a gain from them
The same situation as others
The same situation as others. Order placed 12/05 - no response to emails and no answer when I call. Have requested a chargeback from my bank.
Quick delivery
Quick delivery. Decent price. well wrapped. Will have to travel to shop to have a better look at some of the lines showing on Internet site.
Very worried customer
I placed my order on May 1st and payment was taken on May 2nd. I have tried ringing to no avail, so have emailed. I got a blanket reply but still no goods.
3 emails later, no replies and 7 weeks later (more than 14 days!!) still no goods. I'm getting more than a little angry not to say concerned
Pay money, get nothing
I paid for some items from this company in May 2024, they took the money and didn't deliver. When I enquired, I got no response.
I placed an order on 17th May
I placed an order on 17th May, 1 item showed as available and 1 as in stocks.
The pay pal option didn't show as available so payed by bank card. Waited the initial 2 week before emailing to ask for an update on my order as only received email to confirm order number and payment. I've had no reply, no one answers the phone. On the 3rd week after placing order I sent another email and still no reply. Avoid this seller there are now mounting negative reviews, my next step is to try get my money back via my bank as I've now had to order from a different seller to get the items I should have received by now from house of hobbies. Ppl have even gone to his shop on the days and times he is ment to be open to find it locked up.
This shop is a joke he's a joke god…
This shop is a joke he's a joke god knows how many times I have rang this bloke and Emailed with no reply or can't leave a message, Never again
It's now 22nd June still no response got my bank involved to claim money back
Martin!
Martin! I have repeatedly emailed and rang with no return of an answer. I got to the point where I google earthed your address and rang the aquatic shop a few door up , embarrassed as I was to ask the gentleman if you were still trading?, he answered that I was the fourth inquirer for this. He was very kind in forwarding my number and name which I received, probably a global email in your predicament. Which I accepted with open arms as a cry for help. At this time I gave you time to complete my order, I still now wait for my order as placed on the 1st of may. Contact me at your soonest please.
This is me at my kindest.
I hope this reaches you soon
Yours sincerely
A very annoyed customer
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.








