Vorig jaar een R1250 GSA gekocht met…
Vorig jaar een R1250 GSA gekocht met veel extra's waaronder de knipperlicht emblemen. Ik had echter te maken met een storing. De DRL witte LEDS bleven niet branden. Ik begreep van anderen dat je hiervoor bij Henk kunt aankloppen omdat hij de ontwikkelaar is van dit moois. Dus op bezoek geweest. Na een kop koffie aan de gang gegaan en al snel was het lek boven. Fijn dat er even iemand met verstand van elektronica mee wilde kijken. Snelle topservice. Ik ben er weer helemaal blij mee. Bedankt Henk!!








