Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I bought a bracelet and paid close to $700 for it. You would think it would not break within the first year. But it did, I contacted customer service and was told the warranty does not cover accide... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I like all my jewelry I purchased from these guys trust me if you haven’t gotten anything from them you’re going to hate going elsewhere…. I’m not done with them yet I see more that I want … And want... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great customer service, these guys are on the ball and they don’t play. Always treated me with the utmost respect and the quality of the products are fantastic. That paired with amazing customer servi... Ver mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Overall experience is 5 star. I purchased the necklace and pendent for my son for Christmas. Unfortunately, after two days of wearing the chain my son had an allergic reaction. Since, this was orde... Ver mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

3,1

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

403 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Tarnished rings

I ordered two different rings, the Eternity diamond ring and the Baguette band. They both became tarnished. The baguette band was the first ring I put in a claim for the lifetime guarantee (which really isn't) and they sent me another ring and that one tarnished also, but you can only do a claim once with their lifetime guarantee so I didn't even bother with the other ring which turned my finger green.
In my opinion their jewelry or at least their rings are of low quality very low. So don't put them near any water or even sweat in them because they will definitely tarnish, and that's a guarantee. Garbage!!!

Thanks
Darryl

24 de abril de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Ice Mob

Resposta da Ice Mob

Dear Darryl,

We would like to apologize for any inconvenience caused by the tarnishing of your Eternity Diamond Ring and the Baguette Band. We are committed to providing our customers with high-quality jewelry that will last for years, and we understand your frustration with this situation.

Please allow us to make this right by sending you replacements for both rings as soon as possible. We want to assure you that we take the quality of our products seriously and will investigate the cause of the tarnishing to prevent any future occurrences.

Thank you for bringing this issue to our attention, and we appreciate your patience and understanding as we work to resolve this matter for you.

Best regards,
Jerome from Icemob

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My bracelet came in broken I don’t know…

My bracelet came in broken I don’t know if it was because how the package came but I don’t blame this on you or anyone I just want to know how to get a new one without buying a new one

11 de abril de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Ice Mob

Resposta da Ice Mob

Dear Anthony,

Thank you for bringing to our attention the issue you experienced with the bracelet you received. We apologize for any inconvenience this may have caused you and we understand how frustrating it can be to receive a product that is not in good condition.

Please be assured that we take such matters seriously and we would like to assist you in getting a replacement for your broken bracelet as soon as possible. We are sorry for the inconvenience of having to get a new one, but we hope to make it as easy as possible for you.

Please contact our customer service team at support@icemob.co with your order information and a description of the issue. Our team will work with you to ensure a speedy resolution and get a new bracelet shipped to you as soon as possible.

Once again, please accept our apologies for any inconvenience caused. We appreciate your understanding and look forward to resolving this matter for you promptly.

Sincerely,
Jerome from Icemob

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The wait was worth it

The wait was worth it, 10mm Prong Link 8" bracelet. The long wait (nearly a month) was due the product being in high demand and also I live in the UK. However, the price and product was worth it and 100% will recommend this brand and product to everyone who asked. Already have 3 more pieces in the basket 🥶🤣

19 de abril de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The necklace left me with a painful…

The necklace left me with a painful nickel/cobalt rash. I know was the necklace because didn’t have a rash before and went away when necklace was taken off. You need to pick really metals for your necklaces

3 de abril de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Ice Mob

Resposta da Ice Mob

Dear CJ,

We are very sorry to hear that you experienced a painful nickel/cobalt rash after wearing our necklace. We want to assure you that we do not use nickel and cobalt in our products, as we understand the importance of using hypoallergenic materials to prevent allergic reactions.

We appreciate you bringing this matter to our attention and would like to assist you further in resolving this issue. Please email us at support@icemob.co so that we can discuss this matter further and provide you with appropriate assistance.

We sincerely apologize for any discomfort or inconvenience this may have caused you and hope to hear from you soon.

Best regards,
Jerome from Icemob

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The quality of the chain was terrible…

The quality of the chain was terrible and it took to long to ship even tho I paid for 2 day air.

21 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Ice Mob

Resposta da Ice Mob

Hi Manny,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that you are not satisfied with the quality of the chain you received and that your order took longer than expected to ship despite opting for 2-day fast delivery.

We understand how frustrating this must be for you, and we would like to sincerely apologize for the inconvenience caused. We take the quality of our products very seriously, and we would like to make things right for you.

Please let us know what specifically was wrong with the chain, so we can better understand the issue and take necessary steps to rectify it. We would be happy to offer you a refund or replacement for the item.

Regarding the shipping delay, we apologize for any miscommunication or confusion regarding your order's delivery. We will do our best to investigate what happened and ensure it does not happen again in the future.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and hope that we can work to rectify the situation and restore your trust in our company.

Thank you for bringing this to our attention, and please email us at support@icemob.co for further assistance.

Best regards,
Jerome from Icemob

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bruh I ordered a chain and it came fast…

Bruh I ordered a chain and it came fast as hell. I even contacted the team to ask a question and their response time was waaaaaaaay faster than I expected. Very great customer service team and service as well. Definitely definitely purchase from
Here if you read this. I don’t even write reviews lol THEY DESERVE ONE

20 de março de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

So I’ve place an order for the blue…

So I’ve place an order for the blue Cuban bracelet on March 10th for a 2 day delivery and here we are 10 days later about to be out of March and I still haven’t received it or had any update at all, I don’t want a refund but the things are now I’m about to consider it I’ve tried to contact you guys multiple times and has had no luck but looking through the reviews I see multiple people are saying it’s a problem with moving the items through the warehouse or it’s out of stock but I need to know something cuz this is just a waist of time and money.

10 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Ice Mob

Resposta da Ice Mob

Hi SUPREME,

am sorry to hear that you have not yet received your blue Cuban bracelet which was ordered on March 10th for a 2-day delivery. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused by this delay. We completely understand your frustration and disappointment, and we would like to make things right for you.

We are aware of the issue you are facing, and we apologize for the lack of communication regarding the status of your order. We appreciate you taking the time to reach out to us and for your patience while we investigate and resolve this issue.

We are currently experiencing delays in moving items through our warehouse, which has caused your order to be delayed. Please be assured that we are doing everything in our power to resolve this issue as quickly as possible, and we will keep you updated every step of the way.

For further assistance, please contact us at support@icemob.co. We appreciate your understanding and patience.

Best regards,
Jerome from Icemob

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I havent recieved anything yet so it…

I havent recieved anything yet so it didnt feel Putting it on

17 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Ice Mob

Resposta da Ice Mob

Hi there,

Thank you for reaching out to us. We apologize for any inconvenience caused.

If you have not yet received your order, we would be happy to assist you in tracking your shipment. Please send an email to support@icemob.co with your order number and any other relevant information, and we will do our best to help you locate your package and provide an update on its delivery status.

We appreciate your patience and understanding, and we look forward to resolving this issue for you as soon as possible.

Best regards,
Jerome from Icemob

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Has been 3 weeks with no item shipped

Has been 3 weeks with no item shipped. Was told multiple times their was issues when they moved warehouse and that my order will ship soon and still nothing. Reached out again for the 4th time and now have gotten no response

Update- they refunded me the item cost finally but not the shipping cost for an item that never shipped.

25 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Ice Mob

Resposta da Ice Mob

Dear William,

Thank you for reaching out to us regarding your order. We apologize for the delay in shipping your order and for any inconvenience this may have caused you.

As such, we have processed a full refund for your order and the funds will be returned to your original method of payment. Please note that it may take a few business days for the refund to be processed and appear on your account, depending on your bank's processing times.

We understand that this is not the outcome that you were hoping for, and we are sorry for any disappointment this may have caused. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us and we will do our best to assist you.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Jerome from Icemob

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Replaced item

I didn’t receive my package at first but then I reached out and had gotten my package taken care of. I was sent one right away no questions asked. You guys are the best! For sure shopping again soon!

13 de março de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Still haven't received what I ordered

23 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Ice Mob

Resposta da Ice Mob

Hi Gucci,

We are sorry to hear that you have not yet received your order. We understand the frustration this may have caused you and we sincerely apologize for any inconvenience.

Our team is dedicated to providing the highest level of customer service and we want to make sure that you receive the product you ordered as soon as possible. To help us rectify this issue, we kindly ask that you send us an email at support@icemob.co with your order details. We will investigate the situation immediately and take all necessary steps to resolve it promptly.

Please rest assured that we value your satisfaction and are committed to providing you with the best possible experience. We appreciate your patience and understanding as we work to make this right.

Thank you for your patience, and we hope to hear from you soon.

Sincerely,
Jerome from Icemob

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Item never shipped and no refund

I ordered a GOAT pendant on February 19th 2023 and today is March 6th 2023 and it has yet to be shipped. I was told through customer support that Icemob was between switching storages. I waited a week later and was told it would be shipped. It never came. I checked back with customer support and said it will be sent but it didn't. I checked a 3rd time and was told they are out of stock. I asked for a refund and have never heard back. I wish I could have gave a better review. I'm not one to complain but I am very disappointed with the way this has been handled.

6 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Ice Mob

Resposta da Ice Mob

Hi Adonis,

We sincerely apologize for the delay in shipping your order and for the inconvenience it has caused you. We understand your frustration and disappointment with the way your order has been handled, and we take full responsibility for the inconvenience caused.

We had recently experienced some logistical challenges during our transition period between switching storages, and we apologize that your order was affected by these delays. We are committed to ensuring that all of our customers have a positive shopping experience with us, and we regret that we have fallen short in this instance.

Please be assured that we have taken immediate steps to prioritize the shipment of your order and we are doing everything we can to ensure it is shipped as soon as possible. We have also put measures in place to improve our communication with our customers to prevent similar situations from happening in the future.

Once again, we apologize for the inconvenience and frustration caused and we appreciate your patience and understanding during this difficult time. If there is anything else we can do to assist you, please do not hesitate to contact us.

Sincerely,
Jerome from Icemob

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I haven’t received my order and it’s…

I haven’t received my order and it’s been over 2 weeks. They refuse to give me a refund.

4 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Ice Mob

Resposta da Ice Mob

Hi Dominique,

We are deeply sorry to hear that you have not received your order and that you are experiencing difficulties with obtaining a refund. We take our responsibility to our customers very seriously, and we understand that the level of service you have received falls well below the high standards we set for ourselves.

We would like to investigate this issue further to ensure that we can resolve it as quickly as possible. Can you please provide us with your order number and any other relevant details, and email us at support@icemob.co so that we can look into this matter?

Please know that we are committed to providing our customers with a positive shopping experience, and we understand that this situation has fallen short of your expectations. We would like to offer our sincere apologies for any inconvenience or frustration caused, and we assure you that we will do everything we can to resolve this situation as quickly and efficiently as possible.

Thank you for your patience and understanding, and we look forward to hearing from you soon.

Sincerely,
Jerome from Icemob

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Seems unprofessional/chaotic

Order was originally delayed because apparently they were “switching warehouses” they said everything would be on track in a few days. never heard from anyone for a week after i asked what was going on they said the item was out of stock. Even though the it never said that on the website when i asked for a refund because the whole situation seem very unprofessional they said “they’d have to see and get back to me” the next day all of a sudden my bracelet was in stock and they said the shipping would resume march at 8th even though i order almost a month ago. They gave me a store credit which doesn’t help because after this experience i just want my money back and to be done already. Still waiting to find out if ill even get the bracelet.

16 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Ice Mob

Resposta da Ice Mob

Hi there,

I am truly sorry for the frustration and inconvenience that you experienced with your recent order. Please know that we take your feedback very seriously, and we deeply regret that we fell short of your expectations.

We understand that the delay in shipping and lack of communication regarding the status of your order was unacceptable, and we apologize for any confusion that this may have caused. We also understand that the unexpected out-of-stock situation further compounded the issue, and we deeply regret any inconvenience this may have caused.

We take full responsibility for these errors and would like to make it right. Please send us an email at support@icemob.co and I will personally take care of your concern.

We understand that you may have lost trust in us as a result of this experience, but please know that we are taking steps to improve our processes and ensure that this does not happen again in the future. We value your business and would like to extend a sincere apology for any inconvenience caused.

Thank you for bringing this to our attention, and we highly appreciate your patience.

Sincerely,
Jerome from Icemob

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

i was expecting a little more shine on…

i was expecting a little more shine on the mosanites on my ring...

15 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Ice Mob

Resposta da Ice Mob

Hi Doug,

Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear that the moissanites on your ring did not meet your expectations in terms of shine.

At Icemob, we strive to provide our customers with the highest quality products and services. We understand that you were disappointed with your recent purchase, and we would like to make it right.

Our team would like to work with you to find a solution that meets your needs and ensures your satisfaction. We kindly request that you reach out to us at support@icemob.co so that we may discuss your concerns and offer any assistance that we can.

We appreciate your feedback and value your business. We are committed to providing you with the best possible experience, and we hope to have the opportunity to demonstrate this to you.

Thank you for choosing Icemob. We look forward to hearing from you soon.

Sincerely,
Jerome from Icemob

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais