Just Property Avaliações 

1.002
•
O TrustScore é 5 de um total de 5

5,0

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ashley, Ben and the whole team have been so helpful throughout the entire process! We’d been on the market for ages with another estate agent and decided to give Just Property a go and we’re so glad w... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The JP team worked tirelessly to help me with my purchase. I did viewings with a number of agents but I always felt they gave the most polished experience. When it came to progressing the sale,... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We recently bought a property through them, and the experience was flawless. The entire team was incredibly approachable, always available to answer our questions, and extremely quick to return cal... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I would definitely recommend this property company because their entire customer service team has been incredibly friendly, professional and exceptionally quick in handling everything for me. I am... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Imobiliária
  2. também em
  3. Agência de Imóveis Comerciais
  4. Avaliadora de imóveis
  5. Consultora de imóveis
  6. Imobiliária Industrial

Informação fornecida por fontes externas variadas

Located in the historic Old Town of Hastings where we are recognised as the town's leading agency. Often copied but never replicated


Informações de contato

5,0

Excelente

O TrustScore é 5 de um total de 5

1 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

5,0

Todas as avaliações

(1.002)

110 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Just Property were an absolute pleasure to work with

Just Property were a pleasure to work with from start to completion. Ashley managed the sale of our flat and the purchase of our new home, and navigated all the bumps in the road with clarity and a saint like patience. Regular progress reports and updates, friendly, every question answered in a timely and informative way. Would use them again, but hope we'll never have to! Thanks Just Property for helping us find our dream home! Ib & Silvio

10 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I would throughly recommend Just.…

I would throughly recommend Just.We had great experience from all the team.
A few weeks in to the sale process we ran into problem which was rather stressful.But Kyle and Ashley used there experience navigated us through it.
Got us back on track and a successful outcome.

26 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Service…

We recently sold our flat through Just property. They were excellent throughout the whole process, keeping us informed of progress at every stage. A big Thankyou to Ashley, Kyle , Austin and Issey who were great. Thank you.

30 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ashley and the team were amazing!

We had a really positive experience with Just Property from start to finish. Ashley was excellent at keeping us informed throughout the entire process and regularly updated us on how our sale was progressing, which made everything feel much less stressful. Kyle was also extremely helpful in supporting us at the beginning of our journey to buying our first home and made the process easy to understand. Both Ashley and Kyle were approachable, easy to communicate with, and always replied promptly to any questions we had. We’re very grateful for their support and would happily recommend Just Property to others!

15 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Selling the house remotely for an elderly parent

We were selling the house for an elderly parent after they moved into a nursing home and we didn't live in the area so needed a local agent we could trust. The team at Just Property managed everything for us keeping us informed along the way. They continued to support us through the pause caused by probate after our relative died, and kept prospective buyers aware of the situation whist the property marketing was paused. Then, once we were able to proceed again and had accepted an offer, they assisted us by keeping the sale on track through some unexpected issues which arose during the survey and helped to ensure that the sale progressed through to exchange of contracts. I would definitely recommend this agent based on our experience.

13 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good service

Ashley was helpful, communicative and kept us up to date on the process at each step - would definitely recommend.

7 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic Estate Agents!

We have recently moved into our first home with just property (Bexhill).
The team were very professional throughout and always answered any questions we had quickly and clearly.
Special thanks to Ashley hodd, who made the process as smooth as possible.
Would highly recommend!

5 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Another 5 star experience with Just Property

I cannot recommend this agency highly enough; their attention to detail, professionalism, efficiency and execution are second to none. Throughout the whole process everyone I had dealings with seemed genuinely interested in my sale and purchase, and the fast response time and regular updates were appreciated.
Special thanks to Austin, who took the time to build an understanding of my circumstances, and whose fantastic photos ensured interest.
What stands out for me is that the whole Just team work closely together, so that you feel that everyone you talk to is invested in a successful outcome.
Just outstanding ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐

25 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A friendly, helpful and personalised experience.

Having just bought and sold with Just Property I have to say they made the whole process a pleasure.
One of the partners came out to measure up and after giving some useful advice took some great photos that showed the property in the best light. From then on all the staff we dealt with made every effort to help keep things moving. We sold very quickly. When we were viewing the property we ended up buying, again the whole process felt very personal and unhurried with good advice on pricing our offers.
My partner has moved many times in the ladt 20 years and has always used Just Property for the reasons I have mentioned.
This was my 2nd time and I would not use anyone else. They are just so much better than any other estate agent I have used in the past. They give estate agents a good name. Thank you the whole team.

27 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Really helpful

Just property helped us to get our dream home. From the initial viewings to helping us sell our home everyone was super helpful. When we had issues with our purchase the whole team were really helpful. We can't thank them enough.

27 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Another success

Another successful buying and selling experience with just property.
From Start to finish, they were brilliant ,the whole team.
Austin as usual was a great help, giving usful advice and taking fantastic photos.
The whole thing ran smoothly.
We also bought from them. Ben at there Fairlight office was fantastic, always helpful . I really couldn't have wished for a better experience.
Colin's 30+ Yrs in the estate agents business has definitely payed off, he and his team are fabulous.
Thank you all so much x

27 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Austin was very proactive in matching…

Austin was very proactive in matching our buyers to our property and we sold within 10 days of them viewing. From accepting their offer through to buying our new home, again through Just Property, the communication was excellent.
We wouldn’t hesitate in recommending Just Property.

27 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Just The Best…

Just Property are a great friendly team who managed my sale beautifully from start to finish. They kept me updated on developments, calmed me down when I was panicking (and who wouldn’t freak out occasionally when you’re in an endless chain) and recommended the best surveyor and removals firm. Thank you Kyle.

26 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Intrusive and Harassing Conduct during…

Intrusive and Harassing Conduct during a Medical Emergency
"I am utterly appalled by the conduct of Just Property (Hastings). After getting muddled with a viewing location, I was met with rudeness over the phone. I clearly explained I could not continue further viewings as my 90-year-old mother was unwell. Despite this, a male staff member tracked me down on two separate occasions within a 20-minute window. He first confronted me in the street in Hastings Old Town at approximately 11:30 am. After I again declined, he tracked us down a second time inside a coffee shop 15 minutes later to continue pressuring me.
As a woman, I found being repeatedly followed and cornered in public intimidating, creepy, and a clear form of harassment—behaviour I doubt would be directed at a man. My mother was rushed to hospital that afternoon and remains an inpatient. Despite this, the agency’s only follow-up was a cold email complaining about their 'booked space' and a later dismissal stating they had 'done nothing wrong' as a 'family business.' I find their arrogant and predatory approach a disgrace. I will be reporting this incident to The Property Ombudsman (TPO) and advise others to stay far away."

23 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Just Property

Resposta da Just Property

Dear Ms George,

We acknowledge receipt of your email and must express our disappointment at the nature of the complaint raised.

We would like to clarify the sequence of events, as your account does not accurately reflect what occurred. Our colleague was not rude at any stage. Upon speaking with you, he contacted Kevin, our Viewings Coordinator, to establish the situation, at which point it became clear that you were waiting at an incorrect address. We offered to assist by having a colleague come to your location and guide you to the correct property; however, you declined this offer and ended the call.

We categorically reject the allegation of harassment. This is a serious claim and entirely unfounded. At no point did any member of our team behave in a manner that could reasonably be described as such.

During your initial call, you indicated that we were late and at the wrong property. At that stage, you did not inform us that your mother was unwell or that you intended to cancel further viewings. Following this, we attempted to contact you, leaving two missed calls to clarify whether you wished to proceed. Please also find attached the email correspondence in which you specifically requested to meet at 11:30 AM at Trafalgar Cottages.

When we later spoke in person, your circumstances were explained, and it was our colleague who suggested a nearby coffee shop for your convenience. You also confided in our colleague, describing your mother as currently “incognitive.” We allowed you time to take a break and decide whether you wished to continue with the scheduled viewings, despite having other clients waiting and appointments arranged.

For clarity, the individual you state approached you twice was not the same person; the second interaction was with Kevin, our Viewings Coordinator.

We would also note that this was the second occasion on which you were late for arranged appointments, and we had already adjusted our schedule to accommodate your requirements. Please find attached previous email correspondence which confirms that our colleague attempted to contact you during these earlier appointments when you arrived significantly late. This delay had a direct impact on our schedule and caused us to run late for subsequent pre-arranged viewings.

Whilst we are sorry to hear that your mother has since been admitted to hospital and appreciate that this is a difficult situation, we must reiterate that our team acted professionally and reasonably throughout. We had no indication at the time of any urgent medical situation that would require prioritisation, particularly as you proceeded with a viewing while your mother remained at the coffee shop.

Finally, we would highlight that we made every effort to assist you on the day, including allowing additional time, accommodating delays, and rearranging our diary to continue with your viewings, as well as to assist with guiding you to the correct address. We note your 1-star review. While we respect all feedback, our record of over 1,000 five-star reviews demonstrates that the experience described in your complaint is not representative of the service our clients typically receive.

In light of the above, we do not accept that any wrongdoing has occurred. Should you wish to escalate the matter, you are of course entitled to contact the Property Ombudsman. Moving forward, we feel it would be best for you to contact an alternative estate agent who can assist you with your move to Hastings.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Stress free purchase

We had excellent communication in the purchase of our beautiful new home in Hastings ,Just Property are reliable and prompt and very professional with polite and friendly staff who made our purchase smooth and stress free , would very highly recommend steve and jo jo

25 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This was our third time using Just…

This was our third time using Just Property and having used them as both sellers and buyers, we wouldn't go anywhere else. This one was a difficult, very long winded sale due to some difficult personal circumstances and they made it as easy as was possible, and were always in frequent contact. Thanks so much!

20 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais