Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Gav kayas pizzaria en chance mere efter en masse dårlig mad oplevelse. Dvs fik jeg igen en dårlig oplevelse med madens kvalitet. 89 kr for ingen ting, Der simpelthen ingen gode råvarer og mangelfuld a... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ufattelig lang ventetid på maden .så lang så dem der havde bestilt efter mig fik deres mad før mig .ydermere havde personen der lavede min Durum ringe på fingeren ,det finder jeg en anelse uhygiejnisk... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Spist her de sidste 5 år. Fan*me god service, og et menukort hvor alt sparker rø*hul Ja tak siger jeg bare. Mere kayas tak..!!!!

Detalhes da empresa


Informações de contato

2,7

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

35 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Priserne er total forskellige

Priserne er total forskellige. Durum til 49 på skiltet udenfor, samme Durum til 63 på hjemmesiden og 85 på deres menukort. Prøver at få Durumeren til 49 som de skilter med, men de siger det er et gammelt skilt. De snyder med priserne!!

6 de junho de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dårlig oplevelse

Vi havde bestilt 5 pizzaer og en durum. Da vi kommer for at hente det mangler der en pizza. Først mener de at vi har glemt at bestille den, men de indrømmede dog at de nok ikke lige havde opsummeret bestillingen inden de havde travlt med at lægge på i telefonen.
Personalet vil så lave den manglende pizza og jeg spørger om de andre så ikke bliver kolde, men han siger at de nok skal blive varmet.
Vi venter på pizzaen bliver færdig, og får dem udleveret. Vi spørger om de er varme, og dette bekræftes. Dog ikke lige den med salat på. Jeg spørger så om den er kold og får at vide at de ikke kan varme den, men om jeg mener han skal lave en ny salatpizza. Så kan de andre pizzaer så stå endnu længere. Havde de da bare vist lidt seriøsitet og ansvar og givet en kompensation, men det kom slet ikke på tale. Ingen undskyldning eller anden beklagelse, for at de havde lavet fejl.
Hjemme var salat pizzaen temmelig kold og sej. De andre pizzaer der var bagt to gange var så tørre at ingen gad spise dem.
Så alt i alt en dårlig oplevelse og mangel på service.

28 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bestilte 2 pizzaer og 1 pommes frites.

Bestilte 2 pizzaer og 1 pommes frites.
Begge pizzaer og pommes var is kolde.
Det lignede ikke at pommes havde set en friture i en time før levering.
Pizza med pepperoni har dårligere kvalitet end pap på wish.com.
Betalte også 4kr for en plastikpose, men den så vi intet af.
Ringede ind for at brokke mig, men fik af vide at det ikke var deres problem, og at jeg selv skulle komme hvis jeg ville have nye pizzaer.

Kørte ud for at få nye pizzaer, men fordi jeg ikke medbragte de gamle kunne jeg få nye, fordi de gamle skulle “genbruges”
Han sagde til mig at det ikke var hans problem og at jeg skulle skride ud af hans butik, og lukke r@ven, og jeg skulle aldrig komme igen.

6 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Plastik i maden

Plastik i maden (Parma pizza - nyhed)🤢 og da vi ringede og fortalte situationen kunne vi få en en ny mod levering (30kr) med den anden retur

25 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bedste i byen

Spist her de sidste 5 år. Fan*me god service, og et menukort hvor alt sparker rø*hul Ja tak siger jeg bare. Mere kayas tak..!!!!

26 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Det smager overhovedet ikke godt

Det smager overhovedet ikke godt. Og ham der snakkede i telefonen. Kunne man ikke høre. Og han blev ved med at sige nummer 21 og jeg havde bestilt en 22. Og vi købte en pakke pommefritter som stor. Men fik en lille. Det sgu ikke iorden #dårlig service.

11 de setembro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Brug et andet pizzaria

Lasagne med 1 plade og en virkelig sløv omgang kebabmix jeg har heldigvis ikke fået ondt i maven men det har min kæreste tilgængæld og hun var den eneste der spiste af jeres hundeæde til en lasagne som mindede om en omgang tomat sovs med lidt kød og 1 lassangeplade og et tons ost til at skjule det hele med. Udover det var den selfølgelig og brændt på i bunden. Køb ikke mad fra kayas det er et kæmpe scam 🤢🤮

9 de maio de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Selv osten var brændt

Vi har bestilt v Kayas flere gange om måneden i over et halvt år, og været tilfredse. Det gjorde vi igen igår. Da de kom med maden bad de om at få kvitteringen med igen? så det fik de. Min cheeseburger var lidt mørk på toppen, men det ka jo ske, jeg var sulten og tog en bid....og smagte ikke andet end noget brændt, underbollen var helt sort!! Ved nærmere eftersyn var selv osten sort. Min kæreste ringede og sagde rent ud at det ik var godt, de prøvede at ringe senere, mens vi var ved at advare andre om dem, men vi har ik hørt mer. Tak for mad

4 de abril de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dårlig service!

Bestilte 3 pizzaer, en gang nuggets og en gang pomfritter, ingen af pizzaerne var som de skulle. Vi ringer der ned, og snakker med dem, får at vide at vi kun kan få nogle nye pizzaer, hvis der ikke var blevet spist af dem, vi havde taget imod. Hvilket menneske kan se på ens pizza, at alt skal være som det er, før man har smagt på den?
Derudover ville have vores pizzaer med tilbage, hvis vi skulle have nogle nye. Pomfritterne og nuggetsene var gode, men ikke nok til at gøre nogle af os mætte. Synes virkelig det er dårlig service, derfor vælger vi aldrig at bestille fra Kayas mere og vi vil bestemt heller ikke anbefale dem.

21 de fevereiro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Tre "store" med dobbelt pepperoni!

Jeg bestilte 3 familiepizzaer hos Kaya's, og den var slet ikke stor nok. Den var knap nok større end en almindelig pizza. Uacceptabelt, og kæmpe scam. Jeg handler ALDRIG hos dem igen, og det gør min onkel Bobby heller ikke, for hans Pizzagame skal være på toppen. Det kan jeg godt sige dig!

2 de março de 2018
Avaliação não solicitada

Esta empresa é sua?

Reivindique seu perfil para acessar as ferramentas gratuitas da Trustpilot para empresas e se conectar com seus clientes.

Criar uma conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais