Keith Motors Avaliações 

94
•
O TrustScore é 2.5 de um total de 5

2,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had a significant fault with my Ford Ranger (3 years old) which caused a lot of concern and they went above and beyond to put it right. There is a lot more detail that is not prudent to put here... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Took 20 minutes to get through to the service department. A further 10 minutes to get through to sales, to then wait again for the service department to wake up. Only to be told that they have no spac... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible experience. Lost all digital display on my Fiesta. Showed photos of blank display to ‘technician’…he said ‘what am I supposed to be looking at ‘ I replied … it’s a Ford …this is a Ford main d... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The car was poorly prepared and areas I had pointed out prior to collection where not rectified as promised when I arrived to collect the car. Furthermore the dealership have not fixed these issues an... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Concessionária
  2. também em
  3. Concessionária Ford
  4. Revendedora de carros usados
  5. Serviço de Motorista

Informação fornecida por fontes externas variadas

Welcome to Keith Motors, Established in 1951, Family run, Approved Ford Dealership of New & Used Cars with locations in Dorset & Hampshire. Pay us a visit today!


Informações de contato

2,6

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

94 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,6

Todas as avaliações

(94)

5 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible experience

Terrible experience. Lost all digital display on my Fiesta. Showed photos of blank display to ‘technician’…he said ‘what am I supposed to be looking at ‘ I replied … it’s a Ford …this is a Ford main dealership…do you not know what’s supposed to be there. He replied .. I don’t know about Fords .. I drive a Fiat. Tried to speak to management … left waiting for 15 mins before I gave up and left. I bought my car 3 yrs ago from them and despite having full PDI it needed a new clutch … Be warned……..

18 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Keith Motors

Resposta da Keith Motors

Hi Ms. Barrett,

I am sorry that you have had this experience at Keith Motors.

I have spoken with our management team who apologise that you were waiting but had endeavoured to solve the issue for you on that day. We understand that our Service Manager, Jon Winter spoke to you on the phone after your visit to talk through the issues you have raised and we hope that this was satisfactory.

We hope that you experience at our Verwood branch met your expectations.

Kind regards, KM.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Car now smells of oil, thanks KM Ringwood…

Had my car serviced/MOT by KM Ringwood today. It’s was a speedy service and all completed fine, but the staff are sullen and moody. Also my car now smells of oil when driving or first getting into it, I can’t see any spilled oil under the bonnet so I believe that the mechanics have been in and out of it without a seat cover. Great, thanks! First time using them, I won’t be back and I’ll stick to my usual garage next time.

14 de julho de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Keith Motors

Resposta da Keith Motors

Hi Jon,

Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear you found your car smelling of oil after your most recent service! Our technicians are always advised to use seat covers where possible on any servicing, MOT or repair work carried out.

We aim to return every customer vehicle in a clean or "as it was" fashion. But from your comments it is clear to see oil residue may have found its way onto the inside of your car. We would kindly ask you contact Barry on 01425 472242 and we will give your car a Full Valet inside and out.

We are sorry this happened to your car and hope to assist you again for further service or MOT requirements. Please accept our sincere apologies. Regards, KM

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Feeling daunted about being given the…

Feeling daunted about being given the heavy-handed sales approach yesterday when looking to buy a new/second-hand car yesterday, I was extremely pleasantly surprised, relieved and impressed with Jonny Saunders the salesman who kindly looked after me. He was completely approachable, laid back, friendly and informative, whilst not being at all “over the top, pushy, or in your face”. As a single woman I worried that I might feel bamboozled with “car-speak” or made to feel ignorant or stupid, but Jonny proved very much to the contrary. I would highly recommend Keith Motors to anyone. Plus for anyone who is worried about having the hard-sell, just ask for Jonny Saunders, he’ll look after you with professionalism mixed with friendliness and approachability assured.

3 de abril de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT BUY HERE BEFORE YOU READ THIS

DO NOT BUY HERE BEFORE YOU READ THIS

Issues with price increase overnight, delivery, prep, extra charges, salesman Jonny and manager Justin.

Reading the claims on their website they sound great. My experience with the E63S they currently have for sale is far from that. They advertised the car for one price, and decided to act like a shoddy back street garage and raise the price by 0000's over night. More fool me, I liked it so decided to pay the extra. Morally and ethically not right IMO and this should have been enough for me to run a mile.

Then comes delivery which was discussed prior to deposit - was assured this could happen but the sales manager decided this wasn't something they would do.

They then claim to have added PPF to the car, which I had enquired about. But pictures received from there prior to purchase show this was already in place from a previous owner. This hasnt stopped them trying to charge me for it tho.

The dealership are obstructive in trying to purchase, god forbid you have an issue with something you buy here, I have no idea how they would resolve.

Do yourself a favour, take your hard earned money and go any where else but do not buy here.

Also please note, back discs are lipped. 3 of the four tyres are around the 4mm mark and as with all AMGs will need changing now to avoid ending up in a hedge.

To those who still deicide to deal with these cow boys, good luck. You will need it.

18 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I bought a car from Keith Motors in Christchurch

Never having bought a car on my own before having booted my husband out. Sam was very patient and informative answering my million questions and 2 months on is still answering my dumb questions. The service during and after has been outstanding. Would thoroughly recommend to anyone

26 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bought a ford kuga today whilst on…

Bought a ford kuga today whilst on holiday. Dealt with Jon house great guy. He made the whole transaction so easy. No pushy sales just a very relaxing and great experience. Can't recommend Keith motors enough. Thanks again for all your help..

13 de setembro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ford Fiesta Mild Hybrid S-T Line 1.0 125PS

Having decided to buy a new car a Ford Fiesta Mild Hybrid we decided to once again go too our favourite garage Keith Motors in Christchurch,we have always been impressed by there quality, service, costings, and the professionals who work hard too achieve the high standards at Keith's. The car we purchased was a new Ford Fiesta ST-line ED 1.0 125PS 5 door hatchback, mild Hybrid, in Freedom Blue. The car is stunning and it does what it say's on the tin. We were assured by Jon House that we would enjoy the car and how right he was it's a real joy to drive and our friends love it.
So once again Jon we give you our many thanks for all your hard work and professionalism which helped us decide to buy, you made the whole process easy even in these difficult covid times, and we were impressed by your company's covid procedures, even sealing the cars to prevent unauthorised access. Jon and the team at Keith's at Christchurch many,many thanks and good luck for your future. Les & Carol.

16 de maio de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Keith Motors

Resposta da Keith Motors

Hi there,

Thank you for your 5 Star Review! We are delighted to hear Kith Motors is your favourite garage and you are always impressed with our quality, service, pricing and professionalism of our staff.

It is great to see Jon House was able to assist you in the purchase of your New Fiesta. I will pass your kind words and comments onto Jon and the Team and thank you once again for choosing Keith Motors.

We hope you enjoy your new car and have many happy motoring miles. We look forward to welcoming you back in the not so distant future for serviicing, MOT's or perhaps your next purchase!

If you need any further assistance, you know where we are. We hope you keep well and Stay Safe. Warmest regards, KM

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible experience, Avoid

The car was poorly prepared and areas I had pointed out prior to collection where not rectified as promised when I arrived to collect the car. Furthermore the dealership have not fixed these issues and left me out of pocket financially. Avoid at all costs

7 de novembro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ford Focus ST 3

Just purchased a Ford Focus ST from Your Christchurch branch and had first class service from start to finish had regular updates through out nothing to much trouble. Would definitely use you again.
A extra big thank you to Ben Darch sales executive for making us feel a valued customer

24 de outubro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Buying our new car

We picked up our new Ford Focus from Keith Motors in Christchurch yesterday. Our Sales Executive Sam Lawton was extremely helpful and helped us make the transaction easily. This is the second new car we have purchased and would highly recommend this company to anyone looking to purchase a car. Well done Keith Motors and thank you Sam !

23 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Keith Motors

Resposta da Keith Motors

Hi there,

Thank you for your 5 Star Review! We are delighted to hear you received an extremely helpful experience from Sam Lawton, who helped you choose your New Ford Focus. Thank you for recommending us highly to anyone wishing to purchase their next car.

I will pass your kind comments onto Sam and the Team and we look forward to welcoming you again on your next visit to us, where we can continue to provide a 5 Star level of service.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service.

Due to the fact that our Ford Focus had developed a technical fault, we decided to book it in to Keith Motors at Christchurch for diagnostics in order to assess the problem. The booking service was very efficient and an email was sent as confirmation.
Having dropped the car off, I was pleasantly surprised to receive an email which included a technician’s video of a free car health check which to be honest, was completely unexpected as I only thought that this was the practice of higher, ‘prestige’ car brands. I later received a call from Ross at the service desk who was very polite, professional and informative. Not only had the diagnosis traced and identified the fault, but another unrelated problem had also been located and rectified.
In all I have been delighted by my experience at Keith Motors in Christchurch. Excellent efficient service by both the workshop technicians (sorry I didn’t get the names) and of course by Ross on the service desk.
Many thanks to all.

13 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Keith Motors

Resposta da Keith Motors

Hi Mr Lawton,

Thank you for your 5 Star Review! Our apologies your Ford Focus developed a fault but we are delighted to hear our Service Department arranged to get your car booked in and issues rectified as soon as possible. We are glad our Technicians not only rectified the fault but also provided you with a video health check; reassuring you the condition of tyres, brakes and the underside of your vehicle. We like to give our customers complete peace of mind that their car is as safe to drive as if it had just left the factory.

Thank you once again for your kind comments, I will pass these onto Ross and the team. Any further issues please do not hesitate to contact us and we look forward to welcoming you again soon!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Our first ever dealings with Keith…

Our first ever dealings with Keith Motors in Christchurch occurred this week when we showed interest in a Used Ford Fiesta that we had located on their website. On visiting the Dealership we were looked after by one of the Salesmen who dealt with our enquiry in a polite, courteous, friendly and efficient manner. All questions raised on our part were answered with clarity and we signed an order after having a test drive. 4 days later we picked our new used car up and are so pleased with it. Thank you Keith Motors for most excellent service.

6 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Keith Motors

Resposta da Keith Motors

Hi Mike,

Thank you for your 5 Star Review! We are delighted to hear you received excellent service from our team in helping you choose a Used Ford Fiesta. We are glad we could answer all the questions you had and you were treated in a polite, courteous and friendly manner! It is also great to hear we were able to arrange the car to be collected 4 days after test driving it!

We hope you are enjoying your new car and thank you once again for your kind comments. I will pass these onto the team and if you have any further questions, please do not hesitate to get in touch!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We would recommend Keith Motors for…

We would recommend Keith Motors for there good customer service and attention to detail, even when we had a glitch with our new car ( not there fault), could not have wished for better service.
We feel we must mention our salesman Jon House whose excellent customer
Service and again his attention to detail and friendly manner, even when we were in very unprecedented times, he never failed to deliver, thank you Jon, you made our journey a happy experience.

4 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very happy.

Very bad, picked up my brand new ford focus making a deal with everything that i wanted they promised would have my spec in what i wanted and then when i picked up the motor i noticed things were missing.
I have since told keith motors they have missed some bits of the car and their reaction is oh well we can order some in for you can you can pay the extra.

after speaking with keith motors they have argeed to put the mudflaps on my car per original order.

2 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Keith Motors

Resposta da Keith Motors

Hi Christopher,

Thank you for taking the time to leave us a review! After speaking with the Sales Team and General Sales Manager, I can assure you every vehicle and specification in which we advertise and sell to customers is 100% accurate and always delivered as promised. There are many accessories which do not come standard on certain specifications, for example mud flaps. The customer has to specify these accessories and pay extra for these additions to be supplied and fitted.

We welcome you to speak to our Parts & Accessories team who will be able to supply and fit any extras which go above and beyond the specification you have purchased. For more information please call 01425 271371.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I chose Keith Motors in Christchurch for my Motability car.

I chose Keith Motors in Christchurch for my new Motability car, the Ford Galaxy, because from past experience their service was exemplary. Dave Hastings who is the Motability salesman is a real credit to the Motability scheme. He regularly kept me informed regarding the Covid situation & whenever I contacted him he was always very pleasant & courteous. I am very pleased with my new car & I will use Keith Motors again in the future.

1 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service and attention to…

Excellent service and attention to detail as usual. I shall continue to sing Keith Motor’s praises, and continue to send you potential customers. Thank you Ben for your continued help and patience.

29 de julho de 2020
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais