Khalsons Windows & Doors Avaliações 

365
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not buy from this supplier. I had composite doors fitted by this company, but they have never opened and closed properly. I have been waiting for months for the issue to be fixed, but despite be... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Would highly recommend. Great quality windows and doors. Had whole house done. I have had so many compliments about front door which I absolutely love. Transformers house both inside and outside. Much... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had my old draughty kitchen window & cladding under removed & replaced by Khalsons last week. They arrived on time, were professional & worked as a team to do the job in a timely manner. Most impo... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service and product!!! From Start to finish Khalson's have been absolutely brilliant from installation to finished has been amazing…beside few downfall but again they pulled it all together... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Fornecedor de janelas de PVC

Escrito pela empresa

Installation of Windows & Doors Covering Bedfordshire Hertfordshire Buckinghamshire Liverpool & Manchester


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

365 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(365)

2 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Outstanding Service & Highly Recommended Company

I highly recommend this company if you are looking to replace your windows. Unlike many other companies, their prices are reasonable. Imran was very accommodating, even after the installation was complete. The installation team was professional and considerate, and they did an excellent job cleaning up afterward. I now have high-quality doors and windows at a fair price.

10 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors


Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us. Thank you for the lovely feedback about our team, it honestly means so much to us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review.

Team Khalsons.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great job completed to a high standard at a reasonble price

The staff were outstanding and completed the window fittings to a highly professional standard. They paid attention to detail and cleaned up as they worked, leaving the property spotless. The windows and fitments were of superior standard, and we would definitely recommend them.

thw windows.

14 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors


Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review.

Team Khalsons.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Khalsons Windows Acoustic

Khalsons Windows did an excellent job, very impressed with the work from the initial measurements , to the windows being put up. It was super smooth, the windows are very good quality and very happy with the job. Also very well priced. Would highly recommend anyone to get their windows done with Khalsons.

6 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors


Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review.

Team Khalsons.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Professional quote

Professional quote, survey and installation.
Slight delay over delivery, otherwise would have been 5 star.

5 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors


Thank you so much for your review. We are so happy you had a nice experience with us and we do apologise for the slight delay.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch.

Team Khalsons.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thoroughly knowledgeable & professional

Had invited Khalsons to quote for replacement of 10+ casement windows in the house. Imran, who visited for the quote was very knowledgeable, courteous and answered all our questions patiently. He took time to understand our requirements and made valuable suggestions as well. Their quote was reasonable and a small discount was offered as expected. However, Imran didn't try any hard selling tactics or speak to someone in his company to offer a further 'special discount' like others. This speaks a lot about a company that has the self-assurance & won't drop prices stupidly just to win a job.

I would happily recommend Khalsons to anyone looking to replace windows or doors.

29 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors


Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us. Thank you for your lovely feedback, it means so much to us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review and for recommending us.

Team Khalsons.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Kitchen window & cladding replacement

I had my old draughty kitchen window & cladding under removed & replaced by Khalsons last week.
They arrived on time, were professional & worked as a team to do the job in a timely manner.
Most importantly... they cleaned up very well after themselves, you wouldn't even know they'd been, except the kitchen is now less draughty & it's warmer & the new window/cladding looks amazing!!! Thanks Khalid, top team!!!

21 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors

Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review.

Team Khalsons.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The Khalsons Team

The quality of the windows is of good workmanshipand the installation team very professional they all gets on with the job .without any supervision...on completion of job everthing is kept clean and tidy.The prices are very reasonable compare to others and the time quoted for installation is within there contract.

9 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors

Thank you so much for your review. We are so so happy you had a good experience with us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch.

Team Khalsons.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service and clean up

Great service. Imran is a gentleman and the teams workmanship is fantastic. So happy with our windows - I would definitely recommend. So neat and tidy

28 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors

Dear Mrs Crook,

Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review.

Team Khalsons.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great quality

Great quality, great service and great price! Highly recommended.

1 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors

Dear Adam,

Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch.

Team Khalsons.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent and fast customer to client…

Excellent and fast customer to client service and relations. Quick to follow up any enquiries, questions or concerns.
Workmanship is very good and if you aren’t 100% they make sure they come back to you quickly and redo any work required. Overall a very good service and windows.

23 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors

Dear Zoe,

Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review.

Team Khalsons.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Large sliding doors

Found this company via Google
Found them to be helpful knowledgable - we had extremely large sliding doors and despite the difficulty in resolving the size obstacle they did swiftly and accommodated with timeframe .
Installation was very professional and all was done in the day.
Communication a little slow but overall would recommend any windows and would recommend/use again . Price competitive..

9 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors

Thank you so much for your review. We are so so happy you had a good experience with us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch.

Team Khalsons.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

17 weeks after payment, no good or services received.

20 march 2025 update:

My windows and doors are still not install since payment on 2 September 2024 ( 29 weeks after payment).

-------------------------------------------------------------
It has now been 17 weeks I paid £17,000 for doors and windows and I have not received any goods or services

I ordered windows and door on the 2 September 24 with 4 weeks leads time (30th September 24).

Several installation and delivery dates given have been missed, 30th September, 18th November, 9th December, 19 December, before Christmas

Communication is poor, evasive and not proactive.

True status of my order, delivery and installation is still not known as at 29 December 24

2 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors


Dear Ola,

We appreciate your patience and understanding during the recent delays with your order. While we regret the inconvenience, we have maintained open and frequent communication throughout the process.

After the initial survey, we informed you within 3 weeks that we may not be able to continue with your job due to an increase in the price of the aluminum you had ordered. We gave you the option to either receive a refund or allow us time to find a better price from another supplier, which you accepted.

As we approached our busiest time of year, there was a slight delay in the manufacturing process, which we consistently communicated to you. We had initially scheduled an installation date for December, but our bank needed to investigate the source of your deposit transactions, requiring us to pause manufacturing and postpone the installation.

We understand your frustration at the delay, and we sincerely apologize. The change in supplier and the bank investigation were factors beyond our control, which unfortunately impacted the timeline. However, we are pleased to inform you that your order, including the bespoke 10-meter patio door, is now complete and awaiting installation.

We will be in touch in the new year to schedule the installation at your convenience. Thank you for your understanding, and we look forward to finalizing this project with you.

Team Khalsons

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The reason I did not leave a review…

The reason I did not leave a review early is because I wanted to see how the Windows are when there was humidity and cold outside. I would recomend them to everyone. Fast service, no fixing up the corners and zero damage after installed. I am very pleased with them. Excellent price for triple glazed as well.

30 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors

Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review.

Team Khalsons.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Happy

Very happy with my new “Porch” fitted expertly and tidily. Highly recommended. Thank you. A*

15 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors

Dear Sue,

Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review.

Team Khalsons.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best window installation service Khalsons…

Excellent service 👏 I used Khalsons for my front doors first and was very happy so decided to go with them again to do all my windows and I couldn't be happier. Great value for money and excellent product and service. Imran who I dealt with is a very professional salesman and nothing is too much trouble for him. The workers are quick and skilled and I would definitely recommend Khalsons for all your doors and windows. Thank you 😊

11 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors

Dear Olivia,

Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review.

Team Khalsons.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic service from start to…

Fantastic service from start to finish!! Imran’s consultation was detailed and ensured all our concerns were addressed. The surveyor’s visit was also really good, finding solutions to issues. Installers were personable and did a very good job finishing in a timely fashion. Since installation we’ve been very happy with the windows and can notice the difference to the old blown out windows.

2 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors

Dear Jonathan,

Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us.

Thank you for the great feedback about our team. We always aim to ensure we provide the best service and complete our installations on time and to the highest standards.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review.

Team Khalsons.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Father and son team came and fitted…

Father and son team came and fitted five windows, polite, friendly and professional throughout and cleaned up after themselves so well you couldn’t tell they had been apart from the lovely new windows. Would definitely recommend.

14 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors

Dear David,

Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us.

Thank you for the great feedback about our team. We always aim to ensure we provide the best service and complete our installations on time and to the highest standards.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review.

Team Khalsons.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great quality products great price. Good communication. Friendly and reliable

Would highly recommend. Great quality windows and doors. Had whole house done. I have had so many compliments about front door which I absolutely love. Transformers house both inside and outside. Much warmer inside than previously. Reliable professional and friendly staff. Great compunction. Felt at ease from start to finish. Would highly recommend

14 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors


Dear Sam,

Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review.

Team Khalsons.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dreadful regretful experience

Leaving 1 star because I had to in order to leave this review. Buyer beware. Don’t be charmed like I was by this father and son act. Deposit paid July. November still waiting with huge holes in my roof covered in tarp, bifolds that don’t work, incorrect products turning up and being told it’s my problem. Other items not turning up at all. So far 8 windows, doors or skylights all needed re installation. Some more than twice. Still issues which company are refusing to acknowledge. Director yelled at my builder and separately at me for their mess ups. Locks not working. Doors not opening smoothly. Products designed so that even Khalsons damaged the doors showing how to use them. Complete mess! Now seeking legal action. You have been warned! Run a mile.

EDIT in light of Kharlsons Response:-

I sent an email only this morning (23/11/24) again beseeching Kharlsons to honour their contract and commitments. I have read their response to me and their responses to other unhappy customers. They all sound the same. Khalsons trying to justify the unjustifiable by blaming homeowners that have seen their homes ruined by a combination of bad installations, incorrect product ordering, inferior products and atrocious customer service. Shame on you Khalsons shame!

22 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors

It is unfortunate to see a 1-star review from you regarding the work carried out by Khalsons. Let me address the specific issues you have raised:

Regarding the tarp covering the hole in your roof, this is due to the fact that the Velux window you originally ordered has not yet been installed. You had initially requested the standard Velux window, but later opted for a larger one, which required Khalsons to open up the roof further. The new, larger Velux has been ordered and is currently being manufactured, which is the cause of the delay in fitting it. In the meantime, Khalsons has taken precautions to properly cover the opening in your roof.

As for the bi-fold doors not working, our installers have provided video evidence showing that they are functioning smoothly.

Regarding the incorrect French door product that was initially delivered, we can confirm this issue was rectified, and the correct door was reinstalled within 7 days of the problem being identified.

Your claim that some items were not delivered at all is incorrect. All items specified in the contract have been delivered and installed by Khalsons.

There are still some outstanding works to be completed to our satisfaction, but unfortunately, all communication with you has been severed, leaving us at a standstill in resolving these remaining issues.

It is disappointing that it has come to this, as Khalsons takes great pride in delivering high-quality work and customer satisfaction. We would welcome the opportunity to speak with you again to resolve the outstanding matters and complete the project to your satisfaction.

I must address your comments, as they are, in our view, incorrect. Khalsons has installed everything correctly, as per our agreed contract, and the products are of good quality.

We remain committed to resolving this issue and completing the project to your satisfaction. Please feel free to get in touch with us to move forward.

Team Khalsons.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service and installation of…

Great service and installation of bi-fold doors and windows.

18 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Khalsons Windows & Doors

Resposta da Khalsons Windows & Doors

Thank you so much for your 5 star review. We are so so happy you had a great experience with us.

If there is anything else we can do for you in the future, feel free to get in touch. Thank you again for your 5 star review.

Team Khalsons.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais