KoreHealthOfficial Avaliações 

128
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

1,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order # 2421124709 Scale that is supposed to do more than weigh me. Trying to return it for a month. Got one response from an Emily Waters asking for the order number that was in the subject line. I s... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I am totally gobsmacked by a sudden introduction of a very expensive monthly subscription fee that was hidden !! not mentioned at all from the original purchase of the watches I actually bought 3 of t... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Appears good quality, fits nicely and is comfortable to wear.. however the steps and sleep functions are extremely inaccurate and way off the mark.. I am currently wearing my Samsung watch on one arm... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I've been introduced to KoreHealth products by Jason Manly, an elite level coach that I know because we both work with professional athletes. As I spend the biggest part of my day at a desk, I of... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Equipamentos de Ginástica

Escrito pela empresa

We know what it’s like to struggle. To not run as fast or jump as high. To deal with constant pain and injuries. To fight and claw against limitations, the things that make progress seem impossible. That’s why KoreHealth exists. We create simple, effective fitness tools designed to help you conquer those limitations. KoreHealth helps to maximize your performance and speed up your recovery, regardless of who you are, where you started, or where you want to go.


Informações de contato

1,8

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

128 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,8

Todas as avaliações

(128)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great company and products

I ordered 2 KoreHealth 2.0 watches to replace the original ones we had. The shipment was sent by USPS which proceeded to lose my watches so that I never received them. The support team and KoreHealth determined the order was lost and offered to sent a replacement order at no cost. The individual that I was communicating with was very professional, tiimely and knowledgeable. Other than having to wait months for my watches, USPS's fault, not KoreHealth, my experience with KoreHealth, its staff and its products has been outstanding. I am trusting that my new watches will be even better than the original ones I now have.

24 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hi Mr./Ms. Hanson,

We really appreciate you taking the time to share your 5-star rating with us. I am happy that you loved the KoreHealth equipment you ordered. It is our goal to provide you with quality, yet affordable products! We look forward to do business with you again in the future. Have a great one!

Stay safe and healthy!

Monique from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered 2 watches on Jan 15

I ordered 2 watches on Jan 15. My credit card was charged immediately. I have received no watches to date, and have received no word from the company.

17 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Greetings, Steven! I am sorry to hear that it's taking a while for the order to be delivered to you. Let me take this opportunity to resolve the issue and provide you a better experience. I reached out to you via email. I look forward to your response.

Monique from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Kore 2.0 Watch Purchased as a present…

Kore 2.0 Watch Purchased as a present for me on 11 December 2021. Now two months on and during a firmware update the screen on the watch froze along with the app showing 36%. Having unpaired the watch, it will not pair , not charge and screen on watch remains blank. I have sent two contact forms asking for support but no response. I have no faith in this product or company. Avoid at all costs!
For Monique .. order number 2117276627
Update:
Having corresponded via email with a number of Customer Support persons such as Monique, Keeshia, Gaia and others I am no further forward. Still being unable to access the device, I was asked to carry out a reset. There seems to be an inability to understand that the device does not work. Too many people dealing with my problem to have an effective resolve. Wish I had read the reviews before purchase was made.
Update:
After many emails sent to the so called Customer Care team with some really nonsensical responses, they still fail to recognise that my device is defective and unable to gain access to perform a reset.
I have asked for a refund twice with the generic response of confirming the order date and hope I am enjoying the purchase. Please DO NOT USE THIS COMPANY as they do not care about the customer!

17 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hello Robbie! We are sorry to hear that you have issues updating the Kore 2.0 watch. We have sent you an email to assist you with your concern. Please feel free to reply to our email if you have any other questions and clarifications.

- Keeshia from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

IMMEDIATE REFUND RECEIVED, AFTER ALL OPTIONS HAD BEEN DEALT WITH.

My recent ordered had to be cancelled due to shipping times. The issue was at my end. I received immediate attention and options to try and fulfil my order, unfortunately I had to still go ahead and cancel my order. My refund was sent to me within 48 hours. Very professional and customer orientated company.

16 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hi Maria! Thank you so much for this great 5-star review. Glad to hear that you had an amazing customer service experience! We really appreciate your business and helping to share the word about our products and services.

Monique from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Real problems with this site over 1…

Real problems with this site over 1 month ago I ordered and paid for one of their fitness watches despite numerous emails I still do not have it.

It is nearly impossible to even get a half sensible response from them when you email requesting a date I could expect it’s delivery. The only reply is they do not have any details when it will be dispatched.

This is possibly the worst experience I have ever had and sounds like a company in trouble.

15 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Greetings, Paul! I am sorry to hear that you have not yet received your order. Let me take this opportunity to resolve the issue and provide you a better experience. I reached out to you via email regarding the status of your order. I look forward to your response.

Monique from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Kore health continues to send me the…

Kore health continues to send me the same bs emails the last one said reset your watch duhhhh how can I reset a watch that won't charge kiss it back to health I have had nothing but the runaround from this company and then they send block emails that prove that they never even read the response Chinese junk watch and even worse customer service

14 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hello Martin,

Your feedback means a lot to us, so I would like to make sure that your concern is properly addressed. Sorry to hear that you are having issues with the product. For me to properly assist you, kindly provide me your order number so we can work things out. Looking forward to your response.

Stay safe!

Monique from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

After 19 days my order has not left…

After 19 days my order has not left Hong Kong yet. Like Derek said in his review, there was no indication of delays at time of placing order and just to rub salt in the wound, they keep asking how I am enjoying the product and asking for a review, well now I have given my review.

10 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Greetings, Chris! I am sorry to hear that it's taking a while for the order to be delivered to you. Let me take this opportunity to resolve the issue and provide you a better experience. I reached out to you via email. I look forward to your response.

Monique from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have not received my order.

10 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hello Paul,

Your feedback means a lot to us, so I would like to make sure that your concern is properly addressed. Sorry to hear that you have not received your order. For me to properly assist you, kindly provide me your order number so we can work things out. Looking forward to your response.

Stay safe!

Monique from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No indication that the order could take…

No indication that the order could take a month to deliver. Made worse by 17 irritating emails hoping that I was enjoying using their product!

8 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Greetings, Derek! I am sorry to hear that you have not yet received your order. Let me take this opportunity to resolve the issue and provide you a better experience. I reached out to you via email with regards to the status of your order. I look forward to your response.

Monique from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Kore Health stood behind their product…

Kore Health stood behind their product 100%. The customer service Department not only met my expectations, but they also "Exceeded" them!
My background is in sales and Customer Service. The Best advertising is from happy customers as Unhappy customers will promote a terrible image of a Company.

Sincerely,

Gordon J. Cameron II

5 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hello Gordon! Thank you so much for this great 5-star review. We really appreciate your help to share the word about our products and services.

- Keeshia from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Shipping Is Terrible

Shipping is terrible. USPS shipping label was created on 1/31/2022 and as of 2/5/2022 the goods have not been given to USPS for shipment. The emails from Kore regarding my order do not even address what I asked them.

4 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hello Philip! Thank you for your review. I’m sorry to hear you still have not received your order. We have sent you an email regarding your concern. Please feel free to reply to our email if you have any other questions or clarifications.

- Keeshia from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Still awaiting the product

Still awaiting the product, express snail would be quicker. Looks like a duff experience from a tinpot org.

3 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hello tree,

I am sorry to hear that you have not received your order yet. Your feedback means a lot to us, so I would like to make sure that your concern is properly addressed. For me to properly assist you, kindly provide me your order number so we can work things out. Looking forward to your response.

Stay safe!

- Monique from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service

Excellent customer service. Would recommend. Thank you.

1 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hello Sue! Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. Have a nice day!

- Keeshia from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hello

Hello, i a not satisfied with my purchased products from Kore2. I do not recieve answer to my question to return the products.
Regards
Poelvoorde Roland
Order 2218076212

1 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Greetings, Roland! Sorry to hear your experience was not satisfactory, resulting you to want to return the product. Let me grab this opportunity to resolve the issue and provide you a better experience. I reached out to you via email. I look forward to your response.

Monique from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quality Service Personnel People actually care! Great Product

I had an issue with a post office non delivery mixup. The service personnel were very helpful and pleasant in helping me. They were quick in their email responses, always helpful and appeared to be genuine in making the issue "get resolved". Great company experience. Quality product. would highly recommend them.

28 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hello JAB! Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. Have a nice day!

- Keeshia from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Company will recommend you to…

Great Company will recommend you to anyone.!

24 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hi William,

Thank you so much for this great 5-star review. Hope our products aid you in staying healthy! We really appreciate your business and helping to share the word about our products and services.

Stay safe and healthy!

- Monique from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I love my scale and highly recommend it…

I love my scale and highly recommend it to anyone

20 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hi Marrina,

Thank you so much for taking the time to leave a 4-star rating. We are glad that you loved the KoreScale! We really appreciate your business. Please let us know what we can do for you in the future. Happy shopping!

- Monique from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

They took my money right away

They took my money right away. Unfortunately, my Kor-2 has not even shipped yet. After some research, this supply “problem” is a chronic, longstanding problem.

I am not happy!

17 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hi David! We are sorry to hear that you haven't received your order. If you have any further questions, please reach out to our support page:
https://support.korehealthofficial.com/hc/en-usWe’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Have a great one!
-Julie from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

How the Hell long does it take to…

How the Hell long does it take to receive the Product?

14 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hi Tom! We are sorry to hear that you haven't received your order. If you have any further questions, please reach out to our support page:
https://support.korehealthofficial.com/hc/en-usWe’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Have a great one!
-Julie from KoreHealth Customer Care

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unreliable

After a long wait finally received my Kore 2.0. Sailed through charging, pairing, etc. was asked to update which I did. However the update got stuck at 40% and would not advance anymore even though Bluetooth remained on and watch right beside my phone. Gave up after an hour for it to move on but it never did. Tried every which way since to get it going but it won’t budge. Screen remains frozen just showing the serial number with a narrowed circle below it and letters UI beneath the circle. Am disappointed and feel this watch is faulty or I’m doing something wrong. I’d happily accept a refund at this stage as my experience is not worth the hassle. I am continually trying to contact this company by email, etc but only get a generic reply each time.

Update-keep getting emails which are all the same about non delivery. I have told them several times that the watch and bands were delivered this week and would like a full refund because the product does not work. Of course these seem to be generic messages which have nothing to do with my request for a refund. I really cannot understand a company with such enticing advertising can still be in business.

14 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da KoreHealthOfficial

Resposta da KoreHealthOfficial

Hi Liz! We are sorry for the inconvenience that caused you. If you have any further questions, please reach out to our support page:
https://support.korehealthofficial.com/hc/en-usWe’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Have a great one!
-Julie from KoreHealth Customer Care

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais