Little Mistress Avaliações 

1.952
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

2,0

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely shocking. No response to my email around returning my item because the returns portal isn't working and now magically the returns policy timeframe has expired. Absolute joke of company. Do... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Returned an item and company co firmed receipt but more than a month down the line still no refund. Have opened a dispute with affirm who I made the payments through and waiting on a response. It... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered 4 items in Little Mistress Sale - fast delivery in good condition. Very pleased with white Alice Temperley peasant blouse, sage crop trousers, grey ballgown which were great fit and super val... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

As so many have mentioned the refund process is a bit of a chore. Send emails providing proof item has been received by them…..ignored. Follow up emails ignored. As the items are sold by other ou... Ver mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

2,0

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

2 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,0

Todas as avaliações

(1.952)

19 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

It’s a pain to shop with them, please avoid if you could

I have always been liking your dress, but this is not the first time experiencing problems. Last time I only received a refund after multiple chasing for a few weeks. As you guys counted less the returned item.

And this time my Order number 1173253 ordered on 28nov didn’t even deliver to me. i have emailed you guys, and no tracking number has been provided instead just saying Royal Mail strike. It has been 3 weeks since I ordered. How is that possible for a UK local deliver, please refund ASAP

I was hoping you guys will be doing better, but turned out the same disappointment on management and logistics.

16 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for bringing this to our attention ❣

We are sorry to hear you are yet to receive your order. We can confirm we received your order on 28th November 2022, 1:02 pm. We dispatched on 28th November 2022 via Royal Mail using your chosen delivery option UK Standard Delivery (3-5 business days). Looking at the latest tracking information, it seems Royal Mail has not progressed your parcel through their network yet. We have raised an urgent delivery update but due to the on-going national postal strike action we may not get an answer for a while because Royal Mail is inundated with requests. We appreciate the frustration this is causing, so please continue to monitor the progress of your parcel using your tracking link which has been emailed to you on 28th November 2022, 5:54 pm and again today, 19th Dec 2022. Your parcel is on its way!

We appreciate your patience and understanding during this difficult time and please accept our most sincere apology for the inconvenience caused.

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I haven't yet received item

I haven't yet received item, I ordered this for christmas

15 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for bringing this to our attention ❣

We are sorry to hear you are yet to receive your order. Your package may have been delayed by the on-going national postal strike. We just check with Royal Mail using your tracking reference and your parcel is showing it is ready for delivery today.

We appreciate your patience and understanding during this difficult time and please accept our most sincere apology for the inconvenience caused.

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love little miss tress

6 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for your 5-star review 👏🤩 we are grateful for your effort to support our business 🥰

We love when our customers are happy 😍🥰

We can’t wait to see you soon 🤗

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The delivery was very quick…

The delivery was very quick unfortunately the clothes didn't suit

7 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for your 4-star review 👏🤩 we are grateful for your effort to support our business 🥰

To hear your order arrived quick is music to our ears!
We hope your shopping with us will be more successful🥰

We can’t wait to see you soon 🤗

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Item faulty with tickets removed when…

Item faulty with tickets removed when received

10 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for bringing this to our attention ❣

We are sorry to hear your order arrived this way. We raised an urgent internal investigation. We also emailed you as we need to find out more. Please can you reply to help us with your investigation.

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lovely dress - looked great on

Lovely dress - arrived promptly.

10 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for your 5-star review 👏🤩 we are grateful for your effort to support our business 🥰

We are delighted to hear your lovely dress arrived promptly 😍

We can’t wait to see you soon 🤗

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lovely jumpsuits

Lovely jumpsuits, quite long but great for a night out.

10 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for your 5-star review 👏🤩 we are grateful for your effort to support our business 🥰

We can’t wait to see you soon 🤗

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID. Don’t buy from this company

Received the orders in timely fashion but unfortunately it was not as described and the sizes were not as described as well. I returned the item right away and they confirmed they have received the items back on the 2nd of December and I will be receiving a refund. Until up to today no refund was made nor processed! They are now ignoring me on emails and Facebook messenger. Avoid the company at all costs!!! They are a scam! I emailed trading standards and citizen advice.

25 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for bringing this to our attention ❣

As per our email on 29/11/2022 and we replied on the same day letting you know refunds can take up to 10 business days. At that time we have not received your return yet. On 06/12/2022 you emailed us your return tracking. We replied on 07/12/2022 to confirm your return has been received. We process returns and issue a refund to an original payment method, usually within 10 business days after we receive a return. We appreciate your patience whilst we inspect the returned goods to ensure they meet our return criteria before any funds can be refunded.
Good News! Your return has been refunded to your original payment method. Depending on your payment method, it may take additional 5 business days for your funds to be available. Please contact your bank or card issuer to clarify the additional time.

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I returned an item and they still have…

I returned an item and they still have not refund.
They asked for proof even though they sent a confirmation email that they have received the item. It is like they do not want to give your money back.
Wouldn’t trust them. Also ordered a size 12 which I am on the biggest fit and it was like a size 8.
Don’t trust them

13 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

We process returns and issue a refund to an original payment method, usually within 10 business days after we receive a return. We appreciate your patience whilst we inspect the returned goods to ensure they meet our return criteria before any funds can be refunded. As per our regular email communication on 06/12/22, 07/12/22, and 3 additional emails on 14/12/22, your refund was processed on 14th Dec 2022. Depending on your payment method, it may take additional 5 business days for your funds to be available. This is dictated by your bank or card issuer so please contact them to clarify the additional time.

We appreciate your patience and understanding during this difficult time and please accept our most sincere apology for the inconvenience caused.

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

2 weeks and counting and I am still yet…

2 weeks and counting and I am still yet to receive my parcel.

Your customer service team wrote an extensive email blaming the postal service for the delay.....a 2weeks 4 days delay i might add. The team promised to chase up with the postal company and also provide me with an update on my parcel, this has not done. I have written back to your team, asking for my a refund, till date no response from you team. Do you guys just pay lip service and can't be bothered with actually following through? This experience has been the most frustrating experience 😤. Till you sort out your mailing system, I won't advise anyone to buy from this website. You might end up never receiving your parcel.

If there is minus zero, that is what you guys deserve

24 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for bringing this to our attention ❣

We are really sorry it is taking this long to resolve this for you. These are very challenging times and sadly, we do rely on Royal Mail’s mailing list to get your parcel over to you. We do not wish to sound like we are trying to blame anyone else but we have handed your parcel to Royal Mail on 25th Nov 2022 and emailed you the tracking reference on the same day. We have also replied to your email dated on 02 December 2022 12:36 PM on 02 December 2022 14:12 and again on 13 December 2022 11:01. We appreciate the frustration the delay is causing, but please rest assured we continue to communicate with Royal Mail on daily basis but it is taking between 5-7 days for them to get back to us. Since we can’t guarantee the delivery date to you, we have processed a full refund. Depending on your payment method, it may take additional 5 business days for your funds to be available. Please contact your bank or card issuer to clarify the additional time.

We appreciate your patience and understanding during this difficult time and please accept our most sincere apology for the inconvenience caused.

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Ordered on 23rd Nov

Ordered on 23rd Nov, despatched on 24th Nov, Received on 10th Dec.
Squashed in bag like rags. Sizing out and the two items ( 2 lounge sets ) with the label “Forevayoung” very small in size. One of the sets cheap tat. Not great at all. Other 3 items were fine but certainly won’t be going out my way for little mistress’ casual clothing again.
I’ve previously bought jumpsuits , dresses, so I thought I’d try some of their casual wear range but very disappointed.

10 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for bringing this to our attention ❣

We are sorry to hear your order arrived later than expected. As you already mentioned, we received your order on 23rd November 2022, 8:09 pm and we dispatched it on 24th November 2022 via Royal Mail using your chosen delivery option UK Standard Delivery (3-5 business days).Your parcel was delivered on 10th December 2022. The delayed was caused by to the on-going national postal strike action. As you can imagen this is outside of our control, but we appreciate the frustration this is causing, and we are in constant communication with Royal Mail.
We are also sad to hear you were not happy with sizing and quality of some of the items. We passed your comments onto our product specialist for a review. Please feel free to return these to us using our Returns Hub.

We appreciate your patience and understanding during this difficult time and please accept our most sincere apology for the inconvenience caused.

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Just discovered this company and have…

Just discovered this company and have ordered two dresses that I am absolutely delighted with.

11 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for your 5-star review 👏🤩 we are grateful for your effort to support our business 🥰

We love when our customers are happy 😍 🥰

We can’t wait to see you soon 🤗

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Brilliant

Brilliant site,beautiful quality clothes, prices are great.
Very quick delivery.I will certainly shop there again.

24 de novembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for your 5-star review 👏🤩 we are grateful for your effort to support our business 🥰

We are so happy to read this. We love when our customers are happy 😍 But, most importantly, we are delighted to hear you will shop with us again 🥰

We can’t wait to see you soon 🤗

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Really pleased with my purchase!

Really pleased with my purchase!
This is not I brand I would ever buy from but they now sell ‘Somerset by Alice Temperly’ & I got some bargains!!

5 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for your 5-star review 👏🤩 we are grateful for your effort to support our business 🥰

We are delighted to hear you enjoyed your shopping experience with us. We love when our customers are happy 😍 🥰

We can’t wait to see you soon 🤗

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great dress - super for parties

Ease of ordering. Reasonable price. Quick delivery. Dress is beautiful

8 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for your 4-star review 👏🤩 we are grateful for your effort to support our business 🥰

To hear ordering with us was easy, delivery quick and that you love your beautiful dress is music to our ears!
We love when our customers are happy 😍 🥰

We can’t wait to see you soon 🤗

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Delays in sending items after payment ..

Order was paid for and never sent -
Chased numerous times -
Order made on 20.11.22 - not sent out until 2.12.22 finally received on the 8.12.22 - not in time for my Christmas party - very disappointed!

8 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for bringing this to our attention ❣

We are sorry to hear your order arrived later than expected. It looks like we completely messed this one up! The delay in shipping your order was caused by a technical fault on our system. The delivery delay however, was out of our control, and was due to the on-going national postal strike action. We appreciate the frustration this is causing, and we are in constant communication with Royal Mail. We are deeply sorry for the inconvenience this has clearly caused you and appreciate your patience and understanding during this difficult time.

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I bought a christmas party dress and a…

I bought a christmas party dress and a lounge wear set from and am really happy with them both. I had sent back similar items to another retailer. I love the quality and designs of both. However, since then Im having problems with the online site. It freezes on the phone when trying to pay for items, and when I use a computer some of the sale items read a much higher price when put into the basket. I have sent a message to customer services twice and haven't heard back. Not sure others have experienced this? Need to update the website! Pity!

8 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for bringing this to our attention ❣

We are sorry to hear you are having issues with our website. Please can you make sure your browser is always using the latest version, you have tried clearing your cookies and have re-booted your computer? If you are using your phone, please can you uninstall our app and reinstall it again?

We apologise for the inconvenience caused.

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I can't review an order I have not…

I can't review an order I have not received, so why am I being sent this request! Ordered on 27/11, dispatched on 28th and nothing. No confirmation of which courier. After initial follow up, told by LM on 02/12 that is HAS been dispatched by Royal Mail, but that they can advise no further. Still waiting on message from Royal Mail to say it's out for delivery, but have followed up further with with LM, but no response!

7 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for bringing this to our attention ❣

We are sorry to hear you are yet to receive your order. We can confirm we received your order on 27th November 2022, 7:54 pm. We dispatched on 28th November 2022 via Royal Mail using your chosen delivery option UK Standard Delivery (3-5 business days). We can see your parcel is on its way, but it is delayed due to the on-going national postal strike action. As you can imagen this is outside of our control, but we appreciate the frustration this is causing, and we are in constant communication with Royal Mail so please continue to monitor the progress of your parcel using your tracking link. Your parcel is on its way!

We appreciate your patience and understanding during this difficult time and please accept our most sincere apology for the inconvenience caused.

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

One of my items was faulty

One of my items was faulty. The email response was initially slow and confusing but they were very helpful once they got in touch.

5 de dezembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for bringing this to our attention ❣

We are sorry to hear one of your items arrived faulty. We replied to your email dated 08 December 2022 10:00 AM on 08 December 2022 10:04 AM. Please check your junk email folder if you have not seen our reply.

Please accept our most sincere apology for the inconvenience caused.

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Reported the wrong item was sent and…

Reported the wrong item was sent and initially had no acknowledgment of the form that was filled out and sent. Emailed the company again and still have not had a response. Would never order from this company again

29 de novembro de 2022
logotipo da Little Mistress

Resposta da Little Mistress

Thank you for bringing this to our attention ❣

We are sorry to hear you received an incorrect item. We are looking into this for you and have emailed you from enquiries@little-mistress.co.uk. Please check your junk folder if you have not seen our reply.

We appreciate your patience and understanding during this difficult time and please accept our most sincere apology for the inconvenience caused.

Take Care - Be Kind – Stay Connected 💚🌈🕊
www.little-mistress.com

We are always listening ❣ Your feedback, good or bad, will be used to improve our products and services.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais