Loft Leaf Avaliações 

360
•
O TrustScore é 5 de um total de 5

4,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolutely fantastic service, went out of their way to email me and let me know my packages would be a day later than they thought. The courier hadn't even updated me! Gorgeous website and even more b... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Loft Leaf is a lovely company, providing much loved plants to their customers. I recently bought a Dragon Tree and a Tillandsia and they were sent to me in perfect condition, beautifully and thoughtfu... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Parcels always arrive so quickly and so nicely packed. The staff are incredibly helpful with any questions, including plant care questions. The plants I have bought from loftleaf have always been grea... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Centro de Jardinagem
  2. também em
  3. Comércio online
  4. Loja de decoração de design de interiores
  5. Viveiro de plantas atacadista

Escrito pela empresa

Get indoor plants, pots, & accessories, with next day delivery. Free Click & Collect. Cardiff's 5-star rated online store.


Informações de contato

4,9

Excelente

O TrustScore é 5 de um total de 5

360 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,9

Todas as avaliações

(360)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I ordered a coir pole just after…

I ordered a coir pole just after Christmas and was really impressed that I received it on New Year’s Eve! The pole itself is great, good quality etc… . I’ve only given 4 stars as I was a little surprised at the delivery packaging - fairly flimsy and open completely at one end: Yes it was only a coir pole and I am mindful of unnecessary packaging material, a little bit more paper wrap however would have offered a bit more delivery protection. Despite my grumblings I am happy with the product and would recommend Loft Leaf

2 de janeiro de 2022
logotipo da Loft Leaf

Resposta da Loft Leaf

Hey!

Thanks for letting us know how the package arrived, it really does help us improve the wrapping on items such as the coir pole.

We’ll review what materials were using for the pole specifically and look for something slightly more robust!

Best wishes
Jamie

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I ordered a specific plant for a gift…

I ordered a specific plant for a gift for a relative. The day before it should have been delivered they notified me they were not satisfied with the quality of the plant and asked if I wanted to order a different plant. Sadly it was that plant I wanted so they offered me a refund straight away. Because if this I will definitely use this company again.

2 de janeiro de 2022
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Voucher didn’t arrive on Christmas Eve

Voucher didn’t arrive on Christmas Eve. The voucher didn’t want to leave the box and finally sent to me the giver of the voucher for me to send on! Not a good outcome.

30 de dezembro de 2021
logotipo da Loft Leaf

Resposta da Loft Leaf

Hi Shelley,

Thank you for taking the opportunity to share your review.

As shown and discussed via email, our fully automated gift card system sent the gift card as requested on the 24th December to the desired recipient with delivery marked as successful.

Once made aware of no gift card being received we tested your email address which also didn’t work. At this point we entered one of our own email addresses and it worked perfectly fine.

We can only apologise for the automated system, which despite showing as a successful delivery must have failed.

This is something we can feed back to the gift card providers.

Best wishes
Jamie

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Home for the holidays!! 🌱❄️

I'm always a little wary about ordering plants during winter, however, all arrived in exceptional condition on Christmas Eve! Top marks for insulation & 100% recyclable packaging!!

29 de dezembro de 2021
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing Plants & Service

Amazing service! I have bought quite a few plants now from Loft Leaf and they’re all beautiful and exceptionally healthy, and have arrived so quickly in the post. Plus the packaging is all recycled and the peanuts dissolve in water. A*** - thank you for making all of my plant dreams come true!!!

26 de dezembro de 2021
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Recommended

Amazing customer service and beautiful plants! Would recommend to use this site to purchase live plants. The packaging was beyond perfection plants were safe no damage at all!!!

25 de dezembro de 2021
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

What can you say!

What can you say!? LL are superb at everything they do in regards to the plant world, the service, advice, packing & in particular the quality! They do exactly as it says on the tin...only with a bit more! Happy xmas Loft Leaf & here's for a better new yr! ;)

24 de dezembro de 2021
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wonderful! Just wonderful!

Loft Leaf is a lovely company, providing much loved plants to their customers. I recently bought a Dragon Tree and a Tillandsia and they were sent to me in perfect condition, beautifully and thoughtfully packaged with a little handwritten note. My plants are still waiting for me to decide on a position for them at home but they are happy and settled after their journey. Really impressed and will be back for more!! 🤩😊

23 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

4th and final order.

I've placed 4 orders with Loft since summer. My last one, placed a week ago has not arrived, there's no tracking info, I've had no notification of a delay. Just a wasted day waiting.
That's annoying, but not the reason for 1 star. Shipping is way over priced, and advertised as 'express', it's that or collect from Cardiff. It's not express, average of 8 days in my experience. Snail mail would be quicker. And it's pricey if your order is under £50!
Two of the plants I ordered turned out to be unavailable also, so the website isn't accurate either, and it takes days to find that out. I've bought previously from Loft because tbh, it was easy to follow a link from an email than scour the many suppliers for what I was after. I don't feel I'm getting value for money, or decent service either so I'll be spending elsewhere from now on.
The plants themselves have been ok, some great and no damage, some dead within weeks, some had minor mechanical damage from the journey. I've bought from eBay and no difference despite higher costs. All in all, for the price/service, I feel there's better out there. That's just me, maybe I just got unlucky.

16 de dezembro de 2021
logotipo da Loft Leaf

Resposta da Loft Leaf

Reply

Hi Angela,

Firstly, thank you for taking the time to share your feedback, it truly does help us improve.

I feel it’s only fair to give context to the order that’s not arrived. We contacted you right away to outline the issue with a stock discrepancy, at which point we offered replacement plants and you chose two alternative items, to which your feedback was that we handled it ‘super quick’. These were packed up the very next day ready for DPD to collect. Your order was ready for collection and unfortunately DPD missed their collection due to running over their 12 hour maximum for the driver on our route. This order was collected this morning by DPD and will be delivered tomorrow.

We can only apologise for the delay outlined above, however we contacted you as soon as the issue arose, and it’s only DPD’s shortcomings that have resulted in a delayed collection.

With regards to the 4 orders you’ve placed with us, we only have two on record, one of which is that you’ve mentioned in your feedback above. The second was ordered on a Sunday and according to DPD tracking was delivered within the working week to follow.

In terms of our delivery charge, we actually lose money on the shipping cost for every item shipped with DPD. We use DPD for their largely fantastic service and commitment to carbon neutral deliveries.

Quality is one of our biggest focuses, and having looked back at previous feedback from yourself, it’s been very very positive up to this point. In fact, we’ve never had an email or message from you regarding an issue with one of our plants.

Again, we thank you for taking the time to share your feedback and apologise for the delay with your most recent order.

Best wishes
Jamie

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lovely plants from lovely sellers

This was the first order I made myself after having got the lovely Paloma as a present. My monkey jar and Christmas tree were well packaged with a lovely note. All my friends buy from Loft Leaf X

11 de dezembro de 2021

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais