Luxeology Home Avaliações 

202
•
O TrustScore é 5 de um total de 5

4,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

So glad I’ve discovered this website! On a par with Graham and Green (or even better!) Service was excellent and goods arrived beautifully packaged. Will definitely shop here again and have already re... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love buying from Luxeology. They’re such a trustworthy brand who always look after their customers. I’ve bought a few times from their wonderful array of beautiful products & am always so very satis... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I ordered a blue wall swan for my wife..she had been trying to get one for ages. It was a birthday gift, and was slightly concerned about it arriving on time. Customerservices, in particular Paloma,... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was waiting for a long time to get my hands on the Emerald Green Feathered Swan Head Wall Decor. Managed to pre-order in Aug for delivery in Oct. I messaged during October to ask when I would receiv... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de artigos domésticos

Escrito pela empresa

Ordinary? Only if its EXTRA! Founded in 2018, Luxeology Home is a home interiors brand that dares to be different. Distinctly original and fabulously bold, we are dedicated to finding gorgeous homeware that pushes the boundaries whilst still remaining effortlessly glamorous. Taking the plunge to order from Luxeology Home should be easy. Our amazing Customer Support team are always available to answer any questions, no matter how strange you think they might be! We believe in excellent customer service and transparent policies so you can enjoy your purchase in the knowledge that we've got your back. We guarantee that when your homeware purchase arrives you will exclaim that it looks even better than it did in the photos! And remember... lions don't concern themselves with the opinions of sheep, so you do you and dare to create the home of your fantasies. Stay Fabulous! x


Informações de contato

4,8

Excelente

O TrustScore é 5 de um total de 5

202 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,8

Todas as avaliações

(202)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Ordered the swan head as I like quirky…majestic swanhead

Ordered the swan head as I like quirky stuff.. unfortunately it arrived with a bent crown and lots of gaps in the feathers so you could see the polystyrene..quite poor quality for the price

20 de março de 2023
logotipo da Luxeology Home

Resposta da Luxeology Home

Hi Patricia
Thank you for your review. I am sorry you felt the Majestic Swan was poor quality for the price and that the crown arrived damaged. We make every effort with packaging but unfortunately products can very occasionally be damaged during transit. We have been in touch with you by email and have provided a free returns label for you to return your order to us. The Majestic Swan is one of our bestsellers and we feel it is value for money as it is a handmade item and every feather is applied by hand. The nature of the product means that there is polystyrene underneath and sometimes this can be slightly visible but as a whole it is a beautiful product.
If there is anything else that we can be of help with please do not hesitate to get in touch.
Best wishes
Luxeology Home

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not refunded £270 item they are no longer sending.

Spent nearly £500 on my initial order to find 2 items missing and one item sent in error. In their defence they did get one of the items shipped out promptly. However they still have £270 of my money for a vase I ordered and they have not issued this money back. I have sent 2 emails to no response. The initial order was placed 3 weeks ago and this is causing me great concern. Please could someone give me my money back ASAP. Some of the poorest customer service I have experienced in a long time. I would avoid at all costs for expensive purchases.

22 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxeology Home

Resposta da Luxeology Home

We're sorry to hear you feel we have poor customer service. You placed an order for a vase and a number of other items. The vase had a lead time of approximately 2 weeks which we informed you about. The remaining items were dispatched however the wrong item was sent in error for one product. We immediately got in touch with you when we realised this, apologised and sent you a returns label to send back the wrong item to us which you told us was not a problem and you would send it back ASAP. We sent you the correct item straight away. You then further got in touch to complain that items were missing. We asked you to kindly double check and we told you how they were packed in the box but you stated they were not there. Unfortunately we did not have any more in stock so we issued you with a refund for these items. Two weeks later we followed up with you about the return of the incorrect product and you told us you had given it to your friend to post. To date we have not received this item back 3 weeks later. You asked us to either send the remaining item or refund you so we made the regretful decision to cancel and refund the remaining item. We advised you that the refund had been raised and I can see that it has been completed this morning, however it can take up to 10 days to arrive into your bank account. If you have any further issues please do not hesitate to contact us.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love the striped porcelain stool

Love the piece, but very happy with customer service when there was an issue with the payment. Efficient and helpful. Thank you!

7 de março de 2023
logotipo da Luxeology Home

Resposta da Luxeology Home

Thanks so much for the review Archie, we're so glad to hear you love your order and our service.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy to order online

Easy to order online, prompt delivery.
Great present for my grandsons birthday.

20 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxeology Home

Resposta da Luxeology Home

So glad to hear you are happy with your order Judy. Thank you so much for your feedback.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My new favourite store

Really excellent service, gorgeous quality, my new favourite store.

13 de março de 2023
logotipo da Luxeology Home

Resposta da Luxeology Home

Thank you so much for the lovely review April, we are thrilled to hear we are your new favourite store!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Beautiful ornament

Absolutely love my item delivery and packaging was excellent.

1 de março de 2023
logotipo da Luxeology Home

Resposta da Luxeology Home

Thank you so much for the lovely review Audrey, we are so happy to hear you were pleased with your order.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love Luxology

Lovely quality an unique items as advertised on website. Upon purchase items received quickly and lovely packaged.

20 de fevereiro de 2023
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Gorgeous table

Gorgeous, good quality gold table at a very reasonable price. And the delivery was fast. Tempted to shop more!

20 de fevereiro de 2023
logotipo da Luxeology Home

Resposta da Luxeology Home

Thank you so much for the lovely review, we are so glad to hear you enjoyed your shopping experience with us!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fab-u-Lous

Fab-u-Lous! Bought the best faux trailing cheese plant ever! Going to but some more as they are great for the places my live plants hate.

27 de fevereiro de 2023
logotipo da Luxeology Home

Resposta da Luxeology Home

Thank you for the lovely review Debby! We are so glad to hear you are pleased with your order.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I'm now a proud owner of 2 beautiful…

I'm now a proud owner of 2 beautiful swans, the most amazing pieces of wall art ever. They definitely get peoples attention as they look down majestically. Absolutely stunning and highly recommended 💖💖

6 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fab items

Fab items, such good quality and package was great! Will defo be returning to fill up more spaces around the house ☺️

16 de fevereiro de 2023
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Superb all round service

I ordered a blue wall swan for my wife..she had been trying to get one for ages. It was a birthday gift, and was slightly concerned about it arriving on time. Customerservices, in particular Paloma, were brilliant and ensured it arrived on time. The product is fantastic, well packaged and every part of the process has exceeded my expectations. Will definitely use Luxeology again and recommend to friends and family. Well done.

15 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Really pleased with my new chair

Really pleased with my new chair, arrived as described and via Parcel force who delivered with care. When I contacted Luxeology with a question prior to purchase, I received a really prompt reply which gave me confidence to proceed with the purchase.

23 de janeiro de 2023
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very pleased

Lovely items, from the cast iron candelabra to the faux flowers. Great quality, andrxcellent value. Arrived quickly, and well packaged. Would recommend

17 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais