Magnolia Box Avaliações 

469
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The product was very good and it arrived safe and well packed. Great quality. Very happy of my purchase. Thank you for being so quicker in the delivery process, very good. Not so bad experience wit... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

First time purchasing from Magnolia Box. Item delivered on time and packaged very well to protect the framed photo from breakage.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I ordered a bunch of postcards and the quality was really good. Each postcard was wrapped up professionally and the picture information was given on the back. Only issue being, there was big delay... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Prompt service, quick delivery with notifications of every step and also didn't bump up delivery charges when we put in our address which is one of the british islands and a lot of companies deem as b... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de artigos domésticos
  2. também em
  3. Galeria de Arte

Escrito pela empresa

A huge collection of art, affordably priced and expertly crafted into beautiful, tailor-made prints that turn your house into a home.


Informações de contato

4,7

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

469 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 33% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,7

Todas as avaliações

(469)

49 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good quality product

Good quality product, prompt.
One issue, tracking was difficult, it was untraceable for 5 to 6 days. I made an enquiry for help. On the same day it was delivered.

19 de novembro de 2024
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I ordered 2 items and one came quite…

I ordered 2 items and one came quite quickly. I am still waiting for the second item. Over all I am very pleased. The items were a gift and sent to a different address so I didn’t see them but was told the item that has already showed up is perfect and very happy.
Thank you.

22 de outubro de 2024
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Extremely happy with product and service

Beautiful print as advertised: Vermeer's The Glass of Wine, safely delivered from the far side of the world much more quickly than I expected. Very responsive and helpful support staff. Thankyou Magnolia Box for a job well done. I couldn't be happier.

25 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Printing error

(Actualización 29 octubre)
Hoy finalmente, algo más de un mes del primer pedido y tras tres envíos por causa de errores de impresión y de configuración de las vistas preliminares, devoluciones, y conversaciones con atención al cliente, he obtenido finalmente las postales requeridas.
Lo mejor, sin duda, es el equipo de atención al cliente, accesible y resuelve los problemas.
El resultado, en el caso de postales, es bastante discreto, de hecho acorde con el precio; Un acabado mate y apagado en papel de 300g con el reverso en blanco, sin impresión, tal como indican en la página. La impresión recibida es, aproximadamente, lo que se ve en la previsualización, pero no exactamente; al adaptar el formato de la imagen original al de las tarjetas, puede desaparecer parte de la imagen, lo cual es desagradable en caso de obras de arte, por ejemplo.
Habrá que esperar algún tiempo que resuelvan los problemas de la página y tal vez ofrezcan otros tipos de papel o impresión ...

(7 octubre)
Rápida impresión y envío, en poco más de una semana había sido entregado en España.
PERO hay un grave error en la impresión de los packs de tarjetas postales; el resultado nada tiene que ver con lo solicitado.
Ya ha pasado una semana tras la recepción y la comunicación del error, y la empresa no ha solucionado aún el problema. Más grave aún cuando les comuniqué que se trataba de un trabajo de impresión para una exposición y requería una cierta urgencia en la reacción.
Primera y muy mala experiencia con esta empresa, ya me extrañaba tan buena puntuación ...

Fast printing and shipping, in little more than a week it had been delivered in Spain.
BUT there is a serious error in the printing of the postcard packs; the result has nothing to do with what was ordered.
It has been a week since I received and communicated the error, and the company has still not solved the problem. Even more serious when I informed them that it was a printing job for an exhibition and required a certain urgency in the reaction.
First and very bad experience with this company, I was already surprised by such a good score ...

23 de setembro de 2024
logotipo da Magnolia Box

Resposta da Magnolia Box

We're very sorry with the printing errors on your cards. There was clearly an issue with the image reproduction and this should have been identified before your order was despatched.

Such problems are rare, but due to the particularly severity in this case, we've sent corrected replacement cards and refunded your entire order, but we appreciate that the replacements may not arrive in time for your exhibition. Our apologies for the problems with your order on this occasion.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolutely gorgeous!

I ordered four postcards and one poster and everything was wonderful. Beautiful print and great quality. I like the colors and the style. Well packaged, delivered on time and helpful customer service. Absolutely gorgeous art, love it!

5 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Incredible quality artwork

Incredible quality artwork. We have purchased several pieces and have been extremely pleased with the items we have received. The delivery time is very reasonable and pieces were very well packaged. Courier and company delivery communication was great. Overall a fantastic experience and I would highly recommend.

23 de julho de 2024
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The picture and frame were great…

The picture and frame were great quality and arrived very quickly. Sadly the coiurier damaged the glass (not Magnolia's fault at all)-I contacted them about the damage and a replacement was sent the same day. Excellent customer service!

26 de junho de 2024

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais