Matchday Mystery Avaliações 

138
•
O TrustScore é 2.5 de um total de 5

2,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Total scam Ordered two Shirt in early october. By end of october, I contacted tvere help center. I did not get any reaction, but a Message, that my order was despatched via Royal Mail. My trackin... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

On top of a fast experience with the mystery box (kids) for my son and getting a leeds 2002 home shirt I stumbled upon the signed collection. I was after any arsenal piece and noticed the duo fr... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don’t bother - placed an order after entering payment details and checking out - got an ‘order pending’ email with tracking links. Then nothing. Four weeks later I chase them - apparently because I d... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Have just received my first shirt. Absolutely gorgeous! Har some few issues with import to Denmark, it was solved easily due to the amazing customer service at WhatsApp, fast response and good probl... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa


Informações de contato

2,6

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

138 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,6

Todas as avaliações

(138)

2 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Ordered 3 shirt premium bundle from the…

Ordered 3 shirt premium bundle from the store and paid it. Didnt get any order confirmation or information about shipping. After 10 days I contacted support and then fixed the order and i got confirmation about the order and tracking ID for postal office. Next 10 days it was in state, that the postal office is waiting the shipment. When it finally arrived, none of the 3 shirts had numbers or names, which i guess could be bad luck also. One of the shirts was totally wrong size.

Edit. Customer service was really polite and helpful. We figured out the one wrong size product and as a result im happy with the order. One star deduct from the extra hassling.

2 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Matchday Mystery

Resposta da Matchday Mystery

Hi Martti,

I'm sorry your second order with us wasn't as expected.

I can see the parcel arrived in Finland within our maximum delivery time, although we do expect delivery across Europe to take 4-7 working days. Usually Postnord processes parcels quickly once passed over but it's not possible to expedite this process.

Regarding sizing, sometimes we size up if the shirt runs a size smaller. This varies between manufacturers and depends on whether the shirt is player spec. On this occasion, we are sorry that the sizing was off and have been in contact with you today to put it right. I have also noted your feedback against this shirt for future reference.

Unfortunately, we cannot guarantee player names but do stock them across elite clubs and national teams. To guarantee a player shirt, you would need to order this type of box. However, it is the luck of the draw and there is always a chance of pulling a player shirt in any mystery box.

Your WhatsApp ticket will stay open until this is resolved to your satisfaction. We are online 9 AM through to 11 PM, 7 days a week.

Thanks for your feedback!

Kind regards,
Matchday Mystery Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service and great team

15 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Matchday Mystery

Resposta da Matchday Mystery

Hi Rasmus,

Thank you for your review! We hope you enjoyed the experience.

As a valued customer, feel free to reach out to Live Support anytime - we are here to help.

See you soon!

Warm regards,
Matchday Mystery Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Had my order cancelled three weeks ago…

Had my order cancelled three weeks ago and have still not received my money back.

8 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Matchday Mystery

Resposta da Matchday Mystery

Dear Malthe,

Your order was cancelled due to violating our terms.

We can confirm that the refund was processed and has been marked as "delivered" at our end and store an ARN (Acquirer Reference Number) to combat fraud. Typically, the time it takes for a refund to appear in your bank account can take 5-10 working days, including the time it takes for your bank to post the refund - we always issue refunds instantly. We will conduct an internal investigation to validate the refund status and timeline.

It's also important to note that the order was not cancelled three weeks ago but at the time of your email. Again, you haven't contacted us about this even though we run several support channels.

Kind regards,
Matchday Mystery

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Happy customer 5/5

Matchday mystery do things propetly- bayern 02/03 home, To my sons surprise a Poland scarf was also in the package & 15% off code for their site- service is fast and shirts all authentic- all in all 5/5 100% legit shirts & using for Xmas '23

22 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very well done

Very well done, I asked a question before ordering which was answered promptly. A great shirt arrived soon after ordering - all good.

15 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Matchday Mystery

Resposta da Matchday Mystery

Dear DSLiverpool,

Thank you for taking the time to leave us such a positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service.

We always strive to provide prompt and helpful responses to any questions or inquiries, so we're delighted that your pre-order question was answered to your satisfaction.

It's fantastic to know that the shirt you ordered arrived promptly and met your expectations. Customer satisfaction is our top priority, and we're glad to have delivered on that for you.

If you ever have more questions or if there's anything else we can assist you with in the future, please don't hesitate to reach out. We appreciate your support and look forward to serving you again.

Best regards,
Matchday Mystery

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The best mystery shirt company!!

Fantastic fast service! Incredibly pleased with the shirts! Will be ordering again!!!!

23 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Matchday Mystery

Resposta da Matchday Mystery

Dear Antony,

Thank you for your enthusiastic feedback! We're absolutely delighted to hear that once again, you had a fantastic and fast service experience with us.

We can't wait to have you back as a returning customer! When you decide to order again, we'll be here to provide you with the same level of excellent service and quality products. If you ever have any special requests or need assistance with anything, please don't hesitate to let us know.

Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again in the future.

Best regards,
Matchday Mystery

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very good shirts very impressed

Top service from people who care

Got a modern shirt for my son and stumbled across the signed memorabilia collection and decided on an Henry (framed) shirt. I had an issue with clearpay which was sorted promptly via the live chat. Would recommend to other collectors

1 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Matchday Mystery

Resposta da Matchday Mystery

Dear Macauley,

Thank you so much for your kind words and for choosing matchdaymystery.com for your recent purchase. We're thrilled to hear that you were impressed with the quality of our shirts and the top-notch service we provide.

Your recommendation to fellow collectors means a lot to us, and we truly appreciate your support. We're committed to continuously providing exceptional products and service to our valued customers like you. If you ever have any other questions or requests, please don't hesitate to reach out.

Thank you for being a part of our community, and we look forward to serving you again in the future.

Best regards,
Matchday Mystery Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Customer support is exceptional

I’ve ordered before in 21/22 and recently come back and signed up to a subscription.

My address was incorrect so I reached out on their insta to get it changed at around 11:30pm on a Saturday and got a response pretty much straight away… on a Saturday.

Safe to say I trust any company with fast live support!!

11 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Matchday Mystery

Resposta da Matchday Mystery

Thank you for your review!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great gift!

Arrived in time for my son and he loves it. Only criticism is lack of delivery options for a mystery I'd imagine most people would want it quickly , arrived in 3 days (sent same day) but a next day option would be great as I would defo use for a last minute gift. perfect for secret Santa this year

6 de julho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Matchday Mystery

Resposta da Matchday Mystery

Thanks for your constructive feedback!

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Fast service

I got a 21/22 Barca shirt with Messi print, I’m guessing it’s left over/discontinued stock because he was already at PSG by that point. Lovely shirt and 100% authentic but a Messi shirt in my eyes would ideally be Inter Miami and then I’d give 5 stars 😉 But service is 4-5 stars and I got a fast response when I asked about the print and I guess it’s a rare item

22 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Matchday Mystery

Resposta da Matchday Mystery

Hi Dylan,

We appreciate your feedback and understanding regarding the Messi-printed Barcelona shirt from the 21/22 season you received. Sometimes, due to manufacturing schedules and club agreements, we may still have stock from previous seasons even after players have moved to different teams. This can result in unique and rare items.

We understand that player preferences can vary, and we aim to provide a diverse range of football shirts, including those with iconic player prints.

We're glad to hear you found our service responsive and helpful. If you have more questions or need assistance, please feel free to reach out. We're here to enhance your football shirt collecting experience.

Warm regards,
Matchday Mystery Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Paid £80

Paid £80, still not received any shirts, no dispatch note, don't reply to emails, no contact telephone number, it's now been six days, no dispatch, I now reckon they are going to rip us off, why would you not reply to a polite email??

30 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Matchday Mystery

Resposta da Matchday Mystery

Dear Nicholas,

We're genuinely sorry to hear about the difficulties you faced with your order in August, and we truly understand your frustration. Upon reviewing the situation today, I hope we resolved the matter to your satisfaction at the time. We also want to extend our apologies for any confusion or inconvenience caused through our Google Business Profile.

We noticed your message on our Google Business Profile on 30th August. Unfortunately, we were unable to respond promptly as the profile requires verification before we can reply to customers. Our team, however, immediately reached out to you via email to offer further help with your order and clarify the situation regarding our Google Business Profile.

I hope you enjoyed your shirts but if you ever encounter additional concerns or require assistance, please feel free to get in touch with us via email or Instagram, where we are available to assist you 7 days a week until 11 pm.

All feedback is highly valued, and we are committed to improving every day so we can deliver the best possible service.

Warm regards,
Matchday Mystery Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais