Monartofficial Avaliações 

96
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ik heb een bestelling geplaatst bij monartofficial. Deze bestelling zou binnen 2 dagen geleverd worden echter staat in de tracking nog steeds dat de verzender hem heeft. Meerdermaals telefon... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Purchased 3 items for my office and lounge. Small and large ‘break incase of emergency’ ‘This is not not a banana’ and some Porsche motivation, as I will buy my third this year :-) These guys are grea... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I want to say Monartofficial provided me with exceptional service my product shipped & delivered fast, was wrapped break proof the quality was on point and im 100% satisfied. They were well worth the... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thank you again for the absolutely unique and sexy salon table. We are extremely happy with it. We've never seen anything like this before. We would be happy to contact you again on another occasion.... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Arte e Antiguidades

Escrito pela empresa

Art made with money!


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

96 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,3

Todas as avaliações

(96)

14 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Look no further.

Look no further.

Unique art, for the refined, self made man or woman, looking to make a subtle, yet provocative statement.

22 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing products! Great craftsmanship!

I ordered two products from Mon’art. The “Keep the dream alive” frame and “The overnight success” frame. Both products came from overseas in just a few days. The shipping was great. The packaging was excellent - very sturdy and well protected. The quality exceeded my expectations. I truly appreciate that they used real Lamborghini key fobs such a great touch. I’m really impressed and will be ordering again soon. Highly recommend.

20 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Eine tolle Idee aber miserable…

Eine tolle Idee aber miserable Umsetzung. Nicht nur, dass der Rahmen vermackt ankam, nein auch die Druckqualität der Geldscheine ist unterirdisch. Und das bei einem Preis von 100 Euro. Ich bin sehr enttäuscht.

Zwar hat der Hersteller einen neuen Rahmen (ohne Inhalt!) gesendet aber die Druckqualität ist weiterhin schlecht. Als Kunstobjekt sollte das schon realitätsnah wirken – tut es nicht.

14 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Monartofficial

Resposta da Monartofficial

Dear Wolter,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you weren’t completely satisfied with your purchase. We always strive for the highest quality in both our craftsmanship and service.

Regarding your concerns, we immediately replaced the damaged frame due to shipping upon your request. As for the print quality, our pieces are designed to be as real looking as possible and we carefully select materials to reflect this. Making it even more real looking would bring us in trouble.

Additionally, we noticed that you reached out about a Valentine’s discount days after purchasing your piece earlier. Although the promotion was not active at the time of your order, we still refunded you the discount as a goodwill gesture. We never received a response after issuing the refund (which is a shame), so we hoped this had resolved the matter.

We value every customer’s experience and are always happy to assist. If there’s anything further we can do, please don’t hesitate to reach out directly.

Best regards, team Mon'Art!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

HAPPY CUSTOMER

Well where to even start. I wanted artwork in my little girls room (toilet) that was not only a conversation piece, unique and a bitt odd like myself lol. And no one leaves my toilet without smiling so mission accomplised! I have too little wallspace as I truly would want all small frames they have. I am proud to say I have 11 pieces and I wouldnt do that if the service wasnt honest and polite, the delivery werent quick. I love every single piece I have!

15 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Threatened with legal action, accused of fraud, missing packages and terrible customer service

I wish I could give zero stars for my experience with this company. This has been the worst customer service I have ever encountered, and I strongly urge anyone considering purchasing from them to think twice before handing over your money.

1. Missing Packages Worth Over £433 + Tax

I ordered multiple items, yet two of my packages went missing. Instead of properly investigating, the company has been dodging questions, refusing to provide key shipping details, and shifting all blame onto FedEx—even though they are responsible for ensuring my order gets to me. To make matters worse, they provided a Proof of Delivery (POD) that claims I signed for my package at 11:27 AM, even though I was in London until 2:00 PM!

“Not sure why you would suggest we’ve manipulated the POD.”

I never said they manipulated it—I questioned its validity because the signature was falsely attributed to me. Instead of addressing how this happened, they twisted my words and avoided the issue. When I asked for GPS proof of the delivery location, they refused to provide it.

2. Damaged & Poor-Quality Product

The one item I did receive arrived damaged, with a warped background and a deep scratch on the Perspex. For an expensive, “limited edition” product, the quality was unacceptable. The company initially refused to acknowledge the issue and made excuses like “this flattens out when you remove the protective foil”—which it didn’t.

When I insisted on a replacement, they finally agreed to send one, proving that the original was defective—but why did I have to fight for this in the first place?

3. Massive Import Tax Overcharges Due to Their Mistakes

The import taxes I was charged made absolutely no sense:
• Money Flakes (Value: £254) – £99.61 in tax
• Big Wolf Frame (Value: £212) – £57.21 in tax
• Keep The Dream Alive (Value: £170) – £46.62 in tax
• Make Money Not Friends (Value: £170) – £28.22 in tax

“The Brexit tax is something we have nothing to see with.”

While Brexit-related tax is not their fault, they were responsible for submitting the customs declaration, which directly impacted the tax amount. The tax figures do not add up logically, yet they refuse to provide customs documentation (CN22, CN23, or HS codes) to verify what was declared.

I specifically asked for these documents to claim back overpaid tax, not to shame them. Instead of being transparent, they stonewalled me, ignored my requests, and refused to provide documents I am legally entitled to.

4. Zero Accountability, Poor Communication & No Customer Care

Instead of taking responsibility, they have ignored most of my direct questions, dodged accountability, and even refused to reply to me further. In one of their last emails, they literally said:

“At this point, Matthew, we’re not going to reply to your emails anymore.”

This is not how a professional company should treat paying customers. Rather than resolving issues, they ignore them and refuse to communicate when things go wrong.

5. Attempting to Silence Me & Legal Threats

Not only did they refuse to help, but they also tried to silence my honest feedback by reporting my Trustpilot review as defamatory. Thankfully, Trustpilot reviewed my case and ruled in my favor, confirming that my review was legitimate.

“Are you sure the parcels are not delivered and you’re just trying to get your money back?”

Instead of assisting with my missing packages, they implied that I was committing fraud. This accusation is not only offensive but also defamatory. The reality is simple: I paid for products, and they failed to deliver them. When I asked for answers, they responded with baseless accusations instead of solutions.

“Not even once, we had to deal with a client like you.”

This is incredibly unprofessional. What exactly does that mean? A client who expects their order to arrive? A client who asks for transparency? A client who holds them accountable? Instead of admitting mistakes, they try to shame the customer for standing up for themselves.

Final Thoughts – AVOID THIS COMPANY!
• They lose packages worth hundreds of pounds and refuse to take responsibility.
• They charge inconsistent import taxes and refuse to provide customs documents that could prove their mistakes.
• They ship damaged products with poor quality control.
• They ignore customers when things go wrong and eventually refuse to reply.
• They try to silence honest reviews and even threaten legal action against paying customers.

I have never experienced such an unprofessional and shady company. If you’re thinking of buying from them, don’t. Spend your money elsewhere—this company does not deserve it.

See below pathetic reply,
No mention of why they threatened me with legal action, guessing my review is genuine. They even CCd a fake lawyers email in as an attempt to scare me off.

14 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Monartofficial

Resposta da Monartofficial

Hi Matthew,

We are sorry to hear that your experience did not meet expectations. Customer satisfaction is very important to us, and we’d like to clarify a few points regarding your order for everybody else here as we’re not a big fan of social shaming.
• The item that arrived damaged due to shipping was promptly resent the day after to ensure you received a replacement.
• As soon as FedEx provided an update confirming that the missing items were delivered but unfortunately stolen from your front door, we issued a directly refund to you.
• FedEx has confirmed that they will refund you for the tax charges you paid. (Which they calculated wrongfully)
• We have responded to many of your emails promptly, addressing each concern as best as possible.
• The invoices you requested were always available immediately after your purchase.
• It is unfortunate that 1 order out of the 3 orders went missing due to a delivery issue with FedEx.

While we regret that this situation occurred, we have done our best to resolve the issues as quickly as possible, even on a sunday we replied you immediately. Wishing all the best in the future.

Team Mon’Art

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Kunst met geld!

Toevallig Monart tegengekomen. Het thema (€€€) bevalt mij wel dus ik heb snel een kleine bestelling geplaatst. Na wat gedoe met FedEx deze uiteindelijk in ontvangst genomen en helaas meteen schade gemeld. Mij werd verzekerd dat het product is schadeloos is verzonden. Er zou een vervangend onderdeel toegestuurd worden, maar ik heb er niets meer van vernomen dus ik heb het zelf maar vervangen. Verder is het echt wel een eyecatcher voor in huis, het trekt meteen de aandacht van iedereen, leuk!

24 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Monartofficial

Resposta da Monartofficial

Beste Thijs,
Bedankt voor je review en je eerlijke feedback. Het spijt ons dat we je vervangende onderdeel over het hoofd hebben gezien – dat is zeker niet hoe we het wilden aanpakken. We doen altijd ons best om onze producten perfect te verzenden zodat deze perfect aankomen maar helaas kan er soms iets misgaan tijdens transport.

Fijn om te horen dat je blij bent met het design en dat het een echte eyecatcher is! We nemen direct contact met je op om dit netjes af te handelen. Nogmaals onze excuses en bedankt voor je geduld.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exceptional service & quality!!

My recent order, and past orders, have far surpassed my expectations. The artwork's quality and aesthetic beauty are truly exceptional. The unique design and exquisite craftsmanship have already drawn numerous compliments, transforming my office space. I'm thrilled with the pieces and their impact.

This purchase has really inspired me to complete my vision for the office décor. I intend to place a follow-up order in the next few days to finish the wall arrangements and ultimately one day acquire a matching table, creating a cohesive and stunning ensemble. The artistry is unparalleled – these are, without a doubt, the finest pieces I've ever owned.

Beyond the exceptional quality of the artwork itself, I was also very impressed by the seamless nature of the entire ordering and delivery process. This positive experience has solidified my intention to make Mon’art my primary source for future art acquisitions.

Thank you to Kevin, and the entire Mon’art team for your dedication to excellence and for crafting such remarkable pieces. Your commitment to quality is evident in every detail, from the initial design concept to the final packaging and delivery. Mon’art is unmatched!

22 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing products!

Great products, great quality, very fast shipping considering I’m ordering from Canada. Worth the price and definitely will be ordering many more pieces.

23 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A great first experience during Black Friday

I ordered the 300k frame series during Black Friday. It arrived very quickly, and well packaged. Packaging for me is super important because in my country, the postal office mistreats packages all the time... and this is framed, but it arrived perfectly. Upon opening it, I couldn't be more pleased. It surpassed my expectations by far. Its a really good piece of art to hang on my mancave/garage and I highly recommend it. I will be buying more things with them!

9 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Perfect, Quick, Special wish

I recently placed an order on this website, and I couldn't be happier with the service. The team went above and beyond to accommodate a special request since my order was a birthday gift, which made the experience even more personal and special.
They were always available and responded quickly to my questions. The order arrived fast, and everything was perfect.
Highly recommend!!

25 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Overnight succes frame

Ik had de overnight succes frame besteld, maar ik kreeg iets anders binnen. Ik heb een mailtje gestuurd en het is heel netjes en snel opgelost. Ik mocht het verkeerde product houden en binnen een dag kreeg ik de goede frame binnen.

29 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Monartofficial

Resposta da Monartofficial

Hoi Kai! Bedankt voor je positieve review, zelf na ons foutje in de shipping! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en dat alles naar wens is opgelost. We doen altijd ons best om elke bestelling perfect te laten verlopen en eventuele problemen direct op te lossen. Veel plezier met je Overnight Succes frame en hopelijk tot de volgende keer bij Mon'Art!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

AMAZING PRODUCTS & SERVICE

Fantastic products from Frames to clothing! Really good quality, reasonably priced and even got my order delivered earlier than expected!

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

25 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This company truly goes above and…

This company truly goes above and beyond ! Coming from another business owner I know how important packaging is, the company spends immense time in packaging and it shows.

The products themselves I got two and free samples as well! Very very inspiring pieces of art!

23 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Mooie aanwinst van kwaliteit

Vorige week een bestelling geplaatst na het zien van een advertentie op Instagram. Ik had nooit gedacht dat ik zoiets nodig zou hebben maar wat een aanwinst aan de muur. Tax evasion frame (EUR) is van goede kwaliteit en was snel geleverd!

8 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Monartofficial

Resposta da Monartofficial

Altijd leuk te lezen! Bedankt voor de leuke reactie! Daar doen we het voor 💪🏼

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

2 cadres commandés

2 cadres commandés, 2 merveilles reçu.
Un produit vraiment qualitatif reçu dans un emballage vraiment très protecteur.

4 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Monartofficial

Resposta da Monartofficial

Merci Sebastien!! On aime lire ça!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais