Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is a complete scam. It’s a classic bait‑and‑switch operation. They advertise beautiful, full‑sized stained‑glass pieces, but what they actually ship is a tiny plastic mold sprayed wit... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is a complete scam. Do not be tempted to purchase anything as what you see is not what you will actually get. Not stain glass, hand made lamps, but cheaply constructed, nasty looking pla... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Placed order in Dec for 2 Lamps. Received an email saying order was placed, with order number on receipt. Also had email address to contact them if any problem, and information to track package. Wh... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is a complete scam. They use a fake story about the owner’s husband passing away to gain sympathy and push “discounted” sales, but the products are actually cheaply mass-produced pl... Ver mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

1,1

Muito Ruim

O TrustScore é 1 de um total de 5

204 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,1

Todas as avaliações

(204)

204 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Seems to be a scam

Seems to be a scam. Tried to cancel my order with 6 email request. They continue to not respond. There is no phone number to contact. They are zero stars at best. Horrible customer service.

16 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible people

Terrible people. I ordered what I thought would be really cute for my daughter, shipped October 27th. Almost 2 months ago and still nothing. This is a total scam and shit people who are trying to act like they are operating a good business. Don't fall for it.

16 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Mr.Glow Registered Address

I did a business search and found the registered home address of this company.

Mr. Glow
30 N Gould St Ste R, Sheridan, WY 82801
this is the registered information that is public knowledge.
Company Name: MR GLOW LLC
Entity Type: WYOMING DOMESTIC LIMITED-LIABILITY COMPANY
File Number: 2025-001791493
Filing State: Wyoming (WY)
Filing Status: Active (Current)
Filing Date: October 15, 2025
Company Age: 2 Months
Registered Agent:
Registered Agents Inc
30 N Gould St Ste R
Sheridan, WY 82801
Principal Address:
30 N Gould St Ste R
Sheridan, WY 82801
Mailing Address:
30 N Gould St Ste R
Sheridan, WY 82801
I will be sending the cheap plastic dragon to that address with registered mail requesting a refund of my costs.

16 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM......DO NOT ORDER

SCAM......DO NOT ORDER
Everyone is correct. Item not as pictured, not even close...Junk from China and worth maybe 50cents.
Do not fall for this scam you will just lose your money.
The plug in is USB....stupid

1 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The hype is just that!

The hype is just that, hype! Product not hand made/ cut glass. Inexpensive spray painted and NO plug in for socket. 😥 Must have conversion - NOT INCLUDED - to use. Seems there's no way to place a complaint or request refund???

15 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam

Scam! Nothing like picture. Website shows artists with metal frame and individual pieces of glass or resin - reality less than 6 inches tall, cheap plastic with not even lines fully painted in - nicer night lights at the five below store! Can not even plug in without an adapter. Also got the book mug - terrible sloppy paint job - only good for a gag gift! Totally embarrassing that I fell for this web site - says USA at bottom and talks about her dead husband as the artist- but my shipping showed it came from china clearly cheaply mass made - of dollar general store quality. Do not waste your money- they do not respond

15 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cheap

Cheap. Definitely not hand crafted. All plastic. Got the small dog. This is a plastic dog statue with fake lines in black all over it with a touch of color in some of the areas. very disappointed. Will be asking for a refund.

15 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If only I had read the reviews before…

If only I had read the reviews before getting sucked in by the story. Nothing is true, but most importantly, the product is NOT stained glass or custom made. I bought two (a dog and a cat) and both are cheap plastic, as many other reviews have said.
Shipping was slow as it took about 5-6 weeks. They are Dollar store quality and are a $10-$15 value at best.
Like many others I was ripped off and like others I will be more careful in the future.

4 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Buyer BEWARE

This fraudulent company is also doing business as Mr. Aura, mr-aura.com, AND Mary Hamptons (maryhamptons.com). DO NOT BUY. The lamps they send are not stained glass, definitely not "handcrafted" and do not match the designs featured on the website. Instead, you get factory made, cheap plastic, spray-painted pieces of junk. Of course, no response from the company when contacted.

30 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Lesson learned the hard way.

If I could have given less than 1 star I would have. What a total scam. It has taught me a valuable lesson though, look for details about the product. I saw too late the description for these gave the size of about 5 x 6 inches. Now I double check the detail and look for all the reviews I can find. I imagine they are laughing at us, thinking they got us good, but I always believe that everyone gets what they deserve. And they deserve all the plagues of Egypt.

28 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

**WARNING!!!**

****WARNING!!!! DO NOT BUY!!!!! *****

My two lamps has arrived and they were absolutely awful. I’m extremely disappointed with them! nothing like its picture. They’re cheap, nasty, and tacky plastic. I actually cried when I seen them because they were Christmas gifts and there is no way I could ever gift these to anyone. The fact I paid over £40 each for them is not acceptable. When apparently the normal price for them would have been over £200!!!

I feel like the story about the lady losing her husband who crafted them together and he passed away is an emotional marketing/branding sales tactic. I’m quite sure when people receive theirs they will equally be as disappointed as me.

They took so long to get here because they were made and come from china.

They offered me a 15% refund! And I could keep the items. The items will be going straight into the bin when this has been resolved until I get 100# refund!!!

9 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO Not Order from this company

DO Not Order from this company. I ordered 3 lamps on 11/15. Just received them yesterday. They are plastic, only about 5 " tall. I did try to cancel the orders within 5 minutes of ordering. They would not cancel. I've tried to contact them several times. No reply, except that they would not cancel my order. I bought these lamps as Christmas Gifts. I paid $146.27 for plastic junk. I absolutely could never give these as gifts.
I sent the email below to them today: I am so upset. These are absolutely nothing like described. They are a little piece of plastic junk. I am retired and though I was purchasing something nice for Christmas Gifts.
What a disappointment. I'm on a fixed income and can't afford to replace these with something else and I certainly would never give these as gifts.
I tried to cancel the 2 orders within 5 minutes of ordering. You would not cancell. Said they had already been processed. REALLY, I have never ever known of any business not being able to cancell with 5 minutes of ordering. You people should be ashamed of yourselves. If these charges are not refunded to my account immediately. I am going to file a complaint against you with the better business bureau
and the credit card company.
Please do the right thing and credit my card for these purchases.
UPDATE: M
Mr Gl.. 12/17/2025
to me
Hi
I'm truly sorry that your order didn't meet
your expectations. That's never the
experience we want for our customers
and I completely understand how
frustrating this must be for you
To make things right, I'd love to offer you
a 15% refund if you'd prefer to keep the
item, as !'know return shipping can be
costly. 1 hope this helps, but ultimately, I
want to find the best solution for you.
Please let me know how you'd like to
proceed, and ○ be more than happy to
assist.
Thank you for your patience and for
giving me the opportunity to resolve this
for you. I look forward to your reply!
UPDATE: D
Diana...
11:31 AM
to Glow
That's an insult. You have over $1 60.00 of
my money. As 1 said before the product
you sent me was a plastic pieces of junk
You ofer me a 15% refund so I dont have
to pay for return shipping! You totally
mispresented your product. I Paid $54.99
a piece for 3 lights thinking ! was buying
nice Christmas gifts for family members.
would never ever have purchased had
known they were plastic junk. 1 tried to
cancel the order within minutes after
ordering and received a reply stating the
order couldn't be canceled because it was
already processed. That's absolutely
ridiculous, there's no way that order was
processed within minutes. As I said
before, you should be ashamed of the
fraudulent mispresented ads you are
putting out there. am again requesting a refund.

12 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Never received my order!

Placed my order on October 14th. It is now Dec. 11th and I still don't have it. I contacted Mr. Glow after 2 weeks and was told to be patient. Later found out thru tracking that it comes from Shanghai. After 4 weeks I contacted them again and got no response. Contacted them again after 6 weeks and again got no response. The tracking doesn't tell you where your order is. It only says it has "moved to the next distribution center". After 7 weeks I disputed the charge on my credit card and got my money back. Now, when I try to track the order, all evidence of my order has disappeared.

14 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Beware. A total scam site

This site is a total scam there is no women who’s husband has died so closing the business down , they eventually sent 4 items about 5 inches high instead of the ones in the picture approx 12/15 inches . There was no glass fitting only a cheap plastic also sealed so no way of changing the bulb ,this company should be removed from all sites immediately,

7 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada

Esta empresa é sua?

Reivindique seu perfil para acessar as ferramentas gratuitas da Trustpilot para empresas e se conectar com seus clientes.

Criar uma conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais