myCaseCovers Avaliações 

86
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Buying an iPad cover can be tricky, there are so many different sizes & options. My Case Covers made the whole experience so easy. The quality of the case & screen protector was also excellent quality... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I accidentally ordered the wrong size phone cases, and returning my items and receiving the correct ones were a very easy experience. I am especially grateful to Joanne, whose email manner and kindnes... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Ordered to phone covers/cases and one tempered glass screen protector. Supposed to be sent with australia post tracking. It wasn't, and the $12 screen protector turned up shattered like a car windscre... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I ordered a shockproof cover for my new Oppo A5 5G mobile phone. It was exactly what I wanted and fits perfectly and most impressive factor was that I received it within 2 business days of placing... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 18608405821

  1. Loja de acessórios para Celulares

Escrito pela empresa

Established in 2015, we are an Australian online retailer, dedicated to providing affordable phone and tablet accessories for our customers. Our aim is to offer quality products, a pleasant purchasing experience, accompanied by exceptional customer service. Based in Sydney, all stock is located in our Sydney facility.


Informações de contato

4,6

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

86 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,6

Todas as avaliações

(86)

18 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not buy from this company

Do not buy from this company. They take your money and do not deliver. Multiple emails sent requesting a refund through lack of delivery. All they come up with are excuses. FYI, items come from Aust, not NZ!!! Steer clear is my advice. Don’t hit pay now!

28 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Hi Lee-Ann,

We’re genuinely sorry that your experience has been frustrating and that your order has not arrived as expected. We understand your disappointment and take your concerns seriously.

We’d like to clarify a few important points:
1. We are based in Sydney, Australia, and this information is clearly stated on our “Delivery Speed” and “About Us” pages. We do ship to New Zealand regularly, and most orders arrive within the expected timeframe.
2. In your case, the parcel was shipped promptly and has been held at NZ Customs since June 1st — a situation unfortunately beyond our direct control. As explained by our support team, NZ Post advised us to allow a bit more time before lodging a formal enquiry.
3. We completely understand that this delay is unacceptable to you. While our support team followed NZ Post’s guidance, we agree it’s best to close this out properly. We have now issued a full refund for your order.

We’re sorry we weren’t able to meet your expectations this time, but we hope this resolution gives you some peace of mind.

Warm regards,
myCaseCovers Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

myCaseCovers are always very responsive…

myCaseCovers are always very responsive and items are sent quickly and are always as described.
We had an item go missing in post and they got a replacement to us withing 2 days. Very Happy with them.

1 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Thank you for your kind feedback. We're glad to hear you're happy with our service and that the replacement arrived quickly. Appreciate your continued support!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic Service

Initially the phone case was damaged during the delivery process, but the company was great at resolving this issue and sending out a new case promptly. Fantastic service during this and a quality product.

29 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Thank you for your kind feedback, Matt. Glad to hear that the issue was resolved promptly. We appreciate your support and are happy to hear you're pleased with the product and service.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My package got lost by AusPost and…

My package got lost by AusPost and mycasecovers sent me a new one for free with express shipping. Thank you so much Joanne :)

14 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Thank you for your kind review, Severn. We're glad we could help get a replacement to you quickly. We'll be sure to pass your thanks along to Joanne!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not buy from this company

Do not buy from this company. Two faulty cases sent, bad quality. No chance of refund as apparently I had passed the 3 month qualify (even though the second case I was given was faulty too).

3 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Really sorry to hear about your experience! That’s definitely not what we want for our customers. Please share your order number with our support team (https://mycasecovers.com.au/contact-us/), and we’ll sort this out as best we can. Looking forward to hearing from you!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Joanne was extremely helpful and efficient!

We received the wrong case but Joanne was quick and helpful with sending the new case. Joanne followed up on several occasions to ensure we were satisfied with the case.
I would highly recommend my case covers to anyone looking for a new case.
Excellent customer service!

13 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Thank you for your feedback! We're glad Joanne could assist you in getting the correct case. We appreciate your recommendation and look forward to serving you again!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thank you thank you thank you

Thank you thank you thank you. 🥰

I received my phone cover today - Folio Case iPhone 13 Leather Wallet Cover Butterfly Apple iPhone13 - and it is perfect for my phone. The quality is 100%, the leather is soft, and the pattern on the cover suits my personality. I am in love with the colour.
I have in the past found on other brands that often the magnetic clasp is not very strong but the clasp on the cover I purchased is strong and sturdy. Means that the cover does not want to flip open easily.
I love the product so much that I have ordered another different case to have - because I can. ♥️
One happy customer. Thank you again.

18 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Thank you so much for your amazing review, Berni! We're thrilled to hear that you love your new case and that it’s a perfect fit for your phone. We appreciate your support and thanks again for being a happy customer!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing service

Amazing service. I ordered the wrong size iPad case and my case covers went above and beyond to sort out my mistake. Case is excellent quality. Highly recomend

13 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Hi, Lisa! Thank you for your wonderful feedback and your kind words! We're so glad we could help sort things out for you. Enjoy your new case!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ckd heaps of stores in Perth for the…

Ckd heaps of stores in Perth for the ipad cover I needed but to no avail.Went on line and found the exact one I needed at mycasecovers.Excellent price Free postage.Ordered and received in very short time.Can only praise this company and would give it a 10/10.wish more companies had this great service.

14 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Thank you for the fantastic review, Brian! We're happy you found exactly what you needed with us. Glad we could provide great service and quick delivery. We appreciate your support!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Broken but Great Backup

The product was as advertised and process efficient. But it arrived worse for wear - smashed. Joanna immediately sent a replacement with a big fragile warning for our esteemed postal workers. Perfect result! Thank-you.

18 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Thanks for your 5-star rating, Chris! We're glad we could quickly resolve the issue and get a replacement for you. We're delighted to hear everything worked out!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I find the way to judge a company is…

I find the way to judge a company is the management of a problem. I made an error with my, new, postal address. Therefore the original order did not arrive. The company sorted the issue and sent a replacement. A generous act considering the fault did not rest with Mycasecovers. I will buy from them in future.

3 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Hi Judith, Thank you for your fantastic feedback and kind words! We're glad we could help resolve the issue and appreciate your understanding. We look forward to serving you again in the future!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service, excellent product

Their customer service team went above and beyond to help me get the product that I ordered. Really great cases. I would buy from them every time.

8 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Thanks for the fantastic review, Rachel! We're happy to hear you had a great experience and love the cases. We look forward to serving you again!

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Arrived broken

Ordered to phone covers/cases and one tempered glass screen protector. Supposed to be sent with australia post tracking. It wasn't, and the $12 screen protector turned up shattered like a car windscreen. Not impressed with the phone covers either. Definitely won't be using this company again. Edit, got a refund for damaged item.

8 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Hi Max, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience. As per our records, a shipping notification was sent on 1st Jan 2025, which might have landed in your spam or junk folder. We promptly responded to your concerns and offered a resolution, though we understand a replacement wasn’t your preferred option, the refund for the screen protector has been processed. We apologise that our service and products didn’t meet your expectations and sincerely appreciate your input to help us improve.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

service and support

the service and support from Joanne was fantastic

16 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Thanks so much for the awesome review, Chris! 😊It was our pleasure helping you out. If you ever need anything else, feel free to reach out anytime!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service.

The customer service is exceptional. I needed to exchange the phone cover I purchased after I ordered the incorrect size. Many thanks to Joanne who was extremely helpful assisting me. I am very happy with my purchase. Highly recommend this business.

6 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Thank you so much for your kind words and 5-star review, Helen! 🌟 We're thrilled to hear that you had a great experience with our customer service and Joanne was able to assist you with the exchange smoothly. It's wonderful to know you're happy with your phone cover, and we truly appreciate your recommendation. If you ever need anything else, we're here to help. Thanks again for your support!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My first order never arrived and these…

My first order never arrived and these guys sent new covers free of charge. Kudos to them!

16 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Thanks so much for the 5-star review, Marie! It is great to hear our team could make it right and get those covers to you. If you ever need anything else, we're here to help. Cheers!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Samsung Galaxy S10 Case and Screen Cover

Purchased a phone case and protective screen cover for the Samsung Galaxy S10. The case fit perfectly and is in excellent condition. The protective screen cover did arrive in the mail shattered, however after contacting mycasecovers they responded very quickly and mailed a new one, free of charge. Mailing was also quick. I recommend. :)

10 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Thank you for your fantastic review! We’re so glad the case fits perfectly and that you’re satisfied with it. We apologize for the initial issue with the screen cover, but we’re happy we could resolve it quickly. Your recommendation truly means a lot to us! If you ever need anything else, don’t hesitate to reach out. Thanks again for choosing myCaseCovers!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had an excellent experience…

I had an excellent experience purchasing my phone case, although I ordered the wrong one, the after sales service was amazing. A case officer was assigned and I wish to extend my thanks to Joanne. She provided friendly customer care and nothing was too much trouble. I was kept fully informed every step of the way. I'm thrilled with the phone case quality, the price and wonderful customer service which makes online shopping a breeze. Thank you Joanne and the amazing team at My Case Covers.

14 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Thanks for the great review, Deb! We're happy to hear Joanne made the process smooth for you and that you love your new phone case. We'll make sure to share your kind words with her. Thanks for choosing myCaseCovers and we are always here if you need anything!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Impressed

I purchased a cover for my iPhone and was impressed by the fast service, delivery and quality of my case.
The Folio Case For iPhone 12 Leather Case Cover Skin Apple iPhone12 6.1", looks stylish in brown and has secure slots for my cards.
While browsing the myCaseCovers web-site I noticed they have a range of products at competitive prices.
I will buy from this service again.

4 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da myCaseCovers

Resposta da myCaseCovers

Hi Alice! Thank you for your kind review! We’re glad to hear you’re enjoying your new Folio Case and that it’s meeting your expectations. We look forward to serving you again soon!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais