My Pet Frame Avaliações 

1.460
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Mijn ***, wat een slecht bedrijf. Beloven binnen 24 uur een schets. Gemaild, komt er zsm aan, wederom gemaild, komt er nu met spoed aan, wederom gemaild, het wordt maandag verzonden! Wat wordt er ve... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Caught in a trap no turning back. Wow such beautiful pics.what you get is totally different to the so called download you receive,I complaineld got same pic different size,complained again smaller pi... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Laatst heb ik voor de tweede keer een portret met lijst besteld, dit maal voor de overleden kat van mijn zusje. Beiden keren heel blij het resultaat. Specifieke wensen worden goed opgevolgd en de le... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolutely love our new pictures of our girls. My Pet Frame were amazing. Proofs came through quickly, followed by a speedy delivery. Unfortunately our frames arrived damaged but I had a reply from th... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Pintura

Escrito pela empresa

Maak een kunstwerk van jouw eigen huisdier. Kies uit verschillende tekenstijlen! Op maat gemaakte posters voor je viervoetige vrienden!


Informações de contato

3,3

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

1 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,3

Todas as avaliações

(1.460)

42 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Aandenken

Mijn paard is laatst overleden en ik wilde erg graag een aandenken hebben, maar ik wist niet zo goed wat. Toen ik de schilderijen zag wist ik meteen dat dit een goede oplossing zou zijn. En het is echt PRACHTIG!!

6 de janeiro de 2025
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Disappointing, poor quality

Disappointed after asking them on the first proof to not leave such a blank space above my dog , they said they’d alter it but it arrived today after almost 4wks of waiting with nothing changed.
Quality of frame is cheap and I will look for a better quality frame that will fit the print of dog better.
After paying £48 I feel let down all round.
Don’t bother wasting your money if you think of ordering with them.

10 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da My Pet Frame

Resposta da My Pet Frame

Hi Debbie,

Thanks for your honest review.

Sorry to hear you’re not happy with your order. We saw your request during the proof stage and always take that kind of feedback seriously, so it’s frustrating to hear the final result didn’t reflect that.

We haven’t had any email from you about this. If we don’t hear from you, we don’t know there’s an issue and that means we can’t fix it. Please feel free to get in touch at info@mypetframe.co.uk, we’d really like the chance to make this right.

Kind regards,
My Pet Frame

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

WRONG ORDER AND BLOCKED ME! AVOID.AVOID.AVOID

Ordered a frame of our three dogs for xmas as a gift to my fiancé. The website claims they will not post until you are happy with your order ie you're allowed to make adjustments/changes to your order until it fits your desire.

I rejected the first 2 drafts and settled on the 3rd (placement of dogs and order of names nothing too drastic)

When I received my order 1 week later it was the original draft with no edits of what I asked for and for the best part of £100 coupled with the 'promise' that you have unlimited edits to get your perfect frame it's a total rip off.

I then immediately emailed with photo evidence of what I wanted and what I got. No response (I gave a week to respond even though the auto email reply stated 24hours) I then emailed again and waited a few days, no reply.

When I went to send a third email to ask for help I received an email from Outlook that only happens when you get blocked.

So not only have they ruined a present, they don't care about their customers enough to rectify their mistake and then expect to be BLOCKED by them as they have zero respect or care for their custom your simply money in their pocket they do not care.

Please don't be fooled by their marketing on Facebook or insta, this is a sham of a business and will bump you or of alot of money for poor quality rushed digital art.

It's safe to say they don't intend on rectifying my issue so please do not support this business as they won't care about your custom either unless your a passive customer that accepts something you didn't order.

13 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Pet Frame

Resposta da My Pet Frame

Dear Kieran,

Thank you for your honest review.

Sorry to hear things went this way, especially since it was a gift. You’re absolutely right that something went wrong and we sincerely apologize for that.

Around Christmas, we experienced a technical issue with our customer service platform, which meant some messages didn’t reach us. We were aware of this at the time and have also mentioned it on our website. Please rest assured, you were not blocked, it was purely a system error.

We’d really like to make this right. Could you please send us an email again at info@mypetframe.nl or info@mypetframe.co.uk?

Thank you in advance.

Kind regards,
My Pet Frame

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing Service and Beautiful Product!

Amazing Service and Beautiful Product!
I couldn’t be happier with my experience at My Pet Frame. After receiving the first draft, I had a few requests for changes, and they were so accommodating. They made the updates quickly, and the finished product is absolutely stunning! The attention to detail and the level of care they put into their work is incredible. I cannot fault the service or the quality of the product. Many thanks to the team for creating something so special—highly recommended!

29 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Oplichters!Ik heb 77€ betaald voor…

Oplichters!Ik heb 77€ betaald voor niks!Schandalig!

12 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Pet Frame

Resposta da My Pet Frame

Beste I. Wouters,

Bedankt voor je eerlijke review.

Nadat we je bestelling hadden verstuurd, hebben we contact met je gezocht om te vragen of alles goed was aangekomen. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen, terwijl de track & trace aangaf dat het pakket geleverd is.

Ook naar aanleiding van je review hebben we geprobeerd opnieuw contact te leggen, maar helaas hebben we geen reactie mogen ontvangen.

We helpen je graag verder, maar zonder jouw reactie kunnen we helaas niets voor je betekenen. We horen graag van je, zodat we samen een oplossing kunnen vinden. Je kunt een mailtje sturen naar info@mypetframe.nl.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
My Pet Frame

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Zeer slechte customer service / beschadigde lijst ontvangen met afwijkende foto

Zeer slechte customer service. Foto gestuurd waar een "kunstwerk" van gemaakt zou worden. Verre van een kunstwerk gekregen, net als de lijst waar de foto inzat... BESCHADIGD!! Had een foto met een liggende hond gestuurd, kreeg van de "kunstenaar" (lees computer) een rechtopstaande hond. Vervolgens een mail over gestuurd, chatbericht gestuurd... nergens reactie op gekregen!!! (ze konden mijn mail niet vinden)... Uiteraard de hele bestelling vooraf betaald. Gezien het een Kerstcadeau was en GEEN reactie kreeg vanuit Pet Frame, uiteindelijk een mail gestuurd dat ik ONDER LUID PROTEST de bestelling wilde ontvangen. Krijg ik dus als extra een BESCHADIGDE lijst!! En ook de digitale download ONTBREEKT... NOOIT gehad!
Mijn advies .... nooit nog wat bestellen bij deze firma. Ze hebben zelfs niet het respect om hun fouten op te lossen en reageren niet op emails.

20 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Pet Frame

Resposta da My Pet Frame

Beste I,

Bedankt voor je eerlijke review.

Wat vervelend om te horen dat je zo’n teleurstellende ervaring hebt gehad.

We hebben je berichten helaas niet kunnen vinden in ons systeem, waardoor we niet konden reageren. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Een beschadigde lijst en het ontbreken van de digitale download horen natuurlijk niet te gebeuren. We willen dit graag voor je oplossen, maar daarvoor hebben we wel contact met je nodig.

Zou je ons alsjeblieft nogmaals willen mailen via info@mypetframe.nl of info@mypetframe.co.uk? Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,
My Pet Frame

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not use this company

Awful product and service. Would never use again. The artwork produced was so bad, asked for changes which weren’t made, then wouldn’t give me a full refund. They take a “small fee” once artwork is started however when they fail to make changes or do anything slightly reminiscent to the photo that was sent in, the fee should not be kept as they have not provided the service they advertise.

12 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Pet Frame

Resposta da My Pet Frame

Hi FLEley,

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that the final result didn’t meet your expectations. We always do our best to make adjustments where possible and understand how frustrating it can be when things don’t turn out as hoped.

The small fee we charge covers the time and effort already invested in creating the artwork. We hope you understand that this helps us continue improving our work and providing the best service to our customers.

Kind regards,
My Pet Frame

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Shocking after service customer care

Shocking after service customer care, I've purchased a few portraits now but my last portrait was really bad. I paid £8 to change photo and it was still poor. I complained and they dismissed my email quickly. I won't Be purchasing any more portraits from them. Very disappointed!!

8 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Pet Frame

Resposta da My Pet Frame

Hi Sara,

Thank you for your review.

We’re sorry to hear your last experience was disappointing, that’s definitely not what we want. We regret that you felt your complaint wasn’t handled properly.

We’d like to look into this and find a solution together. Could you please send us message at info@mypetframe.co.uk so we can sort this out?

Thanks in advance for your time.

Kind regards,
Nassima

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Max de malteser

Wij hebben ons hondje (malteser) die bijna 18 jaar is geworden laten tekenen en zijn met het schilderij superblij.
Goede service met aanpasmogelijkheden, en goede kwaliteit, een echte aanrader !

5 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Een aanrader !!

Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ik had nooit gedacht dat het zo mooi en realistisch zou zijn. Het is werkelijk prachtig !!

6 de novembro de 2024
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Zeer teleurgesteld in deze verkoper

Zeer teleurgesteld in deze verkoper. Bestelling geplaatst op 13/10/24 en toen stond in de mail dat de aanpassingen gratis en ongelimiteerd zouden zijn. Na de eerste aanpassing kreeg ik een mail dat ik normaal gezien €9,95 zou moeten bijbetalen voor aanpassing met nieuwe foto. In bijna elke mail schrijven ze dat ze binnen de 24u zullen antwoorden maar dit was nooit het geval. Ik heb bijna 2 weken moeten wachten op een antwoord. Verschillende keren gevraagd om de bestelling te annuleren maar dit werd telkens genegeerd. Uiteindelijk de bestelling ontvangen, niet 100% tevreden + tekening verticaal niet centraal uitgelijnd in de kader… veel witruimte onderaan en geen bovenaan.

5 de novembro de 2024
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst client service ever

I ordered my pet frame around mid September. First, everything went smooth. I could give feedback and all, very nice. Then, the 24th my package should have been delivered at my house but it wasn't. I was at home but no doorbell. Ok, this might have been because of the mail service and not My pet frame. But when I inquired about this, it took so long to get a decent and helpful reply that my package was no longer at the pick up point (which was never communicated where it was). I have been emailing ever since and they have made promises that they can't keep. Meanwhile I have paid 75 euro's for a frame that I have still not received on the 4th of November nor have I gotten a refund. The client service keeps making promises but it does not comply to it and they are now even ignoring me. I would not recommend ordering your pet frame at MyPetframe as they have a very bad client service

4 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Zeer teleurstellende ervaring – onprofessioneel en chaotisch!

Aan het begin van mijn bestelling had ik duidelijk aangegeven wat ik graag wilde zien in het waterverfportret. Helaas werd hier volledig aan voorbijgegaan en kreeg ik iets totaal anders toegestuurd, wat direct al voor vertraging zorgde.

Tot overmaat van ramp kreeg ik geen enkele reactie op mijn e-mails, noch op verzoeken tot aanpassing van het portret. Er werd beloofd dat ik binnen 24 uur een aangepaste versie zou ontvangen, maar het duurde uiteindelijk een hele week voordat ik eindelijk iets zag dat in de buurt kwam van wat ik oorspronkelijk had gevraagd.

In die tussentijd ben ik reviews van andere klanten gaan opzoeken en die waren ronduit schokkend: bestellingen die nooit aankwamen, klanten die extra betaalden voor versnelde verzending en vervolgens niets meer hoorden. Dat wekte bij mij de indruk dat mijn bestelling ook verloren was gegaan, waarop ik een terugbetaling heb aangevraagd.

Uiteindelijk, twee weken later, werd het portret alsnog opgestuurd – zonder enige vorm van communicatie of update.

Kortom: een rommelige organisatie die haar beloftes niet nakomt, nauwelijks bereikbaar is en geen professionele werkwijze hanteert. Ik kan dit absoluut niet aanraden.

16 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Slechte klantenservice

Slechte klantenservice, ik heb bijna 2 maanden gewacht op mijn bestelling terwijl erop de website staat dat je het na een paar dagen zou ontvangen. Verschillende mails gestuurd waarop geen reactie, ook via Facebook en WhatsApp hen proberen bereiken zonder resultaat. Na blijven mails te sturen eindelijk antwoord gehad waarna het nog niet direct werd verstuurd.
Het petframe zelf is van matige kwaliteit! Er zit een vlek op het schilderij en het zal vochtig geweest zijn want het schilderij is geribbeld ipv plat. Ik hoop hiervoor een vergoeding te krijgen, want het is zijn geld niet waard. Ik betaal voor een mooi resultaat!

17 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais