National Tool Warehouse Avaliações 

4.212
•
O TrustScore é 5 de um total de 5

4,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I went to the website to purchase some rubber gloves, and ended up buying a locking tool cart for my husband for Christmas. The website was easy to navigate, and my order arrived quickly and in good... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

First purchase here. Great customer service and delivered on time. Package could have been better padded for a 5 lb battery containing device. A little beat up during shipping. Scrunched up brown pap... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I'm a new customer, and my first experience was entirely positive. NTW had the best price on a thread chaser set I've been eyeing. It arrived well packaged. Shipping was free and a day faster than... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The website was easy to navigate. You had the best price on the Lang kneeling pads that I purchased. And the shipping was much quicker than I thought it would be. I’m very pleased with my first purcha... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Autopeças

Escrito pela empresa

National Tool Warehouse provides quality automotive tools at great prices. Top brands include OTC Tools, Ingersoll Rand, DeVilbiss, Jump-N-Carry, Microflex, Lisle, Marson, Fill-Rite, Ammco & more.


Informações de contato

4,8

Excelente

O TrustScore é 5 de um total de 5

4 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,8

Todas as avaliações

(4.212)

366 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

It was easy to find what I needed, great price.

It was easy to find what I needed, great price, got here quick.
easy check out, I'll shop here more often.

29 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thank you for taking the time to leave such a positive review. We appreciate your business and look forward to helping you in the future.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Packed excellent

We got what we ordered. The primer was packed excellent. In a timely matter. We will order again. Very pleased.

30 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Wow, Thank you for such a glowing review! We appreciate your business and look forward to helping you in the future.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

ATD molded creeper

The creeper was really good quality and it arrived very quickly considering the distance it had to travel. Very pleased.

26 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thank you for taking the time to rate us! We appreciate your business and look forward to helping you in the future.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Customer Service

There was a problem ordering online. Left a message with customer service and they called right back and took care of the issue. Items arrived the next day. Better than Amazon 😀. Would definitely purchase from them again.

29 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thank you for the fantastic review! We’re absolutely thrilled to hear that you were impressed with our efficient and high-quality service. Our team works hard to ensure every customer has an exceptional experience, and it’s wonderful to know we’ve succeeded in doing so for you. Your feedback motivates us to continue delivering the best experience possible.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Stop using FedEx to ship

Stop using FedEx to ship. I ordered my tools almost 2 weeks ago and have yet to see them.

25 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

We apologize for the delay. We did not know that there was an issue. After reviewing the tracking it states that there was a weather delay for several days. The tracking shows that it was delivered. We have sent you a message to verity that you did receive the items. Again we apologize the the issue and delay.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

It was great

It was great. Shipping was quick. Tools are awesome.

27 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thanks for the 5-star rating! We appreciate your support and look forward to helping you in the future.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Helpful customer service rep

Helpful customer service rep, good products and price, reliable delivery

27 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thank you so much for the 5-star review! We are absolutely thrilled to hear you had a great experience with us. We look forward to helping you in the future.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good pricing and quick service

Good pricing and quick service

27 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Wow, Thank you for such a glowing review! We appreciate your business and look forward to helping you in the future.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Deceptive marketing at its finest…

Your sponsored ad for a charger plate is deceptive. I was under the impression that I was ordering a charger, not the magnetic backing plate I have zero use for.

25 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Mr. Inabnet
We are sorry that you feel like you were deceived, but the header clearly state: STS Matco 16V Style Charger Holder Plate HOLDER and in the description is clearly states Charger no included. We do not show that you reached out to return the item for credit. We will send you an RGA to return the item for a refund.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great value on the body filler i order and with free shipping can't be beat !!

Great prices on everything here and with the free shipping its a wonderful place to do business with and i will continue to do business with you.

24 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thank you for the fantastic review! We’re absolutely thrilled to hear that you were impressed with our efficient and high-quality service. Our team works hard to ensure every customer has an exceptional experience, and it’s wonderful to know we’ve succeeded in doing so for you. Your feedback motivates us to continue delivering the best experience possible.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Charge your card and no record of your order

I made a $300+ purchase and recieved an email with a link to view my order online. I clicked on the link and it shows my name and information and shows that i have not made any orders. They charged my card but lost my order. I had a bad feeling buying from these indpendent companies instead on the speed and security of Amazon. I took a chance and lost. Now i have to go through all the BS of contacting my credit card company to get my stolen money back. They took my money then disregarded the entire order like they are legally allowed to just steal online. Thank God you Chses Manhatten. I would be screwed. Going to place my order with Amazon where i am guarranteed to not have any problems like this.

19 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

We are sorry to hear that you did not have a good experience with your purchase. After investigating the matter, we found that the order was placed prior to an account being created, thus causing your order to not appear under your profile. We are available to discuss the matter further, should you have additional questions or concerns. We see that you order was delivered to you, if you have any additional issues you can contact us and we will be more than happy to help.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Customer Care

Quick shipping, quality tools and great customer servie!

3 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thank you for taking the time to rate us! We appreciate your business and look forward to helping you in the future.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

fast

Fast service & delivery

30 de maio de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thanks for the 5-star rating! We appreciate your support and look forward to helping you in the future.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Package came to me all in good…

Package came to me all in good condition. They have printable Invoice w/c is very helpful. Very fast delivery, it took 1 day to receive my order.

29 de maio de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thank you so much for the 5-star review! We are absolutely thrilled to hear you had a great experience with us. We look forward to helping you in the future.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Arrived very fast

Arrived very fast

3 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thanks for the 5-star rating! We appreciate your support and look forward to helping you in the future.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thank you for taking the time to leave such a positive review. We appreciate your business and look forward to helping you in the future.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Outstanding Performance!

2 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thank you for taking the time to rate us! We appreciate your business and look forward to helping you in the future.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fast shipping

Fast shipping, great communitcation on order being sent from two different warehouse.

2 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thank you for your positive feedback! We're glad you received your mechanic tools quickly and at a great price. We appreciate your support and look forward to serving you again.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jenny was very helpful

Jenny was very helpful, understood what i was looking for abd got my order out immediately!
I will certainly reorder from your company
Thanks again, Hallie Lent

1 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thank you for the fantastic review! We’re absolutely thrilled to hear that you were impressed with our efficient and high-quality service. Our team works hard to ensure every customer has exceptional experience, and it’s wonderful to know we’ve succeeded in doing so for you. Your feedback motivates us to continue delivering the best experience possible.
NTW Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product at great price…

This is the second time I’ve ordered the same product from the same company. The price can’t be beat and they deliver super fast.

1 de junho de 2026
logotipo da National Tool Warehouse

Resposta da National Tool Warehouse

Thank you for your positive feedback! We're glad you appreciated our great prices and fast shipping. We look forward to serving you again with quality mechanic tools and excellent service.
NTW Customer Service Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais