neoprocycling.com Avaliações 

158
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not buy from these guys... it appears to be nothing more than a drop-ship business. Size was way too small (off by probably 2 sizes). When I tried to return I could not speak with a human - only... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Be warned: They don't offer refunds for returns, store credit ONLY. Of course, they make no effort to tell you this prior to ordering, only once you have a return. The return process is also well be... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

100% agree with buyer beware! This company practices bad business. We placed an order for 3 items which NEVER arrived. Neopro blamed a shipping error. After several weeks Neopro informed us that our... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Really like the brand original, good fit and quality, this has dropped in the last year and the fit is too buggy. The biggest issue amd what burn the bridge is the customer service and the ret... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Roupas

Escrito pela empresa

Cool comfortable kit that doesn't break the bank


Informações de contato

1,5

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

158 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,5

Todas as avaliações

(158)

29 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered a long sleeve jersey

Ordered a long sleeve jersey, long bibs, and a vest according to sizing chart. Received apparel wasn’t even close in fit. The vest would not zip, bibs would not go over my waist (med, my waist 32), jersey the same ill fit. I returned the items and they sent me a gift card. The problem is, I am out 170+dollars and I was told they would not have that apparel until the end of the year. Looking at their site, they are severely lacking inventory of all kinds. They are unwilling to refund my money. Something is not right.
Response to below:
They say I am out nothing. Hah! I have a card, and they have no inventory to buy.
I am out 170 dollars until you have merchandise to buy. I am giving you a loan. I want my money back. When you get inventory I promise I will buy it. How stupid does that sound… About as stupid as giving someone a card for 170 dollars and saying buy nothing!

29 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da neoprocycling.com

Resposta da neoprocycling.com

Hi Robert,

You ordered on our Black Friday sales period.
The law states that after you have purchased, NeoPro does not legally need to accept a return. However, NeoPro's return policy goes above and beyond this.

We offer a 30-day returns policy - that means you can initiate a return within 30 days of the purchase date. Again, we don't need to offer this at all. This is advertised on the site.

Your wife emailed us well after this 30 day period requesting a return. Even though this was not required legally, and also not within our returns policy. We offered this to you nonetheless.

You also have not been honest in the review - you are not "out $170". We have provided you with a store credit in which you can repurchase what you wanted from there. Again, we did not need to provide you this nor accept your return.

You purchased some of the final items from our winter collection.

Our Black Friday sales period is the biggest sale period for us of the year, it is definitely normal for any business to be "low" on stock after these periods. As you are also aware, we are having new jerseys being released this weekend as well as a full restock on our bibs, cargo bibs and shorts.

We have not restricted the store credit to being used on winter items - you are welcome to use the store credit on any other item on the store, including the big restock we are doing this weekend.

We have not acted illegally or in bad faith - in fact we even went outside our own returns policy to allow you to return your items outside of 30 days.

Sorry you are unhappy. Hopefully you can purchase some items in the restock.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Happy to have been proven wrong

Happy to have been proven wrong, as was a bit skeptical. Started small with a jersey on sale and all good from there. Order, confirmation, communication nothing to complain about in the contrary. Original design and good quality. Ended ordering again and same satisfaction. My go to place before anywhere else.

4 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Cycling jersey

Good quality product and good custoner service. Will buy again

27 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da neoprocycling.com

Resposta da neoprocycling.com

Thanks for providing the additional information of your order Bob.

You placed an order during our Boxing Day sale period - during which we receive thousands and thousands of orders within a few days.

As soon as your order is placed, it immediately gets pushed through to our warehousing system for the order to be dispatched to you as soon as possible.

Because of this, we are unable to make any changes to your order after it has been submitted. This is also stated on the website.

To confirm, we sent you the product that you ordered, and is displayed to you on no less than 2 screens before inputting the payment details and processing the order.

After this, you emailed us requesting to change jersey colours completely, when this Jersey was available on the website when you processed the order.

For us to accommodate this, we would need to individually filter through the 000's of pieces of paper we have printed out and remove your order from the pile - unfortunately this is not realistic, and slows down the picking and packing process for the other 1000 customers who are waiting for their order.

Following this, would then need to go to the shipping label roll and individually remove yours from the pile, and then sign on to the system and request it to be cancelled with Australia post. This would have stopped the whole warehouse pick and pack for over an hour.

Super unfair for you to give us this review based on you making an error.

I will also note that you have placed 3 orders with us. We can't be that bad if you are a repeat customer?

Sorry but this would have been impossible for 99% of medium sized businesses who are doing any decent level of volume, what you have requested is just not possible unfortunately. We always do our best to keep everyone happy but sorry to say what you requested is impossible.

Sorry that you weren't happy with the outcome though and all the best with your riding this year.

Further in relation to not being able to unscub from marketing, there is a button at the bottom of every single email that goes out.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great quality

Great quality, great designs and great fit. I have bought both jerseys and bibs from NeoPro over the years and am 100% satisfied with their service, efficiency with postage and quality of their designs. For newbies and experienced cyclists who are looking for good quality and well priced kit, this is the go-to place to shop.

24 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great gear and upgraded service

This is a revised review- I previously had two bad experiences concerning shipping charges and delivery times but customer service reached out to resolve the situation. Nick went above and beyond to make things right and I have since made another purchase and as always the gear is top notch.

22 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da neoprocycling.com

Resposta da neoprocycling.com

Hi Ryan,

Just come across this one now - I believe you have been contacted by one of our founders last week and explained the 3PL sent this out in the incorrect mailing method, as you have suggested. We refunded you the difference as this was our error, as well as offering you a discount code to use on future orders.

Thank you for shopping with us and hope we see you again.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Repeat Customer - wouldn't buy anywhere else

Low prices, great products and service.
As a repeat buyer I couldn't imagine buying from anywhere else. Service is great, items are shipped promptly, sizes are accurate to the sizing guide available.

I've purchased a range of products from NeoPro, including several bibs, jerseys, winter jackets, casual gear and various accessories and I've never been let down.

All apparel fits as per their size guide (check it out, as you may need to size up from your usual) and is of a very good quality. I've had no issues with any of the gear I've purchased over the past 2-3 years, not even as much as a pulled thread.

Overall my experience has been excellent and I wouldn't think about buying cycling apparel from anyone else.

17 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Happy Customer

Finally affordable kit that doesn't break my wallet. Both the bibs and their jerseys are durable and good looking. Lasts just as long if not longer than other expensive bibs and jerseys that I have had before. Cannot reccomend Neopro enough. Sizing for online is always difficult for me but the size chart was a great guide. Here's to many years of

24 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Forget the price and focus on the product

Sometimes cheap doesn't mean quality. In the case of NeoPro, this is not the case. Their products are top shelf and well worth much more than they charge. I haven't worn too many jerseys that are better (they fit as per their sizing chart so don't follow your usual sizes), and their bibs are very good (I've worn better but for far more money, so hardly justifiable for someone who just rides socially).

And I'm not sure about the negative reviews about customer service and not being able to contact the company. I've never seen a company so quick to respond to messages/posts on their Facebook page, and always so positive to support their customers.

Forget your biases and jump on board. You won't be disappointed.

19 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great community and surprisingly high quality for price

Saw a few Instagram ads and bought 2x jerseys and was honestly shocked at how good the quality was for the price I paid. Customer service was really helpful when I asked about sizing.
I also love the community they have on Facebook for other like minded cyclists!

10 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great kit at a great price

Great kit at a great price! I’ve bought a fair bit of kit from these guys and never had a problem. It’s good quality, and an even better price. Never had an issue with sizing or their delivery. All round great experience and that’s why I keep coming back to them.

4 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

True fit

True fit, made well, awesome chamois all at a great price.

25 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quality equals the name brands, but a third of the cost

Been buying neopro kit since I got back into cycling about 3 years ago. I still have the first bibs and jersey I bought and the only thing slightly wrong is the logo has faded on the bibs. I have bought Jerseys (short and long sleeve), bibs, gillets, winter gloves, arm warmers, leg warmers, socks and a tri suit. Basically everything they sell. Before I found these guys I had other mor expensive brands like Le Col, Castelli and Neopro is on par for comfort and quality. The designs are mint and get better every season. I have also share my experience with friends and they are Neopro customers. I have had times where I have needed to return sizes and never had issues. The return process is the same as every other retailer. I have also had times where I got the wrong order and it was fixed immediately. I now very rarely buy kit elsewhere.

25 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The absolute BEST kit at the BEST price…

The absolute BEST kit at the BEST price I've been able to find! Their size chart is 100% accurate, and every item I've purchased has been absolute top notch quality. I now have 5 pairs of bibs, 6 jerseys, and several pairs of socks, and I've been 100% satisfied with EVERY SINGLE ITEM!

6 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Stands up the test of time

Own half a dozen neopro items - all have stood up to a couple of years of abuse. Better quality than most budget brands, as good as most higher quality brands. Design has got better over the years and service is outstanding.

25 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have been using the bibs for over two…

I have been using the bibs for over two years. I do most of my training indoors so need my gear to be comfortable which these are. They have stood up to a lot of abuse as I sweat a lot indoors but even after 2 years of use and washing they are still in great condition. Recently bought bibs for my wife, socks, road and MTB jerseys and shorts. All sized right and delivery was quick. Plus a great community of riders when you see people wearing neopro out and about. Highly recommended.

25 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Make great kit!

Make great kit, treat their customers with respect and a personal touch. Great entrepreneurs!!

25 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais