neworleansparking.com Avaliações 

1.079
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We booked this for 3 consecutive cruises on the Valor in October/November. Directions were easy to follow on the day we arrived. We checked into the garage, parked on the roof level, took the elevator... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This is our 2nd time to New Orleans. The first time there we didn't have a clue what we were doing or where to go. We stopped to ask direction and was fortunate to meet Nati at the Fulton garage. S... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

It is always comforting knowing when we travel to New Orleans to catch our cruises we can trust New Orleans Parking. They check you in quickly and the shuttle drivers are always very pleasant and... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The people who work at Fulton Parking (New Orleans Parking) have always been great to us, even jumping off a dead battery when we disembarked our cruise ship only to find a dead car in the midst of... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Estacionamento

Escrito pela empresa

We offer 6 parking facilities conveniently located within a 5 minute walk from most hotels. Our garages are well lit and at night time could be seen from blocks away. We pride ourselves in maintaining the cleanest facilities, the most secure locations with video recording and the best prices and value for a great product.

Escrito pela empresa


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

1 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,2

Todas as avaliações

(1.079)

2 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I always know I will find my vehicle…

I always know I will find my vehicle just as I left it, safe.

26 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Arlie,

We aspire to provide the safest and most convenient parking for all of our parking guests and we are happy to hear that you experienced just that! We hope to hear from you again!

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Simple and easy to do right from my…

Simple and easy to do right from my phone

26 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

K Elizabeth,

Thank you so much for leaving this review and we appreciate you using our company for your parking needs. If you need anything please give us a call!

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy To Use

Easy online booking after setting up the account. Glad I was able to reserve a parking spot prior to leaving town for my cruise. Much better rate than if I parked at the cruise terminal and there is a free shuttle.

24 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Patrick,

We are happy to hear that you enjoyed our services and we hope to hear from you again!

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Reservation ID:30357070.

Reservation ID:30357070.
Hi, Shawn here.
Mixed reviews on access to the garage.
On 2-23-2020 I was unable to access the Commerce Parking garage. I drove around in a traffic jam for over 2 hours, between 1pm and 3pm trying to get to Gravier Street, with no success. The Police had the cross street access blocked due to the parades. I stopped and talked to several police and was told "I was out of luck". Knowing the parade routes is one thing, but knowing that access roads 1 to 2 blocks away would also be blocked off made accessing the garage impossible. I basically threw $20 out the door.
I got back to our hotel and decided to change the reservation for 2-25-2020 to the following day, but found out 48 hrs notice was required to make any changes. The phone #865-366-7014. That went to voice mail and a message was left.
So, another $20 was gone, or so I thought.
But, about 1 hour after leaving a phone message I got a call back from KAYLA, and long story short, I was refunded my $40.
There was a happy ending to a very bad experience the day prior.
Lesson learned, park many many blocks away from the parade routes, or just avoid Mardi Gras just prior to Fat Tuesday.

24 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Shawn,

We apologize for all the chaos due to Mardi Gras, we did get many calls that day regarding the same issue which was completely out of our control. We do make sure to return all voicemails as soon as possible so we are happy to hear that Kayla was able to get back to you and get those two reservations refunded. Again, we completely apologize for the inconvenience and hope that this one experience does not affect how you view our company as a whole. We hope to hear from you again!

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Would have been great if not for the dysfunction

It was a nice facility and seemingly safe. HOWEVER, I had to deal with a lot of hemming and hawing b/c they apparently didn't have room for me. Didn't stop them from taking my money, though!! I was told that the website shouldn't have sold me space. Not. My. Problem. Fix your systems and find a manager with interpersonal skills. He was a jerk about the whole thing.

21 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

BL,

We apologize for this incident, we want to do whatever we can to help! Please give us a call so we can further investigate this situation and get it taken care of for you.

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

It was so easy to make a reservation

It was so easy to make a reservation. We parked there on our last cruise in January and was in and out without incident. I highly recommend this company.

19 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Sue,

Thank you for sharing your experience parking with us, we greatly appreciate it. We hope to hear from you again!

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bad Experience

Parking garage location is good for those taking a cruise ship. Rates were reasonable and booking a spot was easy. But this is where the positive comments end. We reserved the uncovered parking for seven days. When we arrived the public attendant told us to park on the top floor. The ramps were very narrow and somewhat difficult to navigate but we finally made it just to find out there was absolutely no open spots. The entire top floor was a gridlock, cars trying to get in, some waiting for spots to open and blocking the way, others including us just driving around in circles.. After waiting for 30 minutes we called the office and were told just to wait until something opened up. We complained so the guy just hung up on us. No one came up to help direct traffic or tell people what to do. We called the main office (Miami?) and they told us just to park in the covered floor in any spot available. The whole experience took over an hour. There were many frustrated and upset people.
Never again. Pay more money and park in the cruise line parking.

18 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Andrew,

We sincerely apologize for the frustration we have caused. Unfortunately, that day several ships didn't dock until much later than scheduled time so previous guests were unable to pick up their cars before the next wave of passengers arrived; It was completely out of our control but we are glad to hear that you were able to park your car and make it to your cruise on time. Again, we sincerely apologize and hope this does not affect your view on our company as a whole and we hope to hear from you again.

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The booking process was a little…

The booking process was a little complicated. It took me 3 tries to get the correct date for my reservation. After that, it was pretty easy. And the rest of the story remains to be told! How easy wil it be to find a parking attendant to check in? Stay tuned!!

16 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Antoinette,

We apologize for any inconvenience on our behalf when it came to booking your reservation. Next time give us a call and let us make the reservation for you so you do not have to worry about it. Please let us know your experience once you park your car!

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Mistake in first application for reservation

I called the office in Tn and a nice young lady walked me thru the procedure-unfortunately it was supposed to be from 2/23 to 3/1 with a charge of $103, but when I got my confirmation email I was charged for 1 day-2/14 to 2/15 at $19. I contacted Tn office again but got the voice mail with the promise someone would return my call-they didnt call back,So I went online again and redid the application and this time it came down correct-my reservation is affirmed and my fee was paid-my only beef is that I was overcharged $19 because of the original mistake in the first application.

15 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Pete,

I do apologize for the inconvenience you have experienced. We would love to get this issue resolved for you and if there's any sort of modification or cancelation that you need, please give us a call to get that taken care of for you.

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Search and booking were very easy

Search and booking were very easy. Mapping was provided so I could ensure the location was near the cruise pier.

14 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Michael,

We are happy to hear that you had a good experience booking through our website and please let us know how you enjoyed your experience parking.

Best Regards,
Airport Parking Inc

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

"Contact" info could be a bit more…

"Contact" info could be a bit more clearer. Is billing contact info or personal contact info?
Also once you realized contact info is billing info, fyi... when editing there is no option to edit zipcode.

11 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Thien,

We apologize for the unclarity for the contact info, we will take action to correct the confusion but we hope that this issue did not affect your views on our company and we hope to hear from you again!

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My daughter had an event at the…

My daughter had an event at the convention center. When I went to pay the kiosk wasn't working. So I called the number on the kiosk. The man instructed myself along with the others that were trying to pay to pay online. After the event when we went to our cars they had boots on them. When the guy came he told is that we should have printed the receipt. We told him the kiosk wasnt working. He then told us that we should of printed it at home. We told him we were from here and how did we know the kiosk wasn't going to be work. So now I Have scratches on my wheels from the boot after I had paid to park there!!!

10 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Brittani,

We send our deepest apologies, this kind of contact is not the kind of standards we try to uphold for our company. We will be reaching out to the parking lot directly to investigate this issue further. We hope this experience does not affect the way you view our company and we hope to hear from you again.

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Parking reservations

Process was easy and straight forward. Had no issues and it was a good experience.

9 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Ron,

Thank you for leaving this review and we are glad to hear you had no issues booking with our company. We hope to hear from you again!

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I had a little trouble with the web…

I had a little trouble with the web site but once I got the hang of it everything went well. I will be driving from Florida and would liked to have some driving directions but I can Google that. Other that the above, I have no problems.

David

8 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

David,

We apologize for any difficulties that may have come with the website but we are glad to hear that everything turned out smoothly. If you need anything, feel free to give us a call!

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

website is a little clunky.

6 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Good Morning,

We apologies for any issues you may have come across on our website, please let us know the issues you were encountering so we can have them fixed as soon as possible.

Best Regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very Satisfied

4 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Bridget,

Thank you for leaving this review and we hope to hear from you again!

Best regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Made a mistake on the arrival time,and…

Made a mistake on the arrival time,and the lady was excellent and courteus in fixing my mistake.Thank you for being very pleasant.

3 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Barbara,

We are always ready to help resolve any issues our guests have and we are happy to hear that you are happy with our customer service. Thank you so much for this great review!

Best regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst experience with these people

Worst experience with these people. They tried separating us when we came back from the ship telling us we couldn’t use the stairs (which is a safety hazard not to have stairs open) Each person was incredibly rude, except the first guy who took our bags the first time heading towards the cruise. Don’t waste your money here, you’re just a dollar sign and once you’ve paid you’re nothing to them

1 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

We sincerely apologize for the behaviour of the staff at the parking garage, which is completely unacceptable and not our expectations for customer service and efficiency. We will be getting in contact with the parking lot to investigate this issue but we hope this one experience does not affect your view on our company as a whole and we hope to hear from you again.

Best regards,
New Orleans Parking

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrible, Costly Experience

The address for the parking lot I paid for brought us to a building that was being destructed, not a parking lot. There was not a parking lot nearby, so we then went to the lot that was listed on the page, the same name of the lot, but a different address. To make sure we were in the correct spot, I called the number on my parking receipt and the woman I spoke to ensured me I was fine. A few hours later, I got a call saying my car was towed. So I ended up having to take a Lyft to the towing place and pay $200 cash to get my car back, still unsure as to where I was supposed to park. At this time, I could not get ahold of anyone with the company over the phone. It ended up costing me way too much money and stress for something that was supposed to be so simple.

8 de janeiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da neworleansparking.com

Resposta da neworleansparking.com

Alyssa,

We are so sorry to hear about your experience that you had with this garage and we completely understand the frustration. If you could please give us a call to see where this went wrong we will be more than happy to help make this situation right and we hope this one experience does not affect your outlook on our company as a whole.

Best regards,
New Orleans Parking

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais