Købte en dejlig BMWi3 El bil og fik en…
Købte en dejlig BMWi3 El bil og fik en fejl på bilen. Ingen vrøvl med reklamationsretten. De levede op til garantien og nu føler jeg de fortjener 5 stjerner for god og venlig betjening
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Købte en dejlig BMWi3 El bil og fik en fejl på bilen. Ingen vrøvl med reklamationsretten. De levede op til garantien og nu føler jeg de fortjener 5 stjerner for god og venlig betjening
Jeg købte en Passat CC hos Nordic biler.
Jeg har været super glad for jeg købte den hos dem.
De får en til at føle sig tryg, både igennem handlen men også efterfølgende.
Bilen jeg købte er af en ældre årgang. Så der vil være små fejl der popper frem i sådan nogle, men de lever 110% op til at de lover 6 mdr garanti. Den mindste fejl der har været med den og så har jeg bare kunne komme forbi med den, og så var den fikset 1-2 dage efter.
Jeg vil helt klart anbefale folk at købe hos Nordic Biler.
Købte september 2020 en Opel Astra 1.4 Sport. Klagede gentagne gange over indtrængende vand i bilen samt nogle skærende lyde under kørsel i 5. og 6. Gear.
Tingene blev aldrig repareret tilfredsstillende og jeg fornemmede en snik for en snak fra forhandleren ‘Farhad’. Til sidst gav jeg op og solgte bilen med et tab på 30000kr til følge.
Jeg kan på ingen måde anbefale Nordicbiler, og kan oplyse at min datter ligeledes er blev snydt hos samme sælger i samme firma.
Super service, jeg søgte en bil, der gik ikke længe, de var gode til at rådgive og hjælpe mig med valg af finansiering og forsikring. Kan klart anbefales👍👍
Super oplevelse.
Jeg købte en Kia Rio i December hos Nordic biler. Jeg var godt nok skæptisk i forhold til at skulle købe min første brugte bil. Men sælger fulgte handlen til dørs helle vejen, svaret på alle spørgsmål. Så handlen ente super godt og jeg fik mig en bil som jeg er meget glad for. Eneste som jeg kan sætte en fingre på er at bilen ryter en smule efter den har fået vinterdæk på og jeg har efterfølgende fået den afbalenceret. Men den ryster stadig lidt. Men ellers, er jeg en meget glad kunde. MVH Danni Engel
Absolut god service, bilen blev leveret til min adresse plus fik jeg et sæt gratis vinterdæk.
Det er den bedste man kører Biler fra dem God service
Var forbi Nordic Biler for at købe min næste drømmebil. Pragtfuld service af sælgeren dernede.
Fik leveret bilen i tide med fuld service mm.
Kan varmt anbefale Nordic Biler, hvis i skulle have en ny bil.
Super service, og vil klart købe min næste bil der igen.
Herned 5 stjerner fra mig.
Jeg havde en god oplevelse med nordic Biler.
Jeg blev taget godt i mod fra jeg kom ind ad døren og blev hjulpet godt igennem mit bilkøb.
Jeg vil klart anbefale Nordic biler til enhver anden der skal købe ny bil.
jeg kan helt klart anbefale Nordic biler,Kanon service og ærlighed finder man hos dem. Jeg købte en vw passat utrolig perfekt bil,desværre begyndte den at drille med noget gasspjæld og en lille utæthed i køleren. Jeg ringede til dem og de var hurtige med svar du kommer bare med den, det gjorde jeg den kom straks på værksted og blev lavet uden nogen dikkedar. Så skal i have ny bil så kør lige forbi Nordic biler det ville i ikke blive kede af mvh martin andersen :-):-)
Jeg købte en VW Touran fra 2012 hos Nordic Biler i April 2017. Jeg fik en meget fin betjening og i det hele taget var det en behagelig handel. Cemal sørgede for at få en aftale med autolakereren ved siden af, da der var noget rust jeg gerne ville have udbedret og han fik også sat nogle nye dæk på før jeg hentede bilen. Jeg kan godt anbefale Nordic Biler.
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.