Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I’m a first time customer and love love the underwear buying three sets. However after one/two wear of one of the bralettes bad bobbling was very noticeable (at this point it hadn’t been washed.) The... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I bought 2 bras in different colours. The flesh coloured one is a good fit but the same one in black is not the cup sizes are slightly smaller which is annoying. Also it states in the information gui... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I’m so pleased to have found this lingerie website. The bras and pants are extremely good quality and tremendously comfortable to wear as well as being sensibly priced. The underwear doesn’t focus so... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I haven’t bought underwired bras for several years because I haven’t known any which were as comfortable as this. The Boss full cover bra is brilliant. I have a definite asymmetry but it’s not obvious... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja especializada em roupas íntimas
  2. também em
  3. Loja de lingerie

Informação fornecida por fontes externas variadas

A new British lingerie brand. We’re changing the way you feel in your underwear, one hook at a time.


Informações de contato

3,1

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

428 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,1

Todas as avaliações

(428)

4 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sadly I’ve not received my parcel

Sadly I’ve not received my parcel since ordering in early January. I understand it would’ve been something to do with Royal Mail or another delivery service but I didn’t get any updates from Nudea except for and order confirmation and Despatch confirmation, haven’t heard anything since then.

31 de janeiro de 2021
logotipo da Nudea Lingerie

Resposta da Nudea Lingerie

Hi Medina, we are so sorry to hear this. You should have let us know earlier and we would have investigated right away. We have arranged for a redispatch, very sorry to hear you never recieved your first package. We have just DMed you with redispatch information

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic Service

Fantastic Service. The packaging was incredible and it felt so special to receive.

The items themselves are comfortable and to a very high quality.

Thank you

23 de janeiro de 2021
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Mask sizing

Prompt service. I feel safe in my mask but it is a bit too large for me small face and could do with a metal piece for the bridge of my nose.

11 de janeiro de 2021
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I bought the measuring tape and worked…

I bought the measuring tape and worked out the size
Looked on the website to order a brand it said you do not stock any bras in that size ?
No point in me buying the tape

10 de janeiro de 2021
logotipo da Nudea Lingerie

Resposta da Nudea Lingerie

Hi Louise, thanks for ordering and using our tape to get fitted. We created it with future collections in mind and whilst we stock 30A-38GG today we are continuously working on expaning our sizes so we hope you will check back in again soon,

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing

Amazing! First time I've brought a bra that actually fits!! Despite being measured in high street stores, I've never found a bra that really fits, there is always a slight issue. With Nudea, the bra fits perfectly. Maybe more than I would normally spend but knowing it fits, I'm happy to pay the extra. Also nicely packaged and you are able to return and do an exchange for free (I ordered the wrong size initially and made it so much easier than having to do a return and re order).

3 de janeiro de 2021
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very Disappointing Face Mask

Very disappointing masks, very hard material definitely not breathable doesnt mould around your face like its shown on the website. The earloops so weak and stretchy they wont last long before they snap. Also very rude and unhelpful customer service, stay away from this company there is much better and cheaper masks out there and much much friendlier companies.

11 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Nudea Lingerie

Resposta da Nudea Lingerie

Hi there, thanks for you review. Of course we are sorry to hear that you were not happy with the masks purchased. We don't seem to have a record of your exchange with customer service please can you email info@nudea.com and we can try and help do our best to help improve your experience with us

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The face mask does not have a nose wire…

The face mask does not have a nose wire so for someone who wears spectacles this mask does not meet requirements and is not cheap

8 de dezembro de 2020
logotipo da Nudea Lingerie

Resposta da Nudea Lingerie

Hi there, thanks for you review. Our face coverings are not advertised with a nose bridge rather our masks our simple face coverings made from premium sustainable materials which are breathable and soft. This is the reason they have been rated so highly. We use premium materials on all our products which is reflected in the price. As a start-up business we charge a price that is fair to cover our costs and time take to make this product. If you do wear glasses then we would recommend buying a mask with a nose bridge as you say this should have been considered at the time of purchase

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Never again

The masks look deseptively nice and comfy on the website. In real life the material is not breathable, it collapses on your face and the masks are not suitable for people wearing glasses. I also think it is a disgrace to charge that much for a facemark during the pandemic.

2 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Nudea Lingerie

Resposta da Nudea Lingerie

Hi Jane, thanks for your feedback and sorry to hear that you are not happy with your mask. Our masks are made from premium sustainable materials. If you are wearing glasses, masks with noses bridges are more appropriate and ours do not have one. We are also a premium underwear company that sells quality products and our prices reflect the design and quality that goes into all our entire range.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Rude owners

Rude owners, poorly fitted bra, STAY AWAY

28 de novembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Nudea Lingerie

Resposta da Nudea Lingerie

Hi Suzanne, sorry to hear this. We do offer a fit guarantee and free returns on all bras that do not work so I'm suprised to hear that you ended up with a Bra that did not fit. We would be more happy than happy to offer an exchange or refund as this is part of our Fit gurantee. Please do get in touch with us as we can't seem to find any exchanges with customer service (or indeed the owners) and we can certainly help put it right info@nudea.com

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disappointed in this face mask

Disappointed in this face mask, which was much more expensive than others I have bought. I found it to be a poor fit and uncomfortable.

27 de novembro de 2020
logotipo da Nudea Lingerie

Resposta da Nudea Lingerie

Hi Judith, sorry to hear this. Most customers find our masks a good fit and very comfortable please do get in touch with us at info@nudea.com so we can try and help put this right

Esta empresa é sua?

Reivindique seu perfil para acessar as ferramentas gratuitas da Trustpilot para empresas e se conectar com seus clientes.

Criar uma conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais